abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15147043
quote:
UTRECHT - 04/12/03 Twee medewerkers van een Albert Heijn Supermarkt in Amsterdam-Oost zijn vrijdag opgepakt na een schermutseling met twee klanten, dat zegt Persofficier van justitie Robert Meulenbroek.

Eén van de twee supermarktmedewerkers was al eerder opgepakt wegens mishandeling van een winkeldief. Hij kreeg hiervoor een boete van 600 euro, deze werd betaald door Prins Bernhard.

Volgens de politie Amsterdam hadden de twee klanten een winkelverbod opgelegd gekregen, maar wilden zij toch naar binnen. In de vechtpartij die hierdoor ontstond raakte één van de klanten zo gewond dat hij in het ziekenhuis werd opgenomen voor een check-up.

De twee medewerkers van de supermarkt zijn vrijdag heengezonden. De twee klanten werden langer vastgehouden, maar zijn dinsdag door de rechter-commissaris op vrije voeten gesteld. De persofficier kan nog niet zeggen of het viertal vervolgd zal worden. "Dat is afhankelijk van de onderzoek."

bron

Wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. Je weet dat je een winkelverbod hebt, en dan nog proberen om naar binnen te gaan. Nee, zo werkt het niet. Eigen schuld dikke buld.

pi_15147104
gister was er op 538 iets over sinterklaas/kerstmuziek dat je daar agressiever van werd als je in de winkel werkt....
pi_15147138
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
gister was er op 538 iets over sinterklaas/kerstmuziek dat je daar agressiever van werd als je in de winkel werkt....
dat kan ik me helemaal voorstellen,, ik word er al gek van als ik een kwartier in zo'n winkel rondloop,
laat staan dat je er heel de dag in werkt
  donderdag 4 december 2003 @ 15:22:57 #4
3542 Gia
User under construction
pi_15147143
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:20 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. Je weet dat je een winkelverbod hebt, en dan nog proberen om naar binnen te gaan. Nee, zo werkt het niet. Eigen schuld dikke buld.

Dan bel je als winkel de politie of schakelt de winkeldetective in. Een beetje AH heeft wel zo'n figuur rondlopen. Medewerkers die ongewenste klanten gaan mishandelen is geen wenselijke ontwikkeling.

Aanhouden of buiten zetten kan wel, maar mishandeling niet.

pi_15147149
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ja, daar is een onderzoek naar geweest...

Heel erg vaag...

[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  FOK!fotograaf donderdag 4 december 2003 @ 15:23:12 #6
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_15147152
ergens vind ik het toevallig dat het weer die gene was van die eerste keer.
net alsof hij de enige medewerker daar is..

maar vind het verder raar.
ze hadden een winkelverbod. dus eigen schuld nu, zoiets hadden ze kunnen verwachten.. iedereen kent ondertussen de reputatie van de AH-medewerkers.

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_15147224
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:22 schreef Gia het volgende:
Waar staat mishandeling? Er staat dat er een vechtpartij ontstond, dat is dus iets dat van 2 kanten komt.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_15147288
Op een dag krijgen die jongens een keer echt de verkeerde voor zich.
pi_15147314
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:23 schreef Xilantof het volgende:
maar vind het verder raar.
ze hadden een winkelverbod. dus eigen schuld nu, zoiets hadden ze kunnen verwachten.. iedereen kent ondertussen de reputatie van de AH-medewerkers.
Inderdaad. Ik vind een winkel betreden wetende dat je daar een winkelverbod hebt, gewoon provoceren.
pi_15147400
quote:

[..]

Dan bel je als winkel de politie of schakelt de winkeldetective in. Een beetje AH heeft wel zo'n figuur rondlopen. Medewerkers die ongewenste klanten gaan mishandelen is geen wenselijke ontwikkeling.

Oké, goed punt. Ik vind het alleen nogal dom om toegang te forceren terwijl je weet dat je niet gewenst bent.
  donderdag 4 december 2003 @ 15:36:19 #11
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15147610
Toch leuk, al die ophef in mijn buurtje. Ik neem aan dat het weer de van Swindenstraat is, waar ik vaak met genoegen mijn inkoopjes doe.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2003 @ 15:38:33 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15147686
De mishandelde man stond buiten te wachten en ging pas kijken toen zijn maat trubbels kreeg binnen. Hij liep naar binnen, en werd gelijk tegen de grond geschopt en buiten nog eens in elkaar geslagen. Aldus de advocaat van het slachtoffer op 3FM nieuws vanmiddag.

Als dat echt zo is mogen zie die medewerker snel in het gevang pleuren. Mafkees.

donderdag 4 december 2003 @ 15:39:48 #13
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_15147735
quote:

[..]

Dan bel je als winkel de politie
en dan? denk je dat die langskomen voor een winkelverbod? Ze komen pas nadat de zaak uit de hand loopt

of schakelt de winkeldetective in.
winkeldetective is een gewone burger met dezelfde rechten en plichten als een vakkenvuller, kassiere of groenteboer.

Een aanhouding door winkelpersoneel kan uit de hand lopen wanneer verzet wordt gepleegd. Dan is de stap naar een aangifte van mishandeling snel gemaakt, aangifte doen mag altijd, ook als het geen mishandeling betreft [edit] dat bepaalt de rechter namelijk.

Vraag jezelf nu eens af: Als we allemaal de andere kant zouden opkijken, zou de wereld daar nu echt beter van worden?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalMessiah op 04-12-2003 15:41]

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2003 @ 15:41:42 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15147804
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:25 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Waar staat mishandeling?

De persoon heeft aangifte gedaan van mishandeling.
pi_15148100
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:38 schreef SunChaser het volgende:
De mishandelde man stond buiten te wachten en ging pas kijken toen zijn maat trubbels kreeg binnen. Hij liep naar binnen, en werd gelijk tegen de grond geschopt en buiten nog eens in elkaar geslagen. Aldus de advocaat van het slachtoffer op 3FM nieuws vanmiddag.

Als dat echt zo is mogen zie die medewerker snel in het gevang pleuren. Mafkees.

Aldus de advocaat ja.

Ik vraag me af wat ze daar nou te zoeken hadden terwijl ze een winkelverbod hebben. Zegt overigens ook al genoeg, dat het geen lieverdjes zijn.

donderdag 4 december 2003 @ 16:04:23 #17
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15148450
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:41 schreef SunChaser het volgende:
De persoon heeft aangifte gedaan van mishandeling.
Mwjah, volgens mij krijgen we weer dezelfde discussie als de vorige keer. Het feit dat er aangifte is gedaan, wil niet per definitie zeggen dat er ook sprake is geweest van mishandeling. Okay, hij moest naar het ziekenhuis en verder? Er wordt niet echt voldoende informatie gegeven en je hoort weer eens van één kant het verhaal.

Kan ook zijn dat die man buiten stond, zag dat z'n maatje problemen had en op een agressieve manier zich ermee is gaan bemoeien. Who knows..? Ik was er in ieder geval niet bij.

Redactie Frontpage donderdag 4 december 2003 @ 16:39:13 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15149488
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:04 schreef Qarinx het volgende:
Het feit dat er aangifte is gedaan, wil niet per definitie zeggen dat er ook sprake is geweest van mishandeling. Okay, hij moest naar het ziekenhuis
  donderdag 4 december 2003 @ 16:44:23 #19
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15149657
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:39 schreef SunChaser het volgende:

Wat nou ?

Als ik nu zin heb om naar het politiebureau te gaan en aangifte doe van aanranding/verkrachting, dan wordt dat echt wel serieus genomen. Betekent dat gelijk dat het ook daadwerkelijk gebeurd is?

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 04-12-2003 16:45]

donderdag 4 december 2003 @ 16:48:54 #20
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_15149778
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:44 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Wat nou ?

Als ik nu zin heb om naar het politiebureau te gaan en aangifte doe van aanranding/verkrachting, dan wordt dat echt wel serieus genomen. Betekent dat gelijk dat het ook daadwerkelijk gebeurd is?

"Okay, hij moest naar het ziekenhuis"
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 4 december 2003 @ 16:51:41 #21
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15149856
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:48 schreef Sidekick het volgende:
Voor een check-up ja, zegt dus niets over de ernst van de verwondingen en of er werkelijk sprake was van mishandeling.
  donderdag 4 december 2003 @ 16:52:43 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_15149884
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hij had natuurlijk toch al een afspraak bij de psychiatrische afdeling en de Jellinek; kan er ook nog wel een pleistertje op staatskosten bij
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2003 @ 17:03:36 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15150239
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:51 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Voor een check-up ja, zegt dus niets over de ernst van de verwondingen en of er werkelijk sprake was van mishandeling.

Als je iemand aanhoudt of terzijde neemt dan is er geen ziekenhuiscontrole nodig. Dus dat hij er voor een check heenmoet zegt mij al dat hij op zijn minst is geslagen en geschopt.
  donderdag 4 december 2003 @ 17:12:36 #24
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_15150587
quote:
Op donderdag 4 december 2003 17:03 schreef SunChaser het volgende:
Als je iemand aanhoudt of terzijde neemt dan is er geen ziekenhuiscontrole nodig. Dus dat hij er voor een check heenmoet zegt mij al dat hij op zijn minst is geslagen en geschopt.
Okay, maar dat kan ook gewoon in een vechtpartij gebeurd zijn..
pi_15152354
Junk ramt personeelslid op de bek en krijgt een tik terug.
Was de zoveelste keer al dat meneer daar proletarisch kwam shoppen, en wilde, ondanks herhaaldelijk verzoek de zaak niet verlaten, en reageerde dus met klappen.

Deze winkel wordt een makkelijke doelwit natuurlijk.
Junk wordt geheid in het gelijk gesteld door de publiek opinie, 't is tenslotte al de derde keer dat een personeelslid de handjes laat wapperen.
Vrij spel dus voor de arme en zielige junk.

Men vergeet voor het gemak dat het al de 30ste keer is dat er die week proletarisch wordt gewinkeld en dat de 31ste keer men een junk treft die gaat slaan en men dus, logisch, terugmept.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')