quote:En PGR2
Op dinsdag 2 december 2003 08:30 schreef silver-surfer het volgende:
Kunnen we RS3 spelen strol, met Cho.... zoooo veel zin in!!
Hopelijk krijg ik Live straks aan de praat...ging gister niet helemaal goed. Maar Cho en Bastard zijn echt experts!
Ik Krijg RS3 overigens van de kerstman...ben beetje blut.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-12-2003 08:32]
quote:PGR2 idd
Op dinsdag 2 december 2003 08:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En PGR2
Hopelijk krijg ik Live straks aan de praat...ging gister niet helemaal goed.
Maar Cho en Bastard zijn echt experts!
Ik Krijg RS3 overigens van de kerstman...ben beetje blut.
Hahahaha blut ook... ik ken het gijs..
Hebben Cho en Bastard je geholpen gisteren? Helden zijn het
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
PGR2 idd![]()
Heb er zo veel zin in!! Krijg ik je ook gewoon via live te spreken!!
Ik heb gister al een tijdje met die koptelefoon rondgelopen. Toadette vond het niet uitzien.
quote:December is een dure maand, ik moet nog kerstspullen, eten en kado's kopen. Verder moet ik eind van de maand die surround set betalen (maar dan heb ik gelukkig loon + eindejaarsuitkering al binnen). Eigenlijk was PGR2 en Live al iets teveel van het goede, maar ik kon hem niet laten staan! Echt een gaaf spel! Je kunt naast je eigen naam (die boven je auto zweeft) ook een eigen nummerplaat maken. Op de mijne staat "Gijs".
Hahahaha blut ook... ik ken het gijs..
quote:En gijsje79! Ze heersen!
Hebben Cho en Bastard je geholpen gisteren? Helden zijn het
quote:Hahahaha ik kan het me voorstellen gijs... maar het is wel vreselijk cool!!
Op dinsdag 2 december 2003 08:54 schreef Strolie75 het volgende:Ik heb gister al een tijdje met die koptelefoon rondgelopen. Toadette vond het niet uitzien.
quote:Tis een hele dure maand... maar wel altijd 1 van de leukste!!
December is een dure maand, ik moet nog kerstspullen, eten en kado's kopen. Verder moet ik eind van de maand die surround set betalen (maar dan heb ik gelukkig loon + eindejaarsuitkering al binnen). Eigenlijk was PGR2 en Live al iets teveel van het goede, maar ik kon hem niet laten staan! Echt een gaaf spel! Je kunt naast je eigen naam (die boven je auto zweeft) ook een eigen nummerplaat maken. Op de mijne staat "Gijs".
quote:Hahahahaha .... dat zal je altijd zien..
En gijsje79! Ze heersen!Na 1 uur kwamen we erachter dat ik de verkeerde kabel had.
quote:Ik betwijfel het...zij houd meer van Nintendo games. Misschien als Mario Kart ooit op de XBox verschijnt!
Op dinsdag 2 december 2003 09:13 schreef silver-surfer het volgende:
Hahahaha ik kan het me voorstellen gijs... maar het is wel vreselijk cool!!
Wacht maar.... Toadette gaat straks zelf ook met dat ding opzitten!!
quote:Kerst heerst! Leukste tijd van het jaar! We blijven dit jaar thuis ja, mijn schoonouders komen naar ons. Is eigenlijk voor het eerst dat ik kerst in mijn eigen huisje vier! Voorafgaande jaren was het altijd bij mijn ouders of bij mijn schoonouders. Ik wil het dus echt bijzonder maken! Lekker eten maken, mooie kerstboom, veel drank!
Tis een hele dure maand... maar wel altijd 1 van de leukste!!
Al die dingen die je dan voor jezelf () mag kopen...
Moet je kijken joh... je koopt gewoon weer een Home Cinema set, en wat voor 1
Wat ga je met de kerstdagen doen? Jullie bleven thuis toch?
1 ding is zeker... met kerst zijn wij ook aan het gamen
Hoe vier jij het? Lekker met Karen in je nieuwe huisje?
En die surround set.......ik heb er zoooooooooooooo'n zin in Gijs. Ik wil zoiets al jaren! Ben helemaal filmgek en nu heb ik eindelijk mijn eigen thuisbios compleet!!!
quote:Het begon ermee dat ik na het insteken van mijn 2e netwerkkaart een verkeerde wizard opstarte en uiteindelijk heel Windows XP opnieuw kon installeren omdat hij mijn oorspronkelijke netwerkkaart ook niet meer herkende en internet het dus niet meer deed! Daarna ging het installeren van de 2e netwerkkaart en het sharen van internet goed. Maar toen bleek dat ik een gewone netwerkkabel had terwijl ik een cross cable nodig heb.
Hahahahaha .... dat zal je altijd zien..
Wat had je voor Kabel dan?
Die 3 gijsjes weten een hoop shit over dat Live
quote:dat zeg ik gamma
Op dinsdag 2 december 2003 09:22 schreef Strolie75 het volgende:Maar toen bleek dat ik een gewone netwerkkabel had terwijl ik een cross cable nodig heb.
quote:Ik blijf bezig met kopen....zo gaat het ook prima...
Op dinsdag 2 december 2003 09:25 schreef Magneet het volgende:
dat zeg ik gamma, router kopen werkt ook veel beter imho hoef je tenminste niet altijd je pc aan te hebben staan en er zit ook al een goede firewall in
quote:*Maakt mental note
Op dinsdag 2 december 2003 09:22 schreef Strolie75 het volgende:Maar toen bleek dat ik een gewone netwerkkabel had terwijl ik een cross cable nodig heb.
quote:Ze draait wel bij gijs!!
Op dinsdag 2 december 2003 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik betwijfel het...zij houd meer van Nintendo games. Misschien als Mario Kart ooit op de XBox verschijnt!
quote:Gezellig hoor... zijn fantastische dagen
Kerst heerst! Leukste tijd van het jaar! We blijven dit jaar thuis ja, mijn schoonouders komen naar ons. Is eigenlijk voor het eerst dat ik kerst in mijn eigen huisje vier! Voorafgaande jaren was het altijd bij mijn ouders of bij mijn schoonouders. Ik wil het dus echt bijzonder maken! Lekker eten maken, mooie kerstboom, veel drank!Hoe vier jij het? Lekker met Karen in je nieuwe huisje?
En die surround set.......ik heb er zoooooooooooooo'n zin in Gijs. Ik wil zoiets al jaren! Ben helemaal filmgek en nu heb ik eindelijk mijn eigen thuisbios compleet!!!
quote:Ik las het ja.... je moest heel XP opnieuw installeren.
Het begon ermee dat ik na het insteken van mijn 2e netwerkkaart een verkeerde wizard opstarte en uiteindelijk heel Windows XP opnieuw kon installeren omdat hij mijn oorspronkelijke netwerkkaart ook niet meer herkende en internet het dus niet meer deed! Daarna ging het installeren van de 2e netwerkkaart en het sharen van internet goed. Maar toen bleek dat ik een gewone netwerkkabel had terwijl ik een cross cable nodig heb.
quote:LUL
Op dinsdag 2 december 2003 08:28 schreef silver-surfer het volgende:
Hoop ik
MOGGUH!!!!
quote:Kost zo'n ding dan?
Op dinsdag 2 december 2003 09:25 schreef Magneet het volgende:[..]
dat zeg ik gamma
, router kopen werkt ook veel beter imho hoef je tenminste niet altijd je pc aan te hebben staan en er zit ook al een goede firewall in
quote:Godver, bij Cho, Daan en Quinny gaan eten!
Op dinsdag 2 december 2003 09:43 schreef silver-surfer het volgende:
Gezellig hoor... zijn fantastische dagen![]()
Dat eten inderdaad,en voor het eerst in je eigen huisje ...
Karen en ik vieren 1e kerstdag bij mijn ouders, de 2e is nog niet besproken maar die zal waarschijnlijk bij haar ouders zijn.
Heb er wel weer zin in!! Volgend jaar willen we ook tenminste 1 dag in ons huis vieren, lijkt me heerlijk.
3e kerstdag (voor de gelegenheid in het leven geroepen, jaarlijks) gaan we naar Cho en Quinny, lekker eten
Ik vind kerstavond altijd het leukst, veel vreten, nog meer drinken en een asociale berg kado's uitpakken!
quote:Ik hoop het!
Ik las het ja.... je moest heel XP opnieuw installeren.
Een cross cable ...... das last.. dus die ga je vandaag halen?
Vanavond Live
quote:Morgeuh!
Op dinsdag 2 december 2003 09:44 schreef mr_Brown het volgende:
MOGGUH!!!!
Hoe zit het met die foto's?
quote:Pootjeee
Op dinsdag 2 december 2003 09:44 schreef mr_Brown het volgende:[..]
LUL
MOGGUH!!!!
Another day in HELL?
quote:pff eurotje of 50 oid, en er zijn sommige adsl modems die te hacken zijn tot router. Zelf heb ik bij mycom een routertje gekocht en heb er nu 5 of 6 computers achterhangen en werkt perfect.
Op dinsdag 2 december 2003 09:47 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Kost zo'n ding dan?
Volgens mij is mijn modem ook al een router, kan dat?
quote:ehhh ik heb ze al geupload.... ( lekker mooi nederlands woord) maar er is iets met dat klote planet account van mij.... ik krijg niks meer te zien....
Op dinsdag 2 december 2003 09:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Morgeuh!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:48 schreef Strolie75 het volgende:Morgeuh!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:48 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Pootjeee
Another day in HELL?
quote:Ja he!! GOEIE SMOES !!
Op dinsdag 2 december 2003 09:55 schreef mr_Brown het volgende:[..]
ehhh ik heb ze al geupload.... ( lekker mooi nederlands woord) maar er is iets met dat klote planet account van mij.... ik krijg niks meer te zien....
quote:Slurfer..... die van jou dus..... ik heb dat thuis liggen....
Op dinsdag 2 december 2003 09:54 schreef Magneet het volgende:[..]
pff eurotje of 50 oid, en er zijn sommige adsl modems die te hacken zijn tot router. Zelf heb ik bij mycom een routertje gekocht en heb er nu 5 of 6 computers achterhangen en werkt perfect.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:56 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Ja he!! GOEIE SMOES !!
quote:Cool zo'n website die zich aan de gebruiker aanpast!
Op dinsdag 2 december 2003 10:01 schreef mr_Brown het volgende:
*ergert zich aan de traaaaaaaagheeeeiiiiiiddddd aaahhhhhh*
quote:ik heb dan thuis ook ADSL NEGRO..... downloaden.... supersnel!!! maar uploaden.... traaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg
Op dinsdag 2 december 2003 10:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Cool zo'n website die zich aan de gebruiker aanpast!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 08:30 schreef silver-surfer het volgende:
Kunnen we RS3 spelen strol, met Cho.... zoooo veel zin in!!
http://insider.ign.com/download/video/headtohead/p/PoP_video-h2h_120103.mov
FOUT
De gevraagde URL kon niet worden opgehaald
--------------------------------------------------------------------------------
Tijdens het opvragen van de URL: http://cgi02.planet.nl/cgi-bin/mutate.cg
kwam de volgende fout voor:
Verbinding mislukt
Het systeem gaf terug:
(110) Connection timed out
De door u gezochte server of het netwerk is onbereikbaar. Probeer het verzoek opnieuw.
--------------------------------------------------------------------------------
Generated Tue, 02 Dec 2003 08:39:09 GMT by calamaris.werklinq.nl (Squid/2.4.STABLE6)
[Dit bericht is gewijzigd door mr_Brown op 02-12-2003 10:12]
quote:Straks downloaden!!! Welke is het stoerst, de XBox-versie zeker?
Op dinsdag 2 december 2003 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol ? Videoreview van PoP head to head IGNhttp://insider.ign.com/download/video/headtohead/p/PoP_video-h2h_120103.mov
quote:12%
Op dinsdag 2 december 2003 10:11 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Straks downloaden!!! Welke is het stoerst, de XBox-versie zeker?
quote:Typisch voor een neger....zuigen gaat supersnel maar iets nuttigs bijdragen gaat superlangzaam.
Op dinsdag 2 december 2003 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb dan thuis ook ADSL NEGRO..... downloaden.... supersnel!!! maar uploaden.... traaaaaaaaaaaaagggggggggggggggg
quote:Kun je met XBox-Live ook cybersexen?
Op dinsdag 2 december 2003 10:08 schreef Chocobo het volgende:
quote:hehehehe
Op dinsdag 2 december 2003 10:12 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Typisch voor een neger....zuigen gaat supersnel maar iets nuttigs bijdragen gaat superlangzaam.
quote:Wat een kutnacht he
Op dinsdag 2 december 2003 10:15 schreef Quinny het volgende:
ik wil nog.........
quote:Hey Quinny!
ik wil nog.........
Weer vaak moeten opstaan vannacht? Was die kleine pepernoot weer onrustig?
quote:Hier is het klotesaai...ben de hele week nog bezig met het nakijken van die ^%$%#*@ tabellen.
Op dinsdag 2 december 2003 10:19 schreef Magneet het volgende:
Faaaaaaaart, fucking druk hier dat ik er scheten van moet laten
quote:was het horror gijs??
Op dinsdag 2 december 2003 10:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een kutnacht he
quote:Was het hel Quin?
ik wil nog.........
quote:Volgens mij zijn ze allebei achter de PC in slaap gevallen.
Op dinsdag 2 december 2003 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
was het horror gijs??
quote:Ik voel met je mee strol... zoiets zuigt!!
Op dinsdag 2 december 2003 10:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hier is het klotesaai...ben de hele week nog bezig met het nakijken van die ^%$%#*@ tabellen.
Hoorde dit net van een collega Typ op deze site een url in van een site die je wilt bekijken van jaren geleden. Dus hoe die site er vroeger uit zag. Ze slaan echt alles op. Zelfs consolegamers.nl uit 2002 vind ik en ik heb weer even kunnen zien hoe IGN er in 99 uit zag.
De "way back" machine
Probeer het zelf eens.
quote:Voordeel is wel dat je dat niet lang achter elkaar kunt doen, dus ik kan tussendoor lekker Fokken!
Op dinsdag 2 december 2003 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
Ik voel met je mee strol... zoiets zuigt!!
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35546
Gelukkig maar.. krijgen we niet 1 of andere sbs6 cunt die niet kan commentaar geven
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:34 schreef Hakkert het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35546
Gelukkig maar.. krijgen we niet 1 of andere sbs6 cunt die niet kan commentaar geven
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:consolegamers.nl ziet er nu toch nog hetzelfde uit als in 2002?
Op dinsdag 2 december 2003 10:28 schreef Chocobo het volgende:
http://www.archive.orgHoorde dit net van een collega
Typ op deze site een url in van een site die je wilt bekijken van jaren geleden. Dus hoe die site er vroeger uit zag. Ze slaan echt alles op. Zelfs consolegamers.nl uit 2002 vind ik en ik heb weer even kunnen zien hoe IGN er in 99 uit zag.
![]()
De "way back" machine
![]()
Probeer het zelf eens.
![]()
quote:ik stem voor om met alle gijzen die site te gaan maken
Op dinsdag 2 december 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
consolegamers.nl ziet er nu toch nog hetzelfde uit als in 2002?
quote:Nee Gijs,...
Op dinsdag 2 december 2003 10:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
consolegamers.nl ziet er nu toch nog hetzelfde uit als in 2002?
quote:het is hier gewoon afschuwelijk druk
Op dinsdag 2 december 2003 10:21 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hier is het klotesaai...ben de hele week nog bezig met het nakijken van die ^%$%#*@ tabellen.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Nee Gijs,...
quote:hai chibi
Op dinsdag 2 december 2003 10:38 schreef chibibo het volgende:
Hak!
quote:Sjesus.....die gasten sporen niet hoor.... bizar.... gaaf man
Typ op deze site een url in van een site die je wilt bekijken van jaren geleden. Dus hoe die site er vroeger uit zag. Ze slaan echt alles op. Zelfs consolegamers.nl uit 2002 vind ik en ik heb weer even kunnen zien hoe IGN er in 99 uit zag.
![]()
De "way back" machine
![]()
Probeer het zelf eens.
![]()
quote:Neet! hoest met je ogen? zijn ze er al uitgevallen?
Op dinsdag 2 december 2003 10:38 schreef Magneet het volgende:[..]
het is hier gewoon afschuwelijk druk
quote:Godver, ik sta er ook in met ffml.org!
http://www.archive.org
quote:in 1 woord: fucking geniaal
![]()
De "way back" machine
![]()
Probeer het zelf eens.
![]()
quote:Tis wel weer de url van de week ja
Op dinsdag 2 december 2003 10:49 schreef kepler het volgende:[..]
in 1 woord: fucking geniaal
quote:allemaal herinneringen aan vroeger
Op dinsdag 2 december 2003 10:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis wel weer de url van de week ja
quote:Ja? Vinden ze hem cool? Zie je het verschil goed tussen de versies?
Op dinsdag 2 december 2003 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Het wordt Prince of Persia op Xbox Strol
quote:Grafisch weinig verschil.... Cube wint het net omdat het wat lichter van beeld is maar Xbox heeft realtime lighting en meer polygons,... tevens veeeel meer particle effects.
Op dinsdag 2 december 2003 11:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja? Vinden ze hem cool? Zie je het verschil goed tussen de versies?
Geluid wint Xbox zonder twijfel en Cube is dan laatste. Cube compromeerd het geluid veels te veel. + de Xbox versie is DD 5.1 PS2 scoort ook wel aardig met geluid maar loopt achter aan wat framerate betreft. Ook Xbox heeft de beste framerate dus alles loop soepeltjes.
Features wint Xbox ook omdat er veel meer in zin. Pop1 en 2 + 3D remake. Tevens is het spel Live enabled zodat iedereen kan zien dat je PoP speelt en uitgenodigd kan worden.
Die graphics Gijs
quote:kan je via live met zn 2en spelen? Hoe werkt dt dan?
Op dinsdag 2 december 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Grafisch weinig verschil.... Cube wint het net omdat het wat lichter van beeld is maar Xbox heeft realtime lighting en meer polygons,... tevens veeeel meer particle effects.
Geluid wint Xbox zonder twijfel en Cube is dan laatste. Cube compromeerd het geluid veels te veel. + de Xbox versie is DD 5.1
PS2 scoort ook wel aardig met geluid maar loopt achter aan wat framerate betreft. Ook Xbox heeft de beste framerate dus alles loop soepeltjes.
Features wint Xbox ook omdat er veel meer in zin. Pop1 en 2 + 3D remake. Tevens is het spel Live enabled zodat iedereen kan zien dat je PoP speelt en uitgenodigd kan worden.
Die graphics Gijs
quote:van vermoeidheid ja, heb afgelopen weekend een ritme opgebouwd dat ik pas om 1.30 kan slapen en dat is best kut als je om 7.00 weer op moet
Op dinsdag 2 december 2003 10:39 schreef Hakkert het volgende:[..]
Neet! hoest met je ogen? zijn ze er al uitgevallen?
quote:Zoals je tijdens de meet al zei, volgens mij valt dat lichter beeld ook wel mee als je een goede TV en een RGB-kabel hebt.
Op dinsdag 2 december 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Grafisch weinig verschil.... Cube wint het net omdat het wat lichter van beeld is maar Xbox heeft realtime lighting en meer polygons,... tevens veeeel meer particle effects.
quote:
Geluid wint Xbox zonder twijfel en Cube is dan laatste. Cube compromeerd het geluid veels te veel. + de Xbox versie is DD 5.1PS2 scoort ook wel aardig met geluid maar loopt achter aan wat framerate betreft. Ook Xbox heeft de beste framerate dus alles loop soepeltjes.
quote:Uitgenodigd waarvoor? Een kopje thee?
quote:Ik wil je dat spel Gijs!
Die graphics Gijs
quote:Das nie fijn gijs.. Eerder in je bedje gaan liggen dus
Op dinsdag 2 december 2003 11:13 schreef Magneet het volgende:[..]
van vermoeidheid ja, heb afgelopen weekend een ritme opgebouwd dat ik pas om 1.30 kan slapen en dat is best kut als je om 7.00 weer op moet
quote:ze kunnen het nog over PGR2 gaan hebben
Op dinsdag 2 december 2003 11:15 schreef Hakkert het volgende:
willen gijzen nu eens nokken met mij lekker maken voor x-box live
quote:Is moeilijk Gijs, hij is namelijk altijd eerst 3 uur bezig met het vinden van zijn bed.
Op dinsdag 2 december 2003 11:14 schreef Hakkert het volgende:
Das nie fijn gijs.. Eerder in je bedje gaan liggen dus
Eerder beginnen met zoeken dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-12-2003 11:20]
quote:B.. lekkere knuffelbeer van me
Op dinsdag 2 december 2003 11:18 schreef Bastard het volgende:
meld.
quote:Doe us lief
Op dinsdag 2 december 2003 11:19 schreef kepler het volgende:[..]
ze kunnen het nog over PGR2 gaan hebben
quote:weet ik maar wilde gister The Family nog zien en toen was het weer 22.30 voor ik richting bed ging en een uur of 23.30 voor ik sliep ( duur bij mij altijd lang )
Op dinsdag 2 december 2003 11:14 schreef Hakkert het volgende:[..]
Das nie fijn gijs.. Eerder in je bedje gaan liggen dus
quote:De oplossing idd
Op dinsdag 2 december 2003 11:19 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Is moeilijk Gijs, hij is namelijk altijd eerst 3 uur bezig met het vinden van zijn bed.
quote:Das veels te duur voor jou
Op dinsdag 2 december 2003 11:15 schreef Hakkert het volgende:
willen gijzen nu eens nokken met mij lekker maken voor x-box live
quote:godverdegodver
Is moeilijk Gijs, hij is namelijk altijd eerst 3 uur bezig met het vinden van zijn bed.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:24 schreef Chocobo het volgende:[..]
Das veels te duur voor jou
quote:geeft nix hoor
Op dinsdag 2 december 2003 11:25 schreef Magneet het volgende:[..]
godverdegodver
quote:gheghe
Op dinsdag 2 december 2003 11:25 schreef Magneet het volgende:[..]
godverdegodver
quote:whahahahahahahaha
quote:jij mag pas lachen als ik die fucking fotos van je gezien heb!
Op dinsdag 2 december 2003 11:28 schreef mr_Brown het volgende:[..]
whahahahahahahaha
quote:daar heeft tie een goed puntje gevonden
Op dinsdag 2 december 2003 11:29 schreef Magneet het volgende:[..]
jij mag pas lachen als ik die fucking fotos van je gezien heb!
quote:en jouw heb ik vrijdag volgens mij ook gemist gvd
Op dinsdag 2 december 2003 11:32 schreef kepler het volgende:[..]
daar heeft tie een goed puntje gevonden
quote:klopt, ik was er om half twaalf en jij was toen net weg geloof ik
Op dinsdag 2 december 2003 11:33 schreef Magneet het volgende:[..]
en jouw heb ik vrijdag volgens mij ook gemist gvd
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:34 schreef kepler het volgende:[..]
klopt, ik was er om half twaalf en jij was toen net weg geloof ik
quote:had het al gezien ja, zijn we daar gelukkig ook weer vanaf, niet dat hij slecht rijd dat kan hij heus wel maar om hem bij 1 vd slechte teams te zien ajn biet
Op dinsdag 2 december 2003 11:46 schreef kepler het volgende:
www.verstappen.nlJos niet naar Jaguar
![]()
![]()
![]()
quote:beter bij 1 van de slechte teams dan helemaal niet. Hij had nooit moeten zeggen dat tie nooit meer naar Minardi zou gaan. Maar dat is ook veranderd afgelopen week, toen zei tie opeens dat tie op dit moment niet naar Minardi wil omdat ze hun zaken niet op orde hebben. Zou me dus niks verbazen als tie volgend jaar weer in de minardi zit... (maar beter dan niks, anders is het afgelopen met sjoske)
Op dinsdag 2 december 2003 11:49 schreef Magneet het volgende:[..]
had het al gezien ja, zijn we daar gelukkig ook weer vanaf, niet dat hij slecht rijd dat kan hij heus wel maar om hem bij 1 vd slechte teams te zien ajn biet
hoi quinny
quote:Uit het ER topic, maar dit kan ik jullie niet onthouden
Judge is de Robinson!
Blinde paniek vorige week bij jullie bevlogen huiscolumnist: De enige echte Robinson 2003 heeft de expeditie moeten verlaten en dat is zo'n beetje de dood van het programma. Zo'n Bjorn heeft meer woekerende haarwortels dan effectieve hersencellen maar potverdomme, wat een survivalaar was het! Terwijl de rest van die verschrikkelijke mooiweerstrandjutters dagelijks teleurgesteld hun klamboe indoken omdat er weer geen gebakken kibbeling met saus in hun visnet was blijven hangen, zat Bjorn met een zelfgemaakte vuistbijl het eelt van z'n hoeven te knasten en tussendoor wat versgevangen karakollen te mollen voor het avondeten. De zandvlooien liepen in polonaise over z'n aambeien, de muskieten vraten 'm kaal tot op het bot maar 'dit is echt geniet'n mens'n, dit is Robinson!' Er gaan geruchten dat ie al dagen ergens op een rotsblok van 2 vierkante meter in de Indische Oceaan op een met groene zeep ingesmeerde paal balanceert om alsnog in de finale te komen. We wachten het even af.Lees verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-11-30-ER-column.htm
quote:
Die egoistische zelfverklaarde bosjesman kan geen levend schepsel zien kruipen of hij wil het, al dan niet geroerbakt, in zn slokfabriek proppen. Op zich een goede eigenschap voor een Robinson maar Judge wil eigenlijk alleen maar op survival met een combi-magnetron en een Keurslager om de hoek.
quote:tja, tis maar waar je je aan ergert
Op dinsdag 2 december 2003 12:00 schreef Hakkert het volgende:[..]
Uit het ER topic, maar dit kan ik jullie niet onthouden
maar die robin is wel uitgekookt
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:05 schreef Hakkert het volgende:
lunch
quote:Ja was het leuk schat
Op dinsdag 2 december 2003 11:51 schreef Quinny het volgende:
Nee ben niet in slaap gevallen hoor
Had net twee collega's op bezoek even weer gelachen.
Ga nu daan eten geven en hopen dat hij dan even een paar uur gaat slapen.
quote:ik ook
Op dinsdag 2 december 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
ik moet nog even wachten
quote:Ik ook; broodjes besteld bij de, eh, broodjeszaak.
Op dinsdag 2 december 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:ik moet nog even wachten
quote:ik ook
Op dinsdag 2 december 2003 12:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
ik moet nog even wachten
quote:doe ff bellen als je wordt opgehaald, zit nu op LR
Op dinsdag 2 december 2003 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word gewoon opgehaald voor Lunch
quote:ik zit op TH nu op de 1V.. Bel je mij ook ff
Op dinsdag 2 december 2003 12:15 schreef kepler het volgende:[..]
doe ff bellen als je wordt opgehaald, zit nu op LR
quote:Hij belde net, over 15 minuten istie bij mij. En dan nog 10 min later op de aula. Ik bel als we wegrijden.
Op dinsdag 2 december 2003 12:15 schreef kepler het volgende:[..]
doe ff bellen als je wordt opgehaald, zit nu op LR
quote:sgoed, als je binnen 10 minuten bij de TUDelft aula kan zijn?
Op dinsdag 2 december 2003 12:17 schreef Hakkert het volgende:[..]
ik zit op TH nu op de 1V.. Bel je mij ook ff
quote:ehm nee.. dat red ik NET niet
Op dinsdag 2 december 2003 12:18 schreef kepler het volgende:[..]
sgoed, als je binnen 10 minuten bij de TUDelft aula kan zijn?
quote:Smeert die dan je bammetje
Op dinsdag 2 december 2003 12:13 schreef Hakkert het volgende:[..]
ik ook
Me pa komt om half 1 thuis
quote:dan bel ik dus ook niet, huilie
Op dinsdag 2 december 2003 12:19 schreef Hakkert het volgende:[..]
ehm nee.. dat red ik NET niet
quote:GODVERDOMME!!!!
Op dinsdag 2 december 2003 12:00 schreef Hakkert het volgende:[..]
Uit het ER topic, maar dit kan ik jullie niet onthouden
Ik vind het dus NIET cool te weten wie er wint he!
quote:nee cunt, maar dan lunchen we ff gezamenlijk.. wel zo gezellig he
Op dinsdag 2 december 2003 12:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Smeert die dan je bammetje
16-12 een gesprek bij een Verstandelijk gehandicapte zorginstelling, mensen met gedragsproblemen.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:23 schreef Bastard het volgende:
16-12 een gesprek bij een Verstandelijk gehandicapte zorginstelling, mensen met gedragsproblemen.
quote:Nou die hoeven zich geen zorgen te maken.. net als Tjechie niet.. Nederland gaat verliezen.
Op dinsdag 2 december 2003 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Duitsland poepthttp://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article6255131.ece
quote:CUNT.. het is een column in een krant ofzo... Hij zegt niet wie er wint
Op dinsdag 2 december 2003 12:21 schreef Bastard het volgende:[..]
GODVERDOMME!!!!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:24 schreef Bastard het volgende:[..]
Nou die hoeven zich geen zorgen te maken.. net als Tjechie niet.. Nederland gaat verliezen.
quote:rustig maar, tis een column. Titel gaat over een uitspraak van Judge zelf
Op dinsdag 2 december 2003 12:21 schreef Bastard het volgende:[..]
GODVERDOMME!!!!
zelf wilde ik ook zo reageren, totdat ik de column las
quote:Terecht
Op dinsdag 2 december 2003 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Duitsland poepthttp://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article6255131.ece
quote:16-12 ben ik jarig
Ineens komen de sollicitatie gesprekken weer op gang16-12 een gesprek bij een Verstandelijk gehandicapte zorginstelling, mensen met gedragsproblemen.
quote:Oh.. dat dacht ik
Op dinsdag 2 december 2003 12:24 schreef Hakkert het volgende:[..]
CUNT.. het is een column in een krant ofzo... Hij zegt niet wie er wint
quote:B! is af en toe zooo blond he!
Op dinsdag 2 december 2003 12:24 schreef kepler het volgende:[..]
rustig maar, tis een column. Titel gaat over een uitspraak van Judge zelf
zelf wilde ik ook zo reageren, totdat ik de column las
quote:Beter ! Succes maar weer dan !
Ineens komen de sollicitatie gesprekken weer op gang16-12 een gesprek bij een Verstandelijk gehandicapte zorginstelling, mensen met gedragsproblemen.
quote:Goeie dag dus
16-12 ben ik jarig
quote:Je moet niet denken.. je moet de hele dag knuffelen
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh.. dat dacht ik
quote:Oi, ik zie jou het nog posten ook wie er gaat winnen hoor
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef Hakkert het volgende:[..]
B! is af en toe zooo blond he!
![]()
quote:Dat gaat je geluk brengen.. Ik weet wel bijna zeker dat je wordt aangenomen
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Goeie dag dus
quote:
16-12 ben ik jarig
Sorry Hakkert, het is sterker dan ik
quote:Ik wil het zelf niet weten.. maar het is gio.. ah oeps wat type ik nou
Op dinsdag 2 december 2003 12:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Oi, ik zie jou het nog posten ook wie er gaat winnen hoor
quote:HOERRRRRRR!
Op dinsdag 2 december 2003 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Sorry Hakkert, het is sterker dan ik
quote:Ja, gaan we weer
Op dinsdag 2 december 2003 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Beter ! Succes maar weer dan !
Half jaar thuis zitten.. schrijven, bellen, hopen, jullie lastig vallen.. zou dan eindelijk eens het geluk mij toelachen?
quote:kan niet anders dan op zo'n mooie dag
Op dinsdag 2 december 2003 12:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja, gaan we weer
Half jaar thuis zitten.. schrijven, bellen, hopen, jullie lastig vallen.. zou dan eindelijk eens het geluk mij toelachen?
quote:Help me ff herrineren dat ik jou bij de volgende meet wat breek.
Op dinsdag 2 december 2003 12:26 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik wil het zelf niet weten.. maar het is gio.. ah oeps wat type ik nou
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:27 schreef Bastard het volgende:[..]
Help me ff herrineren dat ik jou bij de volgende meet wat breek.
quote:Zo dat lijkt me cool werk om te doen. Succes alvast.
quote:hij past er precies tussen
Op dinsdag 2 december 2003 12:28 schreef Quinny het volgende:[..]
Zo dat lijkt me cool werk om te doen. Succes alvast.
quote:
16-12 ben ik jarig
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Zo je gaat lekker he vandaag
Op dinsdag 2 december 2003 12:29 schreef Hakkert het volgende:[..]
hij past er precies tussen
![]()
![]()
quote:I could care less, but then I would first need a lobotomy
16-12 ben ik jarig
quote:ikke ook
Op dinsdag 2 december 2003 12:28 schreef Hakkert het volgende:
ik ga weer lunchen
quote:Ja dank je
Op dinsdag 2 december 2003 12:28 schreef Quinny het volgende:[..]
Zo dat lijkt me cool werk om te doen. Succes alvast.
Lijkt me ook mooi.. en als ik mn SPW ook nog eens kan halen in de loop van de tijd lach ik me helemaal scheef.. Kan ik daarna alsnog in de gevangenis werken met jongeren!
quote:Nee hoor.. moet altijd wel om je lachen.
is het weer hakkert sucked dag
quote:2 armen breken *Noteert*
hij past er precies tussen
![]()
![]()
quote:*alvast duimt*
quote:Hakkert niet-sucked dagen zijn zeldzamer.
Op dinsdag 2 december 2003 12:29 schreef Hakkert het volgende:is het weer hakkert sucked dag
quote:Ja...
Op dinsdag 2 december 2003 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens 10 meter UTP Cat5 patchkabel RJ45 M-M Cross Link, 10/100 gehaald. Zou het daarmee wel lukken?
quote:Ja
Ik heb trouwens 10 meter UTP Cat5 patchkabel RJ45 M-M Cross Link, 10/100 gehaald. Zou het daarmee wel lukken?
quote:Yep
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:40 schreef ChOas het volgende:
Ja...
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ja
quote:Cuntjes!
Op dinsdag 2 december 2003 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Yep
quote:Er loopt een topic over Gijs...klinkt mij teveel als in een slachtofferrol kruipen. Een boterham met pindakaas kan iedereen in Nederland voor zijn kind betalen en scholen hebben vaak allerlei spaarplannen voor (dure) schooluitjes.
Op dinsdag 2 december 2003 12:46 schreef Bastard het volgende:
Op het eerste gezicht nietszeggend... maar ik vind het wel heel erg zielig voor die kinderen.. Zo buitengesloten, en kinderen zijn hard naar elkaar dus die hebben er nog meer last van. http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35561
Meeste ouders geven het geld liever ergens anders aan uit en denken dat de school toch wel bijspringt als ze maar zielig genoeg doen.
quote:Ja maar nu scheer je alle ouders over 1 kam.. ik denk dat er wel degelijk een armoe kan zijn, dat ouders het gewoon niet kunnen opbrengen om naast zoveel schoolgeld ook nog eens het dure schoolreisje te betalen.
Op dinsdag 2 december 2003 12:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Meeste ouders geven het geld liever ergens anders aan uit en denken dat de school toch wel bijspringt als ze maar zielig genoeg doen.
Dat van een boterham niet meegeven door tijdgebrek vind ik ook larie.. sta dan 10 minuten eerder op of smeer het savonds.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zo je gaat lekker he vandaag
quote:kusje?
Op dinsdag 2 december 2003 12:32 schreef Bastard het volgende:[..]
2 armen breken *Noteert*
quote:strol ik wil je!
Op dinsdag 2 december 2003 12:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hakkert niet-sucked dagen zijn zeldzamer.
quote:laat dan die koters zelf hun boterham smeren zo moeilijk is dat niet
Op dinsdag 2 december 2003 12:51 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja maar nu scheer je alle ouders over 1 kam.. ik denk dat er wel degelijk een armoe kan zijn, dat ouders het gewoon niet kunnen opbrengen om naast zoveel schoolgeld ook nog eens het dure schoolreisje te betalen.
Dat van een boterham niet meegeven door tijdgebrek vind ik ook larie.. sta dan 10 minuten eerder op of smeer het savonds.
quote:Ik denk dat het ook te maken heeft met prioriteiten stellen, kijk eens even naar dat topic in OOG, daar staan een paar aardige voorbeelden.
Op dinsdag 2 december 2003 12:51 schreef Bastard het volgende:
Ja maar nu scheer je alle ouders over 1 kam.. ik denk dat er wel degelijk een armoe kan zijn, dat ouders het gewoon niet kunnen opbrengen om naast zoveel schoolgeld ook nog eens het dure schoolreisje te betalen.
Mijn vriendin geeft les op een basisschool en zo duur zijn die tripjes echt niet.
Maar het blijft natuurlijk lullig voor die kinderen.
quote:Nou mijn ouders vonden het altijd best veel geld hoor...
Op dinsdag 2 december 2003 12:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met prioriteiten stellen, kijk eens even naar dat topic in OOG, daar staan een paar aardige voorbeelden.
Mijn vriendin geeft les op een basisschool en zo duur zijn die tripjes echt niet.
Maar het blijft natuurlijk lullig voor die kinderen.
quote:Je hebt kleine tripjes, die kosten meestal niet meer als 20 euro een grote trips (meestal eentje aan het eind van het schooljaar), bijvoorbeeld naar Rome. Maar dat wordt al tijdens het eerste jaar aangekondigd.
Op dinsdag 2 december 2003 12:55 schreef Hakkert het volgende:
Nou mijn ouders vonden het altijd best veel geld hoor...
quote:Ja die van mij ook.. en als ik wel eens hoor wat ze tegenwoordig kwijt zijn voor schoolgeld en aanverwante dingen.
Op dinsdag 2 december 2003 12:55 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nou mijn ouders vonden het altijd best veel geld hoor...
Anders kan de bus toch een paar keer langs het huis van zon kind rijden? Heeft hij toch nog een beetje het gevoel dat mij meegaat.
[/extreme-lul mode]
quote:Ik kan er niet zo laconiek over doen vandaag.
Op dinsdag 2 december 2003 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[extreme-lul mode]Anders kan de bus toch een paar keer langs het huis van zon kind rijden? Heeft hij toch nog een beetje het gevoel dat mij meegaat.
[/extreme-lul mode]
quote:Ja oke.. maar wij zijn met 3-en thuis dus das al 3x 20 euro en dan 3x zo'n eindejaars tripje en 3x schoolgeld en dan ook nog een hypotheek enzo... Dan is ook die 20 euro best veel geld
Op dinsdag 2 december 2003 12:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je hebt kleine tripjes, die kosten meestal niet meer als 20 euro een grote trips (meestal eentje aan het eind van het schooljaar), bijvoorbeeld naar Rome. Maar dat wordt al tijdens het eerste jaar aangekondigd.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:00 schreef Bastard het volgende:
Whehehe, zoek eens op GIOVANNI op google images
quote:Marisa Giovanni is een slet.
Op dinsdag 2 december 2003 13:00 schreef Bastard het volgende:
Whehehe, zoek eens op GIOVANNI op google images
quote:ja oke dat is zo.. mijn ouders brachten het geld ook altijd wel op en ik kreeg me bammetjes ook mee naar school
Op dinsdag 2 december 2003 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
Maar even serieus, het blijft erg lullig voor die kinderen. Maar toch overheerst bij mij het gevoel dat ouders wel erg gemakkelijk in een slachtofferrol kruipen. Als een kind door omstandigheden echt niet meekan betaald de school het meestal. Maar ik krijg het gevoel dat veel van die sociaal wat zwakkere ouders nu zon idee hebben van "dat wil ik ook, ik ben ook zielig, en van dat geld ga ik wel naar een concert van Frans Bauer".
quote:Ok, toegegeven, ik had er niet aan gedacht dat er ook mensen met meerdere schoolgaande kinderen zijn.
Op dinsdag 2 december 2003 13:01 schreef Hakkert het volgende:
Ja oke.. maar wij zijn met 3-en thuis dus das al 3x 20 euro en dan 3x zo'n eindejaars tripje en 3x schoolgeld en dan ook nog een hypotheek enzo... Dan is ook die 20 euro best veel geld
Maar is het dan een recht om mee te gaan op zo'n schooltrip? Het hoort niet bij het reguliere lessenpakket en wordt als extra aangeboden? Klinkt misschien hard maar zo is het leven nu eenmaal.
quote:klopt je hoeft niet mee maar das wel een drama voor een kind volgens mij
Op dinsdag 2 december 2003 13:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ok, toegegeven, ik had er niet aan gedacht dat er ook mensen met meerdere schoolgaande kinderen zijn.
Maar is het dan een recht om mee te gaan op zo'n schooltrip? Het hoort niet bij het reguliere lessenpakket en wordt als extra aangeboden? Klinkt misschien hard maar zo is het leven nu eenmaal.
quote:Ik heb nooit zoveel tripjes gehad. Een keer naar Amsterdam en een keer naar Rotterdam geloof ik.
Op dinsdag 2 december 2003 13:05 schreef Hakkert het volgende:
klopt je hoeft niet mee maar das wel een drama voor een kind volgens mij.. Gelukkig zelf nooit hoeven meemaken
quote:dat noemen ze echt liefde
Op dinsdag 2 december 2003 13:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb nooit zoveel tripjes gehad. Een keer naar Amsterdam en een keer naar Rotterdam geloof ik.
Toadette wel in haar laatste jaar (naar London), maar ze is toen niet gegaan omdat ze het geld nodig had om met mij naar Kreta te gaan!
quote:Was ook een bouttrip, hardstikke duur (iets van 400 gulden) en je verbleef bij een gastgezin in the middle of nowhere. Ze gingen één dagje met de bus naar London en voor de rest konden ze op scholen in de buurt gaan rondkijken (ze heeft pabo gedaan).
Op dinsdag 2 december 2003 13:09 schreef Hakkert het volgende:
dat noemen ze echt liefde![]()
quote:Prince of Persia, MGS3, GT4 en RE4.
Op dinsdag 2 december 2003 13:10 schreef Hakkert het volgende:
gijsssss kijk ff op me wish-list.. Mis ik nog coole games die ik ECHT moet hebben ?
quote:Had MGS net toegevoegd
Op dinsdag 2 december 2003 13:13 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Prince of Persia, MGS3, GT4 en RE4.
quote:*heeft*
Op dinsdag 2 december 2003 08:31 schreef chibibo het volgende:
Ik wil de Zelda bonus disk.
quote:Ker
Op dinsdag 2 december 2003 13:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
*heeft*
quote:
quote:Hey Strol & Quin
Op dinsdag 2 december 2003 13:18 schreef Quinny het volgende:[..]
![]()
quote:Maak vanavond wel een foto
Op dinsdag 2 december 2003 13:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ker
![]()
Ik ga trouwens weer aan het werk
quote:Een foto van die Zelda bonus disk boeit me alleen als jij hem naakt vasthoudt.
Op dinsdag 2 december 2003 13:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
Maak vanavond wel een foto
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een foto van die Zelda bonus disk boeit me alleen als jij hem naakt vasthoudt.
quote:Zit een gat in de disk dus kan er iets doorheen steken...helaas iets te krap
Op dinsdag 2 december 2003 13:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Een foto van die Zelda bonus disk boeit me alleen als jij hem naakt vasthoudt.
quote:Dat heb je vast wel eens een keer geprobeerd
Op dinsdag 2 december 2003 13:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Zit een gat in de disk dus kan er iets doorheen steken...helaas iets te krap
![]()
quote:Nietus!
Op dinsdag 2 december 2003 13:28 schreef Quinny het volgende:[..]
Dat heb je vast wel eens een keer geprobeerd
*Nu echt gaat*
quote:Cunt!
*heeft*
Wat moet je er voor hebben?
quote:wtf
Op dinsdag 2 december 2003 14:10 schreef chibibo het volgende:
http://harrybroker.com/
quote:Wat ben je voor Roy aan het knutselen?
Op dinsdag 2 december 2003 13:57 schreef kepler het volgende:
Gaaf suprises klussen
quote:Zie ook deze user, en zijn prachtige foto's in de B&H topics.
Op dinsdag 2 december 2003 14:15 schreef kepler het volgende:
wtf
Ik hoop alleen dat je nog niet gegeten hebt.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wat ben je voor Roy aan het knutselen?
Kut Mario Kart
quote:Lukt het niet Gijs?
Op dinsdag 2 december 2003 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:Kut Mario Kart
Je sucked!
quote:lekker aan het werk
Op dinsdag 2 december 2003 14:40 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Kep
quote:tiggy!
Op dinsdag 2 december 2003 14:35 schreef Tigress74 het volgende:
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:37 schreef chibibo het volgende:
Tig
Roy
Kep
Strol
quote:huilie
Op dinsdag 2 december 2003 14:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Pjee... hij wil je niet
Op dinsdag 2 december 2003 14:49 schreef gieling het volgende:[..]
Choco
Je moet nog even een jaartje wachten... als hij je nu neemt, scheur je a: uit, en b: het kan hem een gevangenis straf kosten...
even geduld nog jochie...
quote:Aan het "werk" ja
Op dinsdag 2 december 2003 14:41 schreef kepler het volgende:[..]
lekker aan het werk
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:46 schreef kepler het volgende:
kijk mijn geniale suprise[afbeelding]nu nog een plek zoeken voor mn kado
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:49 schreef kepler het volgende:[..]
huilie
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:49 schreef chibibo het volgende:[..]
quote:*Zie post ChOas*
Op dinsdag 2 december 2003 14:49 schreef gieling het volgende:[..]
Choco
quote:Mag tiggie wel?
Op dinsdag 2 december 2003 14:53 schreef ChOas het volgende:[..]
Pjee... hij wil je niet
Je moet nog even een jaartje wachten... als hij je nu neemt, scheur je a: uit, en b: het kan hem een gevangenis straf kosten...
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:53 schreef ChOas het volgende:[..]
Pjee... hij wil je niet
He wanneer ga je nou weer eens voor me koken
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:55 schreef gieling het volgende:[..]
Mag tiggie wel?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Tiggy heeft geen pedo-pas
quote:*fopspeen geeft*
Op dinsdag 2 december 2003 14:58 schreef gieling het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:00 schreef Tigress74 het volgende:[..]
*fopspeen geeft*
Niet huilen kleine
*aai over bol geeft*
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:00 schreef gieling het volgende:[..]
Dan toch maar weer iemand van m'n eigen leeftijd zoeken.....
quote:dat ga ik ook wel doen denk...
Op dinsdag 2 december 2003 14:55 schreef Tigress74 het volgende:[..]
hopelijk heb je geen groot cadeau.....maakt je toch gewoon een doos onder dat houten plankje...ben je klaar
quote:Pfffff Eeeeeerm... tsja... wanneer ? ... ik weet niet, maar ik denk dat deze maand een beetje te druk is
Op dinsdag 2 december 2003 14:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
He wanneer ga je nou weer eens voor me koken
quote:Valt wel mee hoor
Op dinsdag 2 december 2003 15:04 schreef Tigress74 het volgende:[..]
lijkt me een goed plan...
Het is nu dan wel "mode" voor jongens om een oudere vriendin te hebben maar bijna 15 jaar ouder lijkt mij een tikkie overdreven
quote:op een oude fiets moet je het leren
Op dinsdag 2 december 2003 15:05 schreef gieling het volgende:[..]
Valt wel mee hoor
*Kijkt hoopvol*
rent weg voor tiggy!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:05 schreef ChOas het volgende:[..]
Pfffff Eeeeeerm... tsja... wanneer ? ... ik weet niet, maar ik denk dat deze maand een beetje te druk is
quote:Ja precies.. zon lekker onschuldig meisje met die prammende peertjes, en strakke kutjes.
Op dinsdag 2 december 2003 15:00 schreef gieling het volgende:[..]
Dan toch maar weer iemand van m'n eigen leeftijd zoeken.....
Niet zoiets als Tiggy.
quote:Ik denk ook meteen in meervoud
Op dinsdag 2 december 2003 15:09 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja precies.. zon lekker onschuldig meisje met die prammende peertjes, en strakke kutjes.
Niet zoiets als Tiggy.
quote:Voor jou misschien wel maar voor mij niet..
Op dinsdag 2 december 2003 15:05 schreef gieling het volgende:[..]
Valt wel mee hoor
*Kijkt hoopvol*
quote:Da's waar ......en dat ik een ouwe fiets ben weet ik ondertussen wel
Op dinsdag 2 december 2003 15:07 schreef kepler het volgende:[..]
op een oude fiets moet je het leren
rent weg voor tiggy!
quote:Zo ben je wakker Bastard !
Ja precies.. zon lekker onschuldig meisje met die prammende peertjes, en strakke kutjes.
Niet zoiets als Tiggy.
quote:Proest!
Op dinsdag 2 december 2003 15:00 schreef Tigress74 het volgende:[..]
*fopspeen geeft*
Niet huilen kleine
*aai over bol geeft*
quote:B!.. heb jij soms geheime fantasietjes?
Niet zoiets als Tiggy.
quote:Tegen een strak pramment kutje is niks in te brengen toch?
Op dinsdag 2 december 2003 15:14 schreef Hakkert het volgende:[..]
B!.. heb jij soms geheime fantasietjes?
![]()
*tennisen gaat*
quote:*eens*
Op dinsdag 2 december 2003 15:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Tegen een strak pramment kutje is niks in te brengen toch?
*tennisen gaat*
quote:ik wil ook een xbox
Op dinsdag 2 december 2003 15:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Tegen een strak pramment kutje is niks in te brengen toch?
*tennisen gaat*
quote:Ja, maar om dan meteen de dorpsoudste te nemen...
Op dinsdag 2 december 2003 15:07 schreef kepler het volgende:
op een oude fiets moet je het lerenrent weg voor tiggy!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:23 schreef kepler het volgende:
www.goo
[..]ik wil ook een xbox
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 14:49 schreef kepler het volgende:[..]
huilie
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:31 schreef Chocobo het volgende:[..]
[..]
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:31 schreef chibibo het volgende:[..]
Ja, maar om dan meteen de dorpsoudste te nemen...
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 15:33 schreef Hakkert het volgende:[..]
![]()
... choco !
quote:je heerst vriend!
Op dinsdag 2 december 2003 15:36 schreef Chocobo het volgende:[..]
Hak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |