Ja, en het is lastig doorbreken als je optreedt op openluchtfestivals waar niemand je teksten verstaat. In Belgie kende het publiek in elk geval nog wat nummers van de radio, in Nederland kwamen de optredens -althans datgene wat ik heb gezien- totaal niet over. Nederlanders die misschien hooguit 1 swingende meezinger een keer hebben gehoord en dan die luisterliedjes voorgeschoteld krijgen -het was niet echt een band die het van de performance moest hebben- moeten een wel heel sterk concentratievermogen bezitten om er niet met een biertje doorheen te gaan praten en zich tien minuten na het optreden de hele band al niet meer te herinneren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:44 schreef Wepeel2 het volgende:
In Belgie zijn ze behoorlijk groot hoor.
Voor Nederland is het denk ik toch wat te abstract, tekstueel gezien, en of die stem wel zo prettig is valt over te discussieren.
Optredens in kleine zaaltjes doen ze volgens mij ook amper. Bij de Homo Erectus tour zijn ze volgens mij alleen in de 013 geweest, en voor de rest allemaal in België. Jammer wel, want in de 013 vond ik het heel tofquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:20 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ja, en het is lastig doorbreken als je optreedt op openluchtfestivals waar niemand je teksten verstaat. In Belgie kende het publiek in elk geval nog wat nummers van de radio, in Nederland kwamen de optredens -althans datgene wat ik heb gezien- totaal niet over. Nederlanders die misschien hooguit 1 swingende meezinger een keer hebben gehoord en dan die luisterliedjes voorgeschoteld krijgen -het was niet echt een band die het van de performance moest hebben- moeten een wel heel sterk concentratievermogen bezitten om er niet met een biertje doorheen te gaan praten en zich tien minuten na het optreden de hele band al niet meer te herinneren.
Optredens in kleine zaaltjes met mensen die speciaal voor Gorki kwamen waren misschien anders, maar daar breid je niet je publiek mee uit.
013 was iid heel erg leuk. lekker zitten, luisteren en genieten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Optredens in kleine zaaltjes doen ze volgens mij ook amper. Bij de Homo Erectus tour zijn ze volgens mij alleen in de 013 geweest, en voor de rest allemaal in België. Jammer wel, want in de 013 vond ik het heel tof
Ik hoop dat hij volgend jaar nog vaker in Nederland gaat optreden. Maar veel zal dat waarschijnlijk niet veel zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:05 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
013 was iid heel erg leuk. lekker zitten, luisteren en genieten.
Luc de Vos kwam in de pauze nog even bij ons zitten en kletsen![]()
Gadverdamme. Dat klinkt veel te geweldig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:05 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
013 was iid heel erg leuk. lekker zitten, luisteren en genieten.
Luc de Vos kwam in de pauze nog even bij ons zitten en kletsen![]()
dat uitggerekend JIJ me daar op moet wijzenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef nietzman het volgende:
Oh hai.
[ afbeelding ]
Hij klinkt vrij heerlijk, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |