Ik vind het tot nu toe de beste console aller tijden.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mooi he de SNES? De kinderen van nu spelen het bij ons nog steeds altijd als ze langskomen.
ja, vond ik ook..quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Mooie deal
Als je em niet eens kent moet je em laten liggen voor de echte verzamelaar.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:12 schreef Snok het volgende:
Illusion of Time, is dat wat? en is het een beetje rare?
ik ken het wel van naam, maar aangezien ik niet van de snes periode was en er nu 1 gekocht heb ben ik ff rond aan het kijken.. ik kan hem overnemen van een vriend, en vroeg me af of ie rare was.. that's all..quote:Op maandag 19 juli 2004 11:23 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Als je em niet eens kent moet je em laten liggen voor de echte verzamelaar.
maar die heeft em eigenlijk toch al.
Ik gok op Road Runner.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:35 schreef parterrepact het volgende:
En de volgende spellen heb ik van iemand geleend, ik moest ze binnenkort op 1tje na maar eens terugdoen (1 x raden welke ik mooi hou)
Waarschijnlijk 'Looney Tunes Basketball'.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:17 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik gok op Road Runner.
Ik moet toegeven dat Road Runner, ondanks het feit dat het een baggerspel is, me enorm veel plezier heeft bezorgd. De manier waarop ze Wile E. Coyote en zijn uitvindingen in het spel hebben verwerkt is geniaal.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarschijnlijk 'Looney Tunes Basketball'.![]()
Ik heb er slechts 1 gespeeld, een platformer waarin je Road Runner binnen een tijdslimiet naar het einde van het level moet loodsen, terwijl Wile E. Coyote je achter je aan zit met 1 van zijn uitvindingen.quote:Op woensdag 21 juli 2004 03:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Roadrunner heb ik weleens gehuurd maar daar zijn meerdere games voor de SNES. En ik zou niet meer weten welke ik precies heb gespeeld.
Was Super Tennis. Ik speelde altijd als John. was inderdaad een fantastisch spel, vooral als je met z´n 2en speelde. Spannende wedstrijden.quote:Op zondag 18 juli 2004 11:45 schreef Bbfreak het volgende:
Hoe heette dat tennis spel wat je schuin van onder zag? Kon je tennissen met dames en heren.
Was super verslavend. Een van die dames heette Amy. Speelde ik altijd mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |