quote:Lees vooral ook de openingspost even ofzo
Op zondag 7 december 2003 09:56 schreef Jorikjet het volgende:
ikke zoek liedje.
in die clip wie er een beetje uitziet als 70's ofzo, met een neger, wie de zanger is, de gitarist, drummer en achtergrond koortje. heeft van die groene kleren aan. en in het publiek staan mooie dames
thank you!
We're flying high......we're flying right up to the sky...
zo'n gabbernummer. van vroeger. Ik heb gezocht op 'flying high' maar kon niets vinden...
quote:I heard Nightbass DJ Team play this, it's some awful hardstyle remake of Captain Hollywood Project - Flyin' High
Op zondag 7 december 2003 17:11 schreef Kreator het volgende:
Weet iemand hoe het origineel van een nummer dat als volgt gaat ook alweer heet en wie de dj was?.
We're flying high......we're flying right up to the sky...zo'n gabbernummer. van vroeger. Ik heb gezocht op 'flying high' maar kon niets vinden...
quote:Captain Hollywood project?
Weet iemand hoe het origineel van een nummer dat als volgt gaat ook alweer heet en wie de dj was?.
We're flying high......we're flying right up to the sky...zo'n gabbernummer. van vroeger. Ik heb gezocht op 'flying high' maar kon niets vinden...
Of is dat ook al een cover?
quote:als je effe googled en dan goed.. dan is iedereen een gabber goeroe
Op zondag 7 december 2003 17:16 schreef Kreator het volgende:
captain hollywood project...hmmm. Ik zal eens kijken.Ben je soms een gabbergoeroe?
.
quote:Joe Cocker??
Op zondag 7 december 2003 18:59 schreef Stroef het volgende:
kennen jullie nog Wonder Years die serie? had je vertraagd liedje van de Beatles op het begin. Origineel gaatie ietsje sneller.
Iets met " have a little faith in my friends " ofzo ... weetut egtn iet .. iemand ? probeer al jaren achter dit nummer te komen. Hoorde net Beatles versie op tv .. iemand?
groetjes!
quote:maar nog geen reactie
Op zondag 7 december 2003 04:42 schreef Da_Ripper het volgende:[..]
Twas iid een vette sample.
Alvast bedankt
quote:Gabbernummer?
Sure...
quote:Was dat niet Rob D met Clubbed to death ??
Op zondag 7 december 2003 00:45 schreef Buijssen het volgende:
ik zoek dat liedje / geluid
dat uit de Matrix Revolutions komt,
bij Idols werd het net gebruikt om de 'tussenstukjes' te vullen..
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/beb17.mp3
Het is van een oude bitte ein beat cd, was nummer 17, verder weet ik niet
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 4 december 2003 16:42 schreef Manono het volgende:
Ik zoek een nummer wat vaak op ID&T radio gedraaid wordt, hoor het steeds in de sportschool en je gaat er zo lekker op.
Geen house maar wel dance. Er zit een computergitaarrifje in en het wordt gezongen door een vrouw. In het refrein zit de regel 'My words spin in the air'
quote:Volgens mij is dit gewoon van Snap
quote:Nee hoor. Dat is echt Captain Hollywood.
Op maandag 8 december 2003 02:22 schreef Da_Ripper het volgende:[..]
Volgens mij is dit gewoon van Snap
quote:Ik heb het niet gezien maar ik kijk er niet vreemd van op als Prince en George Michael gedraaid werden.
Op zondag 7 december 2003 19:53 schreef Marjolijntj het volgende:
dag mensen
Weet iemand misschien hoe die liedjes allemaal heten die gedraaid werden in de aflevering over sex van "de eerste keer" (yorin?)
Het waren allemaal een beetje liefdesliedjes/over sex,
een paar ervan weet ik nog: Salt 'n Peppa - Let's talk about sex baby
Tom Jones - sex bomb!
Weet iemand er misschien nog meer?groetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |