quote:Da Silva staat weer met z'n dikke paddekop close-up in beeld met een zonnebril van 2 kwartjes op z'n hasses te zeggen "Ja mabel, ik ken je nog. Criminelen liegen niet altijden, en prinsesjes spreken niet altijd de waarheid".
Op zondag 28 december 2003 19:23 schreef cpcpb het volgende:[..]
Kun je een kleine omschrijving geven van de promo?
Kunnen we met die man niet een toekomstig gat in de dijk dichten ?
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 29-12-2003 00:36]
quote:Tja dat zal wel ja...
Op maandag 29 december 2003 00:34 schreef Kozzmic het volgende:
Ik geloof niet dat er nieuwe grote onthullingen naar boven zullen komen. Het zal vooral een terugblik zijn op het eerdere interview en op alles wat het teweeg bracht in Nederland. Peter R. de Vries is een volleerd programmamaker, die weet hoe je zo'n onderwerp volledig uitmelkt!
quote:Ik heb gisteravond de promo gezien, en die suggereert wel nieuwe onthullingen. Er staan natuurlijk ook nog wel wat vragen open, neem nu al die figuren (ex-vriendjes, vriendinnen, zelfs onderwereldfiguren) die na de onthullingen van Charly opeens opkwamen voor Mabel. De promo suggereerde dat met name hier verder op in wordt gegaan.
Op dinsdag 30 december 2003 07:21 schreef cpcpb het volgende:[..]
Tja dat zal wel ja...
Anders hadden we wel een onthullendere promo gezien...
toch jammer....
"Je dacht dat ze je wel zouden geloven, Mabel, maar een crimineel liegt niet altijd, en een prinses spreekt niet altijd de waarheid."
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:17 schreef Denocorp het volgende:
Hoop dat die nep-detective nooit meer terug komt
quote:Hij doet het anders wel goed voor een 'nep-detective', daar kan menig detective nog een puntje aanzuigen
Op dinsdag 2 december 2003 15:17 schreef Denocorp het volgende:
Hoop dat die nep-detective nooit meer terug komt
quote:Haha, eigenlijk wel jah...
Op dinsdag 30 december 2003 21:48 schreef berney het volgende:
Gadverdamme, dit was gewoon een goedmakertje voor Mabel..
.
maar ik gun het haar wel...
Verder och... Charlie is wel een gezellige gozer
maar verder was het niks nieuws ![]()
wat zou Charlie hier nou voor gevangen hebben?
Peter R. kan straks rustig op het bordes staan mocht zijn politieke ambitie bewaarheid worden.
Ludieke actie hoor
quote:Ludieke inlikactie van Peter.
Op woensdag 31 december 2003 03:19 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Een gezellig ogende Charlie da Silva: "Mabel is de perfecte (tevens intelligente) echtgenote voor Friso" (of woorden van gelijke strekking)Peter R. kan straks rustig op het bordes staan mocht zijn politieke ambitie bewaarheid worden.
Ludieke actie hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |