quote:Hij is voorzitter in functie - da's iets anders dan iemand in 1975 voorzitter was. Bovendien moet hij nog begraven worden of is het de dag van de begrafenis. Dus Speed, misschien 1 x toegeven dat je er niet zo goed over had nagedacht
Op dinsdag 2 december 2003 13:20 schreef Fulton het volgende:
De club is in rouw idioot.
En welke speler kent z'n eigen voorzitter nou niet?
quote:Als jou baas overlijdt ligt het werk ook stil.Het is niet meer dan logisch dat die wedstrijd gewoon verplaatst wordt. De club is in shock en dat heb je maar te accepteren
Op dinsdag 2 december 2003 13:06 schreef Speed1971 het volgende:Nee dat die wedstrijd niet doorgaat.
quote:En hoeveel kritiek is daar wel niet op geweest. Ze hebben geleerd van hun fouten uit het verleden. The Show Must Go On, maar er zijn momenten dat er belangrijkere dingen zijn dan voetbal
Op dinsdag 2 december 2003 13:42 schreef Qi het volgende:
Toen er in Enschede een voetbalfabriek ontplofte, en er vele doden vielen, moest Twente ook gewoon voetballen. Tja, wees dan op z'n minst consequent.
www.vak410.nl : 410 (sfeervak) website
www.afca.tk : A.F.C.A. fanatics website
www.afamersfoort.nl : fanatics website
www.ajaxfotoside.nl : DE fotoside van nederland
www.dapprestrijders.nl : Fanzine website
www.ofa.nl : Fanclub website
www.f-side.nl/test_carlo_2002 : Remember Carlo
Voor een volledig overzicht van links: www.dapprestrijders.nl/links/ajaxsites/ajaxsites.html
quote:Van mij zou die wedstrijd gewoon door mogen gaan, ik zou daar geen moeite mee hebben. Daarentegen zou ik er ook geen moeite mee hebben als de wedstrijd afgelast zou worden, want ik kan begrijpen dat Roda JC er misschien moeite mee heeft.
Op dinsdag 2 december 2003 13:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En hoeveel kritiek is daar wel niet op geweest. Ze hebben geleerd van hun fouten uit het verleden. The Show Must Go On, maar er zijn momenten dat er belangrijkere dingen zijn dan voetbal
quote:Omdat je een keer een fout hebt gemaakt, hoef je die toch niet telkens te herhalen???
Op dinsdag 2 december 2003 13:42 schreef Qi het volgende:
Toen er in Enschede een voetbalfabriek ontplofte, en er vele doden vielen, moest Twente ook gewoon voetballen. Tja, wees dan op z'n minst consequent.
Hetzelfde geldt voor de CL op 11-9-2001.
quote:Ik zie het niet zozeer als een fout eigenlijk. Als de club, die er direct bij betrokken is, er zelf geen moeite mee heeft om de wedstrijd te spelen dan zie ik eigenlijk het probleem niet.
Op dinsdag 2 december 2003 13:50 schreef SCH het volgende:[..]
Omdat je een keer een fout hebt gemaakt, hoef je die toch niet telkens te herhalen???
Hetzelfde geldt voor de CL op 11-9-2001.
En de UEFA Cup finale, vlak na Fortuyn's dood en 9-11 vond ik persoonlijk geen fouten.
quote:Roda heeft er dus wel moeite mee. Het ging er om dat sommigen in dit topic zeiden dat het dan nog onzinnig was.
Op dinsdag 2 december 2003 13:53 schreef Qi het volgende:[..]
Ik zie het niet zozeer als een fout eigenlijk. Als de club, die er direct bij betrokken is, er zelf geen moeite mee heeft om de wedstrijd te spelen dan zie ik eigenlijk het probleem niet.
quote:UEFA-Cupfinale natuurlijk niet, 9-11 absoluut wel.
Op dinsdag 2 december 2003 13:53 schreef Qi het volgende:[..]
En de UEFA Cup finale, vlak na Fortuyn's dood en 9-11 vond ik persoonlijk geen fouten.
Tis nu dinsdag en de wedstrijd is pas vrijdag, als het nou morgen was, ah la....
quote:Niet slecht. Ik vraag me alleen af in hoeverre je zo'n lijst serieus kan nemen.
Ajax 13e op wereldranglijstLONDEN, 2 december 2003 13:35 - De statistici van de IFHHS stellen iedere maand een ranglijst op van de beste clubs in de wereld. Ajax staat op de ranglijst over de maand november op de 13e plaats. Eerste staat Real Madrid. Gevolgd door AC Milan. Het Braziliaanse Santos sluit de top 3.
Ook Auxerre, de tegenstander van FC Utrecht staat in de top 20. Het neemt de 16e plaats in.
De top 20:
1. Real Madrid
2. AC Milan
3. Santos
4. Boca Juniors
5. FC Porto
6. Celtic
7. Arsenal
8. Deportivo La Coruña
9. Manchester United
9. Juventus
11. Lazio
12. River Plate
13. Ajax
14. Cruzeiro
15. Anderlecht
16. Auxerre
17. Barcelona
18. AS Roma
19. Chelsea
20. AS MonacoBron: www.voetbalonline.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 02-12-2003 13:59]
quote:Waarom 9-11 absoluut wel?
Op dinsdag 2 december 2003 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
UEFA-Cupfinale natuurlijk niet, 9-11 absoluut wel.
quote:Ergens heeft ie een punt vind ik...
Op dinsdag 2 december 2003 13:15 schreef SCH het volgende:[..]
Je moest maar even dimmen Speed. Je zegt echt domme dingen
quote:Ik type dan altijd nog domme dingen!
Op dinsdag 2 december 2003 13:15 schreef SCH het volgende:[..]
Je moest maar even dimmen Speed. Je zegt echt domme dingen
quote:Nou echt niet.
Op dinsdag 2 december 2003 13:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als jou baas overlijdt ligt het werk ook stil.Het is niet meer dan logisch dat die wedstrijd gewoon verplaatst wordt. De club is in shock en dat heb je maar te accepteren
Die man is nu de voorzitter, hij is nog niet eens begraven maar stelletje horkerige voetbaldwazen willen graag over het lijk heen spelen
Lekker voor de familie, en de rest.
quote:Het ging mij om de vergelijking met FC Utrecht van afgelopen weekend.
Op dinsdag 2 december 2003 14:08 schreef SCH het volgende:
Jezus - wat een lompe opmerkingen hierDie man is nu de voorzitter, hij is nog niet eens begraven maar stelletje horkerige voetbaldwazen willen graag over het lijk heen spelen
Lekker voor de familie, en de rest.
quote:Wordt ie onder de middenstip begraven dan
Op dinsdag 2 december 2003 14:08 schreef SCH het volgende:
Jezus - wat een lompe opmerkingen hierDie man is nu de voorzitter, hij is nog niet eens begraven maar stelletje horkerige voetbaldwazen willen graag over het lijk heen spelen
quote:Appels en peren.
Op dinsdag 2 december 2003 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het ging mij om de vergelijking met FC Utrecht van afgelopen weekend.
quote:Weet ik zo net nog niet. Daarom dus dat puntje van mij...
Op dinsdag 2 december 2003 14:12 schreef SCH het volgende:[..]
Appels en peren.
quote:Ben je nou zo gevoelloos of loop je hier een beetje stoer te doen
Op dinsdag 2 december 2003 14:11 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Wordt ie onder de middenstip begraven dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |