A.s. papa's en mama's:
12 december 2003: Lewis.de.boxer
12 januari 2004: 70four (papa)
18 januari 2004: kimpiedimpie
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
5 april 2004: ezzi
7 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
2 juli 2004: Xeliana
* 3 juli 2004: pluisje en rickmans
13 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
26 juli 2004: Little-Angel
6 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 09-12-2003 14:11]
quote:Zodat we deze vraag niet kwijt raken...
Op donderdag 4 december 2003 14:07 schreef Little-Angel het volgende:
Even een vraagje, de arts zegt dat mijn hummeltje nu 4,3 mm is. Volgens babybrabbel en zwanger.nl ben je dan al ongeveer 6 weken. En de symptonen die daarbij staan heb ik dus. Misschien zit het wel tussen mijn oren maar mijn wijdste spijkerbroek zit nu al te strak, kan dat?
quote:Niet dat het zo pril is, maar wel gefeliciteerd! (alleen klink je niet zo blij, of ligt dat aan mij?)
Op donderdag 4 december 2003 14:26 schreef ShaoliN het volgende:
Mijn vriendin heeft laatst haar 2e echo gehad. Ze is uitgerekend op 1 april.. Verder was alles wel goed.
quote:Dat denk ik ook.
Op donderdag 4 december 2003 14:32 schreef pluisje het volgende:
ik denk dat dat eerder met de datum van 1 april te maken zal hebben
quote:Om je op te vrolijken: het is een schrikkeljaar
Mijn vriendin heeft laatst haar 2e echo gehad. Ze is uitgerekend op 1 april.. Verder was alles wel goed.
(ow, en ik geniet erg van de beginverhalen, wat een herkenning!! En Little-Angel, had ik nu goed onthouden dat jouw man een donkere huidskleur had? Want we moeten voor Spindizzy eventjes laten zien hoe liiiiiieeeeffff die zijn, die met die kleurtjes)
quote:Ongeveer 4%
Op donderdag 4 december 2003 15:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Een heel klein percentage bevalt toch op de uitgerekende dag? Nou ja, in ieder geval van harte gefeliciteerd
Gefeliciteerd ShaoliN en vriendin
quote:Ik zal wel even een foto scannen van mijn stiefzoontje (halfbloedje) dan kunnen jullie het schatje ook zien. Enne mijn man is inderdaad surinaams, foto van ons staat op www.trouwshop.nl en dan zoeken op de naam Trevor & Patricia of op 4 juli 2003 dan kom je vanzelf op onze trouwsite uit en daar staan 2 hele mooie foto's.
Op donderdag 4 december 2003 16:12 schreef Catootje het volgende:
*komt heeeeel eventjes binnengevallen*....ik heb een voorproefje gehad van wat 'gebroken nachten' nu werkelijk betekenen. Nu heb ik voor de derde nacht slecht geslapen. De voortdurende spanning over de hond En de praktische kanten (kots ruimen, medicijnen geven) betekenen toch heel simpel dat je amper slaap krijgt. Vannacht heb ik mijn hond elke twee uur een eetlepel water toegediend (hij bleef nl maar kotsen van meer water, vandaar) en dat heeft geholpen. Alleen, hij moet vandaag de hele dag elk uur een slokje water. Betekent concreet dat je neit lekker een grote tuk kan doen. Hij is wel weer zijn levendige zelf en heeft ook honger!! Niet dat hij eten mag, maar het is een heel goed teken.
Wat hij heeft gegeten waardoor hij zo ziek is: we zullen het nooit weten. Iig is hij nu eindelijk zo ver dat hij beter wordt en de dierenarts was erg trots op me: niet alleen heb ik zijn leven gered door acuut naar de dok te gaan, maar ook was hij onder de indruk van mijn toewijding (sja, die hormonen zijn wel ergens goed voor!!!). Dus dat is een mooie opsteker. Het kost je wat slaap en harde buiken, maar dan heb je ook wat. Morgen naar de vlos en nu weer richting bank...(ow, en ik geniet erg van de beginverhalen, wat een herkenning!! En Little-Angel, had ik nu goed onthouden dat jouw man een donkere huidskleur had? Want we moeten voor Spindizzy eventjes laten zien hoe liiiiiieeeeffff die zijn, die met die kleurtjes)
quote:totally off topic....maarre...wat een mooie foto's! Dat moet idd een mooi kindje worden!
Op donderdag 4 december 2003 16:36 schreef Little-Angel het volgende:Enne mijn man is inderdaad surinaams, foto van ons staat op www.trouwshop.nl en dan zoeken op de naam Trevor & Patricia of op 4 juli 2003 dan kom je vanzelf op onze trouwsite uit en daar staan 2 hele mooie foto's.
Jaaaaaaaaaah ben nu helemaal happy sta nu eindelijk naast mijn vent bij de datums
Thnx
Tjonge wat gaat het hard zeg... nog maar 7,5 week en dan is het zover.
Het begint nu toch best wel spannend te worden allemaal..
Ik heb niet veel van me laten horen hier, maar lees erg vaak mee en ik vind het geweldig hoe jullie allemaal met elkaar meeleven.
Zow , ff wat van me laten horen.. en *poef* weg is tie weer.
Tja vandaag niet veel te melden. Was vroeg wakker omdat mijn kussens uit bed waren gevallen, en ik dus een enorme pijn in mijn onderrug aan het produceren was aangezien mijn buik geen steuntje eronder had. Dus ben al sinds 5 uur wakker. Ben niet echt super moe ofzo, maar denk toch dat ik nog maar even terug ga over een paar minuutjes. Lekker even soesen. Naja ben later wel weer terug.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 05:15 schreef Kbot2000 het volgende:
*in lijstje kijkt* *SCHRIKT*Tjonge wat gaat het hard zeg... nog maar 7,5 week en dan is het zover.
Het begint nu toch best wel spannend te worden allemaal..Ik heb niet veel van me laten horen hier, maar lees erg vaak mee
en ik vind het geweldig hoe jullie allemaal met elkaar meeleven.
Zow , ff wat van me laten horen.. en *poef* weg is tie weer.
Maar ik mag niet klagen... ik heb voor de rest nergens last van
Ik heb wel even een vraagje, mijn gezicht voelt heel erg branderig aan, is dat normaal?
En voor Spindizzy; www.familie-veira.nl kan je onder Ryan mijn man zijn zoontje zien (wel oude foto's hoor). En voor de anderen; de foto van de echo zal ik maandag mee nemen, ik had ruzie met mijn nieuwe pc vanmorgen (het wilde niet branden).
quote:Wat een mooi ventje
Op vrijdag 5 december 2003 09:18 schreef Little-Angel het volgende:
En voor Spindizzy; www.familie-veira.nl kan je onder Ryan mijn man zijn zoontje zien (wel oude foto's hoor).
Ken je dat dat als je met zwanger worden bezig bent dat je opeens overal dikke buiken ziet? Nou dat is met adoptie dus net zo. Ik kom in de stad opeens steeds "adoptiegezinnetjes" tegen.
quote:Haha, ik was ook uitgerekend op 1 April èn bevallen op 1 April.
Verder dames, allemaal sterkte met de eerste loodjes, de laatste loodjes, het wachten op van alles, emotionele buien, harde buiken, zere borsten ruggen tepels, de kussens, de hond, de adoptieprocedure, slapeloze nachten, knellende broeken en allemaal zeer veel geduld toegewenst
Mijn man die had avonddienst en kwam om 01.15 uur thuis. Toen hij uiteindelijk om 02.00 uur in bed lag werd ik wakker en ik had me een partij honger. Dat heb ik nog nooit gehad, zo midden in de nacht. Eerst dacht ik van laat maar ik ga proberen te slapen maar uiteindelijk zat ik dus om 02.30 uur aan de keukentafel een pita kaas/kalkoen te eten met een kop thee. Ben ik de enige of hebben meer last van extra honger en met name op bizarre tijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |