abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2003 @ 00:01:44 #51
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_15133204
quote:
Op woensdag 3 december 2003 23:27 schreef Ultimora het volgende:
achterop een vette sticker plakken met "THE HYOENDAI TUTSJ"

en een cossworth vleugel!!!!

Een cosworth vleugel op een Pony kan natuurlijk niet. Een mooie spoiler voor de broodnodige downforce daarintegen vind ik helemaal zo gek nog niet.
  donderdag 4 december 2003 @ 00:10:24 #52
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_15133426
quote:
Op woensdag 3 december 2003 22:37 schreef HPoi het volgende:

[..]

He!, die grappen van jou blijven niet leuk!

Een Nissan Sunny tunen....... *proest*

BWAHAHAHAHAhahaha....haha....ha

Oeps, laat de GTI-R nu standaard al met een SR20DET redtop en AWD komen.

drie keer rechts is ook links
  donderdag 4 december 2003 @ 00:19:36 #53
74080 Goodluck
pi_15133649
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:10 schreef MartijnGizmo het volgende:

[..]

BWAHAHAHAHAhahaha....haha....ha

[afbeelding]

Oeps, laat de GTI-R nu standaard al met een SR20DET redtop en AWD komen.

Mooi!
Deze jongen heeft waarschijnlijk ontzettend veel tijd in dit tuningobject gestoken.
pi_15134101
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:19 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Mooi!
Deze jongen heeft waarschijnlijk ontzettend veel tijd in dit tuningobject gestoken.

Ja, de halfords catalogus heeft ook zoveel keus!!!
En trouwens ik snap niet waarom jouw pony geen NOS heeft. Kom op man, een beetje auto heeft toch NOS. En waar blijven de blauwe leds in plaats van de ruitesproeiers?? blauwe leds zijn veel cooler. Als je dan toch bezig bent monteer ook een paar neon balkjes onder je auto, dan ben je zeker orgineel, ik had ze namelijk al vlak nadat ik de film F&F had gezien, toen had niemand ze nog. En optisch tunen is veel belangrijker eigenlijk dan motorisch, het gaat toch vooral om de looks.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_15134311
Op die nissan zie ik anders weinig Halfords spul hoor.. geen 'sportief' aluminium op de ruitewissers, geen 'race look' tankdopsticker.
Die bumper, sideskirts en motorkap haal je echt niet bij de Halfords
pi_15134371
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:53 schreef Bigs het volgende:
Op die nissan zie ik anders weinig Halfords spul hoor.. geen 'sportief' aluminium op de ruitewissers, geen 'race look' tankdopsticker.
Die bumper, sideskirts en motorkap haal je echt niet bij de Halfords
Heb jij eigenlijk wel een halfords catalogus??
pi_15134460
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:56 schreef slashme het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk wel een halfords catalogus??

Ja, maar het beperkt zich daar tot wat ik net noemde en stoelhoezen, versnellingspook doppen en ander fout Autostyle spul, maar geen modelspecifieke bumpers e.d.
pi_15134540
quote:
Op donderdag 4 december 2003 01:02 schreef Bigs het volgende:

[..]

Ja, maar het beperkt zich daar tot wat ik net noemde en stoelhoezen, versnellingspook doppen en ander fout Autostyle spul, maar geen modelspecifieke bumpers e.d.

fout Autostyle spul?? Weet je wel wat dat kost en hoeveel moeite iemand moet doen om die spullen te installeren, daar zit vaak uren werk in hoor.
Wat voor auto rijd je zelf dan wel niet in om de halfords zo af te kraken.
  donderdag 4 december 2003 @ 01:11:13 #59
74080 Goodluck
pi_15134598
quote:
Op donderdag 4 december 2003 00:41 schreef slashme het volgende:

[..]

Ja, de halfords catalogus heeft ook zoveel keus!!!
En trouwens ik snap niet waarom jouw pony geen NOS heeft. Kom op man, een beetje auto heeft toch NOS. En waar blijven de blauwe leds in plaats van de ruitesproeiers?? blauwe leds zijn veel cooler. Als je dan toch bezig bent monteer ook een paar neon balkjes onder je auto, dan ben je zeker orgineel, ik had ze namelijk al vlak nadat ik de film F&F had gezien, toen had niemand ze nog. En optisch tunen is veel belangrijker eigenlijk dan motorisch, het gaat toch vooral om de looks.

Dat laatste ben ik eigenlijk wel met je eens. De uitstraling is veel belangrijker dan het daadwerkelijke kunnen van de auto.Overigens ben ik laatst al bij de Halfords geweest om mij eens rustig te orienteren op de eventueel aan te brengen Hella lampen (latere fase) die ik onder de voorgrill wil aanbrengen.

Neonbalkjes wil ik wel, maar die kan ik waarschijnlijk niet aansluiten op het (Koreaanse) electronica systeem waarmee de Pony is uitgerust.

pi_15134620
quote:
Op donderdag 4 december 2003 01:11 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik eigenlijk wel met je eens. De uitstraling is veel belangrijker dan het daadwerkelijke kunnen van de auto.Overigens ben ik laatst al bij de Halfords geweest om mij eens rustig te orienteren op de eventueel aan te brengen Hella lampen (latere fase) die ik onder de voorgrill wil aanbrengen.

Neonbalkjes wil ik wel, maar die kan ik waarschijnlijk niet aansluiten op het (Koreaanse) electronica systeem waarmee de Pony is uitgerust.

Neem gewoon de stroomkabel van de tankmeter, die werkt toch nooit, kun je gelijk zien wanneer je moet tanken, dan gaan je lampjes aan onder de auto
  donderdag 4 december 2003 @ 01:16:20 #61
74080 Goodluck
pi_15134663
quote:
Op donderdag 4 december 2003 01:13 schreef slashme het volgende:

[..]

Neem gewoon de stroomkabel van de tankmeter, die werkt toch nooit, kun je gelijk zien wanneer je moet tanken, dan gaan je lampjes aan onder de auto

Je neemt mij gewoon in de maling. Slap hoor, om mensen die tijd en moeite in hun auto willen steken zo neer te sabelen. Wat voor werk doe je, heb je een vriendin en wat voor auto heb jij zelf eigenlijk ?
  donderdag 4 december 2003 @ 01:30:27 #62
74080 Goodluck
pi_15134825
Wat vinden jullie trouwens van deze spoiler ?

pi_15136500
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:52 schreef Goodluck het volgende:

[..]

I.i.g genoeg om de gemiddelde auto eruit te trekken bij het stoplicht.

max. vermogen 53 kW (72 pk)

hmm ja denk het ook
grapje ik zie dat ie in 12 sec op de 100 zit, das niet echt heel langzaam.

verder moet ik zeggen dat ik het model best leuk vind, hij lijkt een beetje op een astra of citroen zx qua model.
kan je best wat leuks van maken.

motorisch zou ik er niet te veel aan doen, misschien een luchtfiltertje en uitlaatje ofzo.

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_15136519
vet id!!! ik ga rond februarie mijn suziki alto tunen!!! we gaan met een stel vrienden eraan knutselen...
pi_15136652
komen dr ook filmpjes van de burn outs?
hoorde dat je met het type ¨extreme sports¨ van hankook in de maar 155/85 13 echt super lompe burn outs kom maken!
2825cc Single Turbo Beast
pi_15137514
quote:
Op donderdag 4 december 2003 08:17 schreef Ultimora het volgende:
komen dr ook filmpjes van de burn outs?
hoorde dat je met het type sextreme sportss van hankook in de maar 155/85 13 echt super lompe burn outs kom maken!
Ik heb het geprobeerd met een pony met viking bandjes, lekker stuiteren, wat een spektakel was dat.
pi_15137618
quote:
Op donderdag 4 december 2003 01:16 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Je neemt mij gewoon in de maling. Slap hoor, om mensen die tijd en moeite in hun auto willen steken zo neer te sabelen. Wat voor werk doe je, heb je een vriendin en wat voor auto heb jij zelf eigenlijk ?

Ik krijg maandelijks mijn geld van de overheid, heb verkering met me rechterhand, en rijd in een kadett coupe van 25 jaar oud.
Maar ik mag mijn mening toch wel geven zonder dat je moet weten in welke auto ik rijd??
pi_15137637
quote:
Op donderdag 4 december 2003 07:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

max. vermogen 53 kW (72 pk)

hmm ja denk het ook
grapje ik zie dat ie in 12 sec op de 100 zit, das niet echt heel langzaam.

op papier ja, in de praktijk haal je de 100 nog niet eens
pi_15137755
Als je perse iets coolers/gavers/mooiers wil als auto. Verkoop deze dan en besteed het geld samen met het geld dat je blijkbaar ook over hebt voor het stylen van deze prutba.....euh auto aan een nieuwe auto! Daar heb je toch veel meer aan!

Koop dan meteen een auto met een leuk design, mazda MX-3 bijvoorbeeld? Ik bedoel, please

pi_15137803
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:42 schreef Delnooz het volgende:
Als je perse iets coolers/gavers/mooiers wil als auto. Verkoop deze dan en besteed het geld samen met het geld dat je blijkbaar ook over hebt voor het stylen van deze prutba.....euh auto aan een nieuwe auto! Daar heb je toch veel meer aan!

Koop dan meteen een auto met een leuk design, mazda MX-3 bijvoorbeeld? Ik bedoel, please

Ik vind een hyundai pony eigenlijk een voorbeeld van hoe mooi, maar toch degelijk en goed afgewerkt een auto kan zijn.
pi_15137829
Zeker, wat wil je nog meer. Het getuigt van degelijkheid in optima forma, straalt kracht uit, laat passie zien door het subtiele lijnenspel en produceert een geluidje om U tegen te zeggen...

dat dan weer wel

pi_15137919
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:46 schreef Delnooz het volgende:
Zeker, wat wil je nog meer. Het getuigt van degelijkheid in optima forma, straalt kracht uit, laat passie zien door het subtiele lijnenspel en produceert een geluidje om U tegen te zeggen...

dat dan weer wel

om maar te zwijgen over het interieur, waar de pure koreaanse degelijkheid zich van zijn beste kant laat zien, met riante stoelen, en raamslingers die hun weerga niet kennen
2825cc Single Turbo Beast
pi_15137943
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:46 schreef Delnooz het volgende:

dat dan weer wel

Wat zou jij er nog aan tunen dan?
pi_15137987
quote:
Op woensdag 3 december 2003 21:53 schreef Goodluck het volgende:
Hoe pak ik zo'n tuningproject eigenlijk aan en waar moet ik beginnen ?
Je zet hem te koop op marktplaats, hoopt dat je er een goed bedrag voor krijgt. Leg een leuke smak geld bij en koop een echte auto die normaal te tunen valt. Geen getunede koekblik
Dit is dus de beroemde ondertitel
  donderdag 4 december 2003 @ 09:55:50 #75
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_15138034
quote:
Op donderdag 4 december 2003 09:53 schreef Tita_NL het volgende:

[..]

Je zet hem te koop op marktplaats, hoopt dat je er een goed bedrag voor krijgt. Leg een leuke smak geld bij en koop een echte auto die normaal te tunen valt. Geen getunede koekblik

Zeg jij nou niks met je partner ;:-) je ruit stoer maken door er een barst in te rijden tssss
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')