quote:
Afgelopen weekend draaide Tiësto op N.E.C Gatecrasher (UK). Dit verliep spijtig genoeg niet zoals geplandDe avond begon met een set van Gabriel & Dresden. Tot hiertoe verliep alles goed. Maar dan blijkt Tiësto vertraging te hebben. De rest van het verhaal lees je in deze quote :
En dan verscheen de No 1: Tiesto op het podium! Met een VANDIT T-shirt dan nog wel! Tiesto gaf de MC niet de kans voor zich te laten aankondigen een gooide een strakke technoploot op de tables, zijn derde nummer wwas traffic, na een minuutje in deze trackk begon de naald te springen en wat deed tiesto???? Plaatje afzetten, de geluidsman onder zijn voeten gaan geven hij nam de plaat legde ze uiteindelijkk op een andere draaitafel en begon van vooraf aan, zijn gezicht sprak boekkdelen, op dat moment had tiesto nog geen enkkele kkeer naar het publiek gekeken! De technicus vervangde vlug de naald, maar toen gebeurde er iets! Tiesto was zo kwaad dat hij gewoon de arm van de platenspeler kkapot trok! Daarna trok hij hij de stroponkkabel uit, rukkte de stereo kkabel kapot en wou hij de technics tegen de grond smijten!!!! Iemand nam hem de platenspeler uit zen handen en toen ging ie leukweg de arm van de volgende draaitafel kapot doen! We wisten niet wat we zagen! Tiesto stond daar ongeïnteresserd te draaien kkapte een trackk gewoon af om de volgende op te zetten, probeerde 1 maal geforceerd te dansen achter de draaitafel toen hij over zen eigen voeten struikelde en op zen bek ging! En tien minuten voor het einde van zen set zette hij een lange schijf op en meneer was weg!
Hmm, de nummer één valt van zijn troon?
quote:Is niet ech Belgisch geloof ik.
Op woensdag 3 december 2003 17:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Leuk stukkie geschreven door een analfabeet. Ik dacht dat Belgen zo goed waren in de Nederlandse taal?
hhmm
http://website.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=7259&postdays=0&postorder=asc&start=10
maar is toch wel vreemd..
[Dit bericht is gewijzigd door Koen0s op 03-12-2003 17:06]
quote:Maar die mensen krijgen in een heel jaar minder betaald, dan hij in twee uurtjes. Iemand met zo'n reputatie mag dit in mijn ogen niet doen. Wat een aanfluiting.
Op woensdag 3 december 2003 16:58 schreef B03S het volgende:
Geen idee, maar iedereen heeft wel eens een kutdag.
quote:Thanx voor de link, zat zelf ook al te zoeken. Er zit dus een kern van waarheid in.
Op woensdag 3 december 2003 17:03 schreef Koen0s het volgende:
Ik geloof er geen donder van.. en dan dat taalgebruikkan er alleen maar om lachen.. klinkklare onzin dit
hhmm
http://website.tiesto.com/forum/viewtopic.php?t=7259&postdays=0&postorder=asc&start=10maar is toch wel vreemd..
Hoezo van een mug een olifant maken???
zie ook het forum van clubcharts!
quote:wat staat er nou eigenlijk?
Op woensdag 3 december 2003 16:55 schreef LostFormat het volgende:[..]
Hmm, de nummer één valt van zijn troon?
Maar je weet ook niet wat er van tevoren is gebeurd enzo, dus tja, kijken of Tijs er zelf nog iets over zegt binnenkort
Als dit waar is lijkt me dat iig wel verstandig.
Tiësto's vlucht uit Ierland was verlaat waardoor hij dus te laat aankwam in Gatechrasher. Eenmaal aangekomen ging Tiësto dan maar onmiddelijk aan de slag, bleek dat er geen luide bas was terwijl hij zijn eerste 2 platen aan het draaien was. Een geluidsman was heel de tijd bezig om het euvel te verhelpen. Tijdens 'Traffic' ging het dan helemaal mis, één van de platenspelers stopte met spelen. Tiësto wisselde dan maar van platenspeler en startte 'Traffic' opnieuw op ...
Hierna ging de problemen nog steeds door, Tiësto's hoofdtelefoon werkte nu niet meer, Tiësto praatte voortdurend met de geluidsman om ook dit euvel te verhelpen, om het nog erger te maken kwamen er opnieuw problemen met de draaitafels opduiken .. Tiësto speelde dan maar verder op goed gevoel maar moest al gauw plaats maken voor Armin van Buuren omdat zijn beurt over was, Tiësto bleek dan ook echt woest te zijn om wat er gebeurd was, liep kwaad weg zonder ook nog maar te zwaaien ... zeer begrijpelijk wanneer de techniek het laat afweten ...
en nog een stukje in het engels:
to cap off spending £40 in english sterling for 60 minutes of Tiesto - we then have first a speaker error that means Tiesto (through no fault of his own) isn't playing any loud bass... on the first few tracks... till a sound guy came and turned it up.
THEN one of the decks gave up. In the middle of Traffic. Tiesto looking more and more pissed... started traffic again on a different deck - Bass right up.. in defiance i imagined, and then practically tore off the deck and was ready to chuck it on the floor in disgust...
THEN the monitoring gives up - Tiesto signals the tech guy again, who looks at the problem - it seems he can't hear in the headphones to cue the next record. What ensues is tiesto dropping the volume of Benni Benassi - to allow the bass of the next tune to just (fingers crossed) sit over the top without actually checking the beats or anything! Just about managing that. A big conversation was held about the monitoring - i think tiesto had troubles with the decks... but also that he had no sound at all coming from the Pioneers - so tracks off CdR like Mark Norman - Rush had to be mixed on the spot without any cueing!
Finally with Rah, and Relooped and Radiohead Tiesto got into the swing of things.... only to be told to get off the decks... its Armin's turn. Tiesto didnt even wave or say goodbye. Just stormed off. And i really don't blame him. What a nightmare for him!"
[Dit bericht is gewijzigd door Wank3r op 03-12-2003 17:36]
quote:En waar heb je dat vandaan?
Op woensdag 3 december 2003 17:31 schreef Wank3r het volgende:
Dit is dus hoe het werkelijk ging:Tiësto's vlucht uit Ierland was verlaat waardoor hij dus te laat aankwam in Gatechrasher. Eenmaal aangekomen ging Tiësto dan maar onmiddelijk aan de slag, bleek dat er geen luide bas was terwijl hij zijn eerste 2 platen aan het draaien was. Een geluidsman was heel de tijd bezig om het euvel te verhelpen. Tijdens 'Traffic' ging het dan helemaal mis, één van de platenspelers stopte met spelen. Tiësto wisselde dan maar van platenspeler en startte 'Traffic' opnieuw op ...
Hierna ging de problemen nog steeds door, Tiësto's hoofdtelefoon werkte nu niet meer, Tiësto praatte voortdurend met de geluidsman om ook dit euvel te verhelpen, om het nog erger te maken kwamen er opnieuw problemen met de draaitafels opduiken .. Tiësto speelde dan maar verder op goed gevoel maar moest al gauw plaats maken voor Armin van Buuren omdat zijn beurt over was, Tiësto bleek dan ook echt woest te zijn om wat er gebeurd was, liep kwaad weg zonder ook nog maar te zwaaien ... zeer begrijpelijk wanneer de techniek het laat afweten ...
quote:ik heb het gelezen dat iemand uit leimuiden dat schreef..
Op woensdag 3 december 2003 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
En waar heb je dat vandaan?
Slechte organisatie dus. Voor 40 pond verwacht je zeker kwaliteit. Wel een beetje onvolwassen en onprofessioneel van meneer Verwest.
Off-topic: Wat vangt die jongen nou voor die twee uurtjes plaatjes draaien?
edit: typo
quote:iemand
Op woensdag 3 december 2003 17:15 schreef NRK het volgende:
LMFAO, ieman kan hier niet typenHAHA
maar ik weet wel dat het gruwelijk klote is als de apparatuur het begeeft, of je plaat valt stil of whatever. staan die mensen je daar allemaal uit te lachen en op je te schelden.
wat ik niet snap is dat die dj's voor hem wel normaal konden draaien op die apparatuur? ik heb zelf weleens meegemaakt dat de dj voor mij de knoppen van de apparatuur allemaal op onlogische standen gezet, bas eraf enzo, equaliser d.m.v. een drukknop uitgeschakeld, sta je daar te draaien aan die knoppen van: ik hoor niets veranderen aan het geluid???
of het nou een fout van tiesto zelf, falende apparatuur of sabotage door een andere dj is, het kan iedereen overkomen, zelfs de "beste"
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:58 schreef B03S het volgende:
Geen idee, maar iedereen heeft wel eens een kutdag.
Als een bakker z'n brood voor de dag wil maken en een of andere jackass heeft z'n broodmachine gesloopt zodat ie geen kwaliteit kan leveren, logisch dat zo'n persoon dan boos wordt.
(mooie vergelijking, non? ).
quote:Ik vind het helemaal niet onproffesioneel. Dit soort dingen zijn super schadelijk voor iemand zijn reputatie.
Op woensdag 3 december 2003 17:45 schreef LostFormat het volgende:
OK, begrijpelijk.Slechte organisatie dus. Voor 40 pond verwacht je zeker kwaliteit. Wel een beetje onvolwassen en onprofessioneel van meneer Verwest.
Off-topic: Wat vangt die jongen nou voor die twee uurtjes plaatjes draaien?
edit: typo
Maar goed, ik hou niet van zijn muziek dus het zal me verder ook een worst wezen
hm.. zal wel een leuk schouwspel geweest zijn dan
ff topicstarters bron gebruikt
quote:Ook al vind ik z'n muziek helemaal niks, hij werkt hard en als ik 'm zo zie in interviews dan vraag ik me af hoelang het nog duurt voor hij compleet instort. Hij ziet er iig vaak uit alsof ie net 10 caffeine shots heeft gehad.
Ik vind het helemaal niet onproffesioneel. Dit soort dingen zijn super schadelijk voor iemand zijn reputatie.
Ik kan me best voorstellen dat hij daar kwaad over is. Hij weet ook wat de consequenties hiervan zijn en misschien had ie wel superzin om een lekker setje te draaien en dan gebeurd er dit. Daar zou ik ook wel pissed om zijn.
Zo'n leven hou je niet lang vol
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 04-12-2003 22:44]
MELLOW MOENIE MAUWE !! auwe auwe auwe..
Hardcore will never die!!
Hij heeft er gewoon 3 uur lang gedraaid
Was echt gewoon super cooooooool, maar 1 commerciële plaat van hem gehoord en en dat was traffic, de rest echt allemaal onbekende platen
niks van frustraties gemerkt, hij was echt relaxed aan t draaien
quote:Tja, hij flikt het toch altijd weer... ja de rest ken jij misschien niet, maar ik ken een groot deel van z'n platen wel(en vele anderen kennen z'n platen ook)... traffic is misschien ook niet bijzonder commercieel want de plaat werd commercieel door het populair ervan worden. Tiesto probeerde te kijken wat het publiek ervan vond. volgens zijn eigen zeggen zou hij als hij commercieel wilde doen zoiets als dj sammy doen en dat doet hij niet.. ..
Op zaterdag 6 december 2003 23:40 schreef mtfer het volgende:
Tiësto was gister (5-12) in de versuz (belgische discotheek in Hasselt)Hij heeft er gewoon 3 uur lang gedraaid
Was echt gewoon super cooooooool, maar 1 commerciële plaat van hem gehoord en en dat was traffic, de rest echt allemaal onbekende platen
![]()
niks van frustraties gemerkt, hij was echt relaxed aan t draaien
quote:Wil je ons iets duidelijk maken?
Op zaterdag 6 december 2003 23:34 schreef Miyagi het volgende:
haha.. mooi die amateur van een Triesto..MELLOW MOENIE MAUWE !! auwe auwe auwe..
Hardcore will never die!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |