quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:45 schreef c0ne het volgende:
Heb het ook..
Mijn grootste problemen zijn keel en oren.
Drinken en eten is echt pijnlijk, iemand meer last van??
Maar niet alleen de keel, mijn hele bek doet zeer; lippen, tong, verhemelte tandvlees. Dat houdt concreet in dat ik geen vast voedsel wegkrijg omdat kauwen erg pijnlijk is, maar drinken is ook geen pretje. Met een rietje gaat dat wel redelijk. Het enige "eten" wat ik binnenkrijg is dus soep & yoghurt.
Maar het ergste heb ik achter de rug. Denk ik.
Nee dus.
Ben al 5 dagen slachtoffer van dat k*tgriepvirus. Koorts had ik eerst niet en gaat nu elke dag omhoog, echt niet normaal, sta stijf van de paracetamol, coffeine, vitaminepillen, etc. Het helpt allemaal niet... Maandagmorgen effe langs de dokter, kijken wat die er van zegt.
Als je 's nachts van die kut paniek dromen hebt waarin je geen besef van tijd en plaats meer hebt is nog het ergste van de griep...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:58 schreef Ickeane het volgende:
Ik weetniet of dit het goede forum is...
maar ik had dus eergisteren getraint.. fitness..
ik had daar erg spierpijn van.. dit werdt gisteren steeds erger, kreeg ook buikpijn...
ik lag gisteravond in me bed, en was helemaal aan het trillen... me hele lichaam ik heb toen een wollen deken gepakt en ben dr lekker warm onder gaan liggen.. het trillen verdween toen, wel raar want het was helemaal niet koud.
vanochtend wordt ik wakker, onwijs licht in me hoofd.. nog steeds spierpijn maar iets minder.. maar.... ik ging naar de wc en het liep me echt als water tussen me billen door.. heel erge diareee... ik heb gisteren niks ergs gegeten.
Wat zou dit kunnen zijn? Me ouders hebben ook hetzelfde gegeten als mij en hebben nergens last van. Ook nog steeds buikpijn, en het is net water... die ontlasting echt super super dun. :S
Volgens mij juist wel..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:29 schreef Taran het volgende:
Volgens mij heb ik ook griep of ik ben zwaar verkouden aan het worden. Heb hoofdpijn, en ben snotverkouden, koude rillingen... Volgens heerst het niet echt nu toch?
Airco griepje opgelopen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:29 schreef Taran het volgende:
Volgens mij heb ik ook griep of ik ben zwaar verkouden aan het worden. Heb hoofdpijn, en ben snotverkouden, koude rillingen... Volgens heerst het niet echt nu toch?
Zeker weten dat het heerst!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:29 schreef Taran het volgende:
grappig, maar die meting is allang afgelopen.... Van 1 november 2003 tot 1 april 2004 heeft de Grote Griepmeting plaatsgevonden. Tienduizenden griepmeters in Nederland en Vlaanderen hebben de afgelopen winter hun gezondheid nauwkeurig gevolgd en hun symptomen doorgegeven. Op die manier hebben we de golf van griep en verkoudheid in kaart kunnen brengen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker weten dat het heerst!
Kijk hier maar eens!
http://www.degrotegriepme(...)12-18&thisarticle=32
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:37 schreef Brandmeester het volgende:
[..]
grappig, maar die meting is allang afgelopen.... Van 1 november 2003 tot 1 april 2004 heeft de Grote Griepmeting plaatsgevonden. Tienduizenden griepmeters in Nederland en Vlaanderen hebben de afgelopen winter hun gezondheid nauwkeurig gevolgd en hun symptomen doorgegeven. Op die manier hebben we de golf van griep en verkoudheid in kaart kunnen brengen.
druk voor de gein maar eens op "laat zien" (op die link)
dat kaartje is van 18 december
Same here, nu mis ik verplichte colleges en daarvan moet ik de opdrachten opsturen. Ben ik nog aan het werk, terwijl ik ziek benquote:Op woensdag 14 september 2005 11:50 schreef kikoooooo het volgende:
i heb t ook
kutzooi, kan eigenlijk geen school missen... en daar lig je dan in je bedje
ik mag 1 college per vak per blok missen... zit je dan in week2quote:Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef rthls het volgende:
[..]
Same here, nu mis ik verplichte colleges en daarvan moet ik de opdrachten opsturen. Ben ik nog aan het werk, terwijl ik ziek ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |