Wat vind jij nou leuke thema's om dit jaar te gebruiken?
Ik hoop in ieder geval dat er dit jaar wel een Big Band-ronde is. Vorig jaar zou die eerst wel komen, maar die is later verruild met een ander thema. Nummers als Big Spender enzo met echte big band zijn gewoon heel erg leuk en je ziet wat de kandidaten echt kunnen.
Het lijkt me ook leuk om een ronde te hebben in niet Nederlands- en Engelstalige nummers. Dus Duits, Frans, Italiaans, Swahili, noem maar op .
quote:Je bevindt je nu in het Idols-forum. Daar heb ik het dus ook over.
Op woensdag 3 december 2003 15:48 schreef MadMarine het volgende:
misschien kan je ook even uitleggen waar je het in hemelsnaam over hebt
Een rock-ronde lijkt me ook leuk. En dan dus geen Kane en Di-rect maar Black Sabbath, Iron Maiden en System of a Down. .
quote:En een verplichte black metal ronde, plus ze moeten een Cradle of Filth nummer doen.
Op woensdag 3 december 2003 15:49 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik wil een gruntronde
quote:he bah!
Op vrijdag 5 december 2003 08:29 schreef Stormblast het volgende:[..]
En een verplichte black metal ronde, plus ze moeten een Cradle of Filth nummer doen.
Ik hoop op het thema Musical.
EN alsjeblieft geen Big Band!
quote:dit vind ik toch wel het beste idee
Op woensdag 3 december 2003 17:25 schreef rickywilliams het volgende:
een roger withaker ronde
of gewoon een tell sell ronde
quote:Dat deden ze vorige week in Engeland.
Op woensdag 3 december 2003 16:00 schreef marky het volgende:
Ik wil er nu echt wel een big band ronde of in ieder geval zingen met een groot live orkest erbij.
Ik wil graag een air-guitar ronde overigens.
Elke zichzelf respecterende artiest moet tegenwoordig toch een beetje kunnen mixen he
Verder zelf een nummer schrijven, ff checken of ze van iedereen afhankelijk moeten zijn
Jaaa! Das leukquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:40 schreef --Globe-- het volgende:
zomerhits-ronde
Irma.... welk liedje van Aretha Franklyn zou goed bij haar passen dan ?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
De dames zullen wel voor Aretha Franklin gaan.
Ik denk dat Irma hiermee echt kan laten zien wat ze kan. Met Aretha.
Respect is denk ik wel een nummer voor Irmaquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:49 schreef Magics het volgende:
[..]
Irma.... welk liedje van Aretha Franklyn zou goed bij haar passen dan ?
ff downloaden dan ik weet niet hoe die gaat namelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Respect is denk ik wel een nummer voor Irma![]()
Ja, Respect. Of Think. Aretha is hip. Een Aretha-ronde zou veel leuker zijn dan een motown-ronde.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Respect is denk ik wel een nummer voor Irma![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |