Zegt ie..............quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
De helpdesk schijnt echt fantastisch te zijn
Net weer ff terrorist hunt gedaan met Ritesh en Kepler. Das ook best stoer, alleen wennen dat niet alle toegangswegen open zijn.
niet altijd, vaak komen ze van een andere kant. Maar meestal is het wel hetzelfdequote:Op vrijdag 28 mei 2004 07:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Het blijft alleen jammer dat elke keer dat je een level opnieuw speelt de tegenstanders precies hetzelfde doen
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:27 schreef SailingAce het volgende:
Daggla![]()
![]()
Wist bijna niet meer waar ie was in Rs3![]()
Ik was echt way stoned,quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
je zei ook zoveel daggla...zelfs toen ze stomme griek zeiden was het nog stil
Ja dat herrinerde ik me later weerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:45 schreef twi het volgende:
"Trek je waffel nou open, stomme Griek"
PS: Ace, ik heb maar een berichtje achtergelaten in je fotoboek.
quote:Op zondag 30 mei 2004 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel? BMH? Hebben jullie RS3 nou al?
Als iemand em nu eens gaat ruilen tegen mijn PGR2, dan wel.quote:Op zondag 30 mei 2004 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel? BMH? Hebben jullie RS3 nou al?
you'll never walk alone my friend!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef twi het volgende:
Ik snap 't niet, ik kom gewoon weer niet die RS3 server in met het bericht "Server is full". Wie is de host geweest vanavond?
*In z'n eentje speelt*
je moet PGR2 ff de tijd geven...tis een leuk spel livequote:Op zondag 30 mei 2004 19:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Als iemand em nu eens gaat ruilen tegen mijn PGR2, dan wel.
Ik vind de sfeer op live bij dit spel totaal brak. Het gaat vaak alleen om het winnen, en daar geef ik dus totaal niet om. Bij mij gaat het om de fun, en fun ontbreekt voor mij bij PGR2. Ik vind het zelf ook jammer.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je moet PGR2 ff de tijd geven...tis een leuk spel live
Ok. Dus je geeft me gelijk met de sfeer?quote:Op maandag 31 mei 2004 09:24 schreef twi het volgende:
Gatver ik word gewoon misselijk van m'n eigen postMaar het was maar een grapgje
Ter verduidelijking
Is ook een geintje.quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:31 schreef BMH het volgende:
Ja, je verpest de sfeer voor anderen met je negatieve houding.
Nou, nee, ik bedoelde meer te zeggen dat ik een hoop winquote:Op maandag 31 mei 2004 09:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Ok. Dus je geeft me gelijk met de sfeer?
[..]
Is ook een geintje.
dus op de Playstation koop je 1 RPGquote:Op maandag 31 mei 2004 10:01 schreef BMH het volgende:
Ik denk niet dat ik meer dan 1 racers ga kopen. Uit protest tegen M$'s pro racer beleid. Dat word denk ik Burnout 3 (ben nogal een burnout fan).
Alsof er veel rpg's op de cube zijn. Totaal niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:05 schreef DinoPK het volgende:
koop je dan ook maar 1 rpg op de cube?
Wat een idioot statement zeg
Flat-out gaat heerschenquote:Op maandag 31 mei 2004 09:58 schreef pkwarts het volgende:
als ik straks live heb en ik wil er een racer bij dan neem ik flat-out waarschijnlijk. daar gaat het geloof ik meer om wie de beste chrash krijgt dan wie er wint.
eind septemberquote:Op maandag 31 mei 2004 10:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Flat-out gaat heerschen![]()
wanneer komt tie precies uit ?
Zoals ik net zei, ga ik dat ook niet doen.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:14 schreef Tain het volgende:
[..]
eind september
en BMH je hoeft toch geen racers te kopendat doe ik ook niet, omdat ik niet van racers houd
en ook race-types. Zo is DTM totaal anders als PGR2. En dan heb je nog rally-games, spellen zoals Driver, spellen zoals Flat-out, Burnout.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:13 schreef BMH het volgende:
Bij een race game kunnen ze alleen de auto's, banen en besturing aanpassen. Bij RPG's kunnen ze alles maken wat ze willen. Racegames lijken allemaal op elkaar kwa gameplay, RPG's niet.
Ik vind dat de Xbox nu allang meer dan genoeg racegames heeft. Net als de PS2 al genoeg rpg's heeft.
meen je dit nou serieus? De onderscheidende factor bij een rpg is bijna altijd het verhaal, en de gameplay is turn based of niet. Voor de rest zijn het ook allemaal variaties op 1 thema.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:13 schreef BMH het volgende:
Bij een race game kunnen ze alleen de auto's, banen en besturing aanpassen. Bij RPG's kunnen ze alles maken wat ze willen. Racegames lijken allemaal op elkaar kwa gameplay, RPG's niet.
Ik vind dat de Xbox nu allang meer dan genoeg racegames heeft. Net als de PS2 al genoeg rpg's heeft.
Zeg dat dan zo, in plaats van dat belachelike statement.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoals ik net zei, ga ik dat ook niet doen.
heb jij vrienden danquote:Op maandag 31 mei 2004 10:29 schreef Gamedemon het volgende:
Erm BMH ...over gezellig sfeer...jij bent niet gezellig live...jij houd altijd je lippen stijf op elkaar...
als je hier gewoon met wat fokkers live gaat PGR2 gaat spelen is het altijd een goede sfeer....slap geouwehoer afgewisseld met soms wat nuttige informatie...en er word gewoon gelachen bij een grote crash met veel auto's.....
de Sfeer is gewoon prima als je met vrienden gamed...
je ondertitel ookquote:Op maandag 31 mei 2004 10:34 schreef twi het volgende:
Hij wel, hij is mij niet
Nope ga vanavond misschien weer Live maar da's afhankelijk of ik RS3 kan gamen of nietquote:Op maandag 31 mei 2004 10:44 schreef Gamedemon het volgende:
niet zo bijdehand BMH....
Twi ga je zo nog live? of kom je op msn?
das dus afhankelijk van of Chocobo host of nietquote:Op maandag 31 mei 2004 10:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nope ga vanavond misschien weer Live maar da's afhankelijk of ik RS3 kan gamen of niet
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd toch behoorlijk wat van je heb gewonnen in PGR2quote:Op maandag 31 mei 2004 09:24 schreef twi het volgende:
De sfeer gaat om het winnen? Tsja...dan weet ik het ook niet meer hoor. Met wie heb je gegamed?
De mensen die met mij PGR2 doen, doen het absoluut niet om het winnen![]()
Jawel hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
Kep jonge...jij bent mijn Maat !
En Twi is cool.... hijs een beetje goed in PGR2 en hij maakt geen vrienden met Sailingace
Dat zeg ik.. dat gaat nergens over toch..quote:Op maandag 31 mei 2004 11:07 schreef Gamedemon het volgende:
1 tegen 5 of 6 en hij schoot jij er ook zo tussenuit....dat was echt lachuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |