quote:bron
De Duitser die in maart 2001 een internetkennis heeft gedood en gedeeltelijk opgegeten ontkent schuldig te zijn aan moord. Het was meer een soort stervensbegeleiding, zegt de 42-jarige Armin Meiwes in een interview met het Kasseler Sonntagsblatt. Woensdag begint in Kassel zijn proces.Meiwes kwam in contact met zijn latere slachtoffer, de 43-jarige Bernd Jürgen B. uit Berlijn, via een advertentie op internet waarin B. te kennen gaf dat hij gedood wilde worden. Uiteindelijk kwam het tot een ontmoeting. Meiwes sneed B.'s penis af, waarna de twee die samen opaten. Daarna stak Meiwes hem dood. Later heeft hij delen van het lijk opgegeten en delen ingevroren. Het hele festijn is op video vastgelegd.
Hij wilde nog veel ergere dingen, maar dat heb ik geweigerd, zegt Meiwes, die tegenspreekt dat zijn daad seksueel van aard was. B. doodsteken was een zonde, zegt hij. Mijn vriend heeft genoten van de dood, van het sterven. Ik heb hevig ontdaan op het einde zitten wachten. Het duurde zo vreselijk lang.
Meiwes zegt niet te begrijpen hoe hij B. heeft kunnen doden. Met het opeten heeft hij veel minder moeite. Daardoor is hij een deel van mij geworden. Toch zegt Meiwes dat hij wilde dat hij nooit op de advertentie had gereageerd. Hij constateert dat B. en hijzelf zich psychisch hadden moeten laten behandelen.
Het openbaar ministerie heeft overwogen Meiwes te vervolgen wegens hulp bij zelfdoding, maar besloot uiteindelijk dat hij terecht moet staan wegens moord. Terecht, zei de ex-vriendin van B., de 30-jarige Bettina L., tegen het televisiestation Sat1. Bernd zou zich nooit uit vrije wil om het leven hebben laten brengen. In 1998 kwam B. tot het inzicht dat hij homo was. L. bleef hij geregeld zien. Zij is er zeker van dat hij van de afspraak met Meiwes niets meer verwachtte dan goede seks en 's avonds weer naar huis.
Eet smakelijk jongens en meisjes
.
.
quote:"Daardoor is hij een deel van mij geworden."
Op dinsdag 2 december 2003 18:40 schreef tong80 het volgende:
De liefde van een man gaat door de maag.
quote:Idd, ze hadden minstens de moeder van de persoon in kwestie uit moeten nodigen.
Op dinsdag 2 december 2003 18:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze hebben samen z'n penis opgegeten...
quote:Maar die slikt niet.
Op dinsdag 2 december 2003 18:45 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Idd, ze hadden minstens de moeder van de persoon in kwestie uit moeten nodigen.
Je kan nu trouwens wel weer zien hoe ziek sommige mensen zijn
Was laatst ook op Reportage iets over kanibalen en in Japan is er gewoon zo'n gek vrijgesproken en loopt nu lekker rond daaro
Ik wil wel een kopie van de film
quote:Eén minder inmiddels.
Op dinsdag 2 december 2003 18:49 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een mongolen lopen er rond op deze aardkloot
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 02-12-2003 18:52]
quote:Nee, dat was een sigaar.
Op dinsdag 2 december 2003 18:50 schreef LuVyA het volgende:
Had het een tijdje terug op tv gezien volgens mij
Is toch in dat grote witte huis?
quote:Je kunt Bush veel verwijten maar dit gaat te ver.
Op dinsdag 2 december 2003 18:50 schreef LuVyA het volgende:Is toch in dat grote witte huis?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:50 schreef NorthernStar het volgende:
Er staat dat hij hem doodstak maar het ging er juist om levend geslacht te worden. In een reportage van een tijdje terug werd gezegd dat het hele gebeuren uren geduurd heeft (het slachtoffer nog zo'n 6 uur bij bewustzijn geweest is). Na de penis is hij begonnen het vlees van zijn benen af te snijden.
quote:Ja de een had en fantasie om een ander op te eten en de ander had een fantasie om levend geslacht en opgegeten te worden. En toen vonden ze elkaar toevallig via internet.
Op dinsdag 2 december 2003 18:52 schreef pro_jeex het volgende:
En die ander was het er kennelijk mee eens, anders ga je je eigen lul niet opeten en je 6 uur lang laten fileren
quote:Nou, wat is het probleem dan? Gaan ze die tape ook op ebay verhandelen ?
Op dinsdag 2 december 2003 18:55 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ja de een had en fantasie om een ander op te eten en de ander had een fantasie om levend geslacht en opgegeten te worden. En toen vonden ze elkaar toevallig via internet.
k heb dat kookboek nog ergens...
[Dit bericht is gewijzigd door Beasjtie op 02-12-2003 19:21]
quote:bron
Omdat kannibalisme in Duitsland niet strafbaar is, is de man moord ten laste gelegd. Het probleem is echter dat het slachtoffer opgegeten wilde worden. Hierdoor kan zijn straf veel lager uitvallen dan voor moord staat.
quote:Nee, misschien op ogrish
Op woensdag 3 december 2003 15:10 schreef _Denker het volgende:
De maaltijd is opgenomen op film, heeft iemand 'm al dan?
quote:PI:
Op woensdag 3 december 2003 12:04 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
"Hey, er zit iets tussen je tanden!"
quote:Ik ben ook wel benieuwd...
Op woensdag 3 december 2003 15:10 schreef _Denker het volgende:
De maaltijd is opgenomen op film, heeft iemand 'm al dan?
quote:Dat soort shit bestond natuurlijk allang al voordat er ook maar zo'n soort film werd uitgebracht.
Op woensdag 3 december 2003 19:33 schreef AngelWings het volgende:
Zie die films
zijn gewoonweg niet gezond voor sommige mensen....
*silence of the hams*
HOE ZIEK KUN JE ZIJN?? Die film hoef ik dus echt NIET te zien!
quote:Zal ik het in Croma bakken of in de olie??
Op woensdag 3 december 2003 19:57 schreef tonks het volgende:
hey zullen we je penis ff op eten? ok!
quote:Nee slechts gedeeltelijk want ie was te zout zo kon ik lezen in een ander artikel
Op dinsdag 2 december 2003 18:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ze hebben samen z'n penis opgegeten...
quote:Idd hij had uitgebreid geBBQd deze zomer
Op woensdag 3 december 2003 19:55 schreef Suspicious18 het volgende:
Ik hoorde dat die vent 20 kilo van die ander had op zitten eten
quote:Dat moet toch zeer doen???
Op dinsdag 2 december 2003 18:50 schreef NorthernStar het volgende:
Er staat dat hij hem doodstak maar het ging er juist om levend geslacht te worden. In een reportage van een tijdje terug werd gezegd dat het hele gebeuren uren geduurd heeft (het slachtoffer nog zo'n 6 uur bij bewustzijn geweest is). Na de penis is hij begonnen het vlees van zijn benen af te snijden.
quote:Als je je hele leven al aan automutilatie doet, wil je het steeds extremer hebben
Op woensdag 3 december 2003 23:37 schreef JediMasterLucia het volgende:[..]
Dat moet toch zeer doen???
quote:Hij dacht dat het zijn lot was, dat hij op aarde was om opgegeten te worden
Hoe kan iemand dat bij zich laten doen?
quote:Waren de buren uitgenodigt
Op woensdag 3 december 2003 23:27 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Idd hij had uitgebreid geBBQd deze zomer
Ps : weet ge hoeveel een kilo biefstuk kost
[Dit bericht is gewijzigd door gekkebekke op 03-12-2003 23:46]
quote:Ik wil ook nog 10 kilo kwijt................iemand..?????
Ik hoorde dat die vent 20 kilo van die ander had op zitten eten
quote:Ik wel
Ik hoorde dat die vent 20 kilo van die ander had op zitten etenHOE ZIEK KUN JE ZIJN?? Die film hoef ik dus echt NIET te zien!
quote:Meen je dat nou echt??
Op donderdag 4 december 2003 10:01 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik wel
.
quote:Ach, opzich, het bizarre is het wel een beetje waard te bekijken.
Op donderdag 4 december 2003 14:02 schreef schatje het volgende:[..]
Meen je dat nou echt??
.
Niet dat 'k ooit zou willen, natuurlijk...
quote:Nee, tuurlijk niet.
Op donderdag 4 december 2003 14:08 schreef tvlxd het volgende:[..]
Ach, opzich, het bizarre is het wel een beetje waard te bekijken.
Niet dat 'k ooit zou willen, natuurlijk...
Hoe heeft ie het weggekregen?
de buren: "ohja, dat was die aardige man die laatst nog een barbeque gaf voor de hele straat, he? ehm, aaaaaaah "
Wat een ultiem ziek idee. Maar ja, er zijn veel mensen met ideëen die naar de mening van anderen ziek zijn. Zolang ze er niemand anders mee lastig vallen - Wie zijn "wij" dan om over die ideëen te oordelen?
quote:ja
Op donderdag 4 december 2003 14:02 schreef schatje het volgende:[..]
Meen je dat nou echt??
.
quote:Verzamel dat soort?
Op donderdag 4 december 2003 17:53 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ja
Ik verzamel dat soort films.
quote:Gewoon kopen, kopieëren, internet, eBay en ook uit de catalogus die je kunt bestellen via de Traces of Death video
Op donderdag 4 december 2003 17:56 schreef G.deVader het volgende:[..]
Verzamel dat soort?
Hoe kom je er aan in de eerste plaats?
quote:Traces of Death? Dat doet toch wel wat aan je betrouwbaarheid. Die video's heten bij mijn weten namelijk toch echt Faces of Death, en die video's zijn écht ziek. Staan heel heel heel soms nog wel eens ergens bij de videotheek, in een donker stoffig hoekje. Absoluut niet kijken zonder sterke maag en de afstandsbediening binnen handbereik om em ieder moment uit te kunnen zetten. Wat je daar allemaal te zien krijgt.. *ril*
Op donderdag 4 december 2003 17:58 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Gewoon kopen, kopieëren, internet, eBay en ook uit de catalogus die je kunt bestellen via de Traces of Death video
quote:traces of death is wat anders dan faces of death. faces of death is 80 procent nep. ik heb beide series zowel faces als traces. Echt lachen die films.
Op donderdag 4 december 2003 18:28 schreef Brram het volgende:[..]
Tr[aces of Death? Dat doet toch wel wat aan je betrouwbaarheid. Die video's heten bij mijn weten namelijk toch echt Faces of Death, en die video's zijn écht ziek. Staan heel heel heel soms nog wel eens ergens bij de videotheek, in een donker stoffig hoekje. Absoluut niet kijken zonder sterke maag en de afstandsbediening binnen handbereik om em ieder moment uit te kunnen zetten. Wat je daar allemaal te zien krijgt.. *ril*
quote:Hmm, ik zie dat je gelijk hebt dat het allebei series zijn. Of het allemaal nep is of niet, zou ik niet weten. Ik wil het ook niet weten eigenlijk, ik vind het ongelovelijk goor... Kan er ook niet echt om lachen
Op donderdag 4 december 2003 18:29 schreef pro_jeex het volgende:[..]
traces of death is wat anders dan faces of death. faces of death is 80 procent nep. ik heb beide series zowel faces als traces. Echt lachen die films.
quote:ik heb in een interview van de maker begrepen dat het 80 % nep is en hij legt ook uit welke stukjes dat zijn, maar traces of death is wel allemaal echt, faces of gore is de beste vind ik. Ik kijk het altijd met m'n vriendin en kameraden en samen hebben we de grootste lol, maar laten we weer ontopic gaan
Op donderdag 4 december 2003 20:45 schreef Brram het volgende:[..]
Hmm, ik zie dat je gelijk hebt dat het allebei series zijn. Of het allemaal nep is of niet, zou ik niet weten. Ik wil het ook niet weten eigenlijk, ik vind het ongelovelijk goor... Kan er ook niet echt om lachen
quote:Ik ken nog iemand in Duitsland die je vast wel kan helpen.
Op donderdag 4 december 2003 18:51 schreef Suspicious18 het volgende:
ik wil ook nog 10 kilo kwijt ja maar liever niet op die manier
quote:Maffe mensen
Duitse kannibaal kon kiezen uit 200 vrijwilligersUTRECHT - 16/01/04 De Duitse kannibaal Armin Meiwes stond via internet in contact met tientallen gelijkgezinden. Zij hebben echter geen strafbare feiten gepleegd: het bleef bij fantasieën over opeten en opgegeten worden. Dat heeft een medewerker van de Duitse recherche vrijdag voor de rechtbank verklaard.
Meiwes was in de kannibalisme-scene op internet op zoek naar mensen die zich door hem wilden laten opeten. Ruim tweehonderd mensen hebben zich aangeboden, zei de rechercheur. Dertien anderen wilden graag meedoen of toekijken. Een van de vrijwilligers was Bernd Jürgen Brandes, die zich op 10 maart 2001 door Meiwes liet ontmannen en doden. Meiwes heeft kilo's van Brandes' vlees opgegeten.
Een van Meiwes' hobby's was het namaken van mensenlichamen met marsepein, onthulde de rechercheur. Hij deed dat zeer gedetailleerd, echt liefdevol. Verder kwam vrijdag aan het licht dat Meiwes de vader van zijn slachtoffer vorig najaar vanuit de cel een brief heeft geschreven waarin hij zijn medeleven betuigde. Ik wilde hem opeten, ik wilde hem niet doden.
Wat ik bij deze zaak heb meegemaakt, had ik niet voor mogelijk gehouden, zei de rechercheur.
Mja. Hoe zal ik dit zeggen. Als hij echt dood wou op deze manier dan eh... tja. Dan was hulp bij zelfdoding gepaster.
quote:Monsieur Cannibal is geestelijk gezond.
Duitse kannibaal is geestelijk gezondDe als kannibaal bekend staande 42-jarige Duitser Armin Meiwes, die in Kassel terecht staat wegens moord, is geestelijk gezond. Dat heeft een deskundige gisteren voor de rechtbank verklaard.
Volgens psychiater Klaus Beier is de verdachte niet geestesziek en heeft hij een bovengemiddelde intelligentie. Meiwes heeft erkend bij een andere man de penis te hebben afgesneden, waarna hij hem had doodgestoken en vervolgens gedeeltelijk opgegeten. Volgens de verdachte had zijn slachtoffer er zelf om gevraagd om te worden opgegeten. De uitspraak wordt 30 januari verwacht.
Toch klopt er iets niet aan die zin. .
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:42 schreef schatje het volgende:[..]
"Daardoor is hij een deel van mij stront geworden."
quote:Euhh nou ik ga wel sporten ofzo
Op donderdag 4 december 2003 21:54 schreef _Denker het volgende:[..]
Ik ken nog iemand in Duitsland die je vast wel kan helpen.
Zal ik 'm even voor je bellen?
quote:
Duitse kannibaal krijgt 8,5 jaar celstrafKASSEL - De Duitse kannibaal Amin Meiwes die bekend heeft een andere man te hebben gedood en opgegeten, is vrijdag door een rechtbank in Kassel veroordeeld wegens doodslag en moet acht en een half jaar de cel in. Tegen de kannibaal was levenslange gevangenisstraf geëist voor moord. Kannibalisme zelf is in Duitsland niet strafbaar.
De advocaten van Meiwes pleitten voor een veroordeling wegens hulp bij zelfmoord, omdat het slachtoffer, de 42-jarige Bernd Jürgen Brandes, er zelf om zou hebben gevraagd opgegeten te worden.
Meiwes heeft de dood en het verdere lot van Brandes, een computeringenieur uit Berlijn, op video vastgelegd. Volgens de kannibaal heeft hij Brandes een "mooie en waardige" dood gegeven. Desondanks betuigde Meiwes spijt en beloofde tijdens het proces het nooit meer te zullen doen.
Een psychologisch onderzoek wees uit dat de dader weliswaar perverse neigingen heeft, maar gezond genoeg is om verantwoordelijkheid voor zijn daad af te leggen.
Ik ben volgens mij de enige die deze hele zaak niet eens zo schokkend vind. Ze wilden het allebei toch gewoon? Daarom verbaast de straf me ook niet. Hier is, hoe bizar ook, sprake van stervensbegeleiding.
quote:?
Op vrijdag 30 januari 2004 18:44 schreef Disorder het volgende:
stervensbegeleiding.
quote:
Meiwes sneed B.'s penis af, waarna de twee die samen opaten. Daarna stak Meiwes hem dood. Later heeft hij delen van het lijk opgegeten en delen ingevroren. Het hele festijn is op video vastgelegd.
quote:
VICTIM: "What will you do with my brain?"CANNIBAL: "I'll leave it, I don't want to split your skull."
VICTIM: "Better bury it, preferably in a cemetery; nobody notices skulls there. Or maybe pulverise it?"
CANNIBAL: "We have a nice small cemetery here."
VICTIM: "You could use it as an ashtray."
The anticipation got 43-year-old Brandes, pictured bottom right, sexually excited and he described in great detail the relief he expected from being bumped off and devoured at Meiwes' isolated house near Rotenburg.
He wrote: "I hope you are serious because I really want it. My nipples look forward to your stomach."
As the fatal rendezvous approached the weird cyber banter between the two men grew...
VICTIM: "Are you a smoker?"
CANNIBAL: "Yes, but my teeth are still pretty white."
VICTIM: "That's good, I smoke, too. I hope you like smoked meat."
CANNIBAL: "Just bring yourself for breakfast."
quote:
One of the first oddballs to respond was an Italian called Matteo.But his tastes were a bit strong even for Meiwes. Without a hint of irony, he told the judges in court: "Matteo wanted me to burn his testicles with a flame thrower.
"And he wanted me to hammer his body down with nails and pins while he was whipped to death. I found that a bit weird."
Hugh Grant eet Brad Pitt z'n lid
Uitgegeven: 4 februari 2004 14:13
AMSTERDAM - Hugh Grant wil Brad Pitt letterlijk verslinden in de verfilming van het waargebeurde verhaal over die Duitse internet kannibaal, die zijn slachtoffer op eigen verzoek opat. Dit zegt de Daily Star dinsdag. Brad Pitt neemt de slachtofferrol op zich, terwijl Grant zelf de rol van de Hannibal Lecter-groupie speelt.
In de film zouden Grant en Pitt zich samen te goed doen aan Pitt zijn geslachtsorgaan om even te proeven, voordat zijn hele lichaam verdwijnt in Grant's maag.
Met deze film hoopt de 'Love Actually'-ster van zijn ideale schoonzoon image af te komen. "Ik wordt kotsmisselijk van dat imago", zegt de ster. "Ik wil laten zien dat ik ook serieuze rollen aankan". De 43-jarige Brit is erg gegrepen door het macabere verhaal. "Misschien win ik dan wel als kannibaal eindelijk de Oscar", grapte hij.
De 'echte' kannibaal Armin Meiwes was onlangs veroordeeld tot achtenhalf jaar gevangenisstraf voor het gedeeltelijk opeten van een man, die via internet contact met hem had gezocht om door iemand te worden verorberd.
quote:Het getuigt van weinig respect dat jij het syndroom van Down linkt met deze hersenzieke tot kotsneigingen brengende mensen
Op dinsdag 2 december 2003 18:49 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een mongolen lopen er rond op deze aardkloot
[Dit bericht is gewijzigd door skunkator op 06-02-2004 12:55]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |