Nope. Alleen handbagage.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:06 schreef 43 het volgende:
Even een klein vraagje:
Als je bagage incheckt dan heb je niet met dat vloeistof gedoe te maken toch?
Ok mooiquote:
Koop dan gelijk een retourtje aan de balie van ATVO...9 euroquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:34 schreef kikoooooo het volgende:
Volgende week vanaf Weeze met Ryanair naar Venetië... ben benieuwd
Idd, gewoon acties scherp in de gaten houden en vooruit kunnen plannen (indien mogelijk). 170 euro is heel veel..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef Perruche het volgende:
Ik ga binnenkort naar milaan en terug voor 170 euro, veels te duur man, vorige keer was het maar 30 euro inclusief... beter boeken voortaan
Ik keek net nog en eindhoven-stansted is toch echt 10euro enkele reis. (0.01 cent vliegen , 9.99 tax)quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef Molliebollie het volgende:
Kom maar weer op met zo'n 0.01 actie.
Die z.g.n. 10 euro actie, welke geen 10 euro actie is, vind k niet echt voordelig
Welke datum?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:43 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik keek net nog en eindhoven-stansted is toch echt 10euro enkele reis. (0.01 cent vliegen , 9.99 tax)
4-6 november, 10-13 december en nog vele (nee: VELE) andere..quote:
Komt toch nog heel vaak 27.20 aan luchthavenbelasting bijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:34 schreef jmac het volgende:
[..]
4-6 november, 10-13 december en nog vele (nee: VELE) andere..
Je kan pas vliegen vanaf 1 november bij deze actie.
Ja inmiddels wel. Niet heel het vliegtuig mag voor 1 cent en 9.99 belasting reizen. De datums die ik hierboven noem zijn ook niet meer voor die prijs, maar toen ik dat postte nog welquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:38 schreef Party_P het volgende:
[..]
Komt toch nog heel vaak 27.20 aan luchthavenbelasting bij
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:38 schreef Party_P het volgende:
Kun je bij ryanair alleen maar met creditcard betalen?
http://www.ryanair.com/site/EN/about.php?page=About&sec=register&pos=HEADquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:24 schreef _Boo_ het volgende:
Heeft Ryanair een nieuwsbrief? Ik ben altijd te laat voor die goede acties.
Dank uquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/site/EN/about.php?page=About&sec=register&pos=HEAD
alleen ruimbagage. Want daar betaal je voor (6e). Handbagage hoef je niet op te gevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:22 schreef Molliebollie het volgende:
Bij het boeke van een vlucht moet je aangeven hoeveel bagage je meeneemt. Telt een hangbagage tas ook? Of gaat het alleen om de koffers die het ruim in gaan?
Eens kijken hoe Ryanair hiermee omgaat... 1 cent-aanbiedingen mogen er dan niet meer zijn. Je bent nog altijd de schofterige 3 euro per enkele vlucht aan creditcardkosten kwijt. Alsof een boeking van 1 cent voor Ryanair 3 euro creditcard kosten met zich meebrengtquote:Reclame Code Commissie: online reisprijzen misleidend
De Reclame Code Commissie heeft geoordeeld dat reisorganisaties Aer Lingus, Jet2com, Skyeurope en Ryanair de Code Reisaanbiedingen hebben geschonden.
Met de uitspraak komt de Reclame Code Commissie tegemoet aan klachten die de Consumentenbond eerder indiende. De bond lanceerde eind mei het 'Meldpunt Reislokkertjes' en kreeg veel reacties over de websites van Aer Lingus, Jet2com, Skyeurope en Ryanair. De reissites bleken de volledige reiskosten, inclusief belasting en toeslagen, pas tijdens het boeken te melden.
Dit is in strijd met de Code Reisaanbiedingen die in april 2007 in werking trad. Die code schrijft voor dat reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen in hun advertenties en reisaanbiedingen alle bekende onvermijdbare toeslagen moeten opnemen. Ook beoogt de code een einde te maken aan 'lokkertjes', mooie reizen tegen lage prijzen die in de praktijk niet te boeken zijn.
De Reclame Code Commissie verklaarde de klachten van de Consumentenbond gegrond en heeft de aanbeveling gedaan dat de vier reisorganisaties het adverteren met 'uitgeklede' prijzen staken. De Consumentenbond onderzoekt de komende maanden of de bedrijven de aanbeveling naleven. De bedrijven kunnen nog beroep aantekenen. De Reclame Code Commissie buigt zich binnenkort nog over twee vergelijkbare klachten van de bond, tegen Transavia.com en Wizzair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |