abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15145720
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:28 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Daarom moet je zorgen dat Galasek iemand bij zich heeft die ook goed verdedigd en dan zie ik toch echt liever de Jong als Pienaar.

Is helemaal niet nodig, zeker niet als je 4-4-2 speelt. Galasek staat zelfs vaak in een 4-3-3 opstelling als enige echt verdedigende middenvelder op het veld. Koeman stelt hem zo heel vaak op.
pi_15145912
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:36 schreef Qi het volgende:

[..]

Is helemaal niet nodig, zeker niet als je 4-4-2 speelt. Galasek staat zelfs vaak in een 4-3-3 opstelling als enige echt verdedigende middenvelder op het veld. Koeman stelt hem zo heel vaak op.

Klopt.. in de HCE, heb ik al eerder gezegd dat het dan wel kan.
too much is not enough....
pi_15146134
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:42 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Klopt.. in de HCE, heb ik al eerder gezegd dat het dan wel kan.

In Europa ook. Nogmaals, Koeman heeft Galasek geregeld gebruikt als enige verdedigende middenvelder. Tegen Club Brugge, Celta en AC Milan. Kijk de opstellingen maar na.
pi_15146608
quote:
Op donderdag 4 december 2003 14:49 schreef Qi het volgende:

[..]

In Europa ook. Nogmaals, Koeman heeft Galasek geregeld gebruikt als enige verdedigende middenvelder. Tegen Club Brugge, Celta en AC Milan. Kijk de opstellingen maar na.

Heb ook al gezegd dat als je tegen tegenstanders speelt met goeie aanvallende centrale middenvelders dat je dan anders moet spelen.
Die ploegen die je nu opnoemt hebben dat niet.
pi_15146803
MIlan heeft rui costa en kaka, volgens mij kan mostovoj bij celta achter de spiten spelen, dus wat bazel je?
pi_15146881
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:06 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Heb ook al gezegd dat als je tegen tegenstanders speelt met goeie aanvallende centrale middenvelders dat je dan anders moet spelen.
Die ploegen die je nu opnoemt hebben dat niet.

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je nou De Jong, Yakubu of Obodai opstelt of een Pienaar die in vorm is. Ik denk dat Pienaar een verdedigende/controlerende rol prima kan vervullen op het middenveld. En dat Pienaar geen verdediger is is verder niet zo belang, je hebt veel goede verdedigende middenvelders die niet geschikt zijn voor in de verdediging.
pi_15146954
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:12 schreef El_Bassie het volgende:
MIlan heeft rui costa en kaka, volgens mij kan mostovoj bij celta achter de spiten spelen, dus wat bazel je?
Daar spelen Pirlo en Gatusso achter.
Daar spelen Ignacio en Luccin achter.
  donderdag 4 december 2003 @ 15:18:31 #158
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_15146991
Meest constante speler van ajax, Galasek.

Mijn persoonlijke nummer één.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_15147047
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:17 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Daar spelen Pirlo en Gatusso achter.
Daar spelen Ignacio en Luccin achter.

Maar het zijn wel aanvallende middenvelders. En trouwens, tegen Manchester United werd ook gewonnen met Galasek centraal zonder extra verdedigende middenvelder ernaast. Ik heb het dan wel over het Amsterdam Tournament, maar toch.
pi_15147129
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:20 schreef Qi het volgende:

[..]

Maar het zijn wel aanvallende middenvelders. En trouwens, tegen Manchester United werd ook gewonnen met Galasek centraal zonder extra verdedigende middenvelder ernaast. Ik heb het dan wel over het Amsterdam Tournament, maar toch.

Die 4 die ik noem zijn echt verdedigend ingestelde middenvelders.
Vriendschappelijke wedstrijden hecht ik 0 waarde aan.
pi_15147396
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:22 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Die 4 die ik noem zijn echt verdedigend ingestelde middenvelders.
Vriendschappelijke wedstrijden hecht ik 0 waarde aan.

Die jij noemt wel, maar Kaka, Rui Costa en Mostovoi niet, dat was mijn punt. Jij zegt dat de ploegen die ik eerdere noemde niet met aanvallende centrale middenvelders spelen en ik laat zien dat dit niet waar is:

AC Milan - Ajax: Kaka centraal op het middenveld.
Ajax - Celta: Mostovoi centraal op het middenveld.
Celta - Ajax: Mostovoi centraal op het middenveld.
Ajax - AC Milan: Kaka centraal op het middenveld.

pi_15147693
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:30 schreef Qi het volgende:

[..]

Die jij noemt wel, maar Kaka, Rui Costa en Mostovoi niet, dat was mijn punt. Jij zegt dat de ploegen die ik eerdere noemde niet met aanvallende centrale middenvelders spelen en ik laat zien dat dit niet waar is:

AC Milan - Ajax: Kaka centraal op het middenveld.
Ajax - Celta: Mostovoi centraal op het middenveld.
Celta - Ajax: Mostovoi centraal op het middenveld.
Ajax - AC Milan: Kaka centraal op het middenveld.

Mostovoi speelt dan als halve spits. Met Milosevic daarvoor. Werk voor centrale verdedigers dus.
En Kaka speelt achter Sjef en Pipo met Gatusso en Pirlo erachter zonder rechtsemiddenvelder omdat Cafu dat stuk meepakt.
pi_15147868
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:38 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Mostovoi speelt dan als halve spits. Met Milosevic daarvoor. Werk voor centrale verdedigers dus.
En Kaka speelt achter Sjef en Pipo met Gatusso en Pirlo erachter zonder rechtsemiddenvelder omdat Cafu dat stuk meepakt.

Tja, zo kun je alles wel verdraaien om je gelijk te halen. Feit is dat het aanvallende centrale middenvelders zijn en dat de ploegen die ik eerder noemde daar mee spelen. Ik blijf bij mijn standpunt dat Ajax prima uit de voeten kan met eerder gegeven middenveld, zeker omdat Koeman ook eerder succesvol is geweest ermee. Ik zie niet in waarom je dan De Jong naast Galasek zou zetten.
pi_15148034
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:43 schreef Qi het volgende:

[..]

Tja, zo kun je alles wel verdraaien om je gelijk te halen. Feit is dat het aanvallende centrale middenvelders zijn en dat de ploegen die ik eerder noemde daar mee spelen. Ik blijf bij mijn standpunt dat Ajax prima uit de voeten kan met eerder gegeven middenveld, zeker omdat Koeman ook eerder succesvol is geweest ermee. Ik zie niet in waarom je dan De Jong naast Galasek zou zetten.

Ik verdraai niks.. het zijn feiten.
Koeman is dit jaar ook veel voorzichtiger in de CL. Ajax heeft vorig jaar nook gigantische mazzel gehad (Lyon uit, Valencia uit) met jouw opstelling. Hij speelt dit jaar verdedigender op het middenveld met de Jong, Yakubu Heitinga en Obodai. Dat komt niet alleen door de afwezigheid van Pienaar nu.
pi_15148306
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:48 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ik verdraai niks.. het zijn feiten.

Ik: Je kan prima alleen met Galasek als verdedigende middenvelder spelen.
Jij: Ja, maar alleen in de HCE.
Ik: In Europa ook want Koeman heeft zo een aantal maal gespeeld.
Jij: Ja, maar dat was niet tegen clubs met aanvallende middenvelders.
Ik: Jawel, kijk maar naar AC Milan & Celta de Vigo.
Jij: Ja, maar...

Kijk, zo kunnen we natuurlijk wel aan de gang blijven

quote:
Koeman is dit jaar ook veel voorzichtiger in de CL. Ajax heeft vorig jaar nook gigantische mazzel gehad (Lyon uit, Valencia uit) met jouw opstelling. Hij speelt dit jaar verdedigender op het middenveld met de Jong, Yakubu Heitinga en Obodai. Dat komt niet alleen door de afwezigheid van Pienaar nu.
Dit is niet waar, kijk de opstellingen maar na op UEFA.com. Koeman heeft alleen in de laatste wedstrijd echt heel behoudend en verdedigend gespeeld, daarvoor niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 04-12-2003 16:03]

pi_15148581
quote:
Op donderdag 4 december 2003 15:58 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik: Je kan prima alleen met Galasek als verdedigende middenvelder spelen.
Jij: Alleen in de HCE.
Ik: In Europa ook want Koeman heeft zo een aantal maal gespeeld.
Jij: Ja, maar dat was niet tegen clubs met aanvallende middenvelders.
Ik: Jawel, kijk maar naar AC Milan & Celta de Vigo.
Jij: Ja, maar...

Kijk, zo kunnen we natuurlijk wel aan de gang blijven
[..]

Dit is niet waar, kijk de opstellingen maar na op UEFA.com. Koeman heeft alleen in de laatste wedstrijd met twee verdedigende middenvelders gespeeld, daarvoor niet.

1. half punt voor jou, half punt voor mij. Celta speelt met 1 spits en Mostovoi erachter. Dus is Mostovoi werk voor de verdediging.. niet het middenveld.
2.
Milan-Ajax Yakubu Galasek 4-4-2
Ajax-Brugge (zwakkere tegenstander) maar je hebt gelijk 4-3-3 met Pienaar
Ajax-Celta Galasek-Sneijder en Pienaar 4-4-2
Celta-Ajax de Jong-Galasek 4-4-3
Ajax-Milan Obodai-Galasek 4-4-2

Ieder de helft dan.
Toch voorzichtiger als vorig seizoen.

pi_15148859
AC Milan - Ajax: Van der Vaart - Galasek - Yakubu - Pienaar
Ajax - Club Brugge: Van der Vaart - Galasek - Pienaar
Ajax - Celta de Vigo: Van der Vaart - Sneijder - Galasek - Pienaar
Celta de Vigo - Ajax: Van der Vaart - De Jong - Galasek
Ajax - AC Milan: (Maxwell) - Sneijder - Galasek - Obodai - (De Jong)

En welke wedstrijden zijn gewonnen?

pi_15148945
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:19 schreef Qi het volgende:
AC Milan - Ajax: Van der Vaart - Galasek - Yakubu - Pienaar
Ajax - Club Brugge: Van der Vaart - Galasek - Pienaar
Ajax - Celta de Vigo: Van der Vaart - Sneijder - Galasek - Pienaar
Celta de Vigo - Ajax: Van der Vaart - De Jong - Galasek
Ajax - AC Milan: (Maxwell) - Sneijder - Galasek - Obodai - (De Jong)

En welke wedstrijden zijn gewonnen?

de thuiswedstrijden op Milan na.
pi_15149037
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:21 schreef WaStEd het volgende:

[..]

de thuiswedstrijden op Milan na.

Zegt natuurlijk niet zoveel, maar de wedstrijden die zijn gewonnen werden gespeeld zonder twee verdedigende middenvelders. Tegen Celta stond zelfs precies het middenveld waar ik het over had op het veld. Maarja, nogmaals, dit zegt niet zoveel.

Er vanuit gaande dat iedereen weer fit is tegen Club Brugge zou ik in ieder geval zo spelen:

Lobont

Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell

Sneijder - Galasek - Van der Vaart

Sonck - Ibrahimovic - Mitea

Hoe zou jij spelen?

pi_15149261
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:24 schreef Qi het volgende:

[..]

Zegt natuurlijk niet zoveel, maar de wedstrijden die zijn gewonnen werden gespeeld zonder twee verdedigende middenvelders. Tegen Celta stond zelfs precies het middenveld waar ik het over had op het veld. Maarja, nogmaals, dit zegt niet zoveel.

Er vanuit gaande dat iedereen weer fit is tegen Club Brugge zou ik in ieder geval zo spelen:

Lobont

Trabelsi - Heitinga - Escude - Maxwell

Sneijder - Galasek - Van der Vaart

Sonck - Ibrahimovic - Mitea

Hoe zou jij spelen?

Als echt iedereen fit zou zijn... zou ik spelen met:

Lobont

Trabelsi - Heitinga - O´Brien

Sonck - de Jong - Galasek - Maxwell

Sneijder

vd Vaart - Ibrahimovic

een 3-5-2 dus met Sneijder achter vdV en Fiets.

pi_15149308
Weet iemand trouwens wanneer O'Brien terug is? Dat duurt wel erg lang zeg.
pi_15149440
Hij weet het zelf niet eens.
Ik spreek hem wel eens, hij woont hier om de hoek, maar hij baalt goed, op en top sportman die jongen en een onwijs sympathieke no bullshit gozer.
pi_15149671
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:37 schreef WaStEd het volgende:
Hij weet het zelf niet eens.
Ik spreek hem wel eens, hij woont hier om de hoek, maar hij baalt goed, op en top sportman die jongen en een onwijs sympathieke no bullshit gozer.
Ik ken hem niet, maar zo komt hij op mij in ieder geval ook altijd over. Als hij terug zou weten te komen dan heeft Ajax veel meer mogelijkheden. Maxwell zou dan bijvoorbeeld linkshalf kunnen spelen, terwijl dat nu niet echt goed kan omdat je alleen Van Damme hebt als vervanger.
pi_15149887
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:44 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik ken hem niet, maar zo komt hij op mij in ieder geval ook altijd over. Als hij terug zou weten te komen dan heeft Ajax veel meer mogelijkheden. Maxwell zou dan bijvoorbeeld linkshalf kunnen spelen, terwijl dat nu niet echt goed kan omdat je alleen Van Damme hebt als vervanger.

En Escudé. Die trouwens veel meer een linksback is als een centrale man.
pi_15149958
quote:
Op donderdag 4 december 2003 16:52 schreef WaStEd het volgende:

[..]

En Escudé. Die trouwens veel meer een linksback is als een centrale man.

Die kan daar ook, Grygera zelfs ook, maar die spelers gebruik je over het algemeen toch voor de respectievelijk linker centrale verdediger en rechtsback posities.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')