Ja, zat ik ook aan te denken. Maar eigenlijk hou ik niet zo van via internet bestellen, Ik snuffel liever even bij de platenboer rondquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Oei, da's lastig.
Anders wellicht via Proxis.be?
Plaatboef misschien?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:20 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook aan te denken. Maar eigenlijk hou ik niet zo van via internet bestellen, Ik snuffel liever even bij de platenboer rond.
Maargoed, ik zoek nog ff door. Thanx anway
Waarschijnlijk bedoel je Noordkaap? Die zijn gesplit, hun zanger heeft nu een vergelijkbaar groepje genaamd Monzaquote:Op zondag 11 juli 2004 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb vroeger veel naar ze geluisterd en ze nu weer herontdekt.
Wat zijn ze toch geweldig, ik draai nu 'het beste' - ontroerend en prachtig. Mia is ook echt een wonderschoon nummer.
Ik merk sowieso dat ik Vlaamse muziek erg kan waarderen. Flip K. natuurlijk en wie kent het werk van de band De Mens een beetje? Je had naast Gorki altijd nog zo'n echte popgroep in die sfeer, ben de naam kwijt.
Hey, klasse - dank je wel ja. Weet je ook nog hoe die zanger heet? Is Monza de moeite?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je Noordkaap? Die zijn gesplit, hun zanger heeft nu een vergelijkbaar groepje genaamd Monza
monza is toch een stuk minder. Stijn Meuris heeft t toch te druk met nevenactiviteiten lijkt t.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je Noordkaap? Die zijn gesplit, hun zanger heeft nu een vergelijkbaar groepje genaamd Monza
Zoals dolle_hond al zei heet die Stijn Meuris en Monza is inderdaad (voorlopig) wat minder. Meuris houdt zich tegenwoordig met veel dingen bezig, schrijven in weekbladen en verschijnen in TV-programma's en zo.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, klasse - dank je wel ja. Weet je ook nog hoe die zanger heet? Is Monza de moeite?
Satelliet Suzy?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:15 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een nummer waar ik ooit helemaal de rillingen van kreeg, en volgens mij was dat van Noordkaap - ze waren toen eens te gast in het radioprogramma waar ik toen voor werkte. Maar ik weet dus bij God niet meer hoe het heette, volgens mij ook een meisjesnaam.
Oh, je maakt je onsterfelijk.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Satelliet Suzy?
Ik ben Belg, dat is hier cultuurerfgoedquote:Op zondag 11 juli 2004 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, je maakt je onsterfelijk.![]()
![]()
![]()
Ik weet niet zeker of ik dat nummer bedoel, het zou ook nog Ik hou van U - kunnen zijn, maar ik zit weer op het spoor. Dank ge wel (of is dat geen vlaams). Ik hou zeker van u, vanavondquote:Op zondag 11 juli 2004 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben Belg, dat is hier cultuurerfgoed![]()
pas op SoK.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dat nummer bedoel, het zou ook nog Ik hou van U - kunnen zijn, maar ik zit weer op het spoor. Dank ge wel (of is dat geen vlaams). Ik hou zeker van u, vanavond
openingsnummer uit Manneken Pis trouwensquote:Op zondag 11 juli 2004 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dat nummer bedoel, het zou ook nog Ik hou van U - kunnen zijn,
Ik zal oppassen, maar ik ken geen meisjes die Joe heten. En dat wil ik eigenlijk zo houden.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pas op SoK.
ik zit nog enkele single titels met namen te bedenken:
arme joe
massis
Soms kan ik zo blij worden als ik een band ontdek of in dit geval herontdek, waarom heb ik me dit zolang ontzegd?quote:Op zondag 11 juli 2004 21:43 schreef tong80 het volgende:
Gorki rules.
scene wordt ook redelijk gedraaid op StuBruquote:Op zondag 11 juli 2004 21:42 schreef SCH het volgende:
Hier is vreeeeeeeeeeede en er is hoooop voor iedereen, god man, dit is toch stukken beter dan die akelige dijk en scene en kecks en whatever, lieve gekke belgjes - hoe kan het land van het blok toch zulke schone muziek opleveren
zing maar :quote:Op zondag 11 juli 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Soms kan ik zo blij worden als ik een band ontdek of in dit geval herontdek, waarom heb ik me dit zolang ontzegd?
Heeft ook het meest Vlaams van die bands, dat gaat ook nog wel. En Nederland heeft ook goeie bands natuurlijk, maar zo'n stem als die van Luc.... - en van hem kan ik die onbegrijpelijke teksten veel beter hebben dan van Van Dik Hout, Blof of Frank Boeijen.quote:Op zondag 11 juli 2004 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
scene wordt ook redelijk gedraaid op StuBru
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |