Maargoed, dit is mijn eerste gala. Ik heb echt een afgrijselijke hekel aan jurken/rokken/etc maar het zal wel moeten dit jaar . Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet
.
En vinden jullie dat ik moet huren (zoja: Waar? Iemand die iets in de buurt van Nijmegen weet?) of kopen? (nogmaals: Waar?)
Alvast bedankt .
quote:Dan geef ik het nog aan in m'n eerste zin, lezen ze het nog niet. Ik ben een vrouw en heb dus niets aan een topic over MANNENkleding. Sjeesh
Op woensdag 3 december 2003 17:42 schreef Allan24 het volgende:
Kledingadvies gala
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
En voor mensen beginnen te zeuren: Ik ben een vrouw en heb dus niet veel aan hetzelfde topic maar met dan tips over smokings.
Maargoed, dit is mijn eerste gala. Ik heb echt een afgrijselijke hekel aan jurken/rokken/etc maar het zal wel moeten dit jaar
. Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet
.
En vinden jullie dat ik moet huren (zoja: Waar? Iemand die iets in de buurt van Nijmegen weet?) of kopen? (nogmaals: Waar?)
Alvast bedankt
.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:42 schreef Allan24 het volgende:
Kledingadvies gala
quote:We hebben wel een winkel hier in Nijmegen (Blue Moon) met ook een gedeelte met gothic-kleding
Op woensdag 3 december 2003 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Iets gothic-achtigs (niet overdreven) zal jou heel goed staan denk ik BS
Alleen weet ik niet goed waar je dat kan huren.
checken hier staat vast wel iets bij in jouw omgeving, waar je wat kan huren
quote:de blue moon heeft ook gala jurken.
Op woensdag 3 december 2003 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
We hebben wel een winkel hier in Nijmegen (Blue Moon) met ook een gedeelte met gothic-kleding
. Thanks voor de tip, ik ga iig kijken.
Huren is vaak net zo duur als een goedkope jurk kopen.
Ik had vorig jaar een erg mooie lange paars/lila jurk die erg lang is en niet laag uitgesneden was...
(staat een plaatje in mn fotoboek geloof ik).
Deze jurk stond me erg goed...
en ik denk dat ik m dit jaar weer aan doe (toch weer allemaal andere mensen enzp)
maargoed bij de h&m en c&a hebben ze best leuke dingen voor weinig geld dus daar zou ik even rond gaan kijken
Kijk eens goed rond in de winkels nu met kerst (weet niet wanneer je gala is?) Je kunt altijd huren, en wat je ook kunt doen is in tweedehands winkels kijken. Heb er zelf ook mijn jurk vandaan, meestal zijn ze maar 1 of 2 keer gedragen.
De dame draagt op een gala het groot avondtoilet, dat wil zeggen een lange jurk (tot aan de enkels dus!), groot decolleté en lange handschoenen. belangrijkste is dat het allemaal één geheel is en goed bij elkaar past.
en vergeet ook de corsage niet...
quote:Ik draag anders gewoon een jurkje tot onder mijn knieen zonder handschoenen.
Op woensdag 3 december 2003 19:09 schreef HotShot het volgende:
goed, voor de dames...De dame draagt op een gala het groot avondtoilet, dat wil zeggen een lange jurk (tot aan de enkels dus!), groot decolleté en lange handschoenen. belangrijkste is dat het allemaal één geheel is en goed bij elkaar past.
en vergeet ook de corsage niet...
En als het een studentengala is: de corsage is key!
Ik heb net bij de H&M een roze jurk gekocht. Ik kan het nog niet echt geloven. Hij komt nog tot boven m'n knieen ook. My god. Somebody slap me .
Bij gala's van studentenverenigingen worden de corsages gekker en gekker, teddybeertjes, bierglazen, flauwekul, soms zo zwaar dat je het eigenlijk niet aan een jurk kan spelden zonder dat alle vorm er uit zakt. (Of misschien was het er wel om te doen om een hoop inkijk te veroorzaken....)
Ik ben eens naar een gala gegaan met een duikster. Heb bij een oorbellenwinkel twee houten koraalvlinders (tropische visjes) gekocht en er een speldje achter laten plakken. Het was klein, helder van kleur en paste goed bij onze hobby.
quote:Als je er do-able uit wilt zien, zou ik je toch adviseren om voor het lage decolleté en het mini-rokje te gaan
Op woensdag 3 december 2003 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet
.
quote:uhu
Op vrijdag 5 december 2003 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fo!to! Fo!to! Fo!to! Fo!to!
leuk, een roze jurk, ook gewaagd misschien leuke open schoentjes eronder, evt met dichte punt en handschoentjes tot je elleboog staan denk ik ook leuk er boven?
ik doe trouwens naar t gala van t dominicus gewoon een grijze broek met een zwart haltertruitje aan
Schoolgala's (tenminste, die waar ik heen ben geweest) zijn in feite gewone schoolfeesten, met als extra dat iedereen zich al eeuwen loopt op te fokken over de outfits. In de praktijk is wat je aanhebt maar een half uur boeiend, want daarna gaat iedereen toch zuipen en aan elkaar zitten. En daarom, als je je niet prettig voelt in een jurk, gewoon geen jurk aandoen, maar lekker een mooi broekpak bijvoorbeeld. Hier boeit dat toch niet. Vriendin van mij vorig jaar had een broekpak gekocht, en had verder alleen geld uitgegeven aan een prachtige kanten bh, en verder had ze niks onder dat jasje aan. Serieus, ze was het mooiste, geilste en stijlvolste op het hele gala, vergeleken bij alle mutsen in die 13 in een dozijn C&A-jurken met hun tieten liepen te pronken. (want zo ging het altijd bij ons.)
En dit jaar, heb ik mijn Eerste Echte Grote Studentengala, om het maar even zo te noemen, en mijn moeder gaat in rode zijde een lange, uitlopende baljurk voor me maken. .
quote:...en jij denkt dat studenten gala's veel anders zijn dan middelbare school gala's?!
Op zaterdag 6 december 2003 12:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dit jaar, heb ik mijn Eerste Echte Grote Studentengala, om het maar even zo te noemen, en mijn moeder gaat in rode zijde een lange, uitlopende baljurk voor me maken..
quote:BP?
Op zaterdag 6 december 2003 12:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, er is een heel verschil tussen officiele gala's, studentengala's en zoals deze, waar BP heengaat, een schoolgala.
quote:Qua kleding iig wel, je kan daar nl echt niet in een broekpak verschijnen.
Op zaterdag 6 december 2003 12:45 schreef -moi- het volgende:[..]
...en jij denkt dat studenten gala's veel anders zijn dan middelbare school gala's?!
En verder zijn de corsages op een studentengala lekker kinderachtig(zandbakschepjes, plastic autootjes etc.)
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:50 schreef Duiveltja het volgende:[..]
BP?
En met het verschil bedoelde ik dat schoolgala's toch wel een kinderachtige spin-off zijn. Bij "studentengala's" stel ik me toch meer voor dat je toch wel een date "moet" hebben, daarvoor ook echt gaat dineren en alles. Niet dat ik daar nou zo naar uitkijk, ik hou niet zo van dit soort formaliteiten, maar erger dan mijn schoolgala's kan het niet. Vooral dat kinderachtige gekeutel over welke jurk je aandoet.
Btw, dit jaar ben ik waarschijnlijk kaal op het gala. Ik heb net mijn haar afgeknipt tot ongeveer een paar mm lengte, en dat is echt niet aangegroeid voor die tijd.
Whehehe. . Beat that, duffe opsteek-trutten !
quote:o, maar die staat hier algemeen bekend als BS
Op zaterdag 6 december 2003 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
. Blaatschaap.
.
quote:Ik weet het. Maar
Op zaterdag 6 december 2003 13:36 schreef Duiveltja het volgende:[..]
o, maar die staat hier algemeen bekend als BS
een mooie lange broek staat ook netjes hoor.
quote:That's what I'm gonna do this year
Op zaterdag 6 december 2003 14:24 schreef ook_gek het volgende:
een mooie lange broek staat ook netjes hoor.
quote:Maar een mooie galajurk blijf ik toch het beste vinden
Op zaterdag 6 december 2003 15:11 schreef -moi- het volgende:[..]
That's what I'm gonna do this year
quote:Oe, en als je echt durft, net als die vriendin van me zo'n mooie bh onder een jasje aan.
Op zaterdag 6 december 2003 15:11 schreef -moi- het volgende:[..]
That's what I'm gonna do this year
quote:hoezo durven? Een BH is het zelfde als een bikini
Op zaterdag 6 december 2003 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Oe, en als je echt durft, net als die vriendin van me zo'n mooie bh onder een jasje aan.
quote:Watte
Op zaterdag 6 december 2003 15:49 schreef Libris het volgende:
Dubbeljdig plakband kan nog wel eens helpen als je een laag decolete hebt (serieus)...
quote:Dubbeljdig plakband
Op zaterdag 6 december 2003 15:59 schreef -moi- het volgende:[..]
Watte
?
quote:Oh, ik las slim dat ik ben net zelfs over het verkeerd gespelde woord heen
Op zaterdag 6 december 2003 16:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dubbeljdig plakband
maar ik snap niet hoe dat dubbeljdig plakband kan helpen als je een laag decolete hebt.
quote:[simplistisch]
Op zaterdag 6 december 2003 16:03 schreef -moi- het volgende:[..]
Oh, ik las slim dat ik ben net zelfs over het verkeerd gespelde woord heen
maar ik snap niet hoe dat dubbeljdig plakband kan helpen als je een laag decolete hebt.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:05 schreef Libris het volgende:[..]
[simplistisch]
Plak tiet aan jurk, jurk kan niet van tiet zakken
[/simplistisch]
Daar bij komt nog een keer dat je wel stevige borsten moet hebben. Want anders ziet het er niet uit.
75B voldoet dan prima
quote:Ik ken genoeg mensen die wel bikini's aanhebben maar zoiets niet zouden durven, hoor !
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
hoezo durven? Een BH is het zelfde als een bikini
Neem je gewoon een mooie dichte BH dus niet iets wat aan het door schijnen is en je hebt een bikini aan. Niks engs aan en staat super geil
* AudreyHepburn zou wel durven ieg.
quote:ik weet dat die mensen bestaan. MAar ik vind dat ZO raar
Op zaterdag 6 december 2003 16:33 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ik ken genoeg mensen die wel bikini's aanhebben maar zoiets niet zouden durven, hoor !
.
* AudreyHepburn zou wel durven ieg.
quote:Dit is voor vrouwen ei
Op zaterdag 6 december 2003 16:44 schreef Thomas B. het volgende:
hmm... effe bookmarken.
Kep binnenkort een gala
quote:Er staat ergens op de 1e pagina een link naar een mannentopic.
Op zaterdag 6 december 2003 16:44 schreef Thomas B. het volgende:
hmm... effe bookmarken.
Kep binnenkort een gala
KOOP GDVRDMM GEEN STRAPLESS JURK ALS JE DAT NIET GEWEND BENT !
Niets ziet er zo stom uit als iemand die de hele avond dr jurk loopt op te hijsen omdat ze zich er niet lekker in voelt.
quote:Nu ben ik een man die bij wil leren. WTF is dat voor een jurk
Op zaterdag 6 december 2003 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh nog een tip:STRAPLESS JURK
quote:zonder bandjes
Op zaterdag 6 december 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nu ben ik een man die bij wil leren. WTF is dat voor een jurk
dan kan je dus dubbelzijdig plakband gebruiken om t niet af te laten zakken
quote:Strap = bandje
Op zaterdag 6 december 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nu ben ik een man die bij wil leren. WTF is dat voor een jurk
Met andere woorden: een jurk zonder bandjes. Is dat duidelijk genoeg ?
quote:Je hoefd niet te doen als of ik ACHTERLIJK ben hoor
Op zaterdag 6 december 2003 16:59 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Strap = bandje
less = loos.Met andere woorden: een jurk zonder bandjes. Is dat duidelijk genoeg ?
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hoefd niet te doen als of ik ACHTERLIJK ben hoor
quote:Zo bedoelde ik het niet. Ik dacht dat ik nogsteeds niet echt duidelijk deed. Sorry.
Op zaterdag 6 december 2003 18:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hoefd niet te doen als of ik ACHTERLIJK ben hoor
quote:Oke geeft niet
Op zaterdag 6 december 2003 18:35 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Zo bedoelde ik het niet. Ik dacht dat ik nogsteeds niet echt duidelijk deed. Sorry.
.
quote:Dislecty
Op zaterdag 6 december 2003 18:31 schreef -moi- het volgende:[..]
![]()
ehh het is hoeft heh
quote:okiedokie, ik snapte je idd wel helemaal ja
Op zaterdag 6 december 2003 18:36 schreef ook_gek het volgende:
Dislecty
Kan er ook niks aan doen. Zo lang iedereen me maar snapt vind ik het prima
Bedankt allen voor de tips. Jammer dat ik niet eerder hoorde over die broekpakken, anders had ik er waarschijnlijk zo één gekocht. Of nouja, ik heb er nergens een gezien dus zo makkelijk was 't waarschijnlijk ook niet geweest . Is het trouwens in elke stad zo dat je gewoon geen handschoentjes kan vinden? Ik heb gister 5 uur door Nijmegen gezwalkt en ergens in een of ander verstopt mufruikend 2ehandswinkeltje zalmroze (my god
.) handschoenen gevonden. Voor de rest heb ik ze nergens gezien
. En nu moet ik ook nog aan roze schoenen (als 't even kan zonder punt) zonder al te hoge hak zien te komen onder de 30 euro. *doodvonnis tekent*
Ah well .
quote:ja inderdaad, zag ze vorige week nog bij de V&D, maar je kan ze ook halen bij de WE en misschien ook gewoon bij de H&M?
Op zondag 7 december 2003 12:38 schreef MissX het volgende:
ik zie overal wel handschoenen hoor, alleen niet in het roze. Maar zwart/goud/zilver zie ik eik overal liggen.
maar BS, volgens mij zie je er wel heel erg mooi uit straks. Roze open schoentjes met bolle punt kan je misschien bij de sasha/invito of salsa halen. Moet je wel zin hebben om een beetje boel geld uit te geven aan schoenen die je wrs maar 1x draagt.
Anders zou k gewoon hele simpele zwarte bij de van Haren halen
quote:Dan mag jij me vertellen waar
Op zondag 7 december 2003 12:38 schreef MissX het volgende:
ik zie overal wel handschoenen hoor, alleen niet in het roze. Maar zwart/goud/zilver zie ik eik overal liggen.
quote:Bij de V&D, Hema of WE in de stad of in Dukenburg hadden ze he-le-maal niets
Op zondag 7 december 2003 12:44 schreef -moi- het volgende:
ja inderdaad, zag ze vorige week nog bij de V&D, maar je kan ze ook halen bij de WE en misschien ook gewoon bij de H&M?maar BS, volgens mij zie je er wel heel erg mooi uit straks. Roze open schoentjes met bolle punt kan je misschien bij de sasha/invito of salsa halen. Moet je wel zin hebben om een beetje boel geld uit te geven aan schoenen die je wrs maar 1x draagt.
Anders zou k gewoon hele simpele zwarte bij de van Haren halen
![]()
Maar over die schoenen... Ik betaal het (gelukkig) zelf niet, maar de afspraak is wel dat we het heel goedkoop zouden regelen. Dus schoenen van 80 euro krijg ik echt nevernooit niet. Maar ik zat er wel aan te denken om gewoon van die hele goedkope van Haren dingen te kopen (als ze die in m'n maat hebben .) en ze dan roze te verven. Want sorry, zwart onder roze staat echt niet
.
quote:Wat bizar, ik heb mijne vorige week nog bij de V&D gekocht, maar ook bij de Hema en de H&M heb ik ze zien liggen. Hadden ze allemaal verschillende maten, tot je ellebogen of erover heen.
Op zondag 7 december 2003 12:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij de V&D, Hema of WE in de stad of in Dukenburg hadden ze he-le-maal niets.
Bij mijn V&D hingen ze bij de kousen en panties in de buurt. Ms niet goed gekeken ofzo?
Lijkt me raar als ze dat niet bij jouwe hebben.
quote:Niet? Oh, dan was alles al uitverkocht
Op zondag 7 december 2003 12:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Bij de V&D, Hema of WE in de stad of in Dukenburg hadden ze he-le-maal niets.
Long time ago dat ik zelf gala kleding heb gekocht
Ik heb nog wel zilvere handschoentjes voor je
quote:Volges mij heb ik ooit galaschoenen voor 20 euro gekocht bij de van Haren whaha. Waren nog best mooi ook
Maar over die schoenen... Ik betaal het (gelukkig) zelf niet, maar de afspraak is wel dat we het heel goedkoop zouden regelen. Dus schoenen van 80 euro krijg ik echt nevernooit niet. Maar ik zat er wel aan te denken om gewoon van die hele goedkope van Haren dingen te kopen (als ze die in m'n maat hebben.) en ze dan roze te verven. Want sorry, zwart onder roze staat echt niet
.
Maareh, als je ze roze verft, moeten ze denk ik wel dezelfde kleur roze zijn als je jurk, anders vloekt het toch enorm?
Volgens mij kan zwart best wel onder een roze jurk
zwarte gala schoenen kunnen eik onder iedere kleur jurk wel, vind ik persoonlijk.
is ms ook wel leuke breek, anders ben je helemaal zo roze
Hmz.. Dilemma..
quote:mooie lange zwarte jurk, die zijn er ook in zeer sexy uitvoeringen ,hoor.
Op woensdag 3 december 2003 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
En voor mensen beginnen te zeuren: Ik ben een vrouw en heb dus niet veel aan hetzelfde topic maar met dan tips over smokings.
Maargoed, dit is mijn eerste gala. Ik heb echt een afgrijselijke hekel aan jurken/rokken/etc maar het zal wel moeten dit jaar
. Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet
.
Alvast bedankt
.
anders kom je maar langs, wat is je maat?
quote:Broekpak ! En dan met bh naar het gala, en met gewoon nog een bloesje eroverheen in de Pizzahut. Wat DOE je daar trouwens voor een gala ? Erna, okee, maar ervoor ?
Op zondag 7 december 2003 22:17 schreef MaRySe het volgende:
Wie kan mij helpen met een gala-oufit!!
Ik ben toch maar van mening veranderd, en doe dus maar geen knalrose blousje aan met een rokje en knalrose met zwartgestreepte kniekousen.. Dat is gewoon niet gala realiseerde ik mij..
Ik wil iets waar niet iedereen in loopt, dus niet zo een zwartejurk met v-hals.. Knalrose is wel een goede kleurEn uhm.. Een rokje of een broek is ook wel oké.. Alleen is het zo dat het niet té netjes moet zijn.. Ik moet namelijk eerst nog "uiteten" in de pizzahut
Hmz.. Dilemma..
quote:Dus op het gala alleen een bh en een broek? Oow.. ik snap hem.. Zonder blousje.. maar met jasje broek en bh..
Op zondag 7 december 2003 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Broekpak ! En dan met bh naar het gala, en met gewoon nog een bloesje eroverheen in de Pizzahut. Wat DOE je daar trouwens voor een gala ? Erna, okee, maar ervoor ?
Ik weet het ook niet, in het kader van *klassenuitje*
quote:De WE heeft meestal dat soort dingen wel, die zijn nog enigszins betaalbaar, en best mooi enzo. En anders winkels als Fooks (etc.) misschien ?
Op maandag 8 december 2003 00:02 schreef MaRySe het volgende:[..]
Dus op het gala alleen een bh en een broek? Oow.. ik snap hem.. Zonder blousje.. maar met jasje broek en bh..
Ik heb een knalrose blousje en zwarte schoenen.. Ik weet alleen niet of ik wel de geschikte persoon ben voor een pak, strX lijk ik net een jongetje..
Waar kan ik dat kopen, ik zag het bij de h&m niet hangen
Ik weet het ook niet, in het kader van *klassenuitje*
quote:Ach flikker toch op man, kerstmuts.
Op maandag 8 december 2003 17:06 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Anders lees je even.
quote:Wel met geile mannen in 'r icoon.
Op maandag 8 december 2003 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ach flikker toch op man, kerstmuts.
quote:Ik heb ook een geile man in mijn icoon.
Op maandag 8 december 2003 17:13 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Wel met geile mannen in 'r icoon.
En ontopic, ik zit erover na te denken om niet naar het gala te gaan omdat er op diezelfde dag een "communistisch-counter-prom" wordt gegeven, is er gisteren besloten. . Met andere woorden, iedereen legt geld in, we gaan zuipen, iemand met enorme speakers neemt ze mee, we draaien de hele avond drum & bass en dansen op blote voeten.
.
En gezien de mensen en muziek die op dat feest veel beter zijn, EN niet de hele avond op hakken hoeven te lopen. . * twijfel *.
quote:Dat communistisch-counter-prom kun je altijd nog doen, volgende dag of zo toch? Kun je alle2 doen..
Op maandag 8 december 2003 17:20 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Ik heb ook een geile man in mijn icoon.
En ontopic, ik zit erover na te denken om niet naar het gala te gaan omdat er op diezelfde dag een "communistisch-counter-prom" wordt gegeven, is er gisteren besloten.
. Met andere woorden, iedereen legt geld in, we gaan zuipen, iemand met enorme speakers neemt ze mee, we draaien de hele avond drum & bass en dansen op blote voeten.
.
En gezien de mensen en muziek die op dat feest veel beter zijn, EN niet de hele avond op hakken hoeven te lopen.
. * twijfel *.
quote:Het hele punt is juist dat we tegen dat gala ingaan.
Op maandag 8 december 2003 17:37 schreef MaRySe het volgende:[..]
Dat communistisch-counter-prom kun je altijd nog doen, volgende dag of zo toch? Kun je alle2 doen..
quote:Ik zou heen gaan waar je vrienden/ de leukste mensen heen gaan..
Op maandag 8 december 2003 17:53 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Het hele punt is juist dat we tegen dat gala ingaan.
quote:Is een enorme 50's rose zonnebril niet veel leuker ?
Op woensdag 10 december 2003 17:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo. Aangezien dit hele gala opzich al totally niet BS is, heb ik besloten om wat eigen dingetjes toe te voegen. Zoals (als ik ze kan vinden) roze lenzen, roze haar, foute roze armbandjes, etc. Totally pink. Dit wordt leuker dan ik dacht.
Alleen nog die schoenen
.
Gouden tip: Kringloop / tweedehandswinkel.
Ik had een paar weken geleden ook een gala met hetzelfde voorschrift.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:51 schreef musicalfreak het volgende:
Even dit topic omhoog gehaald, aangezien ik binnenkort mijn eerste 'echte' gala heb. Het kledingvoorschrift is dus Black Tie/Gala, maar mijn probleem is dat ik me totaal niet zeker voel in een jurk. Dat is ook meteen aan mij te zien en om nou als één of ander bang schaap over die rode loper te lopen is natuurlijk ook niets. Zou een supermooi broekpak ook mogen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |