quote:Met jou wil ik wel kinderen opvoeden
Op woensdag 3 december 2003 11:24 schreef Copycat het volgende:
De enige norm in deze die ik aan mijn eventuele kinderen wil meegeven is dat ze iedereen in hun waarde moeten laten.Don't judge a book by it's cover én ook niet aan de hand van de keren het door anderen gelezen is!
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
normen en waarden![]()
quote:Ik vind 3 nog best kuis
Op woensdag 3 december 2003 11:26 schreef Fartknokker het volgende:
Nee ik vind het niet erg dat ze éen keer een one night stand heeft gehad, maar als ze me van te voren verteld dat ze er 1 heeft gehad en ik kom later achter nog 2 anderen.. dan vraag ik me toch af of het er niet nog meer zijn geweest... en je kunt het egoïstisch noemen maar ik denk niet dat het zo werkt.. Ik heb zelf inderdaad niet zo'n uitbundig seksleven gehad hiervoor (was geen maagd maartoch) En natuurlijk mag ze gedaan hebben wat ze zelf wilde in haar leven voor mij maar als jij je vriendin een tijd kent en ineens hoor je dat ze een stuk makkelijker was dan je uit haar verhalen had opgemaakt. (bijvoorbeeld ik heb éen keer een one nighter gahad en daar schaam ik me voor, daar begon ze zelf over By the way) Dan kun je daar behoorlijk van schrikken want dat hele beeld wat ik van haar had klopt ineens niet meer en ik haal me dan de gekste dingen in mijn hoofd.
quote:Nee, als zij niet eerlijk is (geweest?) over haar "escapades" terwijl ze wel duidelijk door heeft dat het belangrijk is voor hem, dan is het niet iets dat alleen in het verleden speelt.
Op woensdag 3 december 2003 11:28 schreef Frenkie het volgende:
Hoezo haal je je dingen in je hoofd..?? Dat is toch iets uit het verleden..??
Als ik jou was, zou ik alleen die vriendin van haar wantrouwen.
En natuurlijk vertelt ze je geen details, een dame doet dat ook niet. Het is allereerst nergens voor nodig en allertweetst gaat het je geen ruk aan wat ze met wie heeft gedaan en hoevaak.
Waarom zou je het uberhaupt willen weten ?
Dat ze lekker ontspannen omgaat met sex, moet je als een zege zien.
Houden dus en nooit meer wegdoen!
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
Met jou wil ik wel kinderen opvoeden
normen en waarden![]()
TS:
Is idd niet zo handig van je vriendin om je haar verleden anders voor te spiegelen dan dat het werkelijk is.
Misschien deed ze dat uit angst voor de reactie die je nu hier tentoonspreidt?
Als jij er écht zo'n ontzettende moeite mee hebt, dan houdt het op een gegeven moment op. Denk dat je die twee dingen (haar verleden en jullie huidige relatie) tegen elkaar moet afwegen.
Wat weegt zwaarder voor je en trek daar je conclusie uit!
quote:Als ik zie dat hij haar nu "slet" noemt, dan had ik ook niet alles verteld. (ik vertel tegen mijn vriendinnetjes ook altijd een wat lager aantal)
Op woensdag 3 december 2003 11:30 schreef Sjmiegel het volgende:[..]
Nee, als zij niet eerlijk is (geweest?) over haar "escapades" terwijl ze wel duidelijk door heeft dat het belangrijk is voor hem, dan is het niet iets dat alleen in het verleden speelt.
quote:Ze is dus duidelijk bang geweest voor je reactie omdat ze waarschijnlijk min of meer al deze reactie verwachten.
Nee ik vind het niet erg dat ze éen keer een one night stand heeft gehad, maar als ze me van te voren verteld dat ze er 1 heeft gehad en ik kom later achter nog 2 anderen.. dan vraag ik me toch af of het er niet nog meer zijn geweest... en je kunt het egoïstisch noemen maar ik denk niet dat het zo werkt.. Ik heb zelf inderdaad niet zo'n uitbundig seksleven gehad hiervoor (was geen maagd maartoch) En natuurlijk mag ze gedaan hebben wat ze zelf wilde in haar leven voor mij maar als jij je vriendin een tijd kent en ineens hoor je dat ze een stuk makkelijker was dan je uit haar verhalen had opgemaakt. (bijvoorbeeld ik heb éen keer een one nighter gahad en daar schaam ik me voor, daar begon ze zelf over By the way) Dan kun je daar behoorlijk van schrikken want dat hele beeld wat ik van haar had klopt ineens niet meer en ik haal me dan de gekste dingen in mijn hoofd.
Over het feit dat ze het dus verzwegen heeft, kun je lang moeilijk doen, maar accepteer het gewoon.
Over het feit dat ze zulke spannende sex heeft gehad met verschillende jongens, zou ik me helemaal geen drukte maken. Sex is lekker, dus ook meisjes mogen sexen wanneer ze willen. Bovendien is het niet zo dat ze vreemdgegaan is ofzo, dus ik zou me geen drukte maken.
quote:Dit kan ik inderdaad begrijpen.
Nee ik vind het niet erg dat ze éen keer een one night stand heeft gehad, maar als ze me van te voren verteld dat ze er 1 heeft gehad en ik kom later achter nog 2 anderen.. dan vraag ik me toch af of het er niet nog meer zijn geweest...
Maar als jij hier meteen over "slet" begint kan ik je vriendin ook wel begrijpen... die zag misschien de bui al hangen.
quote:Precies
Op woensdag 3 december 2003 11:34 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Dit kan ik inderdaad begrijpen.
Maar als jij hier meteen over "slet" begint kan ik je vriendin ook wel begrijpen... die zag misschien de bui al hangen.
quote:Heb je het in haar bijzijn weleens over andere dames gehad die het niet zo nauw nemen????
Op woensdag 3 december 2003 11:37 schreef Fartknokker het volgende:
Ik heb haar uiteraard nooit Slet genoemd en haar alleen maar nog meer te kennen gegeven dat ik van haar houd..., niet gesext die avond want ik had voor het erst geen zin ( wil niet helemaal heilig doen want ik heb een libido waar je eng van word, maar altijd ingehouden!)
En daarbij, zo'n mening kan je meestal wel redelijk inschatten...
quote:Kan wezen, maar volgens mij vínd je d'r wel een beetje een slet. Of je vraagt je i.i.g. af of ze dat is/was. En dat kan ze ook aangevoeld hebben.
Ik heb haar uiteraard nooit Slet genoemd
quote:Precies.
Op woensdag 3 december 2003 11:40 schreef erodome het volgende:[..]
Heb je het in haar bijzijn weleens over andere dames gehad die het niet zo nauw nemen????
En daarbij, zo'n mening kan je meestal wel redelijk inschatten...
quote:Mmm, dus zij doet haar seksuele verleden uit de doeken en jij hebt plots geen zin om met haar te vrijen...
Ik heb haar uiteraard nooit Slet genoemd en haar alleen maar nog meer te kennen gegeven dat ik van haar houd..., niet gesext die avond want ik had voor het erst geen zin ( wil niet helemaal heilig doen want ik heb een libido waar je eng van word, maar altijd ingehouden!)
Dat ik geen zin meer had in sex.. tjah... had ik daar met een slappe moeten gaan liggen dan?... me hoofd stond er even niet naar natuurlijk.
quote:En kijk, we hebben de reden dat ze het niet verteld heeft.......
Op woensdag 3 december 2003 11:45 schreef Fartknokker het volgende:
Hmmm... oeps... daar heb ik dan misschien inderdaad wel een foutje me gemaakt,. voordat we iets hadden en elkaar leerden kennen (op werk trouwens) spraken we veel met elkaar en we waren eigenlijk al Buddy's geworden, op een gegeven moment gingen we ook wat dieper in op sommige onderwerpen en ik heb toen gezegd dat ik nooit aan one-night stands doe want ik voel me daar niet fijn bij.. ook heb ik gezegd dat ik een hekel heb aan slettebakken (en dan bedoel ik ECHTE flinke slettebakken)Dat ik geen zin meer had in sex.. tjah... had ik daar met een slappe moeten gaan liggen dan?... me hoofd stond er even niet naar natuurlijk.
Ze heeft het niet verteld omdat ze dol op je is en je niet wilde verliezen, voel je vereerd dat iemand zo gek op je is...
quote:
Op woensdag 3 december 2003 11:48 schreef erodome het volgende:[..]
En kijk, we hebben de reden dat ze het niet verteld heeft.......
Ze heeft het niet verteld omdat ze dol op je is en je niet wilde verliezen, voel je vereerd dat iemand zo gek op je is...
In dit licht bezien begin ik die vriendin van haar met steeds meer argwaan te bekijken.
Vind het echt dieptriest dat ze zich zonodig geroepen voelde jou eventjes fijntjes te vertellen over het verleden van je (en haar notabene!) vriendin!
quote:gezien ook je eerdere topic: Voor het eerst jaloers.. heel vervelend!
kennelijk hebben jullie twee al een keertje over haar verleden gesproken, als jij gericht vragen gaat stellen naar haar verleden, geef je wel degelijk aan een bepaalde wens te hebben hierover, en kan het zijn dat haar verleden niet aan jouw wens voldoet.
Ik zie het probleem hier in eerste instantie als dat van de TS zelf, hij lijkt nogal kortzichtige ideeen te hebben over kwalificaties als 'slet' waaraan iemand natuurlijk niet mag voldoen, dat is 'slecht'.
Voor zover ik het inschat kan het best zijn dat je vriendin bewust over haar verleden gelogen heeft, gewoon omdat zij realiseerde dat de TS dat niet kan verwerken, zij loog dan uit liefde.
De TS moet realiseren dat juist zijn controledwang nu bezig is zijn relatie te verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |