quote:tuurlijk jonge, ga jij nou maar weer terug naar je dwangbuis en val ons niet lastig
Op woensdag 3 december 2003 21:09 schreef Bluesdude het volgende:[..]
TS en gelijkgestemden willen de media voor hun karretje spannen.
Dus meer kankeren op links en buitenlanders.
Maatschappelijke vraagstukken willen de meeste media op een verantwoorde en rustige wijze brengen....en dat vinden ze te moeilijk, (dan moeten ze genuanceerd gaan denken) of onvoldoende haatdragend naar buitenlanders toe.
quote:Is het te moeilijk om te reageren met argumenten.?
Op woensdag 3 december 2003 21:14 schreef WeirdMicky het volgende:tuurlijk jonge, ga jij nou maar weer terug naar je dwangbuis en val ons niet lastig
quote:ik hoef je gegeneraliseer niet af te kraken met argumenten, de mensen die dat lezen weten natuurlijk allemaal wel dat het gelul is van je, dat je veel te snel domme conclusies trekt en de verkeerde vragen stelt
Op woensdag 3 december 2003 21:30 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Is het te moeilijk om te reageren met argumenten.?
Moet je dan teveel nadenken, leren genuanceerd de dingen af te wegen ?
Of genuanceerdheid en tolerantie is links.....dus ...foute boel ?
quote:EO is christelijk rechts.......
Op woensdag 3 december 2003 12:28 schreef Sickie het volgende:[..]
2vandaag rechts.....
quote:christelijk rechts is een groot woord, centrum eerder
Op woensdag 3 december 2003 21:43 schreef du_ke het volgende:[..]
EO is christelijk rechts.......
TROS is LPF rechts......
en tros is lpf rechts
quote:
Op woensdag 3 december 2003 17:13 schreef gtotep het volgende:
de ergsten op tvrtv drenthe
quote:"Volks"
Op woensdag 3 december 2003 21:46 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
en tros is lpf rechts
quote:Leuk bedacht zo'n tegenprojectie als verdediging tegen kritiek.
Op woensdag 3 december 2003 21:09 schreef Bluesdude het volgende:[..]
TS en gelijkgestemden willen de media voor hun karretje spannen.
quote:Ik hoopte even dat er geen domme opmerking kwam..
Dus meer kankeren op links en buitenlanders.
quote:Neem eens een abbo op FD, NRC en Trouw dan zie je dat het best mogelijk is zonder jouw sneue suggestie.
Maatschappelijke vraagstukken willen de meeste media op een verantwoorde en rustige wijze brengen....en dat vinden ze te moeilijk, (dan moeten ze genuanceerd gaan denken) of onvoldoende haatdragend naar buitenlanders toe.
Kijk eens naar de Engelse BBC en hoe deze club doorgaans haar materiaal presenteert, dan zie je een voorbeeld van welke objectiviteit je van actualiteitenprogramma's zou kunnen verwachten. De BBC heeft daar ook geen drie zenders voor nodig.
quote:Nee hoor.
Op woensdag 3 december 2003 21:30 schreef Bluesdude het volgende:[..]
Is het te moeilijk om te reageren met argumenten.?
quote:Ach had jij in jouw reactie algenuanceerd zaken afgewogen. Dan verstaan wij onder genuanceerd afwegen duidelijk iets anders.
Moet je dan teveel nadenken, leren genuanceerd de dingen af te wegen ?
quote:Je had het over genuanceerd al blijkt daar niets van uit je reactie. Je leidt in het berichtje van je aan de kwaal der bevoogders die zonder veel kennis van zaken alvast de antwoorden voor de ander gaan invullen en hen vervolgens op de eigen invulling beoordelen.
Of genuanceerdheid en tolerantie is links.....dus ...foute boel ?
quote:Ivo Niehe niet gezien in de reet van Fortuyn?
Op woensdag 3 december 2003 21:46 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
christelijk rechts is een groot woord, centrum eerder
en tros is lpf rechts
quote:Idd.
Op woensdag 3 december 2003 21:57 schreef du_ke het volgende:[..]
Ivo Niehe niet gezien in de reet van Fortuyn?
"Maar heeft u geen spijt van die vergelijking met Osama bin Laden en Els Borst?
Fprtuyn: "Nee hoor, daar sta ik nog volledig achter".
Niehe: "Ja dat is jammer, maar u blijft een fanatastische man. Geweldig. Whoeoe, you da man." *tot zijn ellebogen erin wrikt*
quote:bron?
Verder is het dé omroep van Frans Bauer en dat is weer de zanger voor de gemiddelde LPF-stemmer.
quote:Dat doet Ivo Niehe bij zo'n beetje iedere gast, dus dat is op zich nog niet zo schokkend als je het mij vraagt. Een echt diepte interview hoef je van hem niet te verwachten, maar ja dat is ook zijn doelgroep niet.
quote:Geen idee.
Op woensdag 3 december 2003 01:34 schreef Goodluck het volgende:
Het moge duidelijik zijn dat de publieke media nogal links georienteerd zijn.
quote:Ja, er valt weinig te zeuren over de linkse regering van 2003. Kritiek jegens de regering is goed, altijd, voor de honderd procent. Natuurlijk dient het dan wel beargumenteerd worden en voor zover ik kan zien, gebeurt dat ook.
In zowat iedere actualiteitenrubriek word openlijk de aanval op het kabinet Balkenende geopend, men kan het alleen maar hebben over de nare gevolgen van de bezuinigingen en men drijft openlijk de spot met het kabinet. Altijd maar drammen, altijd maar zeuren. Want Balkenende 2 is "een ramp voor het land".
quote:Ongegrond? Wel, dat valt, zoals gezegd, volgens mij wel mee. Daarnaast wordt het ook met mijn hypothetisch belastinggeld betaald, zoals zoveel andere dingen waar ik het eventueel niet mee eens ben.
Mischien komt het omdat ik rechts ben, maar ik word er onderhand een beetje doodmoe van om iedere keer weer die (ongegronde) kritiek aan te horen die bovendien van mijn belastingcenten betaald word.
quote:Inhoud van programma's van publieke omroepen worden niet gecontroleerd door de overheid gelukkig. Wel of ze het juiste percentage tijd besteden aan cultuur, sport enz
Op donderdag 4 december 2003 10:25 schreef tvlxd het volgende:Ongegrond? Wel, dat valt, zoals gezegd, volgens mij wel mee. Daarnaast wordt het ook met mijn hypothetisch belastinggeld betaald, zoals zoveel andere dingen waar ik het eventueel niet mee eens ben.
Volgens mij wordt de publieke omroep trouwens gecontroleerd door de overheid, het parlement en dat is een globale afspiegeling van de bevolking. De altijd rechtse meerderheid in de Tweede Kamer zou er dan wat tegen moeten doen, maar kennelijk valt het wel mee.
Ik vind het ook wel meevallen met de zgn linkse publieke omroep, er zijn enkele presentatoren die wel erg duidelijk zijn en dus imo ook niet in buitenhof en nova thuishoren. Wat me wel opvalt is dat tijdens Paars, wat volgens de huidige publieke opinie (of in ieder geval die van vorig jaar) een hele slechte regering was, de berichtgeving minder negatief was. Hiermee doel ik voornamelijk op TT pagina's zoals 318 (Erg) en de al genoemde presentatoren + niet ter zake doende gasten in programma's, die mogen vertellen hoe slecht het wel niet gaat met de minima etc. Maar dit zou ook kunnen komen door de huidige economische situatie.
quote:Nee, gelukkig maar, ik heb het misschien wat onfortuinlijk geschreven. De overheid heeft een vinger in de publieke pap, dat bedoel ik.
Op donderdag 4 december 2003 10:53 schreef Chewie het volgende:
Inhoud van programma's van publieke omroepen worden niet gecontroleerd door de overheid gelukkig. Wel of ze het juiste percentage tijd besteden aan cultuur, sport enz
quote:Geblondeerde dozen en golle kettingen op TV.
Op donderdag 4 december 2003 09:25 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
bron?
quote:
Op donderdag 4 december 2003 10:53 schreef Chewie het volgende:[..]
Inhoud van programma's van publieke omroepen worden niet gecontroleerd door de overheid gelukkig. Wel of ze het juiste percentage tijd besteden aan cultuur, sport enz
Als de TROS bij Triviant één of twee vragen stellen over cultuur dan telt het al als cultureel programma. Het is dus één wassen neus.
quote:Het moet ook niet het doel zijn van de publieken om kijkcijfers te scoren.
Op zondag 28 december 2003 13:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
De commerciële zenders scoren hoger dan de publieke omroep
quote:De omroepbijdrage is 4 jaar geleden afgeschaft.
Op zondag 28 december 2003 13:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Weet iemand hoe belachelijk hoog de omroepbijdrage is?
quote:Nee hoor, het wordt toch doorberekend in je gasrekening?
Op zondag 28 december 2003 13:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De omroepbijdrage is 4 jaar geleden afgeschaft.
quote:Je betaalt deze nu via je belastingaanslag. Juist daarom kan zorgvuldiger besteding van gemeenschapsgeld geen kwaad. Begin maar eens met het schrappen van een staatszender. Twee netten kunnen prima volstaan.
Op zondag 28 december 2003 13:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
De omroepbijdrage is 4 jaar geleden afgeschaft.
Documantaires over asielzoekers in Zweden, moslims op Groenland, Michael Moore is daar vaste gast, alleen maar films uit China, India, Afghanistan en alle andere landen behalve Nederland, Links is goed en Rechts is fout, allochtonen worden verheerlijkt en kunnen niets fout doen, Bush is een duivel, Israël een schurkenstaat en de Palestijnen zijn alleen maar slachtoffer. Ronduit schandalig want de multiculturele samenleving is een politieke keuze en die hoort dus niet door een gesubsidieerde omroep te worden uitgedragen.
Eén keer heb ik bij de NPS een documantaire gezien die eens niet over vluchtelingen, asielzoekers, moslims of allochtonen ging. Die ging over een Nesderlandse familie die 50 minuten lang zat te vertellen hoe stom ze wel niet waren geweest dat ze op Fortuyn hadden gestemd en dat ze de volgende keer weer gewoon op de PvdA zouden stemmen...
quote:Maar je betaalt er voor zover ik weet niet meer belastingen voor. Vergoedingen die de omroepen krijgen worden nu betaald vanuit de algemene middelen, maar de omroepbijdrage als zodanig bestaat niet meer.
Op zondag 28 december 2003 13:52 schreef sjun het volgende:[..]
Je betaalt deze nu via je belastingaanslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |