quote:Ik snap het niet. Waarom ben ik zo ongeloofwaardig? Elk topic dat ik open eindigt in geflame over en weer van de een die me een pronkerige trut vind en ik die gek wordt van het uitgeleg eromheen en het offtopic geleuter over mijn doen en laten. Ik BEN vreemd ja dat WEET ik nou godverdomme wel. Maar daar GAAT het niet om, je moet alleen lezen in de openingspost, niet mijn cu2 gaan zitten bestuderen gvd. Misschien een beter idee als ik gewoon anoniem wordt dan gaat niemand me tenminste vragen waarom ik op mezelf woon zo jong, waarom ik boterhammen met boter eet, waarom ik een halfuur mijn tande poets, waarom ik met 2 jaar jongere kinderen in de klas zit, bla bla bla bla bla.
Op dinsdag 2 december 2003 10:54 schreef N1nj4 het volgende:
Begint inderdaad een beetje ongeloofwaardig te worden allemaalDoe nou maar rustig aan met de sex, komt allemaal vanzelf wel
quote:Waarom niet,
Op dinsdag 2 december 2003 12:54 schreef Yamyam het volgende:
Nou, inmiddels heb ik mijn profiel + fotoalbumprofiel even weggekieperd zoveel mogelijk, zodat niemand nog commentaar kan hebben op mijn belevingen, hoogstens op wat ik op t forum zeg. Zo! No way dat ik ooit nog wat van mezelf blootgeef he.
Je bent een product van je herrineringen en beleveningen. Niet iet een verleden product gebasseerd op oude herrineringen.
sorry dat ik ff off topic ging.
quote:Dat is toch niet nodig.... het wordt toch niet tegen je gebruikt!!!!
Op dinsdag 2 december 2003 12:54 schreef Yamyam het volgende:
Nou, inmiddels heb ik mijn profiel + fotoalbumprofiel even weggekieperd zoveel mogelijk, zodat niemand nog commentaar kan hebben op mijn belevingen, hoogstens op wat ik op t forum zeg. Zo! No way dat ik ooit nog wat van mezelf blootgeef he.
[ontopic]
Sex is als bier drinken. Je moet het leren ![]()
[/omtopic]
Maar goed.. meningen verschillen, zo ook smaken..
En idd.. als je erover gaat nadenken dan is het zoenen eigelijk best wel smerig.. maar in echte liefde zal je dat echt helemaal niks uitmaken.. althans.. dat is mijn ervaring.. Er zullen echt genoeg vrouwen op de wereld rond hobbelen die ik van ze lang-zal-ze-leven nooit niet zou zoenen.. Maar goed.. omgekeerd is dat natuurlijk ook zo.. zullen genoeg vrouwen zijn die mij zwaar afzichtelijk vinden..
Dus ja.. ergens vreemd.. en ook weer niet..
Misschien ben je idd er nog helemaal niet aan toe en misschien ook wel.. Misschien heb je gewoon nog helemaal de juiste persoon niet gevonden..
Zoals in dit topic al vaker beschreven.. voor haar heb je messen en scharen.. en aan luchtjes kan je ook wat doen..
Heel eerlijk gezegt lik ik ook niet graag als je weet dat je meissie nog niet gedouched heeft.. Liever niet.. maar zelfs dat.. zelfs dat idee laat je varen als je echt van iemand houdt.. Als je dan echt zin hebt om van elkaar te genieten, dan denk je daar niet aan...
Maar blijf er wel aan denken dat jij jij bent.. en niet iemand anders.. Dat je er zo openlijk over durft te praten vind ik erg dapper !.. Er zullen maar weinig mensen zijn die dit zo 123 durven toe te geven, juist omdat ze bang zijn om "anders" gevonden te worden.
Misschien is het wel iets wat met de jaren wel weg gaat.. dat je ineens een leuke vent tegen komt, die jou neemt zoals je bent.. waar je je echt prettig bij voelt, waar alles dus ook vanzelf gaat.. Misschien dat je er dan wel van "leert" genieten..
just my two cents....
quote:Kijk, dat is dus niet goed voor je tanden!
Op dinsdag 2 december 2003 12:38 schreef Yamyam het volgende:
waarom ik een halfuur mijn tanden poets.
quote:*bekijkt fotoboek*
Op dinsdag 2 december 2003 14:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Onhygiënisch, zeg ik je. Ik doe nooit aan seks.
Jammer.
quote:nee je bedrijfd de liefde zeker?
Op dinsdag 2 december 2003 14:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Onhygiënisch, zeg ik je. Ik doe nooit aan seks.
Overigens is het begrijpelijk dat je meer moeite hebt met orale seks dan met neuken op zich, dat hoor je wel vaker. Ik vind dat zelf persoonlijk ook intiemer dan neuken. Waarschijnlijk heeft dat er ook gewoon mee te maken dat je er nog niet aan toe bent.
Take it easy. Niets moet met betrekking tot seks.
Probleem opgelost en you're welcome!
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:35 schreef Yamyam het volgende:[..]
Men valt als t goed is ook niet op uiterlijk.
En voor het overige: VIES = LEKKER
quote:Sex is 1 van de lekkerste dingen die er is
Op maandag 1 december 2003 22:03 schreef Yamyam het volgende:
Tja...Ik heb verder geen smetvrees hoor, en er zijn mensen die zeggen dat t allemaal niks meer uitmaakt als je maar geil genoeg bent (dan word ik zeker niet geil genoeg?) maar ik vind seks maar vies. Oke, het voelt soms wel lekker, maar eigenlijk moet die piemel/kut niet in de buurt van mijn mond komen en tongzoenen als t even kan ook niet. Die dingen doe ik echt alleen maar voor andermans plezier.
. Ik snap ook niet goed hoe mensen het leuk kunnen vinden om bij iemand anders iets te doen. Bah, daar geniet je zelf toch niet van?
Ik heb nooit van mijn ouders ofzo meegekregen dat seks vies is en ik voel me ook niet schuldig na masturberen of iets dergelijks.
En nee, ik ben ook niet a-seksueel want ik voel zeker wel wat, en ik ben ook veel bezig met seks, altijd al geweest. Als klein kind experimenteerde ik erop los. Maar als die kinderen in de puberteit komen gaan die zweetklieren werken, de hele boel daarbeneden stinken, komt er overal haar; en dat zou dan bedoeld zijn om de ander seksueel op te winden mijn oma
.
En nee ik doe t ook niet met iemand die zichzelf niet weet te verzorgen.
Maar ik vind t wel vies. En nu?en zijn er meer mensen zoals ik?
quote:Voel je maar niet schuldig, ik snap het wel. Ben alleen gewoon erg snel op mijn teentjes getrapt en het is meer het geheel dat ik er de balen in heb. Zoveel is voor mij niet vanzelfsprekend en/of gaat niet voor mij op (zoals bv dat bier drinken waar je het nu over hebt) wat voor anderen heel normaal is. Het kost me verschrikkelijk veel energie om continu mensen te moeten uitleggen waarom ik zus of zo ben/doe. Ik kan mezelf nog niet goed beschermen daarin.
Op dinsdag 2 december 2003 13:19 schreef suppafl3xxa het volgende:
Het was niet mijn bedoeling jou persoonlijk aan te vallen of jou persoonlijke belevenissen.
Het was eerder mijn bedoeling om te kijken naar jou belevenissen enzo.
Kijken of er iets uit op te maken viel waarom. Niet het veroordelen van jou. Je mag apart zijn en eigenwijs. Sterker nog, het is juist een pre! Op die manier ben je juist jezelf.
Hoe dan ook ik bied mijn excuses voor wat ik heb gedaan.
* voelt zich schuldig.[ontopic]
Sex is als bier drinken. Je moet het leren
[/omtopic]
quote:wel hoor want ik doe t met de electrische + als ik t niet doe krijg ik wél gaatjes, en als ik t wel doe niet.
Op dinsdag 2 december 2003 14:49 schreef PDOA het volgende:[..]
Kijk, dat is dus niet goed voor je tanden!
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 19:32]
quote:Ik wil je totaal niet afzeiken hoor, dat staat voorop....
Op dinsdag 2 december 2003 16:23 schreef Yamyam het volgende:[..]
Het kost me verschrikkelijk veel energie om continu mensen te moeten uitleggen waarom ik zus of zo ben/doe. Ik kan mezelf nog niet goed beschermen daarin.
quote:Sex hoort vies en ranzig te zijn!
Op maandag 1 december 2003 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Voor mij persoonlijk geld: hoe viezer de sex, des te beter de ervaring.maar dit kan ook aan mij liggen natuurlijk.........
quote:Ja, dat hebben inmiddels al tientallen mensen gezegd, waaronder ikzelf, maar ze heeft er nog geen enkele keer op gereageerd
Op dinsdag 2 december 2003 16:40 schreef Oksel het volgende:
Sex hoort vies en ranzig te zijn!
quote:Nee...wat moet ik daar nou op zeggen? Ik word maar celibatair??
Op dinsdag 2 december 2003 16:49 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Ja, dat hebben inmiddels al tientallen mensen gezegd, waaronder ikzelf, maar ze heeft er nog geen enkele keer op gereageerd
.
quote:Je hoeft niet celibatair te gaan leven, maar neem gewoon rustig je tijd. Je hebt nog een heel leven voor je waarin je je lekker kunt uitleven, ook op seksueel vlak.
Op dinsdag 2 december 2003 16:50 schreef Yamyam het volgende:[..]
Nee...wat moet ik daar nou op zeggen? Ik word maar celibatair??
Uit al je posts in dit topic blijkt overduidelijk dat je er gewoonweg nog niet aan toe bent.
Maar alle reacties die die lading hebben, lijk je steeds te negeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |