quote:Is die smiley bedoeld omdat je je opmerking niet serieus bedoelt?
Op woensdag 3 december 2003 20:17 schreef Duna het volgende:[..]
Ja ik denk dat ze juist homo zijn geworden omdat ze een kutje niet lekker vinden
Nou we weten allemaal dat de penis en de vagina voor elkaar geschapen zijn dus in principe is het logisch dat ik dat het lekkerste vind.
Daarom vraag ik me af, ongeacht wat homo's allemaal met elkaar kunnen doen of ze nou niet die vagina missen, en dan met name homo's die ook metr vrouwen naar bed zijn geweest (zonder condoom, met is toch anders)
quote:Jij zegt dat je zeker weet dat als een homo het met een vrouw zou doen, hij het lekkerder vindt dan met een man. Toch?
Op woensdag 3 december 2003 20:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Erg goed lezen doe je niet hè?
quote:Nóg een keer lezen, je komt er wel.
Op woensdag 3 december 2003 20:23 schreef Modus het volgende:[..]
Jij zegt dat je zeker weet dat als een homo het met een vrouw zou doen, hij het lekkerder vindt dan met een man. Toch?
quote:Of je legt het even uit als ik het niet snap.
Op woensdag 3 december 2003 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Nóg een keer lezen, je komt er wel.
quote:Wat is het verschil tussen zijn lichaam en zijn zelf?
Op woensdag 3 december 2003 20:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Als een homo, een vrouw penetreert, zal zijn lichaam dat lekkerder vinden dan een anus.Natuurlijk zal hij zelf een anus lekkerder vinden, want bij seks hebben gevoelens een grote rol.
Dus hij ervaart het anders.
quote:Waarom ga je niet in op reacties in dit topic? Mensen proberen wél op je vraag in te gaan.
Op woensdag 3 december 2003 20:23 schreef MikeyMo het volgende:
Herhaling van de openingspost
quote:nee, als minstens de helft van de posters je hier niet kan volgen ligt het NIET aan dat iemand niet goed leest.
Op woensdag 3 december 2003 20:24 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Nóg een keer lezen, je komt er wel.
ligt er meer aan dat je nog al kortdoordebocht erop los concludeert.
quote:Je idee is gebaseerd op twee misvattingen.
Op woensdag 3 december 2003 08:34 schreef MikeyMo het volgende:
Ok, afgezien van de 1000en manieren om seksueel met iemand anders bezig zijn, zijn er 2 lichaamsdelen precies op elkaar afgestemd om van elkaar te genieten; de penis en de vagina. Van alles wat je met elkaar kan doen is er imho niet fijners dan je penis in te brengen in een warme zachte natte vagina, en dat is ook niet zo verwonderlijk; zo heeft de natuur het immers bedoeld. Daarom vraag ik me af, missen jullie homo's dat gevoel nou niet? Anale sex met veel glijmiddel of orale seks ten spijt, het is toch anders.
Misvatting 1: "Ik vind iets lekker/leuk en begrijp niet die er mensen zijn die niet precies hetzelfde lekker/leuk vinden als ik".
Dat jij je niet kan voorstellen dat andere mensen andere dingen lekker vinden, dat ligt helemaal aan jouw eigen beperkte blik op de wereld. Mensen zijn verschillend en vinden nou eenmaal andere dingen leuk. Dat geld voor werk, hobby's, sport, films en ook voor sex.
Misvatting 2: "De bedoeling van de natuur is penis-vagina sex."
De natuur heeft geen bedoeling. En hetero sex is niet lekkerder omdat dat toevallig nou het meeste voorkomt.
Eventueel zou je hetero sex als primitieve vorm van sex kunnen noemen, nog een restant uit de oertijd toen heterosex noodzakelijk was om de menselijke soort voort te planten. Maar met alle moderne technologie is dat niet meer noodzakelijk. . Vergelijk het maar met vlees, het is tegenwoordig niet meer nodig is om eigenhandig met een speer een mammoet om zeep te helpen, omdat je gewoon je biefstukje bij de Albert Heijn kunt kopen. Maar is die biefstuk dan automatisch minder lekker, omdat het de bedoeling van de natuur is dat we zelf op blote voeten op everzwijnen jagen? Ik vind van niet.
. Maar als anderen graag de neanderthaler uit willen hangen, dan hou ik ze niet tegen.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 03-12-2003 20:47]
quote:maar puur lichamelijk gezien denk ik dat ook homo's een vagina fijner zullen vinden voelen dan een mond of een anus.
Op woensdag 3 december 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:
een ding:
het feit dat iemand seks wilt en dat de penis in de vagina gaat, heeft te maken dat mensen seks wilt, het gevoel seks wilt beleven. seks wordt neit gedaan omdat men een penis ergens in wilt steken maar omdat men opgewonden wordt en met behulp van het penetreren de opgewondenheid tot een hoogtepunt te brengen..Het feit dat homo's gewoon niet opgewonden worden van een vrouw en haar vagina, zegt eigenlijk al genoeg: waarom zou een homo een penis in een vagina steken als het voor hem niks doet?
.
denk ik hoor.
quote:Dan denk je dat dus verkeerd.
Op woensdag 3 december 2003 20:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
maar puur lichamelijk gezien denk ik dat ook homo's een vagina fijner zullen vinden voelen dan een mond of een anus.
denk ik hoor.
quote:Zoals ik en waarschijnlijk MikeyMo willen zeggen:
Op woensdag 3 december 2003 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Dan denk je dat dus verkeerd.
.
Houd die gevoelens bij seks nou eens uit je conclusie weg!
quote:Dat is net zoiets als zeggen dat jij denkt dat ik rode kool lekker zal vinden dan appelmoes, alleen omdat jij het lekkerder vindt.
Op woensdag 3 december 2003 20:46 schreef MikeyMo het volgende:
maar puur lichamelijk gezien denk ik dat ook homo's een vagina fijner zullen vinden voelen dan een mond of een anus.denk ik hoor.
quote:Okee, wat snap je niet aan de volgende zin:
Op woensdag 3 december 2003 20:50 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Zoals ik en waarschijnlijk MikeyMo willen zeggen:
"Homo's vinden hetero-sex niet lekker".
.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Het lijkt wel of jullie niet willen begrijpen wat er bedoelt wordt.
Wat bedoel je nou? Nee we begrijpen het niet, nee. Jij bent de enige.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:52 BEDOELDE Great_Expectations het volgende:
"Homo's vinden hetero-sex niet lekker omdat ze mentaal mannen aantrekkelijker vinden en hiermee hun lichamelijke behoeften verloochenen".
quote:
Op woensdag 3 december 2003 20:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Goed.
Ik geef het op.
Het lijkt wel of jullie niet willen begrijpen wat er bedoelt wordt.
quote:Ik zeg toch ook niet dat jij je lichamelijke behoeften verloochent door nooit een vent te neuken?
Op woensdag 3 december 2003 20:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
quote:Gek he, maar lekker vinden gaat om het verbinden van een emotie/gevoel aan een handeling. Dus hoe kun je dan gevoelens daarbij weglaten?
quote:Neen. Homo's vinden mannen ook lichamelijk aantrekkelijker dan vrouwen. Echt? Ja, echt. Dat jij dat niet snapt, dat ligt helemaal aan jouw eigen beperkte denken.
Op woensdag 3 december 2003 20:53 schreef NiteSpeed het volgende:
"Homo's vinden hetero-sex niet lekker omdat ze mentaal mannen aantrekkelijker vinden en hiermee hun lichamelijke behoeften verloochenen".
quote:Nee, maar dat zou dan ook onzin zijn.
Op woensdag 3 december 2003 20:55 schreef Modus het volgende:[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij je lichamelijke behoeften verloochent door nooit een vent te neuken?
quote:Leuk gezegd
Op woensdag 3 december 2003 20:51 schreef Modus het volgende:[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat jij denkt dat ik rode kool lekker zal vinden dan appelmoes, alleen omdat jij het lekkerder vindt.
quote:"
je hebt ook mannen die juist voor de sex een man willen maar alleen liefde voor een vrouw voelen en ongetwijfeld andersom komt het ook voor.
als je gaat zeuren over de-natuur-heb-het-zo-echt-bedoeld-hoor-echt-hoor! dan kan je ook zeggen dat het alleen bedoeld is bij wijze van voortplanting (wat niet is wat jij bedoeld volgens mij). trouwens een idee wwar iik ook niet voor ga.
ik wwet niet of de natuur een bedoeling heeft (naast dan misschien die voortpalnting)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |