quote:Heel apart.
Op dinsdag 2 december 2003 10:29 schreef Yamyam het volgende:
Tot dat zoenen en knuffelen komen we uberhaupt niet, meestal zeg ik diegene niet eens gedag.want dat durf ik dus al niet.
Mijn vader zegt altijd: 'Wat je niet begrijpt, moet je maar bewonderen
.'
Nou ik bewonder je ontzettend
!
quote:Uhuh, vies is geil!
Op dinsdag 2 december 2003 10:32 schreef Lemmeb het volgende:[..]
Dat zei m'n ex ook altijd. Met d'r eerdere vriendjes deed ze het meer omdat het 'erbij hoorde', bij mij kwam ze pas echt los. En leerde ze dat een beetje vunzigheid best geil kan zijn
.
wegens privvacy weggehaald
ben maar gekapt met meer te zoeken (hoop dat YAMYAM niet boos wordt
)
Maar op deze manier weet je al wat meer over deze meid. Tegendraads zijn is een goede omschrijving ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door suppafl3xxa op 02-12-2003 13:11]
quote:Ik pas meestal niet in de statistieken, dus daar hoef je zoiezo al niet vanuit te gaan.
Op dinsdag 2 december 2003 10:32 schreef OldSailor het volgende:
Je bent 16. Statistisch gezien zou je al geneukt moeten hebben als vrouw zijnde!
quote:Tja, en hoe dan?
Op dinsdag 2 december 2003 10:30 schreef DeStedebouwer het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 2 december 2003 10:29 schreef Yamyam het volgende:[..]
Tot dat zoenen en knuffelen komen we uberhaupt niet, meestal zeg ik diegene niet eens gedag.
want dat durf ik dus al niet.<hr></blockquote>Dan begin daar eerst eens aan te werken poppekontje, en laat die sex nog maar ff voor wat het is.
quote:A: Cu2 is heel erg verouderd.
Op dinsdag 2 december 2003 10:39 schreef suppafl3xxa het volgende:
Onderzoekje verricht naar onder YAMYAM:CU2 site:
geaardheid: bi
Heb je verkering/een relatie:
Mjneeh, wel seksvriendschap, maar geen relatie
Sex of alcohol:
sex da's simpel he allé
Knuffel of een kus:
opzich knuffel, maar een combinatie is nog beter
ben maar gekapt met meer te zoeken (hoop dat YAMYAM niet boos wordt)
Maar op deze manier weet je al wat meer over deze meid. Tegendraads zijn is een goede omschrijving
Dat is nergens voor nodig, gewoon ontopic blijven.
Wat mij persoonlijk betrefd kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat de TS gewoon sex op een laag pitje moet gaan zetten en eerst maar eens met het begin moet beginnen, gewone intimiteit, verliefd worden en dan pas na een tijdje als alles goed voelt aan sex moet beginnen.
quote:Opeens vind je sex vies?
Op dinsdag 2 december 2003 10:41 schreef Yamyam het volgende:[..]
A: Cu2 is heel erg verouderd.
B: Tegenstrijdig, inmiddels niet meer zo tegendraads.
quote:Gewoon vriendje zoeken van je eigen leeftijd en voor de verandering eens niet neuken. Zoals de meesten van ons begonnen zijn.
Op dinsdag 2 december 2003 10:40 schreef Yamyam het volgende:
Tja, en hoe dan?
Lijkt me toch vrij triviaal
.
quote:Inderdaad. Op d'r 16e vindt ze sex vies, maar op d'r 12e vond ze het nog enorm lekker
Op dinsdag 2 december 2003 10:42 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Opeens vind je sex vies?
Kom op meid, dit gelooft niemand meer zo langzamerhand.
quote:laatst gewijzigd: 19:27 15-11-2003 ???
Op dinsdag 2 december 2003 10:41 schreef Yamyam het volgende:[..]
A: Cu2 is heel erg verouderd.
B: Tegenstrijdig, inmiddels niet meer zo tegendraads.
en enig zins begrijp ik al wel iets meer. In ieder geval is het niet je uiterlijk dat de andere persoon (zie reden eerdere post onderzoek) niet helemaal verkikkert is op jou. Het zal eerder te maken hebben met de afkeer tot bepaalde intimiteit en dan heb ik het niet over het oraal bevredigen maar het zoenen.
* surft door YAMYAM's msn groep en kijkt naar afbeeldingen en vergeet spontaan dat ie op stage zit en nog moet werken
Doe nou maar rustig aan met de sex, komt allemaal vanzelf wel
quote:
geslacht: Vrouw
geb. datum: 27 februari 1987
relatie: nee nooit gehad
LED = Lik En Duw
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:17 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Bij jou is een LED-relatie* niet echt van toepassing gok ik...
LED = Lik En Duw
quote:Maar zo bedoelde ik t nie. Ik vind t niet gek dat er mensen zijn die dat hebben, kon t me alleen niet bij mezelf voorstellen.
Op dinsdag 2 december 2003 09:31 schreef erodome het volgende:[..]
Niets raars aan....
TS,
Laat je iig niet leiden door wat andere vinden en denken.
Dat andere het normaal vinden dat iedereen maar oraal doet enzo heb jij helemaal niets mee te maken...Je moet niets doen waar je niet achter staat, niets doen wat je niet leuk vind.
Ook al doet de hele wereld het wel, als jij het niets vind dan doen ze het maar lekker zelf en jij niet...Er bestaan geen normen als het op sex aankomt, er is alleen maar wat je zelf prettig vind, al het andere eromheen is niets waard.
Er zijn maar 2 personen belangerijk als het op sex tussen 2 mensen aankomt en dat ben jij op de eerste plaats en daarna je sexpartner.Denk er eens over na of je wel toe bent aan sex al en dat je het niet doet omdat je denkt dat het zo hoort, zo van iedereen doet het, dus moet ik het ook maar doen.
Want je gooit dan je hele sexbeleving in de war, waar je later nog last van over kan houden...
[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 02-12-2003 11:36]
quote:Blijkbaar niet, dus nogmaals, niet te persoonlijk worden...
Op dinsdag 2 december 2003 11:28 schreef Jerruh het volgende:
is erodome niet duidelijk genoeg?!
quote:check zal oppassen met wat ik post dan. Maar ik ging even kijken naar haar pro en stonden nogal wat links. Ja dan is het nogal voor de hand liggend dat je dat dan allemaal te weten komt. Heb alleen paar relevante uitspraken van haar geciteerd.
Op dinsdag 2 december 2003 11:35 schreef erodome het volgende:[..]
Blijkbaar niet, dus nogmaals, niet te persoonlijk worden...
quote:Volgens mij hou je ons voor de Gek.....
Op dinsdag 2 december 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:[..]
Tja, ik weet ook niet waarom...
quote:Joh en waarom open ik dit topic DAN? Omdat ik t heerlijk vindt? Kun je nou niet gewoon van mij aannemen wat ik heb gezegd en ophouden met t zoeken naar 'bewijzen' van mijn tegenstrijdigheid en ongelijk en weet ik veel wat meer. Ik word helemaal gek van dat telkens mezelf moeten uitleggen en verdedigen aan mensen. Als je dan toch niet ontopic kan blijven ga dan alsjeblieft weg.
Op dinsdag 2 december 2003 10:42 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Opeens vind je sex vies?
Kom op meid, dit gelooft niemand meer zo langzamerhand.
quote:we zullen het in de gaten houden...
Op dinsdag 2 december 2003 12:33 schreef Yamyam het volgende:[..]
Joh en waarom open ik dit topic DAN? Omdat ik t heerlijk vindt? Kun je nou niet gewoon van mij aannemen wat ik heb gezegd en ophouden met t zoeken naar 'bewijzen' van mijn tegenstrijdigheid en ongelijk en weet ik veel wat meer. Ik word helemaal gek van dat telkens mezelf moeten uitleggen en verdedigen aan mensen. Als je dan toch niet ontopic kan blijven ga dan alsjeblieft weg.
offtopic reacties en gebler worden ge-edit en verwijderd..
quote:Men valt als t goed is ook niet op uiterlijk. In die laatste wijziging heb ik niks gewijzigd aan de vragenlijstjes alleen maar aan de algemene gegevens. (zucht)
Op dinsdag 2 december 2003 10:48 schreef suppafl3xxa het volgende:[..]
laatst gewijzigd: 19:27 15-11-2003 ???
![]()
zeg verders nix meer
en enig zins begrijp ik al wel iets meer. In ieder geval is het niet je uiterlijk dat de andere persoon (zie reden eerdere post onderzoek) niet helemaal verkikkert is op jou. Het zal eerder te maken hebben met de afkeer tot bepaalde intimiteit en dan heb ik het niet over het oraal bevredigen maar het zoenen.
* surft door YAMYAM's msn groep en kijkt naar afbeeldingen en vergeet spontaan dat ie op stage zit en nog moet werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |