abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:34:40 #101
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15082685
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:29 schreef Yamyam het volgende:
Tot dat zoenen en knuffelen komen we uberhaupt niet, meestal zeg ik diegene niet eens gedag. want dat durf ik dus al niet.
Heel apart.

Mijn vader zegt altijd: 'Wat je niet begrijpt, moet je maar bewonderen .'

Nou ik bewonder je ontzettend !

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15082716
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:32 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat zei m'n ex ook altijd. Met d'r eerdere vriendjes deed ze het meer omdat het 'erbij hoorde', bij mij kwam ze pas echt los. En leerde ze dat een beetje vunzigheid best geil kan zijn .

Uhuh, vies is geil! . Beetje experimenteren enzo. En ik geloof dat TS nog nooit een goeie sekspartner gehad heeft als ze er zo over denkt.
Er bestaat immers ook zoiets als een scheermes. En de penetrante luchies... who cares. Lang leve de douche.
pi_15082790
Onderzoekje verricht naar onder YAMYAM:

wegens privvacy weggehaald
ben maar gekapt met meer te zoeken (hoop dat YAMYAM niet boos wordt )
Maar op deze manier weet je al wat meer over deze meid. Tegendraads zijn is een goede omschrijving

[Dit bericht is gewijzigd door suppafl3xxa op 02-12-2003 13:11]

If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
pi_15082817
[edit] offtopic geflame

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 02-12-2003 10:41]

pi_15082823
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:32 schreef OldSailor het volgende:
Je bent 16. Statistisch gezien zou je al geneukt moeten hebben als vrouw zijnde!
Ik pas meestal niet in de statistieken, dus daar hoef je zoiezo al niet vanuit te gaan.
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:30 schreef DeStedebouwer het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 2 december 2003 10:29 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Tot dat zoenen en knuffelen komen we uberhaupt niet, meestal zeg ik diegene niet eens gedag. want dat durf ik dus al niet.<hr></blockquote>Dan begin daar eerst eens aan te werken poppekontje, en laat die sex nog maar ff voor wat het is.

Tja, en hoe dan?
pi_15082842
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:39 schreef suppafl3xxa het volgende:
Onderzoekje verricht naar onder YAMYAM:

CU2 site:
geaardheid: bi
Heb je verkering/een relatie:
Mjneeh, wel seksvriendschap, maar geen relatie
Sex of alcohol:
sex da's simpel he allé
Knuffel of een kus:

opzich knuffel, maar een combinatie is nog beter

ben maar gekapt met meer te zoeken (hoop dat YAMYAM niet boos wordt )
Maar op deze manier weet je al wat meer over deze meid. Tegendraads zijn is een goede omschrijving

A: Cu2 is heel erg verouderd.
B: Tegenstrijdig, inmiddels niet meer zo tegendraads.
pi_15082854
Mensen, laten we niet te persoonlijk gaan worden...

Dat is nergens voor nodig, gewoon ontopic blijven.

Wat mij persoonlijk betrefd kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat de TS gewoon sex op een laag pitje moet gaan zetten en eerst maar eens met het begin moet beginnen, gewone intimiteit, verliefd worden en dan pas na een tijdje als alles goed voelt aan sex moet beginnen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15082856
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:41 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Opeens vind je sex vies?
Kom op meid, dit gelooft niemand meer zo langzamerhand .
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:43:07 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15082877
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:40 schreef Yamyam het volgende:
Tja, en hoe dan?
Gewoon vriendje zoeken van je eigen leeftijd en voor de verandering eens niet neuken. Zoals de meesten van ons begonnen zijn.

Lijkt me toch vrij triviaal .

pi_15082890
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:42 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Opeens vind je sex vies?

Inderdaad. Op d'r 16e vindt ze sex vies, maar op d'r 12e vond ze het nog enorm lekker
pi_15082990
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:41 schreef Yamyam het volgende:

[..]

laatst gewijzigd: 19:27 15-11-2003 ???
zeg verders nix meer

en enig zins begrijp ik al wel iets meer. In ieder geval is het niet je uiterlijk dat de andere persoon (zie reden eerdere post onderzoek) niet helemaal verkikkert is op jou. Het zal eerder te maken hebben met de afkeer tot bepaalde intimiteit en dan heb ik het niet over het oraal bevredigen maar het zoenen.

* surft door YAMYAM's msn groep en kijkt naar afbeeldingen en vergeet spontaan dat ie op stage zit en nog moet werken

If I had known that you'd know that I had done it. I wouldn't have done it. Unless I knew you couldn't know that I knew you didn't know I had done it. In wich case I would have done it because I know that you didn't know I had done it.
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:54:23 #112
63269 N1nj4
... Smult van bagger!
pi_15083114
Begint inderdaad een beetje ongeloofwaardig te worden allemaal

Doe nou maar rustig aan met de sex, komt allemaal vanzelf wel

uitslapen - eten - dod - sex
pi_15083191
Nou ik moet wel zeggen dat ze goed kan springen
pi_15083627
quote:
geslacht: Vrouw
geb. datum: 27 februari 1987
relatie: nee nooit gehad
wacht nog maar even.....
Doei.
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:17:37 #115
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_15083655
Bij jou is een LED-relatie* niet echt van toepassing gok ik...

LED = Lik En Duw

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_15083960
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:17 schreef Tha_Ramsush het volgende:
Bij jou is een LED-relatie* niet echt van toepassing gok ik...

LED = Lik En Duw

LOL nee denk het ook niet nee
Maar dat moet ze allemaal zelf weten.
Haar leven niet de mijne.....
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:28:32 #117
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15083961
is erodome niet duidelijk genoeg?!
put
your
clothes
on!
pi_15084040
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 09:31 schreef erodome het volgende:

[..]

Niets raars aan....

TS,

Laat je iig niet leiden door wat andere vinden en denken.
Dat andere het normaal vinden dat iedereen maar oraal doet enzo heb jij helemaal niets mee te maken...

Je moet niets doen waar je niet achter staat, niets doen wat je niet leuk vind.
Ook al doet de hele wereld het wel, als jij het niets vind dan doen ze het maar lekker zelf en jij niet...

Er bestaan geen normen als het op sex aankomt, er is alleen maar wat je zelf prettig vind, al het andere eromheen is niets waard.
Er zijn maar 2 personen belangerijk als het op sex tussen 2 mensen aankomt en dat ben jij op de eerste plaats en daarna je sexpartner.

Denk er eens over na of je wel toe bent aan sex al en dat je het niet doet omdat je denkt dat het zo hoort, zo van iedereen doet het, dus moet ik het ook maar doen.
Want je gooit dan je hele sexbeleving in de war, waar je later nog last van over kan houden...

Maar zo bedoelde ik t nie. Ik vind t niet gek dat er mensen zijn die dat hebben, kon t me alleen niet bij mezelf voorstellen.
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:35:27 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15084126
/edit Hier stond dom geblaat van mezelf

[Dit bericht is gewijzigd door Lemmeb op 02-12-2003 11:36]

pi_15084129
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:28 schreef Jerruh het volgende:
is erodome niet duidelijk genoeg?!
Blijkbaar niet, dus nogmaals, niet te persoonlijk worden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_15084708
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:35 schreef erodome het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, dus nogmaals, niet te persoonlijk worden...

check zal oppassen met wat ik post dan. Maar ik ging even kijken naar haar pro en stonden nogal wat links. Ja dan is het nogal voor de hand liggend dat je dat dan allemaal te weten komt. Heb alleen paar relevante uitspraken van haar geciteerd.
Heb die dingen niet gepost met het oog op het persoonlijk aanvallen van YamYam. Helemaal niet.
En bied hierbij mijn excuses aan als dat wel zo overkwam
pi_15084919
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:08 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Tja, ik weet ook niet waarom...

Volgens mij hou je ons voor de Gek.....
Kennis is macht, maar alles weten maakt niet gelukkig
pi_15085735
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:42 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Opeens vind je sex vies?

Joh en waarom open ik dit topic DAN? Omdat ik t heerlijk vindt? Kun je nou niet gewoon van mij aannemen wat ik heb gezegd en ophouden met t zoeken naar 'bewijzen' van mijn tegenstrijdigheid en ongelijk en weet ik veel wat meer. Ik word helemaal gek van dat telkens mezelf moeten uitleggen en verdedigen aan mensen. Als je dan toch niet ontopic kan blijven ga dan alsjeblieft weg.
  dinsdag 2 december 2003 @ 12:35:27 #124
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_15085776
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:33 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Joh en waarom open ik dit topic DAN? Omdat ik t heerlijk vindt? Kun je nou niet gewoon van mij aannemen wat ik heb gezegd en ophouden met t zoeken naar 'bewijzen' van mijn tegenstrijdigheid en ongelijk en weet ik veel wat meer. Ik word helemaal gek van dat telkens mezelf moeten uitleggen en verdedigen aan mensen. Als je dan toch niet ontopic kan blijven ga dan alsjeblieft weg.

we zullen het in de gaten houden...

offtopic reacties en gebler worden ge-edit en verwijderd..

put
your
clothes
on!
pi_15085790
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:48 schreef suppafl3xxa het volgende:

[..]

laatst gewijzigd: 19:27 15-11-2003 ???
zeg verders nix meer

en enig zins begrijp ik al wel iets meer. In ieder geval is het niet je uiterlijk dat de andere persoon (zie reden eerdere post onderzoek) niet helemaal verkikkert is op jou. Het zal eerder te maken hebben met de afkeer tot bepaalde intimiteit en dan heb ik het niet over het oraal bevredigen maar het zoenen.

* surft door YAMYAM's msn groep en kijkt naar afbeeldingen en vergeet spontaan dat ie op stage zit en nog moet werken

Men valt als t goed is ook niet op uiterlijk. In die laatste wijziging heb ik niks gewijzigd aan de vragenlijstjes alleen maar aan de algemene gegevens. (zucht)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')