quote:ik gun het punt aan roofingburner (voor alle moeite en ik denk dat niemand daar een probleem mee heeft): roofingburner + 1
Op dinsdag 2 december 2003 14:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Haar man moest een 'song' in het Engels zingen, maar dat lukte hem niet, toen ging ze hem erbij helpen en vond ie eigenlijk dat zij het maar moest uitbrengen?
Hoe zat het nou?
Astrud was in de studio aanwezig toen haar man Joao The Girl From Ipanema opnam. De Engelstalige producer vroeg waar het over ging en dus vertaalde Astrud dit op zangerige toon voor hem. En zo was een wereldhit geboren en de carrière van Astrud begonnen. Als je ook goed naar haar luistert, kun je niet anders dan concluderen dat ze geen geweldige zangeres is.
quote:dan verdien ik ook een halfje
Op dinsdag 2 december 2003 14:37 schreef UIO_AMS het volgende:[..]
ik gun het punt aan roofingburner (voor alle moeite en ik denk dat niemand daar een probleem mee heeft): roofingburner + 1
Hoe zat het nou?
Astrud was in de studio aanwezig toen haar man Joao The Girl From Ipanema opnam. De Engelstalige producer vroeg waar het over ging en dus vertaalde Astrud dit op zangerige toon voor hem. En zo was een wereldhit geboren en de carrière van Astrud begonnen. Als je ook goed naar haar luistert, kun je niet anders dan concluderen dat ze geen geweldige zangeres is.
quote:maar daar doen we weer niet aan
Op dinsdag 2 december 2003 14:43 schreef desintbestaat het volgende:
dan verdien ik ook een halfje
quote:jaja baal gewoon nog dat ik in ronde 100 niets had toe te voegen wegens weekend.
Op dinsdag 2 december 2003 14:46 schreef Bimmel het volgende:
Niet kiften Sint... !
quote:
We can steer, we can near with Rob Dickins at the wheel,
We can sigh, say goodbye Ross and his dependencies
quote:Is she weird? van de Pixies?
Op dinsdag 2 december 2003 14:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Welke plaat en van welke artiest:
[..]
quote:No, she ain't weird!! <= tevens hint!!
Op dinsdag 2 december 2003 14:52 schreef thaleia het volgende:[..]
Is she weird? van de Pixies?
quote:Daar zijn er meer van, nietwaar Bimmel
Op dinsdag 2 december 2003 14:48 schreef desintbestaat het volgende:
jaja baal gewoon nog dat ik in ronde 100 niets had toe te voegen wegens weekend.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 02-12-2003 15:06]
quote:Same here...
Op dinsdag 2 december 2003 14:48 schreef desintbestaat het volgende:jaja baal gewoon nog dat ik in ronde 100 niets had toe te voegen wegens weekend.
quote:Juist, maar hierdoor misschien wél dat puntje gescoord
Op dinsdag 2 december 2003 15:03 schreef Grobbel het volgende:
Jeugdtrauma's ahoy: Enya's Orinoco Flow.
Mijn ouders vonden dat een prachtig nummer, stond op een cassettebandje dat jarenlang bij zo een beetje elke autorit werd opgezet... Over de jaren heen is het voor mij in de muzikale verpersoonlijking van een teiltje kots veranderd.
Dus bedank ze maar Grobbel + 1
en een nieuwe vraag natuurlijk.
quote:Daar heb ik ook een paar weken over gedaan hoor, ik dacht eerst dat het "De S in Bestaat" was ... (En ik me maar afvragen wat dat nou betekende...)
Op dinsdag 2 december 2003 16:05 schreef bigshadow het volgende:ik zie nu pas dat de usernaam desintbestaat de sint bestaat is
voor de rest geen idee
quote:ik dus ook, had net een geniale ingeving dus!
Op dinsdag 2 december 2003 16:10 schreef Z het volgende:[..]
Daar heb ik ook een paar weken over gedaan hoor, ik dacht eerst dat het "De S in Bestaat" was ... (En ik me maar afvragen wat dat nou betekende...)
quote:neen, ik kan de afbeelding gewoon zien.
Op dinsdag 2 december 2003 16:21 schreef Berkery het volgende:
Is die picserver down?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |