Verder is Sex niet vies als je het met iemand doet die je persoonlijk heel goed ligt, omdat je op zo een moment van elkaar kunt genieten en op zo een moment ligt je drempel ook veel lager.....
groetjes
quote:Kijk je er niet wat al te serieus tegenaan misschien?
Op maandag 1 december 2003 22:15 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ja dat doe ik dus niet. Ik ben zowat de enige in mijn klas die er enigzins serieus over kan praten (en dat ook veel doet)
Jij was toch die dame die sex heeft/had met een goede vriend om toch maar wat sexualiteit te kunnen beleven?
Als je diegene bent heb je sowieso een verkeerde voorstelling van zaken en kan je alleen maar teleurgesteld (en later misschien wel gefrustreerd) raken in sex.
Laat het gewoon gebeuren en ga mee in de ervaring. Stel jezelf open voor je (sex)partner en sta niet al te veel bij de praktische kanten stil. (vooraf wel zorgen voor condooms/glijmiddel e.d. zorgen natuurlijk.)
quote:Zeg dan gewoon dat je pijpen of beffen vies vind. Misschien eens proberen om eerst lekker samen te douchen ofzo...dan het zaakje goed scheren...... of een smaakje erop smeren kan ook nog.
Op maandag 1 december 2003 22:12 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ja, maar maakt dat dan uit?
Ik vind dat geknuffel en het neuken wel lekker hoor maar de rest niet.
quote:
Ik ben nogal spiritueel ingesteld, al heb ik mijn aardse momenten
quote:Nou je moet nog ouder worden meer ervaring krijgen e.d. En geknuffel en neuken is toch ook leuk genoeg voor seks? Meer hoeft toch niet!
Op maandag 1 december 2003 22:12 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ja, maar maakt dat dan uit?
Ik vind dat geknuffel en het neuken wel lekker hoor maar de rest niet.
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:18]
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:19]
quote:Eerste reactie die klopt
Op maandag 1 december 2003 22:21 schreef Aventura het volgende:
Je hebt het ws. nog nooit gedaan met iemand waar je helemaal gek op bent want dan is namelijk niks je te goor, bij wijze van.
Kijk als je theoretisch gaat zitten lullen over bacterien, haren en allerlei sappen... Maar er is nu eenmaal een plaats en een tijd voor zulke dingen. Met de juiste vent en de juiste stemming kan je er opeens heel anders over denken.
quote:Mja, maar die anderen willen altijd meer he. Als ik dan telkens mijn hoofd ga wegdraaien omdat ik niet wil zoenen, is het plezier er ook gauw af. En in deze 'maatschappij' wordt t denk ik automatisch voor normaal aangenomen dat als je jong bent en je seksueel actief bent je DUS ook oraal dingen doet. Misschien dat ik dat voor te vanzelfsprekend aanneem. Misschien dat niet iedereen zo 'modern' is en dat graag doet. Ofzo?
Op maandag 1 december 2003 22:24 schreef Luke_SuperDude het volgende:[..]
Nou je moet nog ouder worden meer ervaring krijgen e.d. En geknuffel en neuken is toch ook leuk genoeg voor seks? Meer hoeft toch niet!
quote:Mmm, lekkere ranzige stampsex..
Op maandag 1 december 2003 22:13 schreef hollander172 het volgende:
Voor mij persoonlijk geld: hoe viezer de sex, des te beter de ervaring.maar dit kan ook aan mij liggen natuurlijk.........
quote:Waar is dat nou voor nodig?
Op maandag 1 december 2003 22:25 schreef Twizla het volgende:
edit: idd nergens voor nodig...
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:20]
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:21]
quote:Meid, je bent 16. Op jouw leeftijd was ik nog maagd en was ik helemaal niet bezig met sex. Misschien ben jij er juist teveel mee bezig. Laat het lekker gaan en denk niet zoveel na. Het komt allemaal wel goed hoor!
Op maandag 1 december 2003 22:28 schreef Yamyam het volgende:[..]
Eerste reactie die klopt
. Alleen ben ik bang dat ik diegene nooit tegen ga komen. Of wel tegen ga komen (dat doe ik minstens 3 keer per jaar) maar in bed belanden we wonder o wonder toch niet. (onbereikbaar, ik durf niet enz). En ik ben dan ook zo zenuwachtig en bangig dat ik zulke langzame stapjes moet nemen dat op een gegeven moment de spanning weg is. Ben ik althans bang voor dat dat weer gebeurd. (beetje vaag verhaal).
quote:now I'm confused!
Op maandag 1 december 2003 22:32 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ja lekker?
quote:Lief
Op maandag 1 december 2003 22:31 schreef Aventura het volgende:[..]
Meid, je bent 16. Op jouw leeftijd was ik nog maagd en was ik helemaal niet bezig met sex. Misschien ben jij er juist teveel mee bezig. Laat het lekker gaan en denk niet zoveel na. Het komt allemaal wel goed hoor!
quote:Je hoeft toch ook niet gelijk met hem in bed te belanden???
Op maandag 1 december 2003 22:28 schreef Yamyam het volgende:[..]
Eerste reactie die klopt
. Alleen ben ik bang dat ik diegene nooit tegen ga komen. Of wel tegen ga komen (dat doe ik minstens 3 keer per jaar) maar in bed belanden we wonder o wonder toch niet. (onbereikbaar, ik durf niet enz). En ik ben dan ook zo zenuwachtig en bangig dat ik zulke langzame stapjes moet nemen dat op een gegeven moment de spanning weg is. Ben ik althans bang voor dat dat weer gebeurd. (beetje vaag verhaal).
quote:tja ben tegenstrijdig + neuken opzich is niks mis mee.
Op maandag 1 december 2003 22:33 schreef nogiemand het volgende:[..]
now I'm confused!
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 02-12-2003 09:22]
quote:Maarrr dan wordt het neuken met afgeplakte bekkies?
Op maandag 1 december 2003 22:35 schreef Yamyam het volgende:[..]
tja ben tegenstrijdig + neuken opzich is niks mis mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |