abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2003 @ 17:37:31 #1
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15121502
En voor mensen beginnen te zeuren: Ik ben een vrouw en heb dus niet veel aan hetzelfde topic maar met dan tips over smokings .

Maargoed, dit is mijn eerste gala. Ik heb echt een afgrijselijke hekel aan jurken/rokken/etc maar het zal wel moeten dit jaar . Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet .

En vinden jullie dat ik moet huren (zoja: Waar? Iemand die iets in de buurt van Nijmegen weet?) of kopen? (nogmaals: Waar?)

Alvast bedankt .

woensdag 3 december 2003 @ 17:39:55 #2
44468 Deindo
Live by the gun die by the gun
pi_15121572
Gewoon een mooie lange jurk.
Met van die dunne vandjes met een ver doorlopende v hals
If the world was a girl I’d stick my dick in the ground fuck the world
pi_15121603
een witte smoking met een hawai shirt eronder
pi_15121610
Geen sandalen iig!
pi_15121629
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 3 december 2003 @ 17:42:24 #6
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15121637
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:41 schreef Hanno het volgende:
een witte smoking met een hawai shirt eronder
Ga je hond pesten .
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:41 schreef veldmuis het volgende:
Geen sandalen iig!
Ik ben dan wel een leek, maar niet dom .
pi_15121640
Je hoeft toch niet persee een jurk/rok aan....
een nette broek+blouse kan net zo mooi staan
Ben namelijk zelf ook niet zo'n jurk/rok typetje
  woensdag 3 december 2003 @ 17:43:35 #8
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15121665
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:42 schreef Allan24 het volgende:
Kledingadvies gala
Dan geef ik het nog aan in m'n eerste zin, lezen ze het nog niet. Ik ben een vrouw en heb dus niets aan een topic over MANNENkleding. Sjeesh .
pi_15121679
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
En voor mensen beginnen te zeuren: Ik ben een vrouw en heb dus niet veel aan hetzelfde topic maar met dan tips over smokings .

Maargoed, dit is mijn eerste gala. Ik heb echt een afgrijselijke hekel aan jurken/rokken/etc maar het zal wel moeten dit jaar . Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet .

En vinden jullie dat ik moet huren (zoja: Waar? Iemand die iets in de buurt van Nijmegen weet?) of kopen? (nogmaals: Waar?)

Alvast bedankt .

quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:42 schreef Allan24 het volgende:
Kledingadvies gala
046
Dank aan Yeahinho
pi_15121680
Iets gothic-achtigs (niet overdreven) zal jou heel goed staan denk ik BS
Alleen weet ik niet goed waar je dat kan huren.
  woensdag 3 december 2003 @ 17:45:31 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15121702
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Iets gothic-achtigs (niet overdreven) zal jou heel goed staan denk ik BS
Alleen weet ik niet goed waar je dat kan huren.
We hebben wel een winkel hier in Nijmegen (Blue Moon) met ook een gedeelte met gothic-kleding . Thanks voor de tip, ik ga iig kijken.
pi_15121857
http://gelegenheidskleding.pagina.nl/

checken hier staat vast wel iets bij in jouw omgeving, waar je wat kan huren

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15121890
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

We hebben wel een winkel hier in Nijmegen (Blue Moon) met ook een gedeelte met gothic-kleding . Thanks voor de tip, ik ga iig kijken.

de blue moon heeft ook gala jurken.
althans de blue moon die wij hier in leiden hadden wel
maar die is nu weg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_15122015
gala met als thema de 70ies

al helemaal geweldig

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 3 december 2003 @ 18:04:34 #15
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_15122166
ik zou eigenlijk zelf een jurk kopen.

Huren is vaak net zo duur als een goedkope jurk kopen.

Ik had vorig jaar een erg mooie lange paars/lila jurk die erg lang is en niet laag uitgesneden was...

(staat een plaatje in mn fotoboek geloof ik).
Deze jurk stond me erg goed...
en ik denk dat ik m dit jaar weer aan doe (toch weer allemaal andere mensen enzp)

imagination is more important than knowledge
  woensdag 3 december 2003 @ 18:09:29 #16
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_15122284
ik had vorig jaar een lange rok met een soort korset erboven
truitje kwam bij de c&a vandaan overal -hier in friesland tenminste- hangen galajurken dus dat zou het probleem niet moeten zijn.. kijk es bij de steps oid
zijn ook best veel meisjes die in broekpak gaan.. mss ook een idee als je niet van rokken enzo houdt? bijvoorbeeld met een glittershirtje eronder
  woensdag 3 december 2003 @ 18:13:34 #17
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_15122370
ik heb ook een gala binnenkort en heb zelf n jurkje gekocht bij de h&m
tis van zwart fluweel. n halter en tot net over mijn knieen.
normaal ben ik egt niet iemand die n jurk draagt maar het moet dus maar ik ga er dan ook zeker mijn eigen accesoires aan toevoegen zodat het nog n btje 'like me' is

maargoed bij de h&m en c&a hebben ze best leuke dingen voor weinig geld dus daar zou ik even rond gaan kijken

an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 3 december 2003 @ 18:19:28 #18
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_15122499
Je kunt ook een mooi broekpak oid nemen als je geen jurk wilt
En anders een mooie lange jurk

Kijk eens goed rond in de winkels nu met kerst (weet niet wanneer je gala is?) Je kunt altijd huren, en wat je ook kunt doen is in tweedehands winkels kijken. Heb er zelf ook mijn jurk vandaan, meestal zijn ze maar 1 of 2 keer gedragen.

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  woensdag 3 december 2003 @ 19:09:11 #19
16210 HotShot
Actief forum lid
pi_15123805
goed, voor de dames...

De dame draagt op een gala het groot avondtoilet, dat wil zeggen een lange jurk (tot aan de enkels dus!), groot decolleté en lange handschoenen. belangrijkste is dat het allemaal één geheel is en goed bij elkaar past.

en vergeet ook de corsage niet...

prut
pi_15130824
quote:
Op woensdag 3 december 2003 19:09 schreef HotShot het volgende:
goed, voor de dames...

De dame draagt op een gala het groot avondtoilet, dat wil zeggen een lange jurk (tot aan de enkels dus!), groot decolleté en lange handschoenen. belangrijkste is dat het allemaal één geheel is en goed bij elkaar past.

en vergeet ook de corsage niet...

Ik draag anders gewoon een jurkje tot onder mijn knieen zonder handschoenen.
Oh, en de corsage in mijn haar! zo

ja..? dus..? en..?
pi_15133587
kweet niet maar ik vind dit wel opzich apart iets
Programming is like sex; one mistake and you have to support it for the rest of your life.
pi_15133655
Blue Moon is echt zo'n leuke winkel...
Anyway, eigenlijk kun je het zo bloot en kort maken als je zelf wilt, maar op een gala hoor je toch redelijk netjes te zijn. Oftewel: lange rok etc. Rond de feestdagen (nu dus) hebben ze overal mooie lange jurken, die kunnen eigenlijk allemaal wel.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_15133661
Gothic? Hmm... die wijd uitlopende mouwen zijn soms wel mooi, maar ik zou niet zo snel voor gothic gaan. Dan word je meteen weer zo'n vleermuis.
Delivered without an information leaflet
pi_15139879
Aan het Kelfkesbos heb je Enpa partydress, mooie jurken! (kun je ook huren)
ga alsjeblieft geen broekpak of gothicjurk aantrekken, dan word je uitgelachen. Corsage moet, als dame draag je die naar beneden
pi_15140004
Ik weet natuurlijk niet wat voor gala het is, maar ik heb regelmatig gala's van mijn werk, nogal formeel enzo, en daar kun je echt niet aankomen met een korte rok. De dames moeten in het lang.

En als het een studentengala is: de corsage is key!

pi_15154286
Als ik jou was zou ik géén lange jurk met glimmend organza, spagghetti-bandjes en V-hals nemen Dat is echt zo'n jurk van 'ik weet eigenlijk niets en ik draag ook nooit jurken en nu moet het maar'.
Dit is natuurlijk (bijna) precies wat je zelf zei, maar zò standaard dat het eigenlijk wel fout is. Vorig jaar had ik een chineesachtige jurk, maar die zal je nu ook wel veel gaan zien...
In een tweedehandswinkel kan je misschien heel stiekem wel iets leuks/origineels tegenkomen?
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 4 december 2003 @ 20:37:40 #27
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15155644
Ik ben opzich geen goth dus een totally gothicjurk zal ik zeker niet kopen. Maar misschien wel een vrij normale met een gothic-tintje . En euhm. *schaam* wat is een corsage?
pi_15155809
Een corsage is toch zo'n bloem ofzo die je opspeldt?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_15159551
Uhm..
Ik ga in een knalrose blouse..
Zwart rokje..
Zwart/knalrose gestreepte sokken..
  vrijdag 5 december 2003 @ 20:10:16 #30
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15184454
Prepare .

Ik heb net bij de H&M een roze jurk gekocht. Ik kan het nog niet echt geloven. Hij komt nog tot boven m'n knieen ook. My god. Somebody slap me .

vrijdag 5 december 2003 @ 20:16:28 #31
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_15184581
* California slaps BlaatschaaP around a bit with a large trout pink dress
The short weekend begins with longing...
pi_15185495
De corsage is een bloemetje dat je op de jurk draagt. De heer verzorgt de corsage en dan is het handig dat hij weet welke kleur jurk je draagt. Als je zelf achter de naaimachine kruipt kan je hem een kaartje sturen versierd met een stukje stof, wel romantisch. Beetje ouderwets ook wel.

Bij gala's van studentenverenigingen worden de corsages gekker en gekker, teddybeertjes, bierglazen, flauwekul, soms zo zwaar dat je het eigenlijk niet aan een jurk kan spelden zonder dat alle vorm er uit zakt. (Of misschien was het er wel om te doen om een hoop inkijk te veroorzaken....)

Ik ben eens naar een gala gegaan met een duikster. Heb bij een oorbellenwinkel twee houten koraalvlinders (tropische visjes) gekocht en er een speldje achter laten plakken. Het was klein, helder van kleur en paste goed bij onze hobby.

pi_15185517
Je moet voor de gein eens niks aan doen
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_15185539
quote:

Wie heeft er goede tips voor mensen zoals ik die dus niet met een enorm laag decolleté en een half mini-rokje aan willen komen zetten maar een nette galajurk wat er ook nog een beetje do-able uitziet .

Als je er do-able uit wilt zien, zou ik je toch adviseren om voor het lage decolleté en het mini-rokje te gaan
pi_15187219
Fo!to! Fo!to! Fo!to! Fo!to!
pi_15187394
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fo!to! Fo!to! Fo!to! Fo!to!
uhu foto!!

leuk, een roze jurk, ook gewaagd misschien leuke open schoentjes eronder, evt met dichte punt en handschoentjes tot je elleboog staan denk ik ook leuk er boven?

ik doe trouwens naar t gala van t dominicus gewoon een grijze broek met een zwart haltertruitje aan

Strawberry Flavour..
  vrijdag 5 december 2003 @ 22:40:33 #37
66359 bitchiej
*blaa* kus voor me skattie :$
pi_15187701
ik heb pas bij wonder woman een hele mooie lange zwarte jurk gekocht.. misschien is dat iets? ( hij is trouwens helemaal niet duur)
  vrijdag 5 december 2003 @ 23:36:15 #38
14889 sundae
pi_15189423
Idd, foto! Ben wel benieuwd naar die jurk
Klinkt leuk iig
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_15195858
Trouwens, er is een heel verschil tussen officiele gala's, studentengala's en zoals deze, waar BP heengaat, een schoolgala.

Schoolgala's (tenminste, die waar ik heen ben geweest) zijn in feite gewone schoolfeesten, met als extra dat iedereen zich al eeuwen loopt op te fokken over de outfits. In de praktijk is wat je aanhebt maar een half uur boeiend, want daarna gaat iedereen toch zuipen en aan elkaar zitten. En daarom, als je je niet prettig voelt in een jurk, gewoon geen jurk aandoen, maar lekker een mooi broekpak bijvoorbeeld. Hier boeit dat toch niet. Vriendin van mij vorig jaar had een broekpak gekocht, en had verder alleen geld uitgegeven aan een prachtige kanten bh, en verder had ze niks onder dat jasje aan. Serieus, ze was het mooiste, geilste en stijlvolste op het hele gala, vergeleken bij alle mutsen in die 13 in een dozijn C&A-jurken met hun tieten liepen te pronken. (want zo ging het altijd bij ons.)

En dit jaar, heb ik mijn Eerste Echte Grote Studentengala, om het maar even zo te noemen, en mijn moeder gaat in rode zijde een lange, uitlopende baljurk voor me maken. .

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_15196013
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
En dit jaar, heb ik mijn Eerste Echte Grote Studentengala, om het maar even zo te noemen, en mijn moeder gaat in rode zijde een lange, uitlopende baljurk voor me maken. .
...en jij denkt dat studenten gala's veel anders zijn dan middelbare school gala's?!
Strawberry Flavour..
pi_15196084
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:36 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, er is een heel verschil tussen officiele gala's, studentengala's en zoals deze, waar BP heengaat, een schoolgala.
BP?
  zaterdag 6 december 2003 @ 12:50:39 #42
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_15196092
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:45 schreef -moi- het volgende:

[..]

...en jij denkt dat studenten gala's veel anders zijn dan middelbare school gala's?!

Qua kleding iig wel, je kan daar nl echt niet in een broekpak verschijnen.

En verder zijn de corsages op een studentengala lekker kinderachtig(zandbakschepjes, plastic autootjes etc.)

pi_15196823
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:50 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

BP?

. Blaatschaap. .

En met het verschil bedoelde ik dat schoolgala's toch wel een kinderachtige spin-off zijn. Bij "studentengala's" stel ik me toch meer voor dat je toch wel een date "moet" hebben, daarvoor ook echt gaat dineren en alles. Niet dat ik daar nou zo naar uitkijk, ik hou niet zo van dit soort formaliteiten, maar erger dan mijn schoolgala's kan het niet. Vooral dat kinderachtige gekeutel over welke jurk je aandoet.

Btw, dit jaar ben ik waarschijnlijk kaal op het gala. Ik heb net mijn haar afgeknipt tot ongeveer een paar mm lengte, en dat is echt niet aangegroeid voor die tijd.

Whehehe. . Beat that, duffe opsteek-trutten !

pi_15196943
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 13:31 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

. Blaatschaap. .

o, maar die staat hier algemeen bekend als BS
pi_15197055
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 13:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

o, maar die staat hier algemeen bekend als BS

Ik weet het. Maar . BP . is mijn koosnaampje voor BlaatschaaP.
  zaterdag 6 december 2003 @ 14:24:30 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15197741
ben jij een vrouw

een mooie lange broek staat ook netjes hoor.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_15198609
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 14:24 schreef ook_gek het volgende:
een mooie lange broek staat ook netjes hoor.
That's what I'm gonna do this year
Strawberry Flavour..
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:28:01 #48
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15198895
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:11 schreef -moi- het volgende:

[..]

Maar een mooie galajurk blijf ik toch het beste vinden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_15199103
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:11 schreef -moi- het volgende:

[..]

Oe, en als je echt durft, net als die vriendin van me zo'n mooie bh onder een jasje aan.
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:44:30 #50
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15199197
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Oe, en als je echt durft, net als die vriendin van me zo'n mooie bh onder een jasje aan.

hoezo durven? Een BH is het zelfde als een bikini Neem je gewoon een mooie dichte BH dus niet iets wat aan het door schijnen is en je hebt een bikini aan. Niks engs aan en staat super geil
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:49:13 #51
19840 Libris
Live from Singapore
pi_15199285
Dubbeljdig plakband kan nog wel eens helpen als je een laag decolete hebt (serieus)...
pi_15199509
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:49 schreef Libris het volgende:
Dubbeljdig plakband kan nog wel eens helpen als je een laag decolete hebt (serieus)...
Watte ?
Strawberry Flavour..
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:01:07 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15199532
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:59 schreef -moi- het volgende:

[..]

Watte ?

Dubbeljdig plakband
pi_15199590
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dubbeljdig plakband

Oh, ik las slim dat ik ben net zelfs over het verkeerd gespelde woord heen

maar ik snap niet hoe dat dubbeljdig plakband kan helpen als je een laag decolete hebt.

Strawberry Flavour..
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:05:45 #55
19840 Libris
Live from Singapore
pi_15199628
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:03 schreef -moi- het volgende:

[..]

Oh, ik las slim dat ik ben net zelfs over het verkeerd gespelde woord heen

maar ik snap niet hoe dat dubbeljdig plakband kan helpen als je een laag decolete hebt.

[simplistisch]
Plak tiet aan jurk, jurk kan niet van tiet zakken
[/simplistisch]
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:12:36 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15199814
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:05 schreef Libris het volgende:

[..]

[simplistisch]
Plak tiet aan jurk, jurk kan niet van tiet zakken
[/simplistisch]

En dat doet OU als je het er af haalt lijkt me. En wat denk je als je jurk gaat bewegen. Dan zie je ECHT wel dat het vast zit.

Daar bij komt nog een keer dat je wel stevige borsten moet hebben. Want anders ziet het er niet uit.

75B voldoet dan prima

pi_15200264
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hoezo durven? Een BH is het zelfde als een bikini Neem je gewoon een mooie dichte BH dus niet iets wat aan het door schijnen is en je hebt een bikini aan. Niks engs aan en staat super geil

Ik ken genoeg mensen die wel bikini's aanhebben maar zoiets niet zouden durven, hoor ! .

* AudreyHepburn zou wel durven ieg.

zaterdag 6 december 2003 @ 16:42:25 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15200503
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:33 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die wel bikini's aanhebben maar zoiets niet zouden durven, hoor ! .

* AudreyHepburn zou wel durven ieg.

ik weet dat die mensen bestaan. MAar ik vind dat ZO raar
pi_15200559
hmm... effe bookmarken.
Kep binnenkort een gala
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:47:10 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15200621
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:44 schreef Thomas B. het volgende:
hmm... effe bookmarken.
Kep binnenkort een gala
Dit is voor vrouwen ei
Of wil jij in een galajurk gaan
pi_15200695
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:44 schreef Thomas B. het volgende:
hmm... effe bookmarken.
Kep binnenkort een gala
Er staat ergens op de 1e pagina een link naar een mannentopic.
pi_15200772
Oh nog een tip:

KOOP GDVRDMM GEEN STRAPLESS JURK ALS JE DAT NIET GEWEND BENT !

Niets ziet er zo stom uit als iemand die de hele avond dr jurk loopt op te hijsen omdat ze zich er niet lekker in voelt.

zaterdag 6 december 2003 @ 16:55:18 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15200828
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh nog een tip:

STRAPLESS JURK

Nu ben ik een man die bij wil leren. WTF is dat voor een jurk
pi_15200922
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zonder bandjes

dan kan je dus dubbelzijdig plakband gebruiken om t niet af te laten zakken

Strawberry Flavour..
pi_15200941
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Strap = bandje
less = loos.

Met andere woorden: een jurk zonder bandjes. Is dat duidelijk genoeg ?

zaterdag 6 december 2003 @ 18:19:43 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15203295
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:59 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Strap = bandje
less = loos.

Met andere woorden: een jurk zonder bandjes. Is dat duidelijk genoeg ?

Je hoefd niet te doen als of ik ACHTERLIJK ben hoor
pi_15203600
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ehh het is hoeft heh
Strawberry Flavour..
pi_15203700
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:19 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Ik dacht dat ik nogsteeds niet echt duidelijk deed. Sorry. .
  zaterdag 6 december 2003 @ 18:36:25 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_15203722
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:35 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet. Ik dacht dat ik nogsteeds niet echt duidelijk deed. Sorry. .

Oke geeft niet
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:31 schreef -moi- het volgende:

[..]

ehh het is hoeft heh

Dislecty
Kan er ook niks aan doen. Zo lang iedereen me maar snapt vind ik het prima
pi_15207126
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 18:36 schreef ook_gek het volgende:
Dislecty
Kan er ook niks aan doen. Zo lang iedereen me maar snapt vind ik het prima
okiedokie, ik snapte je idd wel helemaal ja
Strawberry Flavour..
  zondag 7 december 2003 @ 12:25:48 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15218309
. AH !

Bedankt allen voor de tips. Jammer dat ik niet eerder hoorde over die broekpakken, anders had ik er waarschijnlijk zo één gekocht. Of nouja, ik heb er nergens een gezien dus zo makkelijk was 't waarschijnlijk ook niet geweest . Is het trouwens in elke stad zo dat je gewoon geen handschoentjes kan vinden? Ik heb gister 5 uur door Nijmegen gezwalkt en ergens in een of ander verstopt mufruikend 2ehandswinkeltje zalmroze (my god .) handschoenen gevonden. Voor de rest heb ik ze nergens gezien . En nu moet ik ook nog aan roze schoenen (als 't even kan zonder punt) zonder al te hoge hak zien te komen onder de 30 euro. *doodvonnis tekent*

Ah well .

zondag 7 december 2003 @ 12:27:50 #72
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15218351
Oh, en no friggin' way dat jullie foto's krijgen. Het is al erg genoeg voor mij dat ik een jurk aanmoet (zie een kikker met een tutu aan voor je, dan weet je hoe ik me voel). Ik heb geen zin ook nog belachelijk gemaakt te worden door Fok!kers .
pi_15218574
ik zie overal wel handschoenen hoor, alleen niet in het roze. Maar zwart/goud/zilver zie ik eik overal liggen.
pi_15218694
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:38 schreef MissX het volgende:
ik zie overal wel handschoenen hoor, alleen niet in het roze. Maar zwart/goud/zilver zie ik eik overal liggen.
ja inderdaad, zag ze vorige week nog bij de V&D, maar je kan ze ook halen bij de WE en misschien ook gewoon bij de H&M?

maar BS, volgens mij zie je er wel heel erg mooi uit straks. Roze open schoentjes met bolle punt kan je misschien bij de sasha/invito of salsa halen. Moet je wel zin hebben om een beetje boel geld uit te geven aan schoenen die je wrs maar 1x draagt.

Anders zou k gewoon hele simpele zwarte bij de van Haren halen

Strawberry Flavour..
  zondag 7 december 2003 @ 12:47:14 #75
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15218756
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:38 schreef MissX het volgende:
Dan mag jij me vertellen waar .
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:44 schreef -moi- het volgende:
ja inderdaad, zag ze vorige week nog bij de V&D, maar je kan ze ook halen bij de WE en misschien ook gewoon bij de H&M?

maar BS, volgens mij zie je er wel heel erg mooi uit straks. Roze open schoentjes met bolle punt kan je misschien bij de sasha/invito of salsa halen. Moet je wel zin hebben om een beetje boel geld uit te geven aan schoenen die je wrs maar 1x draagt.

Anders zou k gewoon hele simpele zwarte bij de van Haren halen

Bij de V&D, Hema of WE in de stad of in Dukenburg hadden ze he-le-maal niets .

Maar over die schoenen... Ik betaal het (gelukkig) zelf niet, maar de afspraak is wel dat we het heel goedkoop zouden regelen. Dus schoenen van 80 euro krijg ik echt nevernooit niet. Maar ik zat er wel aan te denken om gewoon van die hele goedkope van Haren dingen te kopen (als ze die in m'n maat hebben .) en ze dan roze te verven. Want sorry, zwart onder roze staat echt niet .

pi_15218964
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat bizar, ik heb mijne vorige week nog bij de V&D gekocht, maar ook bij de Hema en de H&M heb ik ze zien liggen. Hadden ze allemaal verschillende maten, tot je ellebogen of erover heen.

Bij mijn V&D hingen ze bij de kousen en panties in de buurt. Ms niet goed gekeken ofzo?
Lijkt me raar als ze dat niet bij jouwe hebben.

pi_15218977
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet? Oh, dan was alles al uitverkocht

Long time ago dat ik zelf gala kleding heb gekocht

Ik heb nog wel zilvere handschoentjes voor je

quote:
Maar over die schoenen... Ik betaal het (gelukkig) zelf niet, maar de afspraak is wel dat we het heel goedkoop zouden regelen. Dus schoenen van 80 euro krijg ik echt nevernooit niet. Maar ik zat er wel aan te denken om gewoon van die hele goedkope van Haren dingen te kopen (als ze die in m'n maat hebben .) en ze dan roze te verven. Want sorry, zwart onder roze staat echt niet .
Volges mij heb ik ooit galaschoenen voor 20 euro gekocht bij de van Haren whaha. Waren nog best mooi ook

Maareh, als je ze roze verft, moeten ze denk ik wel dezelfde kleur roze zijn als je jurk, anders vloekt het toch enorm?

Volgens mij kan zwart best wel onder een roze jurk

Strawberry Flavour..
  zondag 7 december 2003 @ 13:08:34 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15219233
Nou, m'n jurk is donkerroze.. Nogal in de richting van paars. En m'n handschoenen dus zalmroze. Het staat opzich best mooi bij elkaar . Maar nu moeten de schoenen dus of zalm of donkerroze/paars zijn. Het liefste zalm.. Maarja, die vind je natuurlijk nergens en de verf zal wel net uitverkocht zijn . Ik ga nog wel op zoek .
pi_15219387
volgens mij kunnen daar ook prima zwarte schoenen onder hoor.

zwarte gala schoenen kunnen eik onder iedere kleur jurk wel, vind ik persoonlijk.

is ms ook wel leuke breek, anders ben je helemaal zo roze

zondag 7 december 2003 @ 19:05:42 #80
14889 sundae
pi_15228425
Hmm heb je geen plaatje van je jurk alleen dan? Ben erg nieuwsgierig
En het staat vast erg mooi, ik heb nog nooit een meisje gezien die er niet mooi uitzag in haar galakleding
pi_15228440
Fotooooo's! .
pi_15234671
Wie kan mij helpen met een gala-oufit!!
Ik ben toch maar van mening veranderd, en doe dus maar geen knalrose blousje aan met een rokje en knalrose met zwartgestreepte kniekousen.. Dat is gewoon niet gala realiseerde ik mij..
Ik wil iets waar niet iedereen in loopt, dus niet zo een zwartejurk met v-hals.. Knalrose is wel een goede kleur En uhm.. Een rokje of een broek is ook wel oké.. Alleen is het zo dat het niet té netjes moet zijn.. Ik moet namelijk eerst nog "uiteten" in de pizzahut

Hmz.. Dilemma..

pi_15234749
quote:

Alvast bedankt .

mooie lange zwarte jurk, die zijn er ook in zeer sexy uitvoeringen ,hoor.

anders kom je maar langs, wat is je maat?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15237712
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:17 schreef MaRySe het volgende:
Wie kan mij helpen met een gala-oufit!!
Ik ben toch maar van mening veranderd, en doe dus maar geen knalrose blousje aan met een rokje en knalrose met zwartgestreepte kniekousen.. Dat is gewoon niet gala realiseerde ik mij..
Ik wil iets waar niet iedereen in loopt, dus niet zo een zwartejurk met v-hals.. Knalrose is wel een goede kleur En uhm.. Een rokje of een broek is ook wel oké.. Alleen is het zo dat het niet té netjes moet zijn.. Ik moet namelijk eerst nog "uiteten" in de pizzahut

Hmz.. Dilemma..

Broekpak ! En dan met bh naar het gala, en met gewoon nog een bloesje eroverheen in de Pizzahut. Wat DOE je daar trouwens voor een gala ? Erna, okee, maar ervoor ?
pi_15238018
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:51 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Broekpak ! En dan met bh naar het gala, en met gewoon nog een bloesje eroverheen in de Pizzahut. Wat DOE je daar trouwens voor een gala ? Erna, okee, maar ervoor ?

Dus op het gala alleen een bh en een broek? Oow.. ik snap hem.. Zonder blousje.. maar met jasje broek en bh.. Ik heb een knalrose blousje en zwarte schoenen.. Ik weet alleen niet of ik wel de geschikte persoon ben voor een pak, strX lijk ik net een jongetje.. Waar kan ik dat kopen, ik zag het bij de h&m niet hangen

Ik weet het ook niet, in het kader van *klassenuitje*

maandag 8 december 2003 @ 00:31:47 #86
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_15238715
tja net pak he (3 delig ofzo is die van mij, van mexx), met nette zwarte schoenen eronder
Drugs are good mkay?
pi_15238878
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:02 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Dus op het gala alleen een bh en een broek? Oow.. ik snap hem.. Zonder blousje.. maar met jasje broek en bh.. Ik heb een knalrose blousje en zwarte schoenen.. Ik weet alleen niet of ik wel de geschikte persoon ben voor een pak, strX lijk ik net een jongetje.. Waar kan ik dat kopen, ik zag het bij de h&m niet hangen

Ik weet het ook niet, in het kader van *klassenuitje*

De WE heeft meestal dat soort dingen wel, die zijn nog enigszins betaalbaar, en best mooi enzo. En anders winkels als Fooks (etc.) misschien ?
  maandag 8 december 2003 @ 17:06:56 #88
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15251222
quote:
Op maandag 8 december 2003 00:31 schreef Party_P het volgende:
tja net pak he (3 delig ofzo is die van mij, van mexx), met nette zwarte schoenen eronder
Anders lees je even.
pi_15251357
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:06 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Anders lees je even.

Ach flikker toch op man, kerstmuts.
  maandag 8 december 2003 @ 17:13:11 #90
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15251392
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:11 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ach flikker toch op man, kerstmuts.

Wel met geile mannen in 'r icoon.
pi_15251627
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:13 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Wel met geile mannen in 'r icoon.

Ik heb ook een geile man in mijn icoon.

En ontopic, ik zit erover na te denken om niet naar het gala te gaan omdat er op diezelfde dag een "communistisch-counter-prom" wordt gegeven, is er gisteren besloten. . Met andere woorden, iedereen legt geld in, we gaan zuipen, iemand met enorme speakers neemt ze mee, we draaien de hele avond drum & bass en dansen op blote voeten. .

En gezien de mensen en muziek die op dat feest veel beter zijn, EN niet de hele avond op hakken hoeven te lopen. . * twijfel *.

pi_15252107
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:20 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik heb ook een geile man in mijn icoon.

En ontopic, ik zit erover na te denken om niet naar het gala te gaan omdat er op diezelfde dag een "communistisch-counter-prom" wordt gegeven, is er gisteren besloten. . Met andere woorden, iedereen legt geld in, we gaan zuipen, iemand met enorme speakers neemt ze mee, we draaien de hele avond drum & bass en dansen op blote voeten. .

En gezien de mensen en muziek die op dat feest veel beter zijn, EN niet de hele avond op hakken hoeven te lopen. . * twijfel *.

Dat communistisch-counter-prom kun je altijd nog doen, volgende dag of zo toch? Kun je alle2 doen..
pi_15252570
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:37 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Dat communistisch-counter-prom kun je altijd nog doen, volgende dag of zo toch? Kun je alle2 doen..

Het hele punt is juist dat we tegen dat gala ingaan.
pi_15279221
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:53 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Het hele punt is juist dat we tegen dat gala ingaan.

Ik zou heen gaan waar je vrienden/ de leukste mensen heen gaan..
  woensdag 10 december 2003 @ 17:16:20 #95
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_15306657
Zo. Aangezien dit hele gala opzich al totally niet BS is, heb ik besloten om wat eigen dingetjes toe te voegen. Zoals (als ik ze kan vinden) roze lenzen, roze haar, foute roze armbandjes, etc. Totally pink. Dit wordt leuker dan ik dacht .

Alleen nog die schoenen .

pi_15306907
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:16 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo. Aangezien dit hele gala opzich al totally niet BS is, heb ik besloten om wat eigen dingetjes toe te voegen. Zoals (als ik ze kan vinden) roze lenzen, roze haar, foute roze armbandjes, etc. Totally pink. Dit wordt leuker dan ik dacht .

Alleen nog die schoenen .

Is een enorme 50's rose zonnebril niet veel leuker ?

Gouden tip: Kringloop / tweedehandswinkel.

woensdag 10 december 2003 @ 17:30:07 #97
62123 Walterius
Echt zuppah vetjâhs!
pi_15306987
Mooie lange jurk, mooie een beetje glanzende stof als het ff kan, en rood! (Als je over een mooie rug beschikt: onbedekt laten
[url=http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=5a5gsud3][b]Steun mij met KoC[/b][/url]
pi_18638629
Even dit topic omhoog gehaald, aangezien ik binnenkort mijn eerste 'echte' gala heb. Het kledingvoorschrift is dus Black Tie/Gala, maar mijn probleem is dat ik me totaal niet zeker voel in een jurk. Dat is ook meteen aan mij te zien en om nou als één of ander bang schaap over die rode loper te lopen is natuurlijk ook niets. Zou een supermooi broekpak ook mogen?
pi_18650071
Vooral in rond Kerst kan je bij de H&M voor niet teveel geld (40 euro) hele leuke galajurken kopen.
Ik weet eigenlijk niet of er in het voorjaar nog wat hangt daar.
Geluk duurt je leven lang.
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:16:06 #100
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18650539
een Gucci outfit
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18653045
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 18:51 schreef musicalfreak het volgende:
Even dit topic omhoog gehaald, aangezien ik binnenkort mijn eerste 'echte' gala heb. Het kledingvoorschrift is dus Black Tie/Gala, maar mijn probleem is dat ik me totaal niet zeker voel in een jurk. Dat is ook meteen aan mij te zien en om nou als één of ander bang schaap over die rode loper te lopen is natuurlijk ook niets. Zou een supermooi broekpak ook mogen?
Ik had een paar weken geleden ook een gala met hetzelfde voorschrift.
Aangezien ik me ook niet gemakkelijk voel in een jurk heb ik voor een mooi strak pak gekozen. Zwart pak met een wit glinsterend topje er onder.
Er waren nog veel meer vrouwen aanwezig die voor een pak hadden gekozen i.p.v. een jurk. Het kan dus best, als je je er zelf maar prettig in voelt!
Mind the gap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')