quote:In het uiterste noorden van het park staat een schildersezel, kun je je Crea vaardigheden mee oppeppen.
Op zondag 21 december 2003 19:45 schreef Slasher het volgende:
Ben ook ff met de sims bezig, heb het spel tot in de treure gespeeld op de PC maar daar was het toch ff anders, hoe kan je precies je skills oppeppen? Ik heb die tractor getuned en naar de sportschool geweest maar waar kan je precies de rest van de skills verbeteren?
quote:Dat is bij elke turn based strategy game.
Op maandag 22 december 2003 12:56 schreef Internationalist het volgende:
Fire Emblem
Dat battlesysteem lijkt erg veel op die Advance Wars, dat je eerst naarelkaar toe moet bewegen enzo
quote:..maar niet bij elke RPG.
Op maandag 22 december 2003 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat is bij elke turn based strategy game.
quote:Nee, een rollercoastersim
Op maandag 22 december 2003 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fire Emblem is geen RPG![]()
Het is onder andere een RPG.
ign.com ==> Genre: Turn-Based Strategy RPG
En zo'n 'beweegsysteempje' vind ik apart voor RPG's.
Ben benieuwd.
quote:Ik moet nog een berg op ofzo :\
Op maandag 22 december 2003 22:41 schreef gamecube_master het volgende:
hoe ver is iedereen met mario & luigi superstar saga, ik moet nu het 4de geddelte van de beanstar vinden
Ik vermoed jammer genoeg dat het een hack is...
[Dit bericht is gewijzigd door JimmyJames op 23-12-2003 11:30]
quote:whehehe, waarom haal je ook spullen op marktplaats?
Op dinsdag 23 december 2003 11:13 schreef JimmyJames het volgende:
Jezus,
Ik heb voor kerst een GBA spel gekocht op marktplaats, "nieuw spel met garantie" wordt dat spel uit thailand gestuurd, en ik dacht dat ik gewoon een origineel spel kocht, hoe zie ik of het een echt of vals spel is ?Ik vermoed jammer genoeg dat het een hack is...
quote:Omdat het minder geld kost misschien
Op dinsdag 23 december 2003 13:18 schreef gamecube_master het volgende:[..]
whehehe, waarom haal je ook spullen op marktplaats?
quote:Daar kun je niets aan doen denk ik. Op marktplaats moet je ook echt kopen als je zeker weet dat het goed is. Dus evt bekijken is het beste.
Op dinsdag 23 december 2003 11:13 schreef JimmyJames het volgende:
Jezus,
Ik heb voor kerst een GBA spel gekocht op marktplaats, "nieuw spel met garantie" wordt dat spel uit thailand gestuurd, en ik dacht dat ik gewoon een origineel spel kocht, hoe zie ik of het een echt of vals spel is ?Ik vermoed jammer genoeg dat het een hack is...
En nu verder ontopic
Er is een Ebay / veilingen topic in GAM (ergens, zoeken als de search het weer doet ) en daar kunnen we je verder helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 23-12-2003 15:16]
quote:Zeer leuk inderdaad maar ook zeer moeilijk, die 4 sterren missies pak ik echt niet
Op woensdag 24 december 2003 16:10 schreef Smots het volgende:
Na veel wikken en wegen heb ik toch maar besloten om Advance Wars 2 aan te schaffen.
Ik heb er geen spijt van: dit spelleke schopt KONT!
Mijn dagelijkse treinreis van 3 kwartier vliegt zo echt voorbij.
quote:Daar ben ik nog niet eens!
Op woensdag 24 december 2003 22:39 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Zeer leuk inderdaad maar ook zeer moeilijk, die 4 sterren missies pak ik echt niet
quote:daar ben ik in 10 minuten doorheen gegaan
Op woensdag 24 december 2003 22:39 schreef JimmyJames het volgende:[..]
Zeer leuk inderdaad maar ook zeer moeilijk, die 4 sterren missies pak ik echt niet
bij de WAANZINNIGE WERKPLAATS, waar je links tonnetjes krijgt en vanaf rechts bommen op je afgevuurd worden...
weet iemand hoe je hier doorkomt??
quote:vind ik niet, het is wel een leuk spel maar het beste spel... nee
Op maandag 29 december 2003 19:04 schreef RuigeRen het volgende:
Pokémon blijft toch de beste game voor dit apparaatje, en nee ik ben geen 12
En welke kleur SP is volgens jullie het 'best'? Dat is natuurlijk zeer persoonlijk, maar ik heb het dan met name over de kans op krassen op het lak, en de combinatie scherm/kleur lak daaromheen. Bij welke kleur is het voor het scherm het duidelijkst naar voren als je begrijpt wat ik bedoel
Alvast bedankt!
De mooiste kleur is voor mij babyblau trouwens, maar die was er nog niet toen ik hem kocht.
Je MOET meteen een beschermhoesje meekopen, zo'n soort PDA wallet hoesje achtig ding. Kost maar een paar euro, Dixons bijv heeft die dingen.
Verder zou ik ook die game hoesjes kopen, dan kan je beter je spellen opbergen.
Waar die het goedkoopst is weet ik niet, meestal is de Makro en de Mediamarkt het goedkoopst
Verder: enjoy playing, je maakt een goede keus met een SP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |