[Dit bericht is gewijzigd door h_vreman op 02-12-2003 16:59]
Sommige nummer zijn nog wel lekker, maar het ouderwetse Roni Size geluid zit er nauwelijks meer in... En laat ik dat nou net de lekkerste soort vinden, als je de snaren van de contrabas nog hoort zegmaar...
quote:Ik ben geen DnB fan, en ik wil niet trollen of flamen of whatever, maar die oudere nummers die jij wel leuk vind (denk ik dan
Op dinsdag 2 december 2003 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:
De huidige dingen vind ik persoonlijk veel teveel richting trance gaan, al die overvrolijke riedeltjes zonder doel, tis gewoon background filling (Sorry Reem)Sommige nummer zijn nog wel lekker, maar het ouderwetse Roni Size geluid zit er nauwelijks meer in... En laat ik dat nou net de lekkerste soort vinden, als je de snaren van de contrabas nog hoort zegmaar...
quote:
Op donderdag 18 december 2003 20:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voornamelijk onvoorspelbaarheid.
Ach kom, d&b is zo voorspelbaar als de nete
quote:correctie: voorspelbare (op dit moment populaire) drum n bass is .... VOORSPELBAAR
Op donderdag 18 december 2003 20:33 schreef teknomist het volgende:[..]
Ach kom, d&b is zo voorspelbaar als de nete
jammer dat zo'n goeie muziekstijl zo de tering ingeholpen wordt met al die saaie, gelikte, telefoonmelodietjes drum n bass die zo ontzettend popi is in engeland (en dus ook het meeste wat je hier hoort zo gaat)
ofzo ?
als het maar rolt vind ik het rof
Word het Darkstep? Keihard raggen op Jungle? Of een meer wereld geluid (bijv. met Braziliaanse klanken)? Ik denk dat D&B dat alles omvat, voor ieder wat. Ik vind het nl. nog steeds de meest fascinerende muziekstroming. Toen het opkwam en nu nog.....................waar gaat het heen?
btw PDOA : EZ rollers = inderdaad supervet!
Wat niet eigenlijk
Mijn favorieten zijn dan ook heel breed, hoewel ik een voorkeur heb voor de hardere DnB (om precies te zijn Darkstep a la Bad Company en Technical Itch en de Neurofunk zoals Concord Dawn en Black Sun Empire en dergelijke ze maken).
quote:Waarom heb jij je ondertitel nog niet aangepast
Op vrijdag 19 december 2003 23:20 schreef teknomist het volgende:
Er is een centrale drum 'n bass topic hoor
Mijn volgende vraag is:
JUNGLE VS Drum & Bass , of in mijn opzien, laten we beide onder dezelfde noemer houden, drum n' Bass
?
quote:Kwestie van prioriteitenstelling
Op vrijdag 19 december 2003 23:25 schreef E_Motion het volgende:[..]
Waarom heb jij je ondertitel nog niet aangepast
![]()
quote:Ik zie Jungle als de vader van de DnB, dus niks Jungle VS DnB. Allemaal onder dezelfde naam als een grote familie
Op vrijdag 19 december 2003 23:33 schreef h_vreman het volgende:
Dat er een centrale topic voor is: a la u kijkt ernaar, de collega's van de DnB-Addicts Crew® reageren ook, zij hebben een zeer breed en ook goede topic.voor alles en IEDEREEN die reageert
Mijn volgende vraag is:
JUNGLE VS Drum & Bass
, of in mijn opzien, laten we beide onder dezelfde noemer houden, drum n' Bass
?
Zo luister ik 99% van de tijd naar DnB ipv Jungle, maar ik noem me toch Junglist
quote:e-z rollers, lekker ja
Op vrijdag 19 december 2003 23:25 schreef E_Motion het volgende:
Ow jah. EZ Rollers... lekkere mix tussen harde DnB en de wat relaxtere.
ben meer van de techno/tekno, maar laatste tijd erg into DnB. Van de chillende DnB tot het hardere werk. Tis allemaal erg chill. Ik snap eigenlijk niet waarom het zo'n ondergewaardeerde stroming is in NL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |