quote:Jaaaa fokje ik heb precies hetzelfde. Sinds dit soort topics denk ik meteen: CHEMTRAILS
Op zondag 7 december 2003 00:14 schreef fokje het volgende:
Ik moet altijd onmiddelijk denken aan de topics hierover als ik weer de patronen in de lucht zie.Hoewel ik er niet in geloof.
Vandaag was het weer behoorlijk raak trouwens.
quote:Wat boeit jou dat eigenlijk? Laat die mensen gewoon lekker zelf geloven wat ze willen geloven. Heb je er last van? Lees dit topic dan niet
Op zondag 7 december 2003 00:40 schreef awesomedude het volgende:
Mensen, stop nou eens met die onzin verhalen over "so called chemtrails" echt zonde van je tijd. ik begrijp werkelijk niet dat er echt iemand is die dit geloofd.................geen scheikunde of natuurkunde gehad denk ik.
quote:Goed, ik ben ook wel een beetje sceptisch. Maar, kun jij mij misschien dan het verschil uitleggen wat ik op deze foto zie? Want normale vliegtuigen 'trekken' volgens mij rechte lijnen; condensatielijnen (of hoe je dat noemt).
Op zondag 7 december 2003 00:40 schreef awesomedude het volgende:
Mensen, stop nou eens met die onzin verhalen over "so called chemtrails" echt zonde van je tijd. ik begrijp werkelijk niet dat er echt iemand is die dit geloofd.................geen scheikunde of natuurkunde gehad denk ik.
quote:Nee dat kan een acrobatisch vliegtuig hebben gemaakt, en dat lijntoestel vliegt voorbij op een veel hogere hoogte.
Op zondag 7 december 2003 02:19 schreef Nyrem het volgende:[..]
Goed, ik ben ook wel een beetje sceptisch. Maar, kun jij mij misschien dan het verschil uitleggen wat ik op deze foto zie? Want normale vliegtuigen 'trekken' volgens mij rechte lijnen; condensatielijnen (of hoe je dat noemt).
Dus wat links op de foto staat, is een wolk?
quote:Ja, dat zou kunnen.
Op zondag 7 december 2003 02:26 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee dat kan een acrobatisch vliegtuig hebben gemaakt, en dat lijntoestel vliegt voorbij op een veel hogere hoogte.
Ach wie weet zal het ooit eens helemaal duidelijk worden of het zin of onzin is/was.
Zojuist vloog er ook weer een astroide 'vlak' langs de aarde
ik zal later wat uitgebrijder uitleggen maar op de vraag
quote:zal je even moeten verschuldigen omdat dit juist de reden is waarom ik op dit board voor hem gewaarschuwd heb maar werd gekleineerd
Heeft hij verder nooit uitgelegd waarom hij dan niet verder ging in die thread. In andere posts.
ik weet dat dit geen feiten zijn maar iteejer vroeg om ooggetuigen verslagen en daarom heb ik dit gepost
Ik ben een conspiracy nut maar wel heeeel sceptisch maar door met veeel in persoonlijk contact te zijn kun je SOMS het kaf van het koren schijden !
ik schuif dit af op Militaire acties ! dus geheime wapens ! GEEN bevolkingsvermindering !
maar alle alle opties zijn voor mij in princiepe open !
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 07-12-2003 15:45]
voorstel:
doe allleen mee als je berijd bent stukken te lezen die aangevoerd worden omdat ik het een beetje lame vind om dingen te moeten gaan herschrijven alleen om het fijt dat ik het dan zelf geschreven heb ! ( iteejer ik weet jouw policy maar vraag hierbij een uitzondering ! ? )
Ik zelf ben GEEN 100 % believr maar heb veel maffe dingen gezien waardoor ik dit ZEKER niet onmogelijk beschouw !
P.S. ik ben geen gelover over wat er innitieel in dit board besproken zou worden...en ik ben een waarnemer en ik reageer niet op posts waar ik WEL ontzag voor heb maar geen medegevoel !
Punt : reageer NIET als je niets constructiefs hebt ! ( en dat geld ook voor mij !! )
[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 07-12-2003 04:47]
quote:Het komt er op nee dat op bepaalde hoogtes andere winden waaien. Vliegtuigen vliegen in "buizen" om niet met elkaar in aanraking te kunnen komen, die "buizen" zitten op verschillende hoogtes
Op zondag 7 december 2003 02:19 schreef Nyrem het volgende:[..]
Goed, ik ben ook wel een beetje sceptisch. Maar, kun jij mij misschien dan het verschil uitleggen wat ik op deze foto zie? Want normale vliegtuigen 'trekken' volgens mij rechte lijnen; condensatielijnen (of hoe je dat noemt).
Dus wat links op de foto staat, is een wolk?
Het nadeel van veel chemtrails is dat je er roos van krijgt.
Met Andrelon-gold kun je het er weer uitspoelen.
quote:kun jij mij dan even les geven en mij vertellen waarom het scheikundig en natuurkundig NIET mogelijk is om een chemische substantie in een luchtlaag te sprayen
en kom dan niet met de Straaalmotor uitleg want die is zo lame...bewijst alleen maar hoe weinig je over het Fenomeen gelezen hebt !
quote:Onder welke benaming, merk en/of pseudoniem worden ze verkocht?
Op zondag 7 december 2003 16:58 schreef M.ALTA het volgende:
Bij de drogist (Kruidvat) kun je anti-chemtrails pilletjes en doekjes kopen.
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:58 schreef M.ALTA het volgende:
Bij de drogist (Kruidvat) kun je anti-chemtrails pilletjes en doekjes kopen.Het nadeel van veel chemtrails is dat je er roos van krijgt.
Met Andrelon-gold kun je het er weer uitspoelen.
quote:! WIJZIGING FORUMPOLICY !
Dit impliceert wel dat we een zero tolerance beleid moeten gaan voeren. En dan ook echt zero tolerance.
Wat betekent dat alle niet-opbouwende reacties direct verwijderd zullen worden. Deze verwijderingen zullen over het algemeen ogenblikkelijk vergezeld gaan van een forumban.
Wat ook betekent dat topics die niet conform de faq opgesteld zijn mbt bv linkjesgebruik en dubbeltopics snel gesloten kunnen worden.
Ik wacht met smart
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:51 schreef rickywilliams het volgende:
wat een bullshit allemaal
quote:idd
Op zondag 7 december 2003 03:23 schreef merlin693 het volgende:
Hoi Knarf,ik zal later wat uitgebrijder uitleggen maar op de vraag
[..]zal je even moeten verschuldigen omdat dit juist de reden is waarom ik op dit board voor hem gewaarschuwd heb maar werd gekleineerd
ik weet dat dit geen feiten zijn maar iteejer vroeg om ooggetuigen verslagen en daarom heb ik dit gepost
Ik ben een conspiracy nut maar wel heeeel sceptisch maar door met veeel in persoonlijk contact te zijn kun je SOMS het kaf van het koren schijden !
quote:Gedeeltelijk juist lijkt me.
ik schuif dit af op Militaire acties ! dus geheime wapens ! GEEN bevolkingsvermindering !
1e reden: trage opbouw, introductie nieuwe ziektes etc.
2e reden: eliminatie bep. bevolkingsgroepen m.n. aziaten en zwarten
3e reden & belangrijkste reden: Mind Control & HAARP; ULF; ELF velden
Toelichting: de gedachten van de civiele bevolking beter beheersen en fine-tunen d.m.v. elektro-magnetische beheersing van de astrale en elementale aarde-sfeer (o.a. ionensfeer).
Dit wordt dan belangrijk bij het invoeren van GM-food en vaccinaties (zogenaamd tegen SARS en AIDS) zodat men dan in samenwerking met de elektromagnetische beheersing, GSM-telefoontjes, het elektriciteitsnet etc. etc de bevolking, zowel fysiek als mentaal onder controle kan krijgen (hiervoor hebben ze controle van het astrale aardveld "earth plane" nodig).
Hiervoor wijs ik naar het HAARP project in Alaska en MK-Ultra Mind control-project van de CIA van 1953 tot 1973.
Overigens: De CIA heeft dit in 1977 volledig erkend
Aan eventuele de-bunkers: eerst je huiswerk doen en de Senaatsrapporten van 1977 controleren.
http://www.demonhunter.btinternet.co.uk/armyweather.htm
http://www.mindcontrolforums.com/jewell.htm
http://www.ftrbooks.net/psych/cia_mind_control.htm
(een schitterende referentielijst)
en http://www.hiddenmysteries.com/menus/mindmenu.html
Vooral: Transformation of America door C. O'Brien (niet voor zwakke geesten)
quote:idd; chemtrails heeft meerdere toepassingsgebieden
maar alle alle opties zijn voor mij in princiepe open !
quote:Ik denk dat die uitleg dan wel even op zich laat wachten
Op zondag 7 december 2003 17:05 schreef merlin693 het volgende:
Ok ik hap !
[..]kun jij mij dan even les geven en mij vertellen waarom het scheikundig en natuurkundig NIET mogelijk is om een chemische substantie in een luchtlaag te sprayen
en kom dan niet met de Straaalmotor uitleg want die is zo lame...bewijst alleen maar hoe weinig je over het Fenomeen gelezen hebt !
quote:al moet ik op deze een amandement vragen omdat het anders niet uit te leggen is !!..ik zal bij deze wel zoveeel mogelijk moeite doen om het woordelijk uit te leggen !
Wat ook betekent dat topics die niet conform de faq opgesteld zijn mbt bv linkjesgebruik
Chemtrails over Londen. Zie: http:/www.davidicke.com (headlines)
Die van
http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html
vind ik een van de betere watchers.
Middelen tegen chemtrails:
douche met bep. kruidenshampoo's.
knoflook, kamillethee, vitamine C en vicks blue (soms).
Ramen dicht.
quote:En, alwetende, hoe weet jij dat?
Op donderdag 11 december 2003 17:52 schreef M.ALTA het volgende:
Middelen tegen chemtrails:douche met bep. kruidenshampoo's.
knoflook, kamillethee, vitamine C en vicks blue (soms).Ramen dicht.
En zit de Illuminati ook achter Vicks Blue? (extra inkomsten voor iets wat ze zelf veroorzaken). En Andrelon ook?
quote:Hier niet hoor...
Op donderdag 11 december 2003 19:20 schreef Aurora025 het volgende:
mm, vreemd, davidicke.com davidicke.net reptilianagenda.com zijn alledrie down.
*weer een complot de wereld uit geholpen*
quote:Ik ben niet alwetend; ik zoek mijn eigen oplossingen.
Op donderdag 11 december 2003 18:18 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
En, alwetende, hoe weet jij dat?
En zit de Illuminati ook achter Vicks Blue? (extra inkomsten voor iets wat ze zelf veroorzaken). En Andrelon ook?
Vicks Blue en vit. C :
e.a. simpel; omdat in de chemtrails koorts-virussen e.a. zitten.
die slijm/klier-problemen kunnen veroorzaken, evenals een hoop huiduitslag.
quote:M.Alta, dit is kolder.
Op zaterdag 13 december 2003 16:49 schreef M.ALTA het volgende:
Ik ben niet alwetend; ik zoek mijn eigen oplossingen.
Je doet er goed aan mijn advies op te volgen.Vicks Blue en vit. C :
e.a. simpel; omdat in de chemtrails koorts-virussen e.a. zitten.
die slijm/klier-problemen kunnen veroorzaken, evenals een hoop huiduitslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |