quote:Ik denk dat er geen 1 wicca zal reageren
Op zaterdag 16 juni 2001 08:08 schreef iteejer het volgende:
wie onder de Fok!kers zijn wicca? van een enkele weet ik het wel, maar ben benieuwd wie nog meer..
quote:En waarom denk jij dat
Op zaterdag 16 juni 2001 16:37 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik denk dat er geen 1 wicca zal reageren
Wel een goeie site hierboven trouwens (die van Just Me). Ik ben het met het meeste wel eens. Het prettige aan wicca is dat het niet (al te) dogmatisch is en dat je je eigen invulling eraan kunt geven. Ik zit zelf niet in een coven (= heksengroep).
[Dit bericht is gewijzigd door BlueHat op 17-06-2001 10:59]
quote:Waarom wil je dat weten dan?
Op zaterdag 16 juni 2001 08:08 schreef iteejer het volgende:
wie onder de Fok!kers zijn wicca? van een enkele weet ik het wel, maar ben benieuwd wie nog meer..
quote:Kun je mij een goeie definitie geven van een wicca, vooral omdat je niet in een coven zit...?
Op zondag 17 juni 2001 10:50 schreef BlueHat het volgende:
Fout gedacht, ik ben wiccan. Waarom zou ik er geheimzinnig over doen? Er zit trouwens veel diversiteit onder de noemer "wicca". Meestal noem ik mezelf meer pagan heks dan wiccan, en dan hooguit een eclectic kitchenwitch... heheWel een goeie site hierboven trouwens (die van Just Me). Ik ben het met het meeste wel eens. Het prettige aan wicca is dat het niet (al te) dogmatisch is en dat je je eigen invulling eraan kunt geven. Ik zit zelf niet in een coven (= heksengroep).
Zelf doe ik ook wel heksenrituelen, zoals bv een huis inwijden. Ik hou me bezig met allerlei esotherische zaken van kind af aan, ben aan het rommelen met kruiden etc. etc. Maar om mezelf een heks te noemen ...nee dat niet .
Nu over wicca op nederland 3 !!
quote:das volgens mij de gothic cultuur, ik zie het verband niet.
Op zondag 17 juni 2001 20:35 schreef bossie het volgende:
Er zijn heel veel van die wicca-gasten op mijn school.
Ze maken zich heel raar op met make-up.
Ze dragen vreemde kleding(ik had van iemand gehoord dat die kleding van dezelfde stof is gemaakt dat als van een doodskist)
En ze doen vreemd!!!!!!
quote:Klinkt als een ja
Op zondag 17 juni 2001 11:27 schreef Wilgje het volgende:[..]
Waarom wil je dat weten dan?
quote:kijk maar eens op de genoemde site hier boven
Op zondag 17 juni 2001 20:49 schreef bossie het volgende:
Oh dat bedoel ik, maar is dat niet hetzelfde
quote:Kun je je mening onderbouwen?
Op zondag 17 juni 2001 21:05 schreef bossie het volgende:
Die mensen zijn niet normaal...
(Nee, ik voel me niet aangesproken.)
quote:Beste stelling van je ,... en nu?
Op zondag 17 juni 2001 21:05 schreef bossie het volgende:
Die mensen zijn niet normaal...
quote:Je haalt hier 2 dingen door elkaar, Gothic en wicca's. Behalve dat er vast wel gothics zijn die wicca's zijn zie ik geen overeenkomst. En nee, de kleding is normaal niet gemaakt van stof uit doodskisten. Ik weet niet of er weirdo's zijn die dat wel doen, maar dat zijn uitoznderingsgevallen
Op zondag 17 juni 2001 20:35 schreef bossie het volgende:
Er zijn heel veel van die wicca-gasten op mijn school.
Ze maken zich heel raar op met make-up.
Ze dragen vreemde kleding(ik had van iemand gehoord dat die kleding van dezelfde stof is gemaakt dat als van een doodskist)
En ze doen vreemd!!!!!!
Groot verschil is zwart en wit denk ik, de gothics dragen veelal zwart, wicca's zijn volgens mij meestal in het wit.
Ik had laatst ruzie met zo'n gothic-wijf, ze zei dat als ze het toveren onder de knie had.dat ze mij als eerst zou betoveren .
Die is toch maf......
quote:Klinkt meer naar identiteitsprobleem bij mij..
Op zondag 17 juni 2001 21:33 schreef bossie het volgende:
Die gothics op mijn school die eerbieden Satan echt,Ze zijn best wel aardig.maar ze zijn gewoon vreemd.Ik had laatst ruzie met zo'n gothic-wijf, ze zei dat als ze het toveren onder de knie had.dat ze mij als eerst zou betoveren .
Die is toch maf......
quote:Ik wilde net zeggen
Op zondag 17 juni 2001 21:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Klinkt meer naar identiteitsprobleem bij mij..
Hoewel ik niet echt wicca ben, ik voel me meer thuis in keltische zaken. (Nee, ik ben ook geen keltisch wicca)
Wel handig, al die stromingen en tradities...
Kunnen ze er geen ISO 9000 normering voor maken ofzo?
quote:LOL
Op maandag 18 juni 2001 10:38 schreef Herne_the_Hunter het volgende:Kunnen ze er geen ISO 9000 normering voor maken ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |