quote:Qua "puzzels" valt het reuze mee, maar sommige eindbazen hebben me inderdaad heel wat haaruitval bezorgd!
Op maandag 26 januari 2004 16:09 schreef Smots het volgende:
Man, ik heb net alle heiligen uit de almanak vervloekt met het spelen van Metroid Fusion!
Wel uitgespeeld trouwens.
quote:Wow, mooi dingetje!
Op maandag 2 februari 2004 09:08 schreef chibibo het volgende:
[afbeelding]Verleiding...
quote:en hier kost ie slechts £12,99
Op donderdag 5 februari 2004 10:10 schreef err het volgende:
MZM is uit in de VS..
quote:halen zou ik zeggen,. Ik ben in no-time door level 1 gerend, geweldig weer. Ik raak m niet meer aan tot ik op reis ga in april, en da's best moeilijk
Op donderdag 5 februari 2004 12:08 schreef FierceDeity het volgende:[..]
en hier kost ie slechts £12,99
quote:Pokemon Leaf Green en Pokemon Fire Red
Op zaterdag 24 januari 2004 17:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat wordt de volgende GROTE titel op de GBA na Metroid en Sword of Mana?Lijkt een rustige periode te worden na maart...
quote:Ik vind die groene best wel fris.
Op woensdag 11 februari 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo VIP USA nieuwe GBA kleurtjes
quote:Moeten mij denken aan veel ijsjes
Op woensdag 11 februari 2004 13:35 schreef BMH het volgende:[..]
Ik vind die groene best wel fris.
quote:(IGN)
February 11, 2004 - According to a Reuters news report published today, Nintendo has revealed that it has sold through more than 20 million Game Boy Advance systems. This number is the combination of both the standard GBA system released in June 2001, and the updated Game Boy Advance SP system that shipped in March 2003.This number, according to Nintendo, makes the Game Boy Advance property the most successful Game Boy hardware since the brand began in 1989. To compare the sales, Nintendo said that the original Game Boy sold just 2.4 million units in its first two and a half years, while the later Game Boy Color sold 14.3 million units in the same timeframe.
Sales in 2003 in particular were the strongest Nintendo has ever seen in the Game Boy's lifespan, selling more than 8.1 million units of Game Boy Advance hardware between January and December last year.
*addicted to mario & luigi*:)
quote:In level drie moet je achteraan ergens op zo'n blok achtig ding naar beneden drukken. En dan ingedrukt houden totdat je door het blok valt en in de achtergrond terecht komt. Als je nu naar het zwarte rechts loopt, dan loop je er achterlangs en krijg je een fluitje.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:51 schreef gamecube_master het volgende:
hoe kom je aan die fluit bij super mario advance4: super mario bros. 3?
ik weet dat je hem moet zoeken in de 1ste wereld maar ik weet niet waar
quote:wat bedoel je met zo'n blok achtig ding? een blokje met een muzieknootje? en ik zie nergens achteraan een blokje of zit ie ergens bovenin dat ik moet vliegen?
Op vrijdag 13 februari 2004 17:14 schreef koei het volgende:[..]
In level drie moet je achteraan ergens op zo'n blok achtig ding naar beneden drukken. En dan ingedrukt houden totdat je door het blok valt en in de achtergrond terecht komt. Als je nu naar het zwarte rechts loopt, dan loop je er achterlangs en krijg je een fluitje.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:25 schreef gamecube_master het volgende:[..]
wat bedoel je met zo'n blok achtig ding? een blokje met een muzieknootje? en ik zie nergens achteraan een blokje of zit ie ergens bovenin dat ik moet vliegen?
quote:je moet er wel HEEL erg snel voor zijn zeg!
Op vrijdag 13 februari 2004 17:29 schreef BMH het volgende:[..]
[afbeelding]
Waar Mario nu op staat is een blok. Als je op de witte gebukt blijf, zak je erachter. Ren nu helemaal naar het einde en verder.
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 18:46 schreef gamecube_master het volgende:[..]
je moet er wel HEEL erg snel voor zijn zeg!
quote:nou, als je iets te lang wacht dan gaat ie er weer voor, dus je moet op tijd bij dat zwarte gedeelte zijn
Op vrijdag 13 februari 2004 18:48 schreef BMH het volgende:[..]
quote:oh op die manier
Op vrijdag 13 februari 2004 19:29 schreef gamecube_master het volgende:[..]
nou, als je iets te lang wacht dan gaat ie er weer voor, dus je moet op tijd bij dat zwarte gedeelte zijn
quote:Ik bleef altijd op de roze gebukt
Op vrijdag 13 februari 2004 17:29 schreef BMH het volgende:[..]
[afbeelding]
Waar Mario nu op staat is een blok. Als je op de witte gebukt blijf, zak je erachter. Ren nu helemaal naar het einde en verder.
En je hebt ruim voldoende tijd om naar het einde te gaan, alleen moet je het niet op je gemak gaan doen....
wes
http://www.gbaroms.com
wes@gbaroms.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |