quote:
Ik heb wat nieuws over een mogelijke release van Tales of Symphonia.Heb vorige week een E-mail gestuurt naar Namco Europe met de vraag of de games Tales of Symphonia en Baten Kaitos een release krijgen in Europa en als ze gereleased worden wanneer. Vandaag kreeg ik een mail terug, zet die hier onder.
Hi Stefan,
I am afraid that it is unlikely that either title will be released in Europe. However, we are trying to get Nintendo to publish Tales of Symphonia but if we succeed it won't be for at least a year.
Kind regards,
Namco Ltd., Consumer Division
Laten we hopen dat Nintendo dit spel wil publiseren in Europa anders moeten we het maar importeren uit de VS of Japan.
quote:Veel beter dan mario party 4.
Op vrijdag 5 december 2003 13:49 schreef gamecube_master het volgende:
iemand mario party 5 gehaald? is ie leuk?
quote:Godverdomme !
Op vrijdag 5 december 2003 16:06 schreef Wedge het volgende:
Wat info over de releasedates van Tales of Symphonia en Baten Kaitos vannuit het forum van Cubezone.nl
[..]
![]()
![]()
quote:Vaag hoor, ik snap niet waarom ze die spellen niet in europa uit zouden willen brengen, aan de verkoopcijfers zal het niet liggen denk ik.
Wat info over de releasedates van Tales of Symphonia en Baten Kaitos vannuit het forum van Cubezone.nl
[..]
![]()
![]()
quote:Als ie zondag leuk blijkt koop ik hem lekker ook haha.:)
Op vrijdag 5 december 2003 16:10 schreef Biggs het volgende:[..]
Veel beter dan mario party 4.
Maaruh.. duren die irritante beurten vande computer nog steeds zo lang, ik las iets over een hele irritante koopaparatroopa animatie ofzo die iets van 20 seconden duurt.
alleen heb ik maar 25 euro te besteden ![]()
Dan maar voor kerst vragen ![]()
Edit: Kart moet natuurlijk party zijn
quote:Ze zuigen
[..]
![]()
![]()
quote:ik heb ze allemaal liggen ja...
Op vrijdag 5 december 2003 13:23 schreef FilmFanaat het volgende:
Heb je ze ook in de winkel liggen?
Ik kom ze bijna nooit tegen in de FRS in mijn omgeving
quote:In de story mode gooien je computertegenstanders alledrie tegelijk. Je kan ook de message speed van de computer op fast zetten. Die koopatroopa is inderdaad irritand lang.
Op vrijdag 5 december 2003 16:18 schreef Wedge het volgende:[..]
Als ie zondag leuk blijkt koop ik hem lekker ook haha.:)
Maaruh.. duren die irritante beurten vande computer nog steeds zo lang, ik las iets over een hele irritante koopaparatroopa animatie ofzo die iets van 20 seconden duurt.
quote:Hoe vaak komt die koopa voor, en wat is het precies?
Op vrijdag 5 december 2003 19:27 schreef Biggs het volgende:[..]
In de story mode gooien je computertegenstanders alledrie tegelijk. Je kan ook de message speed van de computer op fast zetten. Die koopatroopa is inderdaad irritand lang.
quote:Komt heel soms voor. Gebeurd als je een capsule gebruikt. Er zijn iets van 25 soorten capsules die je kan krijgen en door die te gebruiken gebeurd er iets op het bord. Als je diegene met koopatroopa gebruikt pakt ie van elke tegenstander een bepaald aantal muntjes af (duurt dus iets van 20 seconden).
Op vrijdag 5 december 2003 19:27 schreef Lexie het volgende:[..]
Hoe vaak komt die koopa voor, en wat is het precies?
quote:Ook singleplayer?
Op vrijdag 5 december 2003 15:46 schreef Herr.Flick het volgende:[..]
Ja, is echt een aanrader...
quote:Ow, dat valt dan nog mee. Beter dan die fijne geest uit Mario Part 4
Op vrijdag 5 december 2003 19:33 schreef Biggs het volgende:[..]
Komt heel soms voor. Gebeurd als je een capsule gebruikt. Er zijn iets van 25 soorten capsules die je kan krijgen en door die te gebruiken gebeurd er iets op het bord. Als je diegene met koopatroopa gebruikt pakt ie van elke tegenstander een bepaald aantal muntjes af (duurt dus iets van 20 seconden).
quote:Die zit er gelukkig niet meer in. Zulke lange animaties komen ook niet meer voor.
Op vrijdag 5 december 2003 19:39 schreef Lexie het volgende:[..]
Ow, dat valt dan nog mee. Beter dan die fijne geest uit Mario Part 4
. Dat was altijd een mooi moment om te gaan pissen
quote:Als het nou nog een mooie animatie was, maar die geest leek rechtstreeks geript uit de N64versie..
Op vrijdag 5 december 2003 19:51 schreef Biggs het volgende:[..]
Die zit er gelukkig niet meer in. Zulke lange animaties komen ook niet meer voor.
quote:In welke winkel werk jij?
Op vrijdag 5 december 2003 19:02 schreef Retarded het volgende:[..]
ik heb ze allemaal liggen ja...
quote:Ikheb hem ook al ongeveer 5 uur gespeeld. Alle borden gespeeld alleen nog niet alle mini games unlocked. Het zijn echt veel mini games. Die honkbal game vind ik het leukste.
Op vrijdag 5 december 2003 19:56 schreef BMH het volgende:
Mario Party 5 vandaag 5 uur achterelkaar met me moeder gespeeld! OMG wat een vet spel zeg! Alleen jammer dat me moeder mijn ass kicked
[Dit bericht is gewijzigd door Biggs op 05-12-2003 20:37]
quote:Ik vind van wel.
Op vrijdag 5 december 2003 21:10 schreef ShadoW17 het volgende:
Is Mario Party 5 ook leuk in je eentje?
En wat zijn de topspellen op het moment? Wat is er zo leuk aan marioparty?
quote:badboys2?
Op vrijdag 5 december 2003 22:34 schreef Tomaz het volgende:
Heb de Cube nu dus 3 dagen en wil graag een nieuw spel erbij. Ik zit zelf te denken aan Bad Boys II, iemand die daar al info over heeft?En wat zijn de topspellen op het moment? Wat is er zo leuk aan marioparty?
mario party = multiplayerfun
en mario kart
F-zero
Worms 3D
SSX3 tricky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |