Vorige Deel:
Het enige echte AJAX topic, deeltje 37
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.wesleysneijder.nl (Wesley Sneijder website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
http://ajax.netwerk.to (Ajax Netwerk)
www.vak410.nl : 410 (sfeervak) website
www.afca.tk : A.F.C.A. fanatics website
www.afamersfoort.nl : fanatics website
www.ajaxfotoside.nl : DE fotoside van nederland
www.dapprestrijders.nl : Fanzine website
www.ofa.nl : Fanclub website
www.f-side.nl/test_carlo_2002 : Remember Carlo
[Dit bericht is gewijzigd door JaWi op 02-12-2003 18:30]
Nog even uit vorige topic :
Roda JC - Ajax afgelast
In verband met het overlijden van Theo Pickée, voorzitter Roda JC, zal de wedstrijd Roda JC - Ajax van 5 december a.s. komen te vervallen.
Na overleg met KNVB en Ajax zal een nieuwe wedstrijddatum, begin 2004, worden vastgesteld.
quote:Zoals ik al zei, de manier waarop is helemaal niet leuk maar wel gunstig voor Ajax voor de voorbereidingen op Brugge.
Op dinsdag 2 december 2003 10:53 schreef JaWi het volgende:
Denk dat ik hem wel mocht openenNog even uit vorige topic :
Roda JC - Ajax afgelast
In verband met het overlijden van Theo Pickée, voorzitter Roda JC, zal de wedstrijd Roda JC - Ajax van 5 december a.s. komen te vervallen.
Na overleg met KNVB en Ajax zal een nieuwe wedstrijddatum, begin 2004, worden vastgesteld.
quote:Nee dat is natuurlijk waar. Wel begrijpelijk dat hier niet door gaat.
Op dinsdag 2 december 2003 10:54 schreef F1Bas het volgende:[..]
Zoals ik al zei, de manier waarop is helemaal niet leuk maar wel gunstig voor Ajax voor de voorbereidingen op Brugge.
Er is de heren een 2-jarig contract aangeboden met een half jaar terugwerkende kracht.
Ik ben ervan overtuigd dat de aanbiedingen zullen worden omgezet in getekende contracten.
Leuk detail is dat we hier dus praten over drie AMSTERDAMSE jongens. En daar hebben we er niet al te veel meer van in Ajax1 en Ajax2!
Bron: http://www.ajaxjeugd.nl/01122003.html
Goed nieuws!
quote:Heerlijk toch?
Op dinsdag 2 december 2003 10:59 schreef mant.info het volgende:
Lucky Bastards Topic
Ik geniet iedere keer weer als Ajax in de blessure tijd even een onverdiende overwinning uit het vuur sleept.
quote:Scoorde voor het 2e in de beker wedstrijd tegen Den Bosch
Op dinsdag 2 december 2003 11:10 schreef SCH het volgende:
Robin Muller van Moppes?
Is dat echt zijn naam?
quote:Naam: Robin Muller van Moppes.
Op dinsdag 2 december 2003 11:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Scoorde voor het 2e in de beker wedstrijd tegen Den Bosch
Broers/zussen: ik heb een zus van 22 jaar, Leonne.
Positie: middenvelder. Ik speel meestal links- of rechtshalf. Links- of rechtsbenig: rechts.
Lengte: 1.75 meter. Gewicht: 69 kilogram. Vandaag nog gewogen. Om de drie weken wordt bij ons het vetpercentage gemeten, worden we gewogen en krijgen we een conditietest.
Bij Ajax sinds: 1992, dit is mijn elfde jaar. Contract vanaf: ik speel nog op amateurbasis.
Vorige club(s): Voorland, daar zat ik in de F-jes.
Opleiding: HAVO.
Relatie: ik heb een vriendin.
Hobby's: tennis en golf.
Muziek: R&B, Trance.
Favoriete tv-programma: Kopspijkers.
Beste film: Seven en Scarface.
Mooiste boek: De Dag Na Morgen van Allan Folsom.
Krant/tijdschrift/website: Parool, VI, Ajax.nl.
Lekkerste eten: de lasagne van mijn moeder.
Mooiste goal: vorig jaar met de A-junioren in een oefenwedstrijd tegen een amateurelftal. Ik schoot de bal van zo'n meter of 25 in de kruising. Voor een middenvelder scoor ik redelijk vaak.
Grootste voetbalkwaliteit: inzicht en techniek.
Nog werken aan: mijn handelingssnelheid en - logisch voor een rechtsbenige speler - mijn linkerbeen.
Favoriete club behalve Ajax: Real Madrid.
Mooiste stadion: Nou Camp.
Favoriete voetballer: Zinedine Zidane.
Mooiste moment uit Ajax-historie: winnen van AC Milan in de finale van de Champions League in 1995. Ik speelde toen in de D1 of de C2. Ik heb altijd zeer meegeleefd met het eerste elftal en dat doe ik nog. Naar die wedstrijd zat ik dan ook met grote ogen te kijken.
Idool buiten voetbal: ik heb niet echt idolen. Ik hoef niet zo nodig iemand anders te zijn, ik ben wie ik ben. Ik heb wel respect voor bepaalde mensen, of voor wat ze doen.
Hoogtepunt in carrière: dat ik bij Ajax zo ver gekomen ben. Ik heb twee zware blessures gehad en ik heb me telkens terug geknokt. Voetballen bij Ajax is niet gemakkelijk, alleen de sterksten blijven over. Het is een opsteker dat ik dit jaar bij Jong Ajax mag spelen.
Dieptepunt: die blessures waar ik het over had. Toen ik in de B1 zat, brak ik voor het seizoen begon mijn bovenbeen. En als A2-speler mocht ik meedoen met de A1 op het Eurovoetbaltoernooi in Groningen. Tegen Valencia kreeg ik een schop en brak mijn kuitbeen. Ik heb veel blessures gehad en dat is steeds een mentale tik.
Toekomstverwachting: ik hoop een speler van Ajax 1 te worden en het Nederlands Elftal te halen. Of dat reëel is, weet ik niet, maar je mag het wel willen bereiken. Ik verwacht in ieder geval een professioneel voetballer te worden, en dan bij voorkeur in de eredivisie. Ik ben niet zo'n type die voorspelt dat-ie uiteindelijk bij Real Madrid terecht komt. Als ik het maar red in het betaald voetbal. De opleiding die we daarvoor krijgen bij Jong Ajax is daar uitstekend voor. Alles is top geregeld en de trainers hebben een geweldige ervaring.
Eerstvolgende wedstrijd: we spelen met Jong Ajax op dinsdag 9 september een oefenwedstrijd bij de amateurs van AFC '34. Ons doel is veel goals te maken en zo ons zelfvertrouwen op te vijzelen. In alle officiële duels zijn we tot nog toe eerst achter gekomen, en dan speel je toch anders dan wanneer je direct de leiding neemt. Volgens mij heeft elke voetballer dat. Ik denk dat we met Jong Ajax best kans maken op het kampioenschap, maar dan moeten we wel beter gaan voetballen.
Bron: http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=30547
Zijn toekomstverwachting is hoopgevend!
quote:Mooie woorden maar ik neem ze met een korreltje zout.
Ik verwacht in ieder geval een professioneel voetballer te worden, en dan bij voorkeur in de eredivisie. Ik ben niet zo'n type die voorspelt dat-ie uiteindelijk bij Real Madrid terecht komt. Als ik het maar red in het betaald voetbal.
quote:Die zou het in Spanje niet lang overleven
Favoriete club: Real Madrid
Favoriete Stadion: Camp Nou
quote:Meen je niet? Dat is mooi klote
Op dinsdag 2 december 2003 12:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Roda JC-Ajax uitgesteld ivm het overlijden van Pickée...
quote:Dat overlijden bedoel je, neem ik aan
Op dinsdag 2 december 2003 13:04 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Meen je niet? Dat is mooi klote
quote:Nee dat die wedstrijd niet doorgaat.
Op dinsdag 2 december 2003 13:05 schreef SCH het volgende:[..]
Dat overlijden bedoel je, neem ik aan
quote:Kan die voorzitter niet dus zal me een dikke worst zijn, had ook wel zin in vrijdagavondvoetbal
Op dinsdag 2 december 2003 13:05 schreef SCH het volgende:[..]
Dat overlijden bedoel je, neem ik aan
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:06 schreef Speed1971 het volgende:
Nee dat die wedstrijd niet doorgaat.
quote:Respectvol hoor
Op dinsdag 2 december 2003 13:08 schreef Doopy-X- het volgende:
Kan die voorzitter niet dus zal me een dikke worst zijn, had ook wel zin in vrijdagavondvoetbal
quote:Ojee ik ben niet respectvol.
Op dinsdag 2 december 2003 13:09 schreef SCH het volgende:[..]
[..]Respectvol hoor
![]()
FC Utrecht kampte afgelopen weekend met echte problemen. Dat werd ook niet als legitiem gezien door de KNVB. Waarom moet deze wedstrijd dan niet doorgaan. Welke spelers van Roda hebben deze man goed gekent? Wat is de aantoonbare schade/ongemak wat de spelers ervan onder vinden. Als ik mijn werkgever op bel dat ik niet kan komen werken omdat een vriend/collega 2de graads familielid is overleden heeft hij er ook geen boodschap aan.
Wat een gelul niet respectvol
quote:Jezus wat val jij me tegen
Op dinsdag 2 december 2003 13:12 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ojee ik ben niet respectvol.
FC Utrecht kampte afgelopen weekend met echte problemen. Dat werd ook niet als legitiem gezien door de KNVB. Waarom moet deze wedstrijd dan niet doorgaan. Welke spelers van Roda hebben deze man goed gekent? Wat is de aantoonbare schade/ongemak wat de spelers ervan onder vinden. Als ik mijn werkgever op bel dat ik niet kan komen werken omdat een vriend/collega 2de graads familielid is overleden heeft hij er ook geen boodschap aan.
Wat een gelul niet respectvol
quote:Das lief van je.
Op dinsdag 2 december 2003 13:14 schreef SCH het volgende:[..]
Jezus wat val jij me tegen
![]()
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door sugarnieuws op 02-12-2003 13:15]
quote:Je moest maar even dimmen Speed. Je zegt echt domme dingen
Op dinsdag 2 december 2003 13:14 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Das lief van je.
quote:Hij is voorzitter in functie - da's iets anders dan iemand in 1975 voorzitter was. Bovendien moet hij nog begraven worden of is het de dag van de begrafenis. Dus Speed, misschien 1 x toegeven dat je er niet zo goed over had nagedacht
Op dinsdag 2 december 2003 13:20 schreef Fulton het volgende:
De club is in rouw idioot.
En welke speler kent z'n eigen voorzitter nou niet?
quote:Als jou baas overlijdt ligt het werk ook stil.Het is niet meer dan logisch dat die wedstrijd gewoon verplaatst wordt. De club is in shock en dat heb je maar te accepteren
Op dinsdag 2 december 2003 13:06 schreef Speed1971 het volgende:Nee dat die wedstrijd niet doorgaat.
quote:En hoeveel kritiek is daar wel niet op geweest. Ze hebben geleerd van hun fouten uit het verleden. The Show Must Go On, maar er zijn momenten dat er belangrijkere dingen zijn dan voetbal
Op dinsdag 2 december 2003 13:42 schreef Qi het volgende:
Toen er in Enschede een voetbalfabriek ontplofte, en er vele doden vielen, moest Twente ook gewoon voetballen. Tja, wees dan op z'n minst consequent.
www.vak410.nl : 410 (sfeervak) website
www.afca.tk : A.F.C.A. fanatics website
www.afamersfoort.nl : fanatics website
www.ajaxfotoside.nl : DE fotoside van nederland
www.dapprestrijders.nl : Fanzine website
www.ofa.nl : Fanclub website
www.f-side.nl/test_carlo_2002 : Remember Carlo
Voor een volledig overzicht van links: www.dapprestrijders.nl/links/ajaxsites/ajaxsites.html
quote:Van mij zou die wedstrijd gewoon door mogen gaan, ik zou daar geen moeite mee hebben. Daarentegen zou ik er ook geen moeite mee hebben als de wedstrijd afgelast zou worden, want ik kan begrijpen dat Roda JC er misschien moeite mee heeft.
Op dinsdag 2 december 2003 13:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
En hoeveel kritiek is daar wel niet op geweest. Ze hebben geleerd van hun fouten uit het verleden. The Show Must Go On, maar er zijn momenten dat er belangrijkere dingen zijn dan voetbal
quote:Omdat je een keer een fout hebt gemaakt, hoef je die toch niet telkens te herhalen???
Op dinsdag 2 december 2003 13:42 schreef Qi het volgende:
Toen er in Enschede een voetbalfabriek ontplofte, en er vele doden vielen, moest Twente ook gewoon voetballen. Tja, wees dan op z'n minst consequent.
Hetzelfde geldt voor de CL op 11-9-2001.
quote:Ik zie het niet zozeer als een fout eigenlijk. Als de club, die er direct bij betrokken is, er zelf geen moeite mee heeft om de wedstrijd te spelen dan zie ik eigenlijk het probleem niet.
Op dinsdag 2 december 2003 13:50 schreef SCH het volgende:[..]
Omdat je een keer een fout hebt gemaakt, hoef je die toch niet telkens te herhalen???
Hetzelfde geldt voor de CL op 11-9-2001.
En de UEFA Cup finale, vlak na Fortuyn's dood en 9-11 vond ik persoonlijk geen fouten.
quote:Roda heeft er dus wel moeite mee. Het ging er om dat sommigen in dit topic zeiden dat het dan nog onzinnig was.
Op dinsdag 2 december 2003 13:53 schreef Qi het volgende:[..]
Ik zie het niet zozeer als een fout eigenlijk. Als de club, die er direct bij betrokken is, er zelf geen moeite mee heeft om de wedstrijd te spelen dan zie ik eigenlijk het probleem niet.
quote:UEFA-Cupfinale natuurlijk niet, 9-11 absoluut wel.
Op dinsdag 2 december 2003 13:53 schreef Qi het volgende:[..]
En de UEFA Cup finale, vlak na Fortuyn's dood en 9-11 vond ik persoonlijk geen fouten.
Tis nu dinsdag en de wedstrijd is pas vrijdag, als het nou morgen was, ah la....
quote:Niet slecht. Ik vraag me alleen af in hoeverre je zo'n lijst serieus kan nemen.
Ajax 13e op wereldranglijstLONDEN, 2 december 2003 13:35 - De statistici van de IFHHS stellen iedere maand een ranglijst op van de beste clubs in de wereld. Ajax staat op de ranglijst over de maand november op de 13e plaats. Eerste staat Real Madrid. Gevolgd door AC Milan. Het Braziliaanse Santos sluit de top 3.
Ook Auxerre, de tegenstander van FC Utrecht staat in de top 20. Het neemt de 16e plaats in.
De top 20:
1. Real Madrid
2. AC Milan
3. Santos
4. Boca Juniors
5. FC Porto
6. Celtic
7. Arsenal
8. Deportivo La Coruña
9. Manchester United
9. Juventus
11. Lazio
12. River Plate
13. Ajax
14. Cruzeiro
15. Anderlecht
16. Auxerre
17. Barcelona
18. AS Roma
19. Chelsea
20. AS MonacoBron: www.voetbalonline.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 02-12-2003 13:59]
quote:Waarom 9-11 absoluut wel?
Op dinsdag 2 december 2003 13:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
UEFA-Cupfinale natuurlijk niet, 9-11 absoluut wel.
quote:Ergens heeft ie een punt vind ik...
Op dinsdag 2 december 2003 13:15 schreef SCH het volgende:[..]
Je moest maar even dimmen Speed. Je zegt echt domme dingen
quote:Ik type dan altijd nog domme dingen!
Op dinsdag 2 december 2003 13:15 schreef SCH het volgende:[..]
Je moest maar even dimmen Speed. Je zegt echt domme dingen
quote:Nou echt niet.
Op dinsdag 2 december 2003 13:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als jou baas overlijdt ligt het werk ook stil.Het is niet meer dan logisch dat die wedstrijd gewoon verplaatst wordt. De club is in shock en dat heb je maar te accepteren
Die man is nu de voorzitter, hij is nog niet eens begraven maar stelletje horkerige voetbaldwazen willen graag over het lijk heen spelen
Lekker voor de familie, en de rest.
quote:Het ging mij om de vergelijking met FC Utrecht van afgelopen weekend.
Op dinsdag 2 december 2003 14:08 schreef SCH het volgende:
Jezus - wat een lompe opmerkingen hierDie man is nu de voorzitter, hij is nog niet eens begraven maar stelletje horkerige voetbaldwazen willen graag over het lijk heen spelen
quote:Wordt ie onder de middenstip begraven dan
Jezus - wat een lompe opmerkingen hierDie man is nu de voorzitter, hij is nog niet eens begraven maar stelletje horkerige voetbaldwazen willen graag over het lijk heen spelen
quote:Appels en peren.
Op dinsdag 2 december 2003 14:10 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het ging mij om de vergelijking met FC Utrecht van afgelopen weekend.
quote:Weet ik zo net nog niet. Daarom dus dat puntje van mij...
Op dinsdag 2 december 2003 14:12 schreef SCH het volgende:[..]
Appels en peren.
quote:Ben je nou zo gevoelloos of loop je hier een beetje stoer te doen
Op dinsdag 2 december 2003 14:11 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Wordt ie onder de middenstip begraven dan
quote:Slecht puntje want het is geen vergelijking - basta.
Op dinsdag 2 december 2003 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Weet ik zo net nog niet. Daarom dus dat puntje van mij...
quote:
quote:Het gaat beiden over uitstellen van wedstrijden, lijkt me dat het dan wel over hetzelfde gaat he. Denk dat Utrecht meer in het gelijk staat dan Roda, maar het gaat om het overlijden van een voorzitter van Roda en de KNVB zou het niet durven dezelfde fout als met Twente ooit te maken...
Op dinsdag 2 december 2003 14:15 schreef SCH het volgende:[..]
Slecht puntje want het is geen vergelijking - basta.
quote:Dan ga je naar je Heerenveen topic he
Op dinsdag 2 december 2003 14:15 schreef Fulton het volgende:
Stelletje debielenZoiets kan ook alleen maar in het ajax topic
Maar overleden is overleden. Ik zie geen reden om niet te spelen, behalve de moraalridderige opmerkingen van jou. Hij komt er niet door terug ofzo...
quote:Mee eens. Nou hebben we nog niet zoveel met Jaakke, dus veranderen we die naam even in Van Praag. Dan zou ik nog zeggen; spelen...
Op dinsdag 2 december 2003 14:19 schreef twi het volgende:
Jongen, als Jaakke komt te overlijden dan wil ik ook gewoon door spelen hoor. Ik kan het niet helpen als die gozer morgen onder een bus terecht komt. Dat de manier van overlijden van de voorzitter van Roda gewoon zeer triest is, en ik heb alle respect voor het rouwproces van de familie, dat staat vast.Maar overleden is overleden. Ik zie geen reden om niet te spelen, behalve de moraalridderige opmerkingen van jou. Hij komt er niet door terug ofzo...
quote:Het gaat om een overlijden. Dat is het verschil.
Op dinsdag 2 december 2003 14:18 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het gaat beiden over uitstellen van wedstrijden, lijkt me dat het dan wel over hetzelfde gaat he. Denk dat Utrecht meer in het gelijk staat dan Roda, maar het gaat om het overlijden van een voorzitter van Roda en de KNVB zou het niet durven dezelfde fout als met Twente ooit te maken...
quote:Die durfde ik niet te noemen, want dan zou SCH zeggen dat 'ie niet meer in functie was, wat dus had betekend dat er gespeeld had mogen worden volgens hem
Op dinsdag 2 december 2003 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Mee eens. Nou hebben we nog niet zoveel met Jaakke, dus veranderen we die naam even in Van Praag. Dan zou ik nog zeggen; spelen...
Maar dan zou ik nog zeggen, spelen.
quote:En Roda zegt iets anders, dus gewoon normaal doen en respect opbrengen.
Op dinsdag 2 december 2003 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Mee eens. Nou hebben we nog niet zoveel met Jaakke, dus veranderen we die naam even in Van Praag. Dan zou ik nog zeggen; spelen...
quote:Tjongejonge
Op dinsdag 2 december 2003 14:14 schreef SCH het volgende:[..]
Ben je nou zo gevoelloos of loop je hier een beetje stoer te doen
Wat denk je zelf?
Natuurlijk is het op zijn zachtst gezegd heel vervelend voor de familie en directe vriendenkring.
Maar ik vind het nogal ver gaan om zo n wedstrijd uit te stellen dan. En niet in de laatste plaats vanwege het FC Utrecht verhaal. Zij hadden wat mij betreft betere redenen om om uitstel te verzoeken dan Roda. Dat jij dat appels met peren vergelijken vindt is jou mening.
Maar profvoetbal is gewoon zakelijk, hard enz. enz. Als er een speler zou zijn te komen overlijden vind ik het een ander verhaal. De voorzitter is overleden, heel vervelend maar dat is net zo vervelend als dat de toiletjuffrouw zou zijn overleden en daar wordt zo n wedstrijd niet voor uitgesteld. Kijk dat is respectloos.
[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 02-12-2003 14:24]
quote:ALways proud!
Op dinsdag 2 december 2003 14:19 schreef Damzzz het volgende:
schaam je dat je Ajacied bent!
quote:Ik doe normaal, heb alleen een andere mening dan jou. Dus doe ik nu abnormaal?
Op dinsdag 2 december 2003 14:22 schreef SCH het volgende:[..]
En Roda zegt iets anders, dus gewoon normaal doen en respect opbrengen.
quote:De club heeft meer fatsoen dan sommige users hier, mijn bek valt echt open. Wat een lompheid - ongelooflijk.
Op dinsdag 2 december 2003 14:23 schreef popolon het volgende:
RJC vraagt aan, Ajax gaat akkoord met verplaatsing. Kwestie van fatsoen en respect.
quote:Mjah, de vrouwelijke kant bezitten we niet allemaal....doeeeeeg
Op dinsdag 2 december 2003 14:24 schreef SCH het volgende:[..]
De club heeft meer fatsoen dan sommige users hier, mijn bek valt echt open. Wat een lompheid - ongelooflijk.
quote:Waarom is die wedstrijd nou uitgesteld, omdat de voorzitter is overleden of omdat die avondwake dan is?
Op dinsdag 2 december 2003 14:22 schreef Fulton het volgende:
De avondwake is op het zelfde moment als de wedstrijd.
Ik zou kunnen begrijpen dat er mensen van Roda naar die wake zouden willen. Of de begrafenis de volgende ochtend
Jullie niet? het wordt steeds dommer en dommer...
quote:Als je op de avond van de condoleance of begrafenis, een voetbalwedstrijd belangrijker vindt, dat vind ik vrij abnormaal.
Op dinsdag 2 december 2003 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik doe normaal, heb alleen een andere mening dan jou. Dus doe ik nu abnormaal?
quote:Foe rings a bell?
Op dinsdag 2 december 2003 14:23 schreef Speed1971 het volgende:
Als er een speler zou zijn te komen overlijden vind ik het een ander verhaal.
quote:Waarom is die wedstrijd nou uitgesteld, omdat de voorzitter is overleden of omdat die avondwake dan is? En waarom zou je de zaterdagmorgen na een wedstrijd niet naar de begrafenis kunnen?
Op dinsdag 2 december 2003 14:22 schreef Fulton het volgende:
De avondwake is op het zelfde moment als de wedstrijd.
Ik zou kunnen begrijpen dat er mensen van Roda naar die wake zouden willen. Of de begrafenis de volgende ochtend
Jullie niet? het wordt steeds dommer en dommer...
quote:Klopt, als het gewoon afgestemd is met AJAX en deze gaat accoord, geen probleem.
Op dinsdag 2 december 2003 14:23 schreef popolon het volgende:
RJC vraagt aan, Ajax gaat akkoord met verplaatsing. Kwestie van fatsoen en respect.
quote:Respect is vrouwelijk?
Op dinsdag 2 december 2003 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Mjah, de vrouwelijke kant bezitten we niet allemaal....doeeeeeg
quote:Ho SCH daar ging het je helemaal niet om. Het ging je om het uberhaupt overlijden van die man. Niet terug krabbelen.
Op dinsdag 2 december 2003 14:26 schreef SCH het volgende:[..]
Als je op de avond van de condoleance of begrafenis, een voetbalwedstrijd belangrijker vindt, dat vind ik vrij abnormaal.
quote:Wat denk jezelf? Wel eens een sterfgeval meegemaakt?
Op dinsdag 2 december 2003 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Waarom is die wedstrijd nou uitgesteld, omdat de voorzitter is overleden of omdat die avondwake dan is? En waarom zou je de zaterdagmorgen na een wedstrijd niet naar de begrafenis kunnen?
quote:Helaas wel. Jij ook?
Op dinsdag 2 december 2003 14:28 schreef SCH het volgende:[..]
Wat denk jezelf? Wel eens een sterfgeval meegemaakt?
quote:Ja, maar over twee weken kan het wel - maar niet als de man nog niet is begraven, dat is heel erg normaal in deze wereld - dat je dan even wacht en rouwt en respect opbrengt.
Op dinsdag 2 december 2003 14:27 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ho SCH daar ging het je helemaal niet om. Het ging je om het uberhaupt overlijden van die man. Niet terug krabbelen.
quote:Nee, maar je gedraagt je als een wijf atm.
Op dinsdag 2 december 2003 14:27 schreef SCH het volgende:[..]
Respect is vrouwelijk?
quote:Misschien ben ik abnormaal dat ik een overlijden als een privé- en familieomstandigheid zie, en dat dat gescheiden moet blijven van de publieke evenementen. Waar leg jij de grens? Bij een overlijden van de voorzitter moet de wedstrijd uitgesteld worden, maar als het de materiaalman is? Of de secretaresse van de voorzitter?
Op dinsdag 2 december 2003 14:26 schreef SCH het volgende:
Als je op de avond van de condoleance of begrafenis, een voetbalwedstrijd belangrijker vindt, dat vind ik vrij abnormaal.
quote:Precies, zo denk ik er ook over. Die voorzitter leefde voor het voetbal en een mooiere manier van respect betuigen bestaat er niet. Roda JC moet koste wat het kost voor de overwinning gaan, dat is veel respectvoller dan thuis een beetje zielig gaan zitten doen.
Op dinsdag 2 december 2003 14:26 schreef ChAoZ het volgende:
Laat die spelers maar een mooi gebaar maken door te winnen van Ajax
Ik hoop trouwens niet dat ze winnen...
quote:Komop twi, je ziet zelf het verschil toch ook wel mag ik hopen he...
Op dinsdag 2 december 2003 14:30 schreef twi het volgende:[..]
Misschien ben ik abnormaal dat ik een overlijden als een privé- en familieomstandigheid zie, en dat dat gescheiden moet blijven van de publieke evenementen. Waar leg jij de grens? Bij een overlijden van de voorzitter moet de wedstrijd uitgesteld worden, maar als het de materiaalman is? Of de secretaresse van de voorzitter?
quote:Hoeveel vormen van rouw zijn er wel niet? Respect opbrengen kun je ook door wel te spelen bijvoorbeeld.
Op dinsdag 2 december 2003 14:30 schreef SCH het volgende:[..]
Ja, maar over twee weken kan het wel - maar niet als de man nog niet is begraven, dat is heel erg normaal in deze wereld - dat je dan even wacht en rouwt en respect opbrengt.
Ik snap ook wel dat als Roda het verzoek indiend dat de KNVB ertoe besluit de wedstrijd uit te stellen. Iets wat ze met een beetje ballen (hetgeen de KNVB duidelijk niet heeft) zondag ook hadden moeten doen. Daar gaat het mij een beetje om.
Waar trek je de grens?
De voorzitter wel.....
De vice voorzitter ook.....
De TD ook......
De ass TD ook.....
Het hoofd jeugdopleiding ook.....
De materiaalman ook....
De toiletjuffrouw ook......
De supporter ook.....
Geef jij maar aan waar de grens ligt. In mijn ogen is elk leven waardevol en dus elk leven dat beeindigt wordt is een drama ongeacht wie die persoon is.
Ik sta erop dat jij (SCH) en medestanders van SCH de grens gaan aangeven.
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 02-12-2003 14:33]
quote:Schoot me ook net te binnen, met meteen de gedachte er achter dan dat die man misschien voor zijn overlijden wel eens gezegd heeft dat ie dat niet wilde... Dat weten wij niet natuurlijk...
Op dinsdag 2 december 2003 14:30 schreef Qi het volgende:[..]
Precies, zo denk ik er ook over. Die voorzitter leefde voor het voetbal en een mooiere manier van respect betuigen bestaat er niet. Roda JC moet koste wat het kost voor de overwinning gaan, dat is veel respectvoller dan thuis een beetje zielig gaan zitten doen.
Ik hoop trouwens niet dat ze winnen...
quote:Tuurlijk zie ik het verschil, er is namelijk altijd een verschil. Daarom geef ik het verschil ook zo duidelijk aan. Maar bij welk verschil begin je met het uitstellen van een wedstrijd volgens jou?
Op dinsdag 2 december 2003 14:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Komop twi, je ziet zelf het verschil toch ook wel mag ik hopen he...
quote:Ja - en toen waren andere dingen even een tijdje wat minder belangrijk.
Op dinsdag 2 december 2003 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Helaas wel. Jij ook?
quote:Kan ik me niet voorstellen. Ik denk niet dat je op je sterfbed zegt: "Oja, voordat ik ga nog even dit. Die wedstrijd tegen Ajax moeten jullie maar even uitstellen, ik wil niet dat jullie die meteen spelen".
Op dinsdag 2 december 2003 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Schoot me ook net te binnen, met meteen de gedachte er achter dan dat die man misschien voor zijn overlijden wel eens gezegd heeft dat ie dat niet wilde... Dat weten wij niet natuurlijk...
quote:OMG - hij is net overleden en je hebt het gore lef dit soort onzindiscussies op te starten - en ik doe er nog aan mee ook
Op dinsdag 2 december 2003 14:32 schreef Speed1971 het volgende:
Luister waar het mij omgaat is dit.Waar trek je de grens?
De voorzitter wel.....
De vice voorzitter ook.....
De TD ook......
De ass TD ook.....
Het hoofd jeugdopleiding ook.....
De materiaalman ook....
De toiletjuffrouw ook......
De supporter ook.....Geef jij maar aan waar de grens ligt. In mijn ogen is elk leven waardevol en dus elk leven dat beeindigt wordt is een drama ongeacht wie die persoon is.
Ik sta erop dat jij (SCH) en medestanders van SCH de grens gaan aangeven.
quote:Ruwweg: voorzitter, (technisch) directeur, trainer en speler.
Op dinsdag 2 december 2003 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Tuurlijk zie ik het verschil, er is namelijk altijd een verschil. Daarom geef ik het verschil ook zo duidelijk aan. Maar bij welk verschil begin je met het uitstellen van een wedstrijd volgens jou?
Maar natuurlijk is dat geen wet van Meden en Perzen. Als bijvoorbeeld Gerard Meijer plotseling overlijdt en dat hakt er erg in bij de club (bijvoorbeeld vanwege zijn dagelijkse betrokkenheid bij de selectie) dan kan ik me voorstellen dat je liever niet speelt.
quote:Hoo jij legt nu iemand dingen in de mond!
Op dinsdag 2 december 2003 14:35 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - en toen waren andere dingen even een tijdje wat minder belangrijk.
Je moet je schamen! Hoe kan je zoiets zeggen!
quote:Met andere woorden: je hebt 5 minuten naar het lijstje gekeken en wist geen grens aan te geven...beetje jammer, dat wel...
Op dinsdag 2 december 2003 14:37 schreef SCH het volgende:[..]
OMG - hij is net overleden en je hebt het gore lef dit soort onzindiscussies op te starten - en ik doe er nog aan mee ook
Je gedraagd je echt theatraal SCH, alsof je de beste man zelf kon....
quote:Wat nou, ik heb het gore lef!? De een dus wel en de ander niet want daar komt het op neer.
Op dinsdag 2 december 2003 14:37 schreef SCH het volgende:[..]
OMG - hij is net overleden en je hebt het gore lef dit soort onzindiscussies op te starten - en ik doe er nog aan mee ook
Ik snap niet dat je daar niet mee zou kunnen leven
quote:Misschien komt het omdat Ajax een NV is, en kan ik me daardoor de clubcultuur eigenlijk niet zo voorstellen. De laatste jaren bijvoorbeeld was Michael van Praag voor mij vrij onzichtbaar betrokken bij Ajax, in tegenstelling tot van Raaij bij PSV en wellicht ook Pickée bij Roda. Vandaar dat het voorzitterschap voor mij als Ajacied gewoon een stuk minder dicht bij het veld staat dan de supporters zelf en dat ik daarom zo reageer.
Op dinsdag 2 december 2003 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ruwweg: voorzitter, (technisch) directeur, trainer en speler.
Daarna minuut stilte en rouwband.Maar natuurlijk is dat geen wet van Meden en Perzen. Als bijvoorbeeld Gerard Meijer plotseling overlijdt en dat hakt er erg in bij de club (bijvoorbeeld vanwege zijn dagelijkse betrokkenheid bij de selectie) dan kan ik me voorstellen dat je liever niet speelt.
Mijn mening blijft echter dat zoiets een familiedrama is en blijft, en dat publieke evenementen daar zo min mogelijk onder moeten lijden. Dat de mening van sommigen is dat de wereld van alles waar die persoon mee betrokken is (geweest) dan stil gelegd moet worden, daar ben ik het mee oneens. Maar helaas ben ik dan imbeciel, ongevoelig, idioot en respectloos. So sue me.
quote:Ik kan daar best mee leven hoor maar wat MIJ betreft had het gewoon door kunnen gaan.
Op dinsdag 2 december 2003 14:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
quote:Kan er mee leven, ben er niet kwaad over, maar ik vroeg me gewoon af waar de grens dan getrokken word, omdat m'n mening over rouwprocessen (en iedereen die daarbij betrokken zou moeten worden) waarschijnlijk nogal verwijderd is van die van o.a. SCH.
Op dinsdag 2 december 2003 14:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Als Roda dat wil, prima. Ik wilde niet over een eventueel verward 'programma' beginnen, omdat ikzelf dáár de grens trek tussen het respect en het respectloze. Maargoed, ik hou er nu over op.
quote:Wijze woorden.
Op dinsdag 2 december 2003 14:44 schreef Qi het volgende:
Feit is gewoon dat de grens bepaald wordt door de betrokken ploeg. Als die zich niet in staat voelen te spelen dan moet je dat respecteren. En je kunt natuurlijk als Ajacied zijnde wel zeggen dat je liever wel gespeeld had, daar is niets respectloos aan.
Ik heb een mening over dit vooral, zoals iedereen dat heeft. Daar is niets bijzonders aan. Ik vind het niet nodig om die wedstrijd uit te stellen want in mijn optiek kan je dan bezig blijven. Maar dat iemand mij dan beticht van respectloosheid, daar kan ik dan heel giftig om worden.
Natuurlijk maakte ik een flauw grapje maar welke imbiciel neemt dit forum (lees zoals iemand zich voor doet) serieus?
quote:Blijkbaar wel dus...
Op dinsdag 2 december 2003 14:44 schreef Qi het volgende:
Feit is gewoon dat de grens bepaald wordt door de betrokken ploeg. Als die zich niet in staat voelen te spelen dan moet je dat respecteren. En je kunt natuurlijk als Ajacied zijnde wel zeggen dat je liever wel gespeeld had, daar is niets respectloos aan.
quote:Wie leg ik wat in de mond? Ik heb het over mezelf my dear.
Op dinsdag 2 december 2003 14:38 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hoo jij legt nu iemand dingen in de mond!
Je moet je schamen! Hoe kan je zoiets zeggen!
We gaan naar Hools en we nemen allemaal een bakkie koffie + een plakkie cake, we typen allemaal gedurende 1 minuut niets en we wensen alle betrokken veel sterke toe voor de komende zware tijd die zich aandient voor hen.
quote:Ik drink alleen bier in Hools.
Op dinsdag 2 december 2003 14:51 schreef Speed1971 het volgende:
Goed vriendenWe gaan naar Hools en we nemen allemaal een bakkie koffie + een plakkie cake, we typen allemaal gedurende 1 minuut niets en we wensen alle betrokken veel sterke toe voor de komende zware tijd die zich aandient voor hen.
quote:Tja, dat is dan het probleem van de mensen die het respectloos vinden, daar kan ik niets aan doen. Ik respecteer de keuze van Roda JC om niet spelen, maar ik mag natuurlijk wel zeggen dat ik het jammer vind dat de wedstrijd niet doorgaat. Ik ga helemaal niet tegen het besluit van de KNVB in ofzo, ik geef slechts aan dat ik de wedstrijd liever wel had gezien.
Op dinsdag 2 december 2003 14:48 schreef twi het volgende:[..]
Blijkbaar wel dus...
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:48 schreef twi het volgende:Blijkbaar wel dus...
quote:Als je het zo brengt heb ik er idd moeite mee, ook al weet ik dat het van Doopy-X is, van mij mag je het best oneens zijn met de beslissing, maar dan kan je wel met iets meer respect posten
Op dinsdag 2 december 2003 13:08 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Kan die voorzitter niet dus zal me een dikke worst zijn, had ook wel zin in vrijdagavondvoetbal
quote:Je zei het toch ook niet zo netjes. Ik vond dat respectloos. Die man is net overleden - en hij is de voorzitter van de club. Ik vind het sowieso raar om dat ter discussie te gaan stellen. Die man was doodziek, is net overleden - en wij gaan het vergelijken met wat spelers die griep hadden of het belang van de competitie. Sorry hoor, maar ik vind dat beneden peil.
Op dinsdag 2 december 2003 14:48 schreef Speed1971 het volgende:
Ik heb een mening over dit vooral, zoals iedereen dat heeft. Daar is niets bijzonders aan. Ik vind het niet nodig om die wedstrijd uit te stellen want in mijn optiek kan je dan bezig blijven. Maar dat iemand mij dan beticht van respectloosheid, daar kan ik dan heel giftig om worden.
Ook als Ajax niet akkoord was gegaan, had er niet gespeeld hoeven worden. Maar natuurijk gaat Ajax akkoord, dat zou iedere club doen. Zo veel betrokkenheid is er nog wel in het voetbal. Het mag zakelijk zijn, soms telt dat even niet. Dat er wel gespeeld is op 11-9 is een schandvlek in de moderne voetbalgeschiedenis die nooit meer uitgewist zal worden. Als de club aangeeft om emotionele redenen niet te willen spelen vanwege een overlijden, dan heb je dat te respecteren. Ook als het de koffiejuffrouw is. Maar maak je daar maar geen zorgen over - een club zal dat echt niet gaan misbruiken. Er zijn inderdaaad ook andere manieren om rouw te uiten.
Bovendien is het een ongeschreven regel met rouw dat veel zaken worden opgeschort tot nadat de begrafenis heeft plaatsgevonden.
quote:Vind ik persoonlijk absoluut geen schande. Alles had wat mij betreft door moeten gaan, echt alles. Laten zien dat je niet voor terrorisme wijkt.
Op dinsdag 2 december 2003 14:55 schreef SCH het volgende:
Dat er wel gespeeld is op 11-9 is een schandvlek in de moderne voetbalgeschiedenis die nooit meer uitgewist zal worden.
Maarja, zo zie je maar weer hoeveel meningen kunnen verschillen...
quote:Mjah, toch denk ik er zo over...had ook wel kunnen tikken dat ik het verschrikkelijk vind voor de club Roda en dat er geen twijfel over mogelijk is dat de wedstrijd verplaatst moet worden maar dat zou schijnheilig zijn.
Op dinsdag 2 december 2003 14:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
[..]Als je het zo brengt heb ik er idd moeite mee, ook al weet ik dat het van Doopy-X is, van mij mag je het best oneens zijn met de beslissing, maar dan kan je wel met iets meer respect posten
Ken de man niet, Roda boeit me geen moer, vind het erg voor de familie van de man maar wat mij betreft had de pot gewoon gespeeld kunnen worden. Als AJAX er vrede mee heeft, so do i...
quote:Klopt, en der is ook nog geen wedstrijd afgelast voor de miljoenen doden die de amerikanen al op hun geweten hebben.
Op dinsdag 2 december 2003 14:59 schreef Qi het volgende:[..]
Vind ik persoonlijk absoluut geen schande. Alles had wat mij betreft door moeten gaan, echt alles. Laten zien dat je niet voor terrorisme wijkt.
*verschuilt zich*
quote:Voor mij telt dan vooral even de mening van de nabestaanden en niet mijn eigen mening.
Op dinsdag 2 december 2003 14:59 schreef Qi het volgende:[..]
Vind ik persoonlijk absoluut geen schande. Alles had wat mij betreft door moeten gaan, echt alles. Laten zien dat je niet voor terrorisme wijkt.
Maarja, zo zie je maar weer hoeveel meningen kunnen verschillen...
quote:Ik denk niet dat die er echt wakker van hebben gelegen dat er in de Eredivisie wat wedstrijden zijn gespeeld hoor. Je kunt ook overdrijven SCH, je moet het leed van de nabestaanden niet op heel de wereld doortrekken. Zo beredeneerd zou je niets door kunnen laten gaan.
Op dinsdag 2 december 2003 15:06 schreef SCH het volgende:[..]
Voor mij telt dan vooral even de mening van de nabestaanden en niet mijn eigen mening.
quote:Er zijn van die dagen Qi - 11-9 lijkt me er 1 van. Maar het blijft altijd discutabel waar de grenzen leggen, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar dat vind ik geen reden om je dan maar nergens meer wat van aan te trekken.
Op dinsdag 2 december 2003 15:08 schreef Qi het volgende:[..]
Ik denk niet dat die er echt wakker van hebben gelegen dat er in de Eredivisie wat wedstrijden zijn gespeeld hoor. Je kunt ook overdrijven SCH, je moet het leed van de nabestaanden niet op heel de wereld doortrekken. Zo beredeneerd zou je niets door kunnen laten gaan.
Het ging trouwens niet om de Eredivisie maar om de CL.
quote:Precies, die hysterisch theatrale homo moet niet zo zeiken
Op dinsdag 2 december 2003 15:08 schreef Qi het volgende:[..]
Ik denk niet dat die er echt wakker van hebben gelegen dat er in de Eredivisie wat wedstrijden zijn gespeeld hoor. Je kunt ook overdrijven SCH, je moet het leed van de nabestaanden niet op heel de wereld doortrekken. Zo beredeneerd zou je niets door kunnen laten gaan.
quote:Je houdt toch juist zo van plasseks?
Op dinsdag 2 december 2003 15:11 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Precies, die hysterisch theatrale homo moet niet zo zeiken
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:13 schreef SCH het volgende:[..]
Je houdt toch juist zo van plasseks?
quote:Champions League hebben ze in Amerika ook niet zoveel mee hoor, met heel het voetbal niet trouwens. En ik kan me ook niet voorstellen dat nabestaanden van de 9-11 ramp van die wedstrijden wakker hebben gelegen. Sterker nog, Amerikanen zijn super patriotistisch, en die zullen waarschijnlijk, nadat ze de eerste klap te boven waren, meteen keiharde actie hebben geeist.
Op dinsdag 2 december 2003 15:11 schreef SCH het volgende:[..]
Er zijn van die dagen Qi - 11-9 lijkt me er 1 van. Maar het blijft altijd discutabel waar de grenzen leggen, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar dat vind ik geen reden om je dan maar nergens meer wat van aan te trekken.
Het ging trouwens niet om de Eredivisie maar om de CL.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:11 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Precies, die hysterisch theatrale homo moet niet zo zeiken
quote:Je maakt je nogal druk om mijn geaardheid. Zal maar niet zeggen waar dat op duidt, he Doopy
Op dinsdag 2 december 2003 15:14 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
quote:Ik maak me daar absoluut niet druk om, het kwam alleen zo erg naar voren in dit topic
Op dinsdag 2 december 2003 15:23 schreef SCH het volgende:[..]
Je maakt je nogal druk om mijn geaardheid. Zal maar niet zeggen waar dat op duidt, he Doopy
quote:verliefdheid
Op dinsdag 2 december 2003 15:23 schreef SCH het volgende:[..]
Je maakt je nogal druk om mijn geaardheid. Zal maar niet zeggen waar dat op duidt, he Doopy
[Dit bericht is gewijzigd door sugarnieuws op 02-12-2003 15:24]
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:25 schreef Speed1971 het volgende:
He Ajax speelt vrijdagavond niet!
quote:Kunnen ze mooi sinterklaas vieren.
Op dinsdag 2 december 2003 15:25 schreef Speed1971 het volgende:
He Ajax speelt vrijdagavond niet!
quote:Ze denken altijd aan die Wamberto, soms lijkt het wel alsof die jongen al het geluk van de wereld heeft
Op dinsdag 2 december 2003 15:28 schreef SCH het volgende:Kunnen ze mooi sinterklaas vieren.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ze denken altijd aan die Wamberto, soms lijkt het wel alsof die jongen al het geluk van de wereld heeft
quote:Ben jij belazerd, die gast heeft nu juist de drukste tijd van 't jaar
Op dinsdag 2 december 2003 15:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ze denken altijd aan die Wamberto, soms lijkt het wel alsof die jongen al het geluk van de wereld heeft
quote:ieder ze eigen missie
Op dinsdag 2 december 2003 15:49 schreef twi het volgende:[..]
Ben jij belazerd, die gast heeft nu juist de drukste tijd van 't jaar
Laat 'm ook eens een vrij avondje hebben
quote:schitterend heh!
Op dinsdag 2 december 2003 15:59 schreef Sjwerver het volgende:
[afbeelding] Wampie rechts.http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=32314
quote:Mooi, Koeman kiest voor Heitinga/Escude. Dan kan Grygera op rechts als Trabelsi eenmaal is vertrokken!
Koeman verwacht vertrek van Hatem TrabelsiRonald Koeman heeft in het programma FC Godenzonen op AT5 een paar opmerkelijke uitspraken gedaan over zijn spelers. De oefenmeester van Ajax gaf aan dat Trabelsi de ambitie heeft om aan het eind van het seizoen te vertrekken, ambitie die Maxwell niet heeft.
Zoals de hele voetbalwereld weet, staat Trabelsi al lange tijd in de belangstelling van verschillende clubs. Meest actuele belangstelling was die van Manchester United en AC Milan, enkele maanden geleden. Ronald Koeman vertelde voor de camera's van AT5 dat hij verwacht dat Hatem Trabelsi aan het eind van het seizoen zal vertrekken. "Trabelsi heeft al eerder aangegeven weg te willen. Hij heeft die ambitie. Maxwell heeft hier bijvoorbeeld nog niet zo'n behoefte aan."
Verder gaf de oefenmeester aan dat hij definitief gaat kiezen voor het duo Heitinga/Escude in de verdediging. Grygera zou nog ná Heitinga komen, na Heitinga's sterke optreden de van laatste paar weken. Petri Pasanen krijgt het hierdoor moeilijk, vooral omdat hij de laatste weken al niet veel vertrouwen kreeg van Koeman en nu dus definitief niet in de trainer zijn plannen voorkomt.
Bron: www.voetbalzone.nl
Mij boeit het niet veel of ie nu wel of niet doorgaat, als Roda het niet wil dan moet de KNVB dat respecteren.
Maar is het in Engeland niet zo dat juist uit respect de wedstrijd wel gespeeld zou worden..
En ff over 9-11... Waarom NIET met 9-11 en WEL toen Amerika, Irak binnen viel??? Waarom maakte meneer Bush er toen niet zo'
n gezeik van
hebben we meer tijd om op het belangrijke wedtrijd te richten brugge - A.F.C.A
quote:Roda is een goede manier om je op zo n wedstrijd voor te bereiden.
Op dinsdag 2 december 2003 16:35 schreef Maxximus het volgende:
is juist toch mooi dat de wedstrijd niet doorgaat.hebben we meer tijd om op het belangrijke wedtrijd te richten brugge - A.F.C.A
quote:ook zo achterlijks iets wat heeft het NEDERLANDS voetbal nu met een aanslag in amerika te doen.
Op dinsdag 2 december 2003 16:37 schreef Fulton het volgende:
volgens mij werd op dinsdag 9-11 wel gespeeld en de volgende dag toen ze er even over gedacht hadden uit respect niet.
dus vanwege 11 september werd het voetballen wel stilgelegd hoor
quote:mischien denk het niet op een vrijdagavond weet ik hoe langin zo kut bus te gaan zitten.
Op dinsdag 2 december 2003 16:37 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Roda is een goede manier om je op zo n wedstrijd voor te bereiden.
quote:Tja.....dan wordt het training. Wedstrijden zijn natuurlijk wel een betere voorbereiding. Maar er kan nu inderdaad wel goed gefocust worden op Brugge.
Op dinsdag 2 december 2003 16:35 schreef Maxximus het volgende:
is juist toch mooi dat de wedstrijd niet doorgaat.hebben we meer tijd om op het belangrijke wedtrijd te richten brugge - A.F.C.A
quote:Ah, dan ben ik weer weg
Op dinsdag 2 december 2003 16:40 schreef Speed1971 het volgende:
Hallo het gaat hier over AJAX!
quote:Dat is waar, wij hebben hier natuurlijk niks met de rest van de wereld te maken
Op dinsdag 2 december 2003 16:39 schreef Maxximus het volgende:[..]
ook zo achterlijks iets wat heeft het NEDERLANDS voetbal nu met een aanslag in amerika te doen.
quote:Nee inderdaad als de rest van de wereld zou verdwijnen kunnen wij gewoon verder
Op dinsdag 2 december 2003 17:04 schreef SCH het volgende:[..]
Dat is waar, wij hebben hier natuurlijk niks met de rest van de wereld te maken
quote:Zo denkt Amerika toch ook?
quote:Laten we nog verder offtopic gaan.
Op dinsdag 2 december 2003 17:29 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Zo denkt Amerika toch ook?
quote:Het is toch een Ajax-onderwerp?
Op dinsdag 2 december 2003 17:06 schreef Speed1971 het volgende:
SCH
quote:Alles is een Ajax-onderwerp.
Op dinsdag 2 december 2003 17:38 schreef SCH het volgende:[..]
Het is toch een Ajax-onderwerp?
quote:Heb jij ook nog een eigen mening, of praat je alleen maar zinnen van anderen na?
Op dinsdag 2 december 2003 18:13 schreef sugarnieuws het volgende:
Ja AJAX heeft een grote betekenis!
quote:Eigenlijk wel....wat denk jij?
Op dinsdag 2 december 2003 18:16 schreef twi het volgende:[..]
Heb jij ook nog een eigen mening, of praat je alleen maar zinnen van anderen na?
quote:Ik denk dat je geen kloon kan zijn, maar wie of wat je wel bent is me een raadsel
Op dinsdag 2 december 2003 18:32 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Eigenlijk wel....wat denk jij?
quote:hahaha..... ik reageer gewoon op antwoorden van andere.... en ik geef af en toe ook wel eens me eigen mening
Op dinsdag 2 december 2003 18:34 schreef twi het volgende:[..]
Ik denk dat je geen kloon kan zijn, maar wie of wat je wel bent is me een raadsel
quote:Ah oke, je reageert op antwoorden van anderen en geeft 'r af en toe ook wel eens je eigen mening!
Op dinsdag 2 december 2003 18:36 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
hahaha..... ik reageer gewoon op antwoorden van andere.... en ik geef af en toe ook wel eens me eigen mening
quote:Jij snapt me!
Op dinsdag 2 december 2003 18:37 schreef twi het volgende:[..]
Ah oke, je reageert op antwoorden van anderen en geeft 'r af en toe ook wel eens je eigen mening!
quote:heel 9-11 intresseert me nix en is amerika's eigen schuld.
quote:Maar het grootste geschenk aan hem zou toch kunnen zijn een overwinning op Ajax ?
Op dinsdag 2 december 2003 19:36 schreef methodmich het volgende:
Dat er niet gespeeld wordt, is in mijn ogen niet meer dan logisch. Dat anderen dat anders zien, kan ik ook mee leven. Ik denk dat iedereen zulke dingen op zijn eigen manier interpreteert. Ik was zelf verbaasd geweest als er wel was gevoetbald, al helemaal omdat je het niet over zo maar een passant hebt, maar over een voor een club zeer belangrijk persoon.
Misschien is het wel respectvoller juist wel te spelen.
En de wedstrijd aan hem op te dragen.
Het bericht van Qi:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Koeman verwacht vertrek van Hatem Trabelsi
Ronald Koeman heeft in het programma FC Godenzonen op AT5 een paar opmerkelijke uitspraken gedaan over zijn spelers. De oefenmeester van Ajax gaf aan dat Trabelsi de ambitie heeft om aan het eind van het seizoen te vertrekken, ambitie die Maxwell niet heeft.
Zoals de hele voetbalwereld weet, staat Trabelsi al lange tijd in de belangstelling van verschillende clubs. Meest actuele belangstelling was die van Manchester United en AC Milan, enkele maanden geleden. Ronald Koeman vertelde voor de camera's van AT5 dat hij verwacht dat Hatem Trabelsi aan het eind van het seizoen zal vertrekken. "Trabelsi heeft al eerder aangegeven weg te willen. Hij heeft die ambitie. Maxwell heeft hier bijvoorbeeld nog niet zo'n behoefte aan."
Verder gaf de oefenmeester aan dat hij definitief gaat kiezen voor het duo Heitinga/Escude in de verdediging. Grygera zou nog ná Heitinga komen, na Heitinga's sterke optreden de van laatste paar weken. Petri Pasanen krijgt het hierdoor moeilijk, vooral omdat hij de laatste weken al niet veel vertrouwen kreeg van Koeman en nu dus definitief niet in de trainer zijn plannen voorkomt.
Bron: www.voetbalzone.nl
Dit is een veel beter discussiepunt!
Trabelsi is een goede voetballer maar een speler met zijn kop half in Manchester, daar is niet mee te werken (denk aan geval Chivu). Grygera doet het steeds beter. Recentelijk tegen Feyenoord had hij van Persie in zijn zak, en tegen PSV respectievelijk Robben. Die vent komt er wel!
We hebben Nigel nog en de aanstormende jeugd wachtend op een kans
Ergens heb je wel gelijk want wat hebben we nou voor lol aan Trabelsi gehad dit seizoen?
Als speler van Ajax moet je trots zijn dat je het shirt van Ajax mag dragen, ben je dat niet en droom je van elders spelen. OPZOUTEN en ga lekker je zakken vullen!
quote:Precies! En tijdens het AT topwedstrijden spelen omdat meneer Ferguson op de tribune zit.. tssk!
Op dinsdag 2 december 2003 19:47 schreef Speed1971 het volgende:
@ SjwerverErgens heb je wel gelijk want wat hebben we nou voor lol aan Trabelsi gehad dit seizoen?
Als speler van Ajax moet je trots zijn dat je het shirt van Ajax mag dragen, ben je dat niet en droom je van elders spelen. OPZOUTEN en ga lekker je zakken vullen!
quote:Ik respecteer ook iedere beslissing.
Op dinsdag 2 december 2003 19:43 schreef Suijk het volgende:
Toen ik dat nieuws over Pickee vanmorgen las, dacht ik dat ze vrijdag gewoon een minuut stilte voor de wedstrijd zouden houden en rouwbanden om zouden doen. Nu het niet doorgaat, snap ik dat ook. Als ze dat bij Roda de beste verwerking vinden, prima.
En als die avondwake op vrijdagavond is, kan ik me helemaal voorstellen dat sommige spelers/begeleiders daar bij willen zijn.
Maar als je het shirt van Ajax niet meer wil dragen.
Strikje erom en wegsturen.
Zo snel mogelijk.
Ik denk v/d Vaart (die neemt eind dit seizoen een beslissing) en Pasanen (geen vertrouwen van Koeman). Jullie?
Maxwell, Zlatan en Pienaar hebben recentelijk aangegeven volgend seizoen sowieso te blijven!
quote:Na z'n hakbal is vd Vaart weer tien miljoen meer waard.
Op dinsdag 2 december 2003 19:59 schreef Sjwerver het volgende:
Van welke spelers verwachten jullie een vertrek?Ik denk v/d Vaart (die neemt eind dit seizoen een beslissing) en Pasanen (geen vertrouwen van Koeman). Jullie?
Maxwell, Zlatan en Pienaar hebben recentelijk aangegeven volgend seizoen sowieso te blijven!
Die krijgt een topaanbieding van een topclub en zal die kans niet laten lopen.
Hoewel Ajax ook een topclub is, kan ie bij Manchester verdienen in een week wat ie bij Ajax in een maand verdient.
quote:Moeilijk.
Op dinsdag 2 december 2003 19:59 schreef Sjwerver het volgende:
Van welke spelers verwachten jullie een vertrek?Ik denk v/d Vaart (die neemt eind dit seizoen een beslissing) en Pasanen (geen vertrouwen van Koeman). Jullie?
Het zou ook maar zo kunnen dat VDV blijft.
Het is wel reeel om ervan uit te gaan dat VDV vertrekt aan het einde van het seizoen. Maar de verhalen die mij zo nu en dan ter oren komen uit het Ajax-kamp wijzen ook steeds meer in de richting van dat iedereen graag wil blijven en wat wil laten zien met deze ploeg.
Veel zal afhangen van de prestaties tijdens Portugoal, als daar een aantal spelers gaan schitteren is er geen houden aan..........
2/12/2003 19:59
Het duel in de Holland Casino Eredivisie tussen Roda JC en Ajax, dat vrijdagavond zou worden gespeeld, is verschoven naar 21 januari volgend jaar.
De wedstrijd in het Parkstad Limburg Stadion gaat niet door vanwege het overlijden van Roda JC-voorzitter Theo Pickée.
quote:Ssssst. Begin er nu niet weer over!
Op dinsdag 2 december 2003 20:10 schreef F1Bas het volgende:<knip>
quote:Met Pasanen hou je wel de ontwikkeling van de jeugd tegen. Hij word volgens mij ook al gevolgd door Borussia, verkopen die hap
Op dinsdag 2 december 2003 20:14 schreef twi het volgende:
Pasanen blijft gewoon en dat vind ik totaal geen probleem. Geen topper, maar solide genoeg als backup. Houden, zo'n gast. Die kan met gemak 15-20 wedstrijden in het jaar ballen in de HCE. Spelers als Pasanen en van Damme zijn uitermate goed voor de breedte van de selectie.
Vermaelen en v.Damme staan te trappelen, v.Damme is iemand die al trots is dat ie bij ajax mag spelen (hij deed het opvallend goed in het centrum tegen Celta), de ideale bankzitter, gwoon nie zeikeh!
quote:Hoezo haal je daardoor de ontwikkeling van de jeugd tegen? Heitinga komt er toch ook, ondanks dat Pasanen er is? Sneijder is er ook gekomen ondanks dat van der Vaart er was. Nigel de Jong drukt er de laatste tijd eindelijk doorheen. Blessures, schorsingen. Die jonge jongens komen heus wel hoor. Bovendien is Pasanen zelf ook maar 21 of 22 geloof ik.
Op dinsdag 2 december 2003 20:18 schreef Sjwerver het volgende:[..]
Met Pasanen hou je wel de ontwikkeling van de jeugd tegen. Hij word volgens mij ook al gevolgd door Borussia, verkopen die hap
![]()
Vermaelen en v.Damme staan te trappelen, v.Damme is iemand die al trots is dat ie bij ajax mag spelen (hij deed het opvallend goed in het centrum tegen Celta), de ideale bankzitter, gwoon nie zeikeh!
quote:Sonck heeft helemaal niets te vrezen. Ajax heeft maar 2 en een halve spits: Zlatan, Sonck en VDV.
Op dinsdag 2 december 2003 20:19 schreef sqlsmurft het volgende:
Misschien dat Sonck wel moet vrezen dat VdV doorgeschoven wordt.
Dat is echt erg weinig voor een club als Ajax. Dus Sonck komt altijd wel aan spelen toe...
quote:Dan heb je posts van methodmich en mij dit seizoen niet goed gelezen. Vanaf augustus roepen wij al 4-4-2.
Op dinsdag 2 december 2003 20:23 schreef twi het volgende:
Ik schijn één van de weinigen te zijn die van de vleugels af wil.
Ik begin pas de laatste tijd het idee te krijgen dat vleugels heel misschien soms wel kunnen, maar dan alleen als Mitea speelt.
Toch denk ik dat Zlatan en VdV samen het TWEE-spitsen duo gaan vormen en er het 1 en ander op het middenveld gaat veranderen. Al is het maar om Sneijder en VdV samen in een elftal te krijgen.
quote:Een aanval als tegen Milan mag van mij ook wel vaker hoor
Op dinsdag 2 december 2003 20:23 schreef twi het volgende:
Ik schijn één van de weinigen te zijn die van de vleugels af wil. Misschien een beetje voorbarig, maar mede omdat de vleugelverdedigers prima door kunnen schuiven naar voren. Sonck en Zlatan samen, dat werkt mijns inziens het beste.
quote:Zolang-ie nog geen eens op de bank heeft gezeten reken ik 'm niet mee. En volgens mij is DeRidder gehyped. (Maar goed, ik vond Bergkamp eerst ook overschat
Op dinsdag 2 december 2003 20:26 schreef sqlsmurft het volgende:
Doc je vergeet De Ridder! En serieus ik denk dat hij in de winterstop al een beetje mee mag ballen en vanzelf zijn minuten mee gaat pakken. Die gozert is goed
quote:Afhankelijk van de wedstrijd denk ik.
Op dinsdag 2 december 2003 20:26 schreef sqlsmurft het volgende:Toch denk ik dat Zlatan en VdV samen het TWEE-spitsen duo gaan vormen en er het 1 en ander op het middenveld gaat veranderen. Al is het maar om Sneijder en VdV samen in een elftal te krijgen.
quote:Een middenveld met Sneijder, Galasek, De Jong en Van Der Vaart lijkt me voor Ajax het beste. 2 creatieve spelers die veel vrijheid krijgen en 2 stofzuigers die de tegenstander opvreten op het middenveld. En dan Voorin Mitea en Ibrahimovic of Ssonck en Ibrahimovic
Op dinsdag 2 december 2003 20:26 schreef sqlsmurft het volgende:
Doc je vergeet De Ridder! En serieus ik denk dat hij in de winterstop al een beetje mee mag ballen en vanzelf zijn minuten mee gaat pakken. Die gozert is goedToch denk ik dat Zlatan en VdV samen het TWEE-spitsen duo gaan vormen en er het 1 en ander op het middenveld gaat veranderen. Al is het maar om Sneijder en VdV samen in een elftal te krijgen.
quote:Het vermaarde 0 spitsen systeem...
Op dinsdag 2 december 2003 20:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een aanval als tegen Milan mag van mij ook wel vaker hoor
quote:Voor iemand als Pienaar moet ook ruimte zijn
Op dinsdag 2 december 2003 20:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Een middenveld met Sneijder, Galasek, De Jong en Van Der Vaart lijkt me voor Ajax het beste. 2 creatieve spelers die veel vrijheid krijgen en 2 stofzuigers die de tegenstander opvreten op het middenveld. En dan Voorin Mitea en Ibrahimovic of Ssonck en Ibrahimovic
Pienaar op het middenveld, VDV en Zlatan in de spits. Geen vleugels. Afhankelijk van de wedstrijd een goede optie.
Type Papin. Zeer opportunistisch en na 2 jaar hun eigen hype voorbij.
VdV en Zlatan in de spits: Tuurlijk zal er soms met Sonck en Zlatan worden gestart maar Koeman kan echt niet meer om Sneijder heen dus iemand moet gaan afvallen. Nu ben ik misschien wat bevooroordeelt maar ik denk dus die maffe Belg met zijn flikflaks.
quote:Ik zou zeggen "type aangekochte Ajax spits".
Op dinsdag 2 december 2003 20:31 schreef tong80 het volgende:
Voor Sonck krijgen ze nooit meer dan dat ze er voor hebben betaald.Type Papin. Zeer opportunistisch en na 2 jaar hun eigen hype voorbij.
quote:Na Petterson nooit meer zo'n succes geweest.
Op dinsdag 2 december 2003 20:32 schreef Doc het volgende:[..]
Ik zou zeggen "type aangekochte Ajax spits".
Eigenlijk is Zlatan nog steeds in de 'Overtuig ons' fase.
quote:We zullen zien. Ik hoop dat-ie zo goed is als jij zegt. Maar ik vind het feit dat Mitea sneller doorstroomt toch ook wel een teken aan de wand. En het is ook niet zo dat De Ridder veel echte rechtsbuitenspelers voor zich heeft...
Op dinsdag 2 december 2003 20:32 schreef sqlsmurft het volgende:
Heb het genoegen mogen smaken om op een regenachtige (wel warme) dinsdagavond (of was het maandag) deze jongen te zien optreden. En hij heeft echt wat speciaals. Speelde toen vooral rechtsbuiten maar scoorde toch weergaloos. Belangrijker was eigenlijk zijn acties. Die zijn het aanzien wel waard. Misschien niet helemaal terecht om die gast op 1 wedstrijd te beoordelen maar vond hem echt bijzonder. Overigens brul ik dit al meer als een jaar op dit forum dus echt een hype noem ik dat dan niet meer.
quote:Heb je wel een goed punt maar je refereerde al eerder aan Bergkamp en die deed er ook wat langer over en toen ging het ineens heel rap.
Op dinsdag 2 december 2003 20:34 schreef Doc het volgende:[..]
We zullen zien. Ik hoop dat-ie zo goed is als jij zegt. Maar ik vind het feit dat Mitea sneller doorstroomt toch ook wel een teken aan de wand. En het is ook niet zo dat De Ridder veel echte rechtsbuitenspelers voor zich heeft...
quote:Voorlopig eerst Muller van Moppes, Esajas en Promes. Vooral die eerste is wel goed om erbij te hebben, want als Ibrahimovic en Sonck geblesseerd zijn heb je voorin helemaal niets meer, zoals Tony terecht opmerkt.
Op dinsdag 2 december 2003 20:32 schreef sqlsmurft het volgende:
Heb het genoegen mogen smaken om op een regenachtige (wel warme) dinsdagavond (of was het maandag) deze jongen te zien optreden. En hij heeft echt wat speciaals. Speelde toen vooral rechtsbuiten maar scoorde toch weergaloos. Belangrijker was eigenlijk zijn acties. Die zijn het aanzien wel waard. Misschien niet helemaal terecht om die gast op 1 wedstrijd te beoordelen maar vond hem echt bijzonder. Overigens brul ik dit al meer als een jaar op dit forum dus echt een hype noem ik dat dan niet meer.VdV en Zlatan in de spits: Tuurlijk zal er soms met Sonck en Zlatan worden gestart maar Koeman kan echt niet meer om Sneijder heen dus iemand moet gaan afvallen. Nu ben ik misschien wat bevooroordeelt maar ik denk dus die maffe Belg met zijn flikflaks.
Bovendien wist ik dat methodmich en in mindere mate Doc ook voorstanders waren van 4-4-2, maar heel veel mensen schijnen 4-3-3 nog steeds heilig te vinden. Zolang die derde speler voorin een meerwaarde is ben ik het daarmee eens, maar met Maxwell en Trabelsi (indien terug), is die meerwaarde gewoon minder groot.
Mitea is inderdaad de enige vleugelspeler die bevalt. Soetaers en Sikora krijgen de kans gewoon niet (wat op zich vrij logisch is, maar toch vrij jammer voor ze). En Sonck is gewoon goed hij is al belangrijker geweest voor Ajax dan menig spits de laatste tien jaar met belangrijke goals in de CL. Zodra die gast vertrouwen heeft, ketst 'ie ze er gewoon in. En hij speelt aanvallend nog redelijk goed mee ook, en is niet (te) egoistisch. Ik zie het wel zitten met Sonck
quote:De Ridder is dan ook niet een echte buitenspeler geloof ik. Neigt meer naar de 10, maar dan vanaf rechts in plaats van links (zoals van der Vaart). Betekent dus voorlopig geen plek beschikbaar voor 'm.
Op dinsdag 2 december 2003 20:34 schreef Doc het volgende:[..]
We zullen zien. Ik hoop dat-ie zo goed is als jij zegt. Maar ik vind het feit dat Mitea sneller doorstroomt toch ook wel een teken aan de wand. En het is ook niet zo dat De Ridder veel echte rechtsbuitenspelers voor zich heeft...
quote:Ik dacht me ook al te herinneren dat De Ridder een typische No10 was.
Op dinsdag 2 december 2003 20:41 schreef twi het volgende:[..]
De Ridder is dan ook niet een echte buitenspeler geloof ik. Neigt meer naar de 10, maar dan vanaf rechts in plaats van links (zoals van der Vaart). Betekent dus voorlopig geen plek beschikbaar voor 'm.
quote:Dat kan ook, misschien een 3-5-2 met Heitinga, Escudé en Maxwell achterin
Op dinsdag 2 december 2003 20:31 schreef Doc het volgende:Voor iemand als Pienaar moet ook ruimte zijn
Pienaar op het middenveld, VDV en Zlatan in de spits. Geen vleugels. Afhankelijk van de wedstrijd een goede optie.
Lobont
Heitinga-Escudé-Maxwell
De Jong - Galasek
Pienaar - Sneijder - Van Der Vaart
Mitea - Zlatan
Allemaal de Riddertjes, ik wil het eerst zien.
quote:Mjiewoah, heb je eigenlijk 3 spelers voor 1 positie (Pienaar, Galasek, De Jong) in 1 elftal.
Op dinsdag 2 december 2003 20:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat kan ook, misschien een 3-5-2 met Heitinga, Escudé en Maxwell achterin
Lobont
Heitinga-Escudé-Maxwell
De Jong - Galasek
Pienaar - Sneijder - Van Der VaartMitea - Zlatan
quote:De Jong en Galasek voor het vuile werk, Pienaar, Sneijder en Van Der Vaart voor de creativiteit
Op dinsdag 2 december 2003 20:53 schreef twi het volgende:Mjiewoah, heb je eigenlijk 3 spelers voor 1 positie (Pienaar, Galasek, De Jong) in 1 elftal.
quote:Pienaar...creativiteit...mwah, ik vind het meer een vechtertje. Als 'ie echt heel creatief had geweest, dan had 'ie niet zo'n Wamberto-angst gehad voor de goal. Maar misschien is dit een oplossing:
Op dinsdag 2 december 2003 20:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De Jong en Galasek voor het vuile werk, Pienaar, Sneijder en Van Der Vaart voor de creativiteit
code:Maar 3-2-3-2 begint natuurlijk wel een beetje op heiligschennis te lijkenLobont Grygera Heitinga Maxwell
De Jong Escudé
Pienaar Sneijder van der Vaart
Sonck Ibrahimovic
Leuk hè, zo'n luxeprobleem?
/edit: Bij nader inzien zet ik Sneijder toch liever centraal...Maxwell kan dan een gat vullen als van der Vaart naar binnen trekt
Of zoiets:
code:Mja, da's het probleem van Ajax he? We kunnen op ZO VEEL verschillende manieren spelenLobont Heitinga Escudé
Grygera Galasek Maxwell
Pienaar Sneijder
van der Vaart
Sonck Ibrahimovic
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 02-12-2003 21:08]
Even over Johnny Heitinga die jongen kan voetballen oei! Shevchenko had die bijv. in z'n zak zitten!!
Die gast wordt nog is een paar miljoentjes waard voor AFC AJAX!!!
quote:Ja inderdaad!
Op dinsdag 2 december 2003 21:07 schreef Pirres het volgende:
Even over Johnny Heitinga die jongen kan voetballen oei! Shevchenko had die bijv. in z'n zak zitten!!
Mooi he, die 0-1?
Persoonlijk vind ik Trabelsi een super verdediger in het team! Ik kan andere teams geen ongelijk geven dat zij intresse tonen voor hem. Ik zie Trabelsi als een effectieve verdediger die zijn mannetjes staat, maar de laatste tijd hebben de andere spelers zijn positie ook in gevaar gebracht. Heitinga, Grygera, Escude, van Damme (niet mijn favo), De Jong, O'Brein en Pasanen.
Daardoor snap ik de ambitie om te vertrekken, al had ik hem graag nog een jaartje bij de selectie gehad.
quote:Trabelsi gaat weg. Trabelsi mag weg van mij. Schitterende speler, maar ja. Als je liever ergens anders gaat spelen en je openlijk uitlaat over AC Milan en dat je zo'n droom niet kunt laten lopen, mag hij wat mij betreft in de winterstop al vertrekken.
Op dinsdag 2 december 2003 21:09 schreef sugarnieuws het volgende:
Speciaal voor Twi: Mijn mening over Trabelsi!Persoonlijk vind ik Trabelsi een super verdediger in het team! Ik kan andere teams geen ongelijk geven dat zij intresse tonen voor hem. Ik zie Trabelsi als een effectieve verdediger die zijn mannetjes staat, maar de laatste tijd hebben de andere spelers zijn positie ook in gevaar gebracht. Heitinga, Grygera, Escude, van Damme (niet mijn favo), De Jong, O'Brein en Pasanen.
Daardoor snap ik de ambitie om te vertrekken, al had ik hem graag nog een jaartje bij de selectie gehad.
quote:Tja aan de ene kant vind ik dat je daar gelijk in hebt. Als iemand zich uitspreekt over het verlaten van een club! Maar aan de andere kant heb ik veel respect voor de speler.
Op dinsdag 2 december 2003 21:11 schreef twi het volgende:[..]
Trabelsi gaat weg. Trabelsi mag weg van mij. Schitterende speler, maar ja. Als je liever ergens anders gaat spelen en je openlijk uitlaat over AC Milan en dat je zo'n droom niet kunt laten lopen, mag hij wat mij betreft in de winterstop al vertrekken.
Maar omdat hij heeft besloten om naar een andere club te gaan, hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat hij niet meer presteert!
Wie denkt ie wel dat ie is ?
Wim Suurbier soms ?
Die won 3 EC-1.
Weg ermee.
quote:Tja Pienaar heeft dit seizoen nog geen wondere verricht in het Middenveld. Wat hij vorig jaar wel deed met name tijdens de Champions League!!! Dat is wel jammer, maar misschien heeft hij nog niet echt de mogelijkheid gehad om te kunnen presteren als vorig jaar.
Op dinsdag 2 december 2003 21:07 schreef Pirres het volgende:
Ik vind persoonlijk Pienaar niet zo super goed eigenlijk! Hij gaat mij veel te snel liggen. Daar kan ik me heel erg aan irriteren. Hij doet het op de momenten dat het niet moet juist!!! Daar hekel ik hem aan maar goed!!Even over Johnny Heitinga die jongen kan voetballen oei! Shevchenko had die bijv. in z'n zak zitten!!
Die gast wordt nog is een paar miljoentjes waard voor AFC AJAX!!!
quote:Mooi gesproken Sugarnieuws ik vind dat je gelijk heb. Hij is iets te licht vind ik!! Wesley Sneijder moet daar blijven. ik heb niet voor jan doedel een shirt laten bedrukken met zijn naam!!!
Op dinsdag 2 december 2003 21:25 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Tja Pienaar heeft dit seizoen nog geen wondere verricht in het Middenveld. Wat hij vorig jaar wel deed met name tijdens de Champions League!!! Dat is wel jammer, maar misschien heeft hij nog niet echt de mogelijkheid gehad om te kunnen presteren als vorig jaar.
Maar hebben ze wel meer tijd om voortebereiden voor Club Brugge
quote:Ja Pirres die staat er inderdaad mooi op! Trouwens al een beetje zin in Ajax - Nac ik wel!
Op dinsdag 2 december 2003 21:28 schreef Pirres het volgende:[..]
Mooi gesproken Sugarnieuws ik vind dat je gelijk heb. Hij is iets te licht vind ik!! Wesley Sneijder moet daar blijven. ik heb niet voor jan doedel een shirt laten bedrukken met zijn naam!!!
Wesley Sneijder heeft inderdaad zijn plaatjes bewezen in de selectie.
Als dit zo kan blijven heeft hij nog een glansrijke carriere voor de boeg, wat pienaar betreft heb je wel gelijk dat hij te licht is. Hij is niet iemand waar je bang van wordt al komt hij met de bal op je af. Misschien is zijn techniek wel goed, maar het draait ook om mimiek!
quote:Pienaar zal ons binnenkort weer verrassen met een meesterpartij, dat weet ik zeker
Op dinsdag 2 december 2003 21:28 schreef Pirres het volgende:[..]
Mooi gesproken Sugarnieuws ik vind dat je gelijk heb. Hij is iets te licht vind ik!! Wesley Sneijder moet daar blijven. ik heb niet voor jan doedel een shirt laten bedrukken met zijn naam!!!
quote:Van Sneijder en Mitea schrik ik niet hoor.
Op dinsdag 2 december 2003 21:31 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Ja Pirres die staat er inderdaad mooi op! Trouwens al een beetje zin in Ajax - Nac ik wel!
Wesley Sneijder heeft inderdaad zijn plaatjes bewezen in de selectie.
![]()
Als dit zo kan blijven heeft hij nog een glansrijke carriere voor de boeg, wat pienaar betreft heb je wel gelijk dat hij te licht is. Hij is niet iemand waar je bang van wordt al komt hij met de bal op je af. Misschien is zijn techniek wel goed, maar het draait ook om mimiek!
Aan het publiek en aan de tegenstander! Het is belangrijk om de druk hoog te houden. En met hem lukt dat!
We zullen het snel weten!
quote:Misschien straks in Amsterdam:
Op dinsdag 2 december 2003 22:34 schreef SCH het volgende:
Nog iets te rellen hier???![]()
quote:Verkapte open sollicitatie? Laat maar komen, in plaats van die Uche!
Denneboom: 'Ik kan veel beter dan Soetaers'
2/12/2003 23:41Gebrek aan zelfvertrouwen kan hem zeker niet worden ontzegd. 'Wat Tom Soetaers bij Ajax laat zien, kan ik veel beter', zegt Romano Dennboom deze week in Voetbal International.
De aanvaller van Willem II verhaalt onder meer uitgebreid over het moment dat hij bij SC Heerenveen aan de kant werd geschoven door trainer Foppe de Haan. 'Ik snapte het niet', aldus Denneboiom. 'Ik speelde vorig jaar 33 competitiewedstrijden, draaide lekker, en nu was het opeens over. Het kwam keihard aan. Ik ben naar huis gegaan, de tranen stonden in mijn ogen.'De spits weet dat de zaken nu anders zal moeten aanpakken. 'Ik moet leven voor het voetbal, anders komt het niet meer goed', aldus de kersverse tricolore. Het gehele interview met Romano Denneboom vind je in de nieuwe VI, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud van nummer 49
Bron: VI
quote:Denneboom vind ik nou niet van het Ajax niveau, doe dan maar die Uche. Ik weet niet hoe goed die is, maar ik heb vertrouwen in de Ajax scouts.
Op woensdag 3 december 2003 00:49 schreef twi het volgende:[..]
Misschien straks in Amsterdam:
[..]Verkapte open sollicitatie? Laat maar komen, in plaats van die Uche!
quote:
Op woensdag 3 december 2003 00:52 schreef Qi het volgende:[..]
Denneboom vind ik nou niet van het Ajax niveau, doe dan maar die Uche. Ik weet niet hoe goed die is, maar ik heb vertrouwen in de Ajax scouts.
quote:
Op woensdag 3 december 2003 01:14 schreef twi het volgende:
Nouja, gelijk oversteken: Soetaers naar Willem II, Denneboom naar Ajax
quote:omdat van Gaal de enige arrogante kwal is die nog mist in de selectie!
Op woensdag 3 december 2003 02:16 schreef Speed1971 het volgende:
Het zal op den duur gewoon weer 3-4-3 gaan worden. Waarom denk je dat van Gaal als TD is gehaald
quote:Zei ik WIllem II? Oh, ik bedoelde natuurlijk Heerenveen
Op woensdag 3 december 2003 01:28 schreef Fulton het volgende:[..]
![]()
Denneboom is nog gewoon van Heerenveen hoor
quote:Uit welke goot kom jij gelopen zeg? Ik heb je nog nooit gezien in VBL en gisteren en vandaag 'spring' je er ineens uit met die zutposts van je.Voor 't eerst ongesteld ofzo?
Op woensdag 3 december 2003 09:19 schreef rattaplan het volgende:[..]
omdat van Gaal de enige arrogante kwal is die nog mist in de selectie!
quote:Kan iedereen herstellen van zijn pijntje!
Op woensdag 3 december 2003 10:30 schreef sqlsmurft het volgende:
Kan Zlatan mooi herstellen van zijn pijntjes.
quote:Precies, dit kan helemaal geen kwaad voor deze overbelaste selectie hoor...
Op woensdag 3 december 2003 10:31 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Kan iedereen herstellen van zijn pijntje!
quote:Inderdaad tijdens een wedstrijd loop je zowiezo het risico op extra blessures! En dat kunnen we zeker niet tegen Brugge gebruiken!
Op woensdag 3 december 2003 10:32 schreef HeatWave het volgende:[..]
Precies, dit kan helemaal geen kwaad voor deze overbelaste selectie hoor...
quote:Precies, dit is alweer bijna een finale voor Ajax en we hebben iedereen nodig. Ik hoop dat ze ondanks de eerdere 2-0, Brugge zeker niet onderschattten. Zij kunnen immers WEL van Milan winnen
Op woensdag 3 december 2003 10:35 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
Inderdaad tijdens een wedstrijd loop je zowiezo het risico op extra blessures! En dat kunnen we zeker niet tegen Brugge gebruiken!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
BRUGGE GAAT ERAAN!! WE WORDEN KAMPIOEN!!!
AFC AJAX KAMPIOEN 2003/2004 WE WORDEN SOWIEZO HERBSTMEISTER!!!!
JODEN KAMPIOEN JODEN KAMPIOEN
Ik lees er eentje zeggen, Pienaar heeft dit jaar het niveau van de CL van vorig jaar nog lang niet gehaald...
Gek he...
quote:Welke kinderen?? En als je even goed nadenkt moet je maar even nadenken dat Pienaar namelijk nog wel een aantal wedstrijden heeft gespeeld en dat die daar ECHT niet goed was dus,........
Op woensdag 3 december 2003 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar komen die kinderen ineens vandaan?Ik lees er eentje zeggen, Pienaar heeft dit jaar het niveau van de CL van vorig jaar nog lang niet gehaald...
Gek he...
vandaar.......
Tegen Brugge ga ik voor deze opstelling, ik denk op het moment het sterkst denkbare. Ik heb graag van Damme tegenover die stugge fysiek sterke belgen, maar Maxwell doet het voortreffelijk dus laat ik hem staan.
We moeten bouwen naar een vast elftal, om perfect op elkaar ingespeeld te raken.. Hopelijk kunnen we 1995 dan herhalen! (Natuurlijk bekeken door de AJAX-bril )
quote:En waarom ga je hem daar _nu_ op beoordelen? Hij is al kweenie hoe lang uit de roulatie!
Op woensdag 3 december 2003 11:20 schreef Pirres het volgende:[..]
Welke kinderen?? En als je even goed nadenkt moet je maar even nadenken dat Pienaar namelijk nog wel een aantal wedstrijden heeft gespeeld en dat die daar ECHT niet goed was dus,........
vandaar.......
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:In tegenstelling tot vorig seizoen (rol als vrije man) speelt Steven dit seizoen meer in een 'puinruimers-rol' (als Galasek/De Jong). Daardoor hadden we het middenveld meer in handen dan nu het geval is. Dit is een best anonieme, maar zéér belangrijke rol! En dat vergeten velen.
Op woensdag 3 december 2003 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees er eentje zeggen, Pienaar heeft dit jaar het niveau van de CL van vorig jaar nog lang niet gehaald...
[Dit bericht is gewijzigd door Sjwerver op 03-12-2003 11:30]
quote:zal ik even je geheugen opfrissen....
Op woensdag 3 december 2003 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En waarom ga je hem daar _nu_ op beoordelen? Hij is al kweenie hoe lang uit de roulatie!
Ajax - FC Volendam (17-10-2003)
in uit
Maxwell
Escudé '58
Galásek '63
Ibrahimovic
Lobont
Trabelsi
Pasanen
Pienaar
van der Vaart
Soetaers ' 71
Sonck
Reserves
Grygera '58
Heitinga '63
Mitea '71
Stekelenburg
van Damme
Wamberto
nou zeg lang geleden hoor! nog geen eens twee maanden! dus...
Hij had negen wedstrijden om zich te bewijzen ALLEEN VOOR DE COMPETITIE! GEEN CL MEE GEREKENT! ik vind dat nogal wat!! vorig jaar was die beter! Weg met die afrikaan. Laat maar lekker onze Wesley Sneijder staan. Ik word daar een beetje gek van, Ajax bestaat alleen maar uit buitenlanders man, das niet leuk meer als je kijkt naar het AJAX van ' 95!! Dat scheelt nogal! Toen liepen er 2 in. en nu 9 !! Gaat nogal snel omhoog vind je niet!!
quote:Die jongen speelt al ik weet niet hoe lang niet!
Op woensdag 3 december 2003 11:27 schreef Sjwerver het volgende:[..]
In tegenstelling tot vorig seizoen (rol als vrije man) speelt Steven dit seizoen meer in een 'puinruimers-rol' (als Galasek/De Jong). Daardoor hadden we het middenveld meer in handen dan nu het geval is. Dit is een best anonieme, maar zéér belangrijke rol! En dat vergeten velen.
Deze jongen verdient veel waardering, bij een overwinning wint een team, en een ieder die hierbij een rol speelt, verdient waardering!
quote:Pienaar, zich bewijzen? Waarom? Heeft ie vorig seizoen niet genoeg laten zien? Raakt die jongen, zoals elke voetballer dat heeft, even uit vorm en hij moet maar weer oprotten? Soms snap ik de bekrompenheid van het voetbal niet hoor...
Op woensdag 3 december 2003 11:29 schreef Pirres het volgende:[..]
zal ik even je geheugen opfrissen....
Ajax - FC Volendam (17-10-2003)
in uit
Maxwell
Escudé '58
Galásek '63
Ibrahimovic
Lobont
Trabelsi
Pasanen
Pienaar
van der Vaart
Soetaers ' 71
Sonck
Reserves
Grygera '58
Heitinga '63
Mitea '71
Stekelenburg
van Damme
Wamberto
nou zeg lang geleden hoor! nog geen eens twee maanden! dus...![]()
Hij had negen wedstrijden om zich te bewijzen ALLEEN VOOR DE COMPETITIE! GEEN CL MEE GEREKENT! ik vind dat nogal wat!! vorig jaar was die beter! Weg met die afrikaan.
Laat maar lekker onze Wesley Sneijder staan. Ik word daar een beetje gek van, Ajax bestaat alleen maar uit buitenlanders man, das niet leuk meer als je kijkt naar het AJAX van ' 95!! Dat scheelt nogal! Toen liepen er 2 in. en nu 9 !! Gaat nogal snel omhoog vind je niet!!
quote:Ik ben het met je eens. Als hij goed speelt draagt men hem op handen, en van het een op ander minder moment mag hij gelijk weg. Dit verdient onze Steven niet!
Op woensdag 3 december 2003 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Die jongen speelt al ik weet niet hoe lang niet!
dat is de ' spirit ' die ik wil zien!!!
HEITINGA IN ORANJE!!
quote:jij hebt duidelijk wat gemist!
Op woensdag 3 december 2003 11:37 schreef Pirres het volgende:
Ik heb hem nog nooit goed gevonden, hij gaat veel te snel liggen! Daar kan ik me heel erg aan irriteren. Neem Heitinga nouj, die wordt onderuit gelopen staat op en gaat gelijk op jacht naar die gast....dat is de ' spirit ' die ik wil zien!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEITINGA IN ORANJE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Pienaar die veel te snel gaat liggen
Op woensdag 3 december 2003 11:37 schreef Pirres het volgende:
Ik heb hem nog nooit goed gevonden, hij gaat veel te snel liggen! Daar kan ik me heel erg aan irriteren. Neem Heitinga nouj, die wordt onderuit gelopen staat op en gaat gelijk op jacht naar die gast....dat is de ' spirit ' die ik wil zien!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEITINGA IN ORANJE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Groep???
Op woensdag 3 december 2003 11:43 schreef Sjwerver het volgende:
@ Pirres: in welke groep zit jij?
[Dit bericht is gewijzigd door Sjwerver op 03-12-2003 11:51]
quote:
Ajax moet maximum betalen voor Uche3/12/2003 8 :52
Kalu Uche moet terug naar Wisla Kraków, zo beveelt de FIFA. De wereldvoetbalbond kwam tot deze beslissing na het bestuderen van het contract van de Nigeriaan bij de Poolse club.
De FIFA bevestigt de lezing van de Poolse kampioen: Uche is niet transfervrij en kan niet voor een gelimiteerde transfersom vertrekken. De speler zelf veronderstelde dat zijn contract een clausule bevat, die het hem mogelijk maakte tegen een gelimiteerde transfersom te vertrekken. De aanvaller vroeg de FIFA om duidelijkheid.Uche verblijft momenteel in Nigeria, waar hij zijn conditie op peil houdt. De rechterspits is geschorst door de Poolse voetbalbond, nadat zijn club hem had beschuldigd van werkweigering. Uche ging in staking nadat afgelopen zomer een eerdere poging van Ajax om hem los te weken bij Wisla was stukgelopen op een te hoge transfersom. Om te voorkomen dat hij zou worden opgesteld in het Champions League-treffen met Omonia Nicosia (5-2), ging Uche in staking, omdat meespelen hem zeker een transfer zou hebben gekost.
Ajax is zeer geïnteresseerd in Uche. Coach Ronald Koeman heeft al meerdere malen laten weten er een 'echte' rechterspits bij te willen hebben. Wisla is nog steeds bereid om te onderhandelen over een transfer van de rechtsbuiten, en zou in de winterstop willen onderhandelen. Volgens De Telegraaf zal technisch directeur Louis van Gaal nog bestuderen of Uche de speler is, waarnaar de Amsterdamse club op zoek is.
vi.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |