quote:Uhm ik vind van wel, veel beter met die backlight.
Op donderdag 4 december 2003 23:40 schreef rockstah het volgende:
heeft het nut als je een gewone gba hebt toch nog een SP te kopen?
Ook is het makkelijk omdat er een accu inzit en je niet meer om battarijen moet.
quote:
Originally posted by mrmop
- will all upgrades to the car be visible? like the rims, spoilers etc?Upgrades are separated into two main categories, which are visual and performance. Visual upgrades change the appearance of the cars, such as adding new bumpers, side skirts, rims, vinyls etc... whilst performance parts affect the performance of the car, such as NOS, tyres, weight reduction kits and so forth.
- will the gameplay be about the same as the PC version?
More or less. We support drag, drift, sprint and circuit mode play as well as Underground career mode and 4-player link up play
- Is the c2 engine of Underground upgraded over the NFS: PU one??
Underground uses a slightly upgraded version in that it can shovel more polys, allowing us more polys in the cars / environments
- Will all cars be availible from the PC-version?
There are 14 cars in total available in Underground
- And if you have something to sau about PU..please tell
PU is a great game, but very different to Undeground. PU is more traditional NFS style
quote:hehe idd maar ben al een heel stuk verder, net de 1e baas verslagen die Koopa gevangen hield voor 100 coins :\
Op donderdag 4 december 2003 21:04 schreef PsYcHo- het volgende:[..]
jij hebt nog een lange weg te gaan, maar dat snapte je zelf ook wel heh ;p
Heb em nog niet uitgespeeld .. ik kan nu richting het einde toe spelen, maar ik zoek nog ff het hele land af naar mini-games/quests.. dat is toch wel het leukste altijd ;p
quote:GBA heeft geen regiocodering dus het werkt allemaal, JAP, USA, EUR. Alleen de lader is een probleem want die zal op 110 volt werken en de EUR op 220v. Dus ja... ik zou zelf voor die 25 euro extra niet moeilijk doen en 'm gewoon in Europa kopen, ook makkelijk met garantie. Bij Mediamarkt kost ie niet zoveel.
Op vrijdag 5 december 2003 17:27 schreef laurensvh het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het zit met de europese gba SP en de amerikaanse. Kbedoel doen de europese spellen het ook gewoon in de amerikaanse SP. Misschien een beetje domme vraag, maar zit in de VS nu en de SP kost hier 99 dollar dus misschien neem ik er hier wel een mee
quote:Lader zal ook geen probleem zijn. Daar heb je van die speciale stekkers voor om het voltage om te zetten. En die stekkers heb ik nog thuis liggen. Tis dus eigenlijk alleen de garantie maar dat los ik ook wel op op een of andere manier
Op vrijdag 5 december 2003 19:23 schreef JK het volgende:[..]
GBA heeft geen regiocodering dus het werkt allemaal, JAP, USA, EUR. Alleen de lader is een probleem want die zal op 110 volt werken en de EUR op 220v. Dus ja... ik zou zelf voor die 25 euro extra niet moeilijk doen en 'm gewoon in Europa kopen, ook makkelijk met garantie. Bij Mediamarkt kost ie niet zoveel.
quote:Bron: www.noxl.nl
Nieuwe GBA !Noxl heeft een screen ontvangen van (weer) een nieuwe GBA SP kleur, de GBA SP is in de style van Pokemon Kyogre.
Hier de screen:
De GBASP is in de VS te koop voor $99,-
quote:Hij is super
Op vrijdag 5 december 2003 23:08 schreef Retarded het volgende:
Ik speel echt nooit meer met mn GBA, maar zit nu te twijfelen om Mario & Luigi te kopen (wat was ook weer de volledige titel?). Is die game leuk? Zag er wel erg fijntjes uit achterop het doosje
Dit weekend Paper Mario (voorganger van M&L) ook maar eens proberen
quote:het is dus een RPG?? Ik heb namelijk nog niets over het spel gelezen qua opzet enzo.. maarja ik heb er dan ook niet naar gezocht
Op vrijdag 5 december 2003 23:40 schreef ShadoW17 het volgende:
Mario & Luigi is echt super de gameplay is echt top!
Dit is echt de enigste RPG die ik leuk vindDit weekend Paper Mario (voorganger van M&L) ook maar eens proberen
quote:En de humor in t spel is geweldig
Op zaterdag 6 december 2003 10:34 schreef Retarded het volgende:[..]
het is dus een RPG?? Ik heb namelijk nog niets over het spel gelezen qua opzet enzo.. maarja ik heb er dan ook niet naar gezocht
quote:ik had dat wel vaak met mn gewone gba, maar het trok meestal vanzelf weer weg. Met mn SP heb ik het nooit gehad tho. Is het blijvend of is het af en toe? Als het blijvend is, terugbrengen
Op zaterdag 6 december 2003 15:18 schreef Slasher het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden ook een GBA SP gekocht en af en toe is het bij bij zo dat het bovenste geddeelte van het scherm paars is, zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Anders ga ik er denk ik mee terug, zou niet moeten mogen toch?
-edit: af en toe schrijf je..tsja, niets ernstig imo
quote:Zeker mee terug gaan. Heb ik nog nooit gehad.
Op zaterdag 6 december 2003 15:18 schreef Slasher het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden ook een GBA SP gekocht en af en toe is het bij bij zo dat het bovenste geddeelte van het scherm paars is, zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Anders ga ik er denk ik mee terug, zou niet moeten mogen toch?
quote:Dat ligt eraan welke games... Soms zijn het maar 5 verschillende spellen, waarbij ze elk level een andere naam geven alsof het een los spel is maar soms zijn het ook de echte spellen. Kijk dus welke spellen erop staan en of die je aanspreken. Ik heb zo'n cassette en er staan een aantal spellen op waarvoor ik 'm gekocht heb, maar ook een heel aantal enorme flutspellen... En ze zijn natuurlijk niet echt legaal...
Op zaterdag 6 december 2003 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Die 82 games in 1, is dat nou nog wat? Ze vroegen er op de rommelmarkt 65 euro voor.
quote:Koop voor dat geld maar gewoon 2 normale GBA games. Die Xin1 games zijn altijd troep, hacks of vage shit die vastloopt.
Op zaterdag 6 december 2003 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Die 82 games in 1, is dat nou nog wat? Ze vroegen er op de rommelmarkt 65 euro voor.
Commentaar lever je maar in het Feedback topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 07-12-2003 19:56]
Flashlinkers zitten in een grijs gebied qua legaliteit. Als je hem gebruikt om GBA dingetjes mee te devven raad ik je het GBA Development topic aan. Dat mag namelijk wel. Spelletjes erop laden mag niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 07-12-2003 19:59]
quote:okay ik ben overtuigd
Op vrijdag 5 december 2003 00:04 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Uhm ik vind van wel, veel beter met die backlight.
Gewone GBA scherm was veels te donker..Ook is het makkelijk omdat er een accu inzit en je niet meer om battarijen moet.
quote:Ebay???
Op zondag 7 december 2003 13:40 schreef rockstah het volgende:[..]
okay ik ben overtuigd
kun je hem nog eregens achterlijk goedkoop krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |