abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15882444
heb de hoest gekregen
  vrijdag 2 januari 2004 @ 15:19:55 #152
46794 Berkery
Fat bastard
pi_15901089
quote:
Op woensdag 31 december 2003 13:45 schreef c0ne het volgende:
Heb het ook..
Mijn grootste problemen zijn keel en oren.
Drinken en eten is echt pijnlijk, iemand meer last van??

Maar niet alleen de keel, mijn hele bek doet zeer; lippen, tong, verhemelte tandvlees. Dat houdt concreet in dat ik geen vast voedsel wegkrijg omdat kauwen erg pijnlijk is, maar drinken is ook geen pretje. Met een rietje gaat dat wel redelijk. Het enige "eten" wat ik binnenkrijg is dus soep & yoghurt.

Maar het ergste heb ik achter de rug. Denk ik.

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_15954103
Een vriendin van mij ligt nu al voor de vijfde dag op bed, zonder verbetering. Misselijk, diaree, slap: algemeen beroerd dus.
Moet er zo langzamerhand niet wat verbetering in zitten? En hoe komt het dat jullie toch gewoon achter de computer kunnen kruipen? Zij kan maar met moeite haar bed uitkomen!
"Come hither, Little One", said the crocodile, "for I am the crocodile"... and he wept crocodile tears to show it was quite true.
pi_16093517
Dacht ik mooi aan de griep te ontsnappen...

Nee dus.

Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_16145935
* Ook meldt...

Ben al 5 dagen slachtoffer van dat k*tgriepvirus. Koorts had ik eerst niet en gaat nu elke dag omhoog, echt niet normaal, sta stijf van de paracetamol, coffeine, vitaminepillen, etc. Het helpt allemaal niet... Maandagmorgen effe langs de dokter, kijken wat die er van zegt.
Als je 's nachts van die kut paniek dromen hebt waarin je geen besef van tijd en plaats meer hebt is nog het ergste van de griep...

pi_16148079
Jep, ijlen.. dat is zeer kut.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_16467730
spierpijn, keelpijn(ontsteking), hoofdpijn en allemaal enge dromen
  maandag 19 april 2004 @ 23:12:13 #158
19018 Brennie
CCU nurse
pi_18549918
Post verplaatst:

Geplaatst door: gebruikersnaam - maandag 19 april 2004 @ 22:45

Ik heb dus nu de griep
overal spierpijn,zelfs in spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had.
Nu hadden een aantal mensen die ik ken ook griep, dus er zal wel weer iets heersen.
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n kleine griep zich verplaatst van dorp naar dorp.
Dus kortom kom hier even melden als je griep hebt, en waar je vandaan komt.
Ik ben wel benieuwd of ik via via iemand hier besmet heb. (sorry alvast).
mijn brandhaard zit in iedeergeval in spijkenisse.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_18559108
*meld zich

heeft ook de griep, koorts, keelpijn, snotneus, koude rillingen....voel me blegh...
oja, woonachtend in Friesland
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
pi_20155810
Uit gesloten topic:
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 11:58 schreef Ickeane het volgende:
Ik weetniet of dit het goede forum is...

maar ik had dus eergisteren getraint.. fitness..
ik had daar erg spierpijn van.. dit werdt gisteren steeds erger, kreeg ook buikpijn...

ik lag gisteravond in me bed, en was helemaal aan het trillen... me hele lichaam ik heb toen een wollen deken gepakt en ben dr lekker warm onder gaan liggen.. het trillen verdween toen, wel raar want het was helemaal niet koud.

vanochtend wordt ik wakker, onwijs licht in me hoofd.. nog steeds spierpijn maar iets minder.. maar.... ik ging naar de wc en het liep me echt als water tussen me billen door.. heel erge diareee... ik heb gisteren niks ergs gegeten.

Wat zou dit kunnen zijn? Me ouders hebben ook hetzelfde gegeten als mij en hebben nergens last van. Ook nog steeds buikpijn, en het is net water... die ontlasting echt super super dun. :S
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_20156285
Meldt.
Vanaf dinsdagmiddag rillen, koorts, doodmoe, keelpijn, verkouden, hoofdpijn, spierpijn in mijn oogkassen kortom balen.
Vandaag gaat het iets beter, maar het komt gewoon niet uit nu!
pi_21261549
Volgens mij heb ik ook griep of ik ben zwaar verkouden aan het worden. Heb hoofdpijn, en ben snotverkouden, koude rillingen... Volgens heerst het niet echt nu toch?
pi_21263792
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:29 schreef Taran het volgende:
Volgens mij heb ik ook griep of ik ben zwaar verkouden aan het worden. Heb hoofdpijn, en ben snotverkouden, koude rillingen... Volgens heerst het niet echt nu toch?
Volgens mij juist wel..
Met name de buikgriep dacht ik.
pi_21264190
quote:
Airco griepje opgelopen?
Weer is ook redelijk wisselvallig, dus zou maar zo kunnen. Hou het iig in de gaten of het wel daadwerkelijk griep is .
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:35:30 #165
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_21264289
quote:
Zeker weten dat het heerst!
Kijk hier maar eens!
http://www.degrotegriepme(...)12-18&thisarticle=32
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_21264339
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zeker weten dat het heerst!
Kijk hier maar eens!
http://www.degrotegriepme(...)12-18&thisarticle=32
grappig, maar die meting is allang afgelopen.... Van 1 november 2003 tot 1 april 2004 heeft de Grote Griepmeting plaatsgevonden. Tienduizenden griepmeters in Nederland en Vlaanderen hebben de afgelopen winter hun gezondheid nauwkeurig gevolgd en hun symptomen doorgegeven. Op die manier hebben we de golf van griep en verkoudheid in kaart kunnen brengen.

druk voor de gein maar eens op "laat zien" (op die link)
dat kaartje is van 18 december
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 19:02:44 #167
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_21264798
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:37 schreef Brandmeester het volgende:

[..]

grappig, maar die meting is allang afgelopen.... Van 1 november 2003 tot 1 april 2004 heeft de Grote Griepmeting plaatsgevonden. Tienduizenden griepmeters in Nederland en Vlaanderen hebben de afgelopen winter hun gezondheid nauwkeurig gevolgd en hun symptomen doorgegeven. Op die manier hebben we de golf van griep en verkoudheid in kaart kunnen brengen.

druk voor de gein maar eens op "laat zien" (op die link)
dat kaartje is van 18 december
Je hebt gelijk!
Nou, dan kan die dus ook uit mijn bookmarks.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_21265718
Of het nu heerst of niet, 2 van mijn kids hebben het net gehad en nu lijkt de oudste eraan te moeten geloven.
*Many things can be preserved in alcohol. Dignity is not one of them.*
  maandag 16 augustus 2004 @ 19:40:37 #169
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_21329288
Vorige week was ik de klos, het is nu voorbij gelukkig...
Nu zijn de tissue's niet aan te slepen, snot in overvloed
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_23018886
Bagger volgens mij begin ik het ook te krijgen.

Gisteravond had ik het ineens koud, en toen ineens weer warm, terwijl mijn lichaam zat te trillen, dit heeft de hele nacht door gegaan. Dus ik heb gewoon niet kunnen slapen

Van morgen was dat over, maar had ik 1 verstopte oor, lichte hoofdpijn, keelpijn (had ik de dag er voor ook al), moe en gaar.

En nu zit ik op school

Mja volgens mij heb ik het niet zo heel erg te pakken, tenminste ik hoop van niet

[ Bericht 30% gewijzigd door Soldier2000 op 02-11-2004 13:04:39 ]
BlaBlaBla
pi_30567436
Ben sinds maandag ook slachtoffer
Kan niet goed slapen, omdat ik me de ene keer kapot zweet en de andere keer heb ik het superkoud. Heb een stijve nek, pijn in m'n benen en rug en ongelooflijke koppijn. En m'n paracetamol is bijna op en heb geen zin om naar de stad te gaan!
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_30567591
i heb t ook

kutzooi, kan eigenlijk geen school missen... en daar lig je dan in je bedje
pi_30567732
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:50 schreef kikoooooo het volgende:
i heb t ook

kutzooi, kan eigenlijk geen school missen... en daar lig je dan in je bedje
Same here, nu mis ik verplichte colleges en daarvan moet ik de opdrachten opsturen. Ben ik nog aan het werk, terwijl ik ziek ben
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  woensdag 14 september 2005 @ 14:45:32 #174
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30572278
Ik voel me ook ontzettend beroerd vandaag
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30572399
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:57 schreef rthls het volgende:

[..]

Same here, nu mis ik verplichte colleges en daarvan moet ik de opdrachten opsturen. Ben ik nog aan het werk, terwijl ik ziek ben
ik mag 1 college per vak per blok missen... zit je dan in week2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')