abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2003 @ 19:08:18 #1
45530 Mistix
Twenty Something
pi_15067099
ik gelukkig nog nooit. ben ook niet nieuwsgierig naar hoe het voelt
pi_15067123
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:08 schreef Mistix het volgende:
Use & Abuse... Good & Bad Times
  maandag 1 december 2003 @ 19:09:56 #3
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15067149
jawel, was een keer compleet bezopen en wilde toen gaan fietsen, alleen ik pleurde om de meter op mn bek. De dag erna viel de schade nog wel mee
aka Man-Mountain
pi_15067154
U hebt gezocht op getieft:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

pi_15067155
Getieft?
  maandag 1 december 2003 @ 19:11:17 #6
45530 Mistix
Twenty Something
pi_15067194
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:10 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Getieft?
gemept
pi_15067217
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:11 schreef Mistix het volgende:

[..]

gemept

probeer nog eens:

U hebt gezocht op gemept:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

pi_15067226
Kansloos...
  maandag 1 december 2003 @ 19:13:15 #9
45530 Mistix
Twenty Something
pi_15067255
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:12 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

probeer nog eens:

U hebt gezocht op gemept:

geslagen
pi_15067275
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:13 schreef Mistix het volgende:

[..]

geslagen

U hebt gezocht op geslagen:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands

pi_15067312
quote:
Open dan geen topic
pi_15067319

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies

pi_15067338
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:15 schreef Bronek het volgende:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies

te laat
pi_15067344
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=slaan

slaan1 (onov.ww.)
1 met de hand of iets anders min of meer snel bewegen
2 min of meer abrupt in de genoemde positie of toestand raken
3 door stoten of slagen geluid voortbrengen

slaan2 (ov.ww.)
1 met een of meer snelle bewegingen raken => iem. een opduvel geven, uithalen
2 (een dam- of schaakstuk) door een bepaalde zet van het bord verwijderen
3 (geluid) voortbrengen
4 met slaande bewegingen bewerken
5 met slaande bewegingen in de genoemde positie of toestand brengen => drijven
6 met slaande bewegingen maken
7 met zwaaiende bewegingen in de genoemde positie of toestand brengen
8 met zwaaiende bewegingen maken
9 (een prestatie) overtreffen [Belg., niet alg.] [Belg., niet alg.]

slaan op (ww.)
1 gaan over, betrekking hebben op [grof] [grof]

pi_15067358
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:15 schreef Bronek het volgende:

Voltooid deelwoorden komen ook niet voor in de Dikke v. Dale...
pi_15067370
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:15 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

te laat

Ik zie het :-)

Maaar het is slaan -> volt. werkwoorden accpt hij niet!

Dus pak je de stam maar

pi_15067388
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:16 schreef Bronek het volgende:

[..]

Ik zie het :-)

Maaar het is slaan -> werkwoorden accpt hij niet!

Dus pak je de stam maar

inderdaad

zo weer een kansloos topic nog kanslozer gemaakt

maandag 1 december 2003 @ 19:18:05 #18
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_15067402
godverdomme dit is een serieus topic
aka Man-Mountain
pi_15067422
ik heb wel ns een mountainbike gekocht op Adam centraal, maar alleen de voorrem werkt en niet zo'n beetje ook. Toen ik opeens moest remmen omdat de trein toch al iets dichter bij was dan ik dacht, flikkerde ik vooruit, zo'n beetje de rails op met fiets en al. Mn been zat een beetje vast dus snel lostgeraakt, fiets bij elkaar gegraaid en terugspringen voordat de trein eraan kwam. Dan schrik je toch effe....

oh ja en later had ik hetzelfde op de weg, bijna in botsing met medefietser dus ik hard remmen, vloog 2 meter door de lucht, gelukkig iets naar rechts zodat ik in de bosjes terechtkwam. Het scheen er leuk te hebben uitgezien maar als ik met mn kop op het asvalt kwam ipv die bosjes was t wat minder leuk geweest

pi_15067459
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:18 schreef Armin het volgende:
ik heb wel ns een mountainbike gekocht op Adam centraal, maar alleen de voorrem werkt en niet zo'n beetje ook. Toen ik opeens moest remmen omdat de trein toch al iets dichter bij was dan ik dacht, flikkerde ik vooruit, zo'n beetje de rails op met fiets en al. Mn been zat een beetje vast dus snel lostgeraakt, fiets bij elkaar gegraaid en terugspringen voordat de trein eraan kwam. Dan schrik je toch effe....

oh ja en later had ik hetzelfde op de weg, bijna in botsing met medefietser dus ik hard remmen, vloog 2 meter door de lucht, gelukkig iets naar rechts zodat ik in de bosjes terechtkwam. Het scheen er leuk te hebben uitgezien maar als ik met mn kop op het asvalt kwam ipv die bosjes was t wat minder leuk geweest

na veel onderzoek in de dikke van dalen zijn we er achter gekomen dat de Ts het nederlandse woord SLAAN bedoelde in plaats van VALLEN

wel fijn dat je niet erg gewond was

pi_15067465
vaak genoeg, meestal onder invloed van alcohol en adrenaline dus dan voel je niet zo veel, lichamelijk.
pi_15067468
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:17 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

inderdaad

zo weer een kansloos topic nog kanslozer gemaakt

kans·arm (bn.)
1 (van groepen in de samenleving) sociaal zwak

Nu ontopic graag!!!!!!

pi_15067510
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:11 schreef Mistix het volgende:

[..]

gemept

oh ik noem dat gevallen.

maar ja ik ben op mijn bek gemept een keer, vol met de vuist tegen mijn smoeltje

en ik ging compleet gestrekt en zag sterretjes .
het voelde eigenlijk vooral verdoofd erna
het eerste wat ik deed, was mijn tanden checken..zitten ze nog vast..okay dan, niets aan de hand..behalve dan dat mijn neus bloedde als een rund

en op mijn bek gevallen ook, met een vrijwel eender resultaat

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_15067520
Afgelopen donderdag nog!
Het was s'morgens een beetje erg glad in de bocht, ik remde en voelde meteen mijn hele fiets onder mij vandaan schuiven.

Aardige schaafplek op mijn knie en een bebloede hand.

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_15067542
Ik pleurde altijd van mijn fiets af als ik uit was gegaan
Dat heeft me heel wat breuken en kneuzingen gekost. Het ergste was het verliezen van een serie voortanden nadat ik de stroeprand een kusje had gegeven Dat maakt best veel rommel, de tanden hebben ze in 1000 splinters uit mijn verhemelte gevist met een pincet.

Gelukkig heb ik nu een auto en val dus nooit meer om

pi_15067550
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:22 schreef UFOtje het volgende:
Afgelopen donderdag nog!
Het was s'morgens een beetje erg glad in de bocht, ik remde en voelde meteen mijn hele fiets onder mij vandaan schuiven.

Aardige schaafplek op mijn knie en een bebloede hand.

ik herhaal:
quote:
na veel onderzoek in de dikke van dalen zijn we er achter gekomen dat de Ts het nederlandse woord SLAAN bedoelde in plaats van VALLEN
pi_15067565
quote:
U hebt gezocht op slaan:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

slaan1 (onov.ww.)
1 met de hand of iets anders min of meer snel bewegen
2 min of meer abrupt in de genoemde positie of toestand raken
3 door stoten of slagen geluid voortbrengen

MAAR, wij bedoelen hier altijd met getieft=vallen, en dat heb ik wel een keertje gedaan ja, op me muil gevallen.
quote:
U hebt gezocht op muil:

muil1 (de ~ (m.), ~en)
1 bek van een dier
2 [inf.] mond [inf.] [inf.] [grof]

quote:
U hebt gezocht op vallen:

val·len (onov.ww.)
1 met een zekere snelheid door de lucht omlaaggaan tengevolge van de werking van de zwaartekracht
2 plotseling en onvrijwillig op de grond enz. terechtkomen => donderen, donderstralen, duvelen, flikkeren, gestrekt gaan, kukelen, lazeren, mieteren, neerkletteren, ploffen, sodemieteren
3 in de genoemde of bedoelde positie of toestand terechtkomen
4 op de genoemde tijd plaatshebben => plaatsvinden
5 los neerhangen
6 ontstaan, tot stand komen
7 [form.] sneuvelen
8 uitvallen, op de genoemde manier gewaardeerd worden
9 verloren gaan
10 zakken, omlaaggaan
11 (van zeilschepen) van de richting waaruit de wind komt wegdraaien

pi_15067591
TheWiliiedockSaints pleurde pas bij mij in de straat nog heel mooi van zijn fiets trouwens
pi_15067600
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:23 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ik herhaal:
[..]

Dan moet hij dat maar duidelijk zeggen..... ik ga een beetje het hele topic doorlezen zeg!

Nee, ik ben nooit echt op mijn bek geslagen.

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_15067601
We zijn er achter gekomen dat je 'ben jij wel is op je bek getieft?' op twee manieren kan opvatten

1 ~~ Of je wel eens door een persoon, op je smoelwerk bent geslagen door een of andere reden!

2 ~~ Of dat je gevallen bent, dan wel niet van het paard dan wel van de stoeprand

pi_15067661
Grr waarom reageer ik nou altijd zo verdomd sloom
pi_15067692
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:23 schreef Ahum_c het volgende:

[..]

MAAR, wij bedoelen hier altijd met getieft=vallen, en dat heb ik wel een keertje gedaan ja, op me muil gevallen.
[..]

[..]

maandag 1 december 2003 @ 19:27:41 #33
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_15067701
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 03:12:30 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_15067725
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:26 schreef Ahum_c het volgende:
Grr waarom reageer ik nou altijd zo verdomd sloom
Omdat je niet zo actief bent of slaperig en maybe wel tutterig jij sloompie!

sloom (bn.)
1 suf, niet actief => slaperig, tutterig
sloom·pie (het ~ (m.), ~s)
1 [inf.] slome

[Dit bericht is gewijzigd door Bronek op 01-12-2003 19:29]

pi_15067762
o over slaan: Nee, nog nooit op mijn bek. Wel heb ik laatst een aanvaring gehad met een chinees, kan je beter aan hem vragen dan
pi_15067780
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:29 schreef Conflict het volgende:
o over slaan: Nee, nog nooit op mijn bek. Wel heb ik laatst een aanvaring gehad met een chinees, kan je beter aan hem vragen dan
Zoon kleine, ik ook al!
pi_15067939
quote:
gevallen of geslagen? Beetje enigszins begrijpelijk nederlands is nooit weg
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 december 2003 @ 19:36:54 #38
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15067984
Wel eens, toen ik een bewusteloos geslagen iemand probeerde te beschermen..

Stond iemand heel hard op in te trappen namelijk.

"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_15068005
nee nooit. trouwens "eens" is nog steeds een bestaand nederlands woord voor wat je probeert uit te drukken.
pi_15068011
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:23 schreef Conflict het volgende:
Ik pleurde altijd van mijn fiets af als ik uit was gegaan
Dat heeft me heel wat breuken en kneuzingen gekost. Het ergste was het verliezen van een serie voortanden nadat ik de stroeprand een kusje had gegeven Dat maakt best veel rommel, de tanden hebben ze in 1000 splinters uit mijn verhemelte gevist met een pincet.

Gelukkig heb ik nu een auto en val dus nooit meer om

Nee dat is lekker.. dronken in de auto
pi_15068043
LEEEEEES DE TOPIC!
pi_15068178
Ik ben na een paar drankjes teveel op, op de fiets gestapt en toen van een dijk afgereden.
Telt dat ook?
pi_15068206
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:38 schreef Bronek het volgende:
LEEEEEES DE TOPIC!
LEER SPELLEN
pi_15068224
Regelmatig, al neemt het met het komen van de jaren (zou ik dan toch wijzer worden ) wel af, ondanks dat ik een evenwichtsgevoel heb van lek me vestje.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  maandag 1 december 2003 @ 19:44:13 #45
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15068230
Ik ben een vrij groot aantal keer gevallen van de fiets, toevallig altijd in het weekeinde en dan ook nog eens des nachts, toevallig. Blauwe plekken op m'n hoofd en gebroken voortanden als resultaat.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_15068257
ik skateboard, ik snowboard, ik heb heel lang geschaatst en ik kan aardig zuipen... you do the maths
pi_15068259
'k ben wel 'ns snoeihard op het begin van de railing van een brug getieft. En daarna, jaja, vol op m'n bek op het bevroren zoab.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_15068654
een keer heb ik echt met iemand gevochten en dat deed wel zeer. Op het moment zelf niet echt omdat je een opstoot van adrenaline krijgt. Als je tijdens een gevecht op je pleuris wordt getieft word je nog aggressiever dan dat je al was. Nadien had ik echter een mank been, overal schaafwonden, kapot hemd, blauw ook en gescheurde oorlel (dit was het pijnlijkste eigenlijk :p)
pi_15069124
Weet ik niet meer, wat doe ik hier en waar ging het ook al weer eens over?
pi_15069134
quote:
Nee, wel d'r in gerocheld
pi_15069442
Op de bek tiefen is toch gewoon op de bek gaan of niet? Ik zie hier meerdere reacties (incluis TS) die zeggen dat tiefen slaan is. Maar volgens mij zit je dan mis
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_15069686
quote:
jammer zeg, ik wil wel helpen hoor? je moet immers openstaan voor nieuwe ervaringen enzo
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15069961
Ikke wel vaker,
- een keer was ik zat toen viel ik om de zoveel meter en toen viel ik op een stoep toen lag ik nokkie op de grond. Gevolg: maand niet uit!
- de andere keer was net na de grote vakantie, ik kwam uit de stad, had aardig wat op en fietste in mijn eentje naar huis omdat ik niet te laat thuis mocht zijn, ik fietste over een verlaten weg (wel vlugger) ik ging op mijn trappers staan om snel te fietsen en m'n ketting liep eraf. Viel met mijn hoofd op 't stuur en schaafde daarna over de grond. Gevolg: 2 blijvende strepen in mijn gezicht op mijn wang, opzich best tof.
- Laatste keer dat me is bijgebleven was laatst, toen had ik beach party gehad. Fietste dronken naar huis en knalde tegen lantaarnpaal op de grond. Had een zwembroek aan dus heel mijn knie lag open. Gevolg: 2 weken pijn!
JZZ
pi_15069991
hmm, de een heeft t over op zn bek geslagen worden en de ander tieft van zn fiets op de grond

als ik t al over tiefen heb, dan tief ik van mn fiets, en ja, is wel eens gebeurd, erg gaaf en stoer

pi_15070221
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:19 schreef Damzzz het volgende:
Op de bek tiefen is toch gewoon op de bek gaan of niet? Ik zie hier meerdere reacties (incluis TS) die zeggen dat tiefen slaan is. Maar volgens mij zit je dan mis
*eensch is

Maar ja TS is de baas, en die schijnt maar van alles te kunnen bedoelen zonder daar een duidelijke topictitel bij te hoeven verzinnen Modjes!!!!!! titelchange? Asjeblieieieieieieieief?????

pi_15070324
een noob door een bushokje heentiefen is toch echt hem erdoorheen werpen, om maar een passend voorbeeld te geven
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15070342
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

wel fijn dat je niet erg gewond was

tyfen is een modewoord, dat kan je op verschillende manieren opvatten. Nou ja het kleine verbreding van het topic kan ook geen kwaad

gewond totaal niet behalve een bekneld been, maar als je op de rails ligt in de knoop met je fiets en je ziet de trein op je afkomen schrik je wel ff, die trein remde niet eens af realiseer ik me opeens, behalve het normale voorremmen voor het station .
vraag me af waarom iemand niet remt als er iemand op t spoor ligt, niet al te ver voor de trein

pi_15070467
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:45 schreef Armin het volgende:

[..]

tyfen is een modewoord, dat kan je op verschillende manieren opvatten. Nou ja het kleine verbreding van het topic kan ook geen kwaad

gewond totaal niet behalve een bekneld been, maar als je op de rails ligt in de knoop met je fiets en je ziet de trein op je afkomen schrik je wel ff, die trein remde niet eens af realiseer ik me opeens, behalve het normale voorremmen voor het station .
vraag me af waarom iemand niet remt als er iemand op t spoor ligt, niet al te ver voor de trein

remweg van trein is erg lang, machinist had waarschijnlijk geen zin om de passagiers ook nog eens op te schrikken door opeens te beginnen met remmen
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_15070490
2x. Waarvan 1x expres en 1x perongeluk.
1e Keer moesten we bij gym heel hard van de ene kant van de zaal naar de andere rennen en botste ik KEIHARD tegen een jongen op.
2e keer deed ik de buikdraai op het rek en stond er iemand achter mij. Dat rotjoch raakte beledigd toen ik hem onverhoopt raakte en gaf me een knal in mijn gezicht.
pi_15070564
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:19 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Aha dus de term *optiefen* komt eigenlijk uit de verbasterde language pack voor Micorsoft Word, uit het menu "Bestand > Optiefen" wat dus niet eens *sluiten* maar gewoon *opslaan* betekent.

Er wordt me een hoop duidelijk op zo'n avond als deze.....

maandag 1 december 2003 @ 21:19:52 #61
73888 DIA
die ja .....
pi_15071561
De meeste brokken worden er gemaakt na aanleiding van alcohol.
Zo ben ik dronken, zonder helm met 70 km/u de bocht uit gegaan en op mijn hoofd beland. Ik had wekenlang 20 open schaafwonden, waarvan 5 in mijn gezicht.

Keer recht op mijn bek geslagen, zag het niet aankomen en was dronken. Geen pijn maar wel een dikke lip, tand door de lip, en stukjes tand in mijn mond.

pi_15073591
ik wel maar iedereen gaat wel eens op zijn bek,ik heb sinterlaas op zijn bek zien gaan zaterdag
  maandag 1 december 2003 @ 22:22:51 #63
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_15073970
Uhh op 27 september.

Ik had een paar bakkies te veel op. En toen ging ik met mijn fiets onderste boven. Wondje op mijn voorhoofd. Pleister gekregen van een maat want ik was daar.

Nou ik gewoon mijn nest in en de volgende dag kwam ik erachter dat ik het eigenlijk gelijk had moeten laten hechten. Het gevolg is een littekentje en een policy waarin ik eerst vijf weken niet gedronken heb en nu al weer vier andere weken lang vier bier als maximum hanteer op een zaterdagavond.

Gelukkig herstelde het heel snel en was de puinhoop na een week al grotendeels verdwenen. Wel een lekkere actie zo een week voor je eigen verjaardag:

Slechts een kleine korst boven mijn wenkbrauw na een week.

[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
pi_15074054
Ik heb 8 jaar gemotorcrosst, dus vaak genoeg.

Ergste kwetsuur was een afgebroken koppelingshendel in m'n rechterbil. Paar cm ernaast en ik was ontmaagd geweest .

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  maandag 1 december 2003 @ 22:25:35 #65
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_15074080
Ik heb ooit op CNN een staaltje Oud-Hollandsch tieften gedemonstreerd.
Jawohl Herr Kaloin!
  maandag 1 december 2003 @ 22:26:59 #66
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_15074126
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Zeg je er even bij dat je stuikelend CNN over ging ?

Pardon ..... ik reageer te snel

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 1 december 2003 @ 22:29:14 #67
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_15074197
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:26 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Zeg je er even bij dat je stuikelend CNN over ging ?

Nou vooruit..... tieftend over de trambaan dan......

Jij je zin

hoi zegt

Jawohl Herr Kaloin!
pi_15074237
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:25 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ja, daar heb ik nog een reportage over gedaan!

Ik heb een keer een klap uitgedeeld, maar nooit ontvangen Was zo'n kutautochtoon tijdens het uitgaan op vakantie...

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_15074813
Een keer op de brommer over een grote bout gereden, hup daar ging ik, je weet echt niet wat er gebeurd, je hoor je brommer over het asfalt krassen en je rolt zelf een eind door, kleren gescheurd, brommer beschadigd, heel vreemd gevoel.
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  Admin dinsdag 2 december 2003 @ 00:05:34 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_15077412
Als kind een keer gevallen met de fiets. Rechterwang lag open van mondhoek tot halverwege m'n oor (niks meer van te zien overigens behalve een klein stukje wild vlees in m'n mondhoek).

Op schoolreisje een keer uitgegleden van een hek. Punt ervan drong een centimeter of 8 onder m'n oksel m'n lichaam binnen. Milimeter dieper en m'n long was doorboord geweest. (geen druppel bloed toen bdw).

Meest ernstige verwonding tijdens het uit de auto stappen. Stapte half op de stoeprand. Twee maanden thuis met een dikke enkel. Kon geen stap zetten.
Zelfde enkel al eerder uitgerekt tijdens het skaten trouwens (wat ik ook meteen heb afgezworen).

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_15077445
Ja toen ik 14 was ben ik een keer door een groep jongeren in elkaar geslagen en toen kreeg ik wel meer klappen in mijn gezicht
Merendeel van die groep heeft nu trouwens een strafblad
  dinsdag 2 december 2003 @ 02:30:10 #72
50719 ZenMan
(A)bend, (R)etry, (I)gnore
pi_15079646
wat erg voor Ben jij wel...

heeft Ben jij wel zich pijn gedaan?

(of weet de VMBO geschoolde TS het verschil tussen eens en is niet eens?)

Redactie Games dinsdag 2 december 2003 @ 02:39:34 #73
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15079684
Uh, ja vroeger toen ik een jaar of 10 was...

Ik was aan het crossfietsen en dat rotjoch van een buurjongen vond het zo leuk om een tak in me voorwiel te steken..

Godverdomme, wat was ik pissed Ik heb heel dat rotjoch achterna gecrossed net zolang totdat ie in een vijver viel
Maandje later was ie verhuist...

Deze gebeurtenis staat in me hersens gegrift...
Als ik em nog es tegenkom, de schoft

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15152869
als bruggertje hebben ze me flink laten truiken in de drukke gang
pi_15152939
Ik ben wel eens achterop mn kop getieft! Toen had ik een buld 8terop mn kop! En het was nog met pasen ook! mn bijnaam was toen Paasei! Was minder
pi_15153015
Ben je wel 'ns op je bek getieft?
Empathy was yesterday. Today you're wasting my motherfuckin' time...
  donderdag 4 december 2003 @ 20:16:13 #77
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_15155120
Het had geijzeld en ik kon een stukje over het gras (waar je dus wel veilig hard kon fietsen), alleen realiseerde ik mij veel te laat dat ik niet zo hard zou kunnen op de weg die na het gras weer begon. Gevolg:

keihard onderuit bij de eerste meter na het gras.

Als ik trouwens op m'n plaat ga is dat altijd op de fiets, lopend gebeurt het mijn echt zelden.

Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_15167025
Ik wil ingaan op het onderdeel getieft van fiets, en niet slaan
Ben ook weleens van fiets getieft, was op weg naar school, en ging even accelereren op mn fiets, mn handvat schoot toen los, dus ik maakte een rare smak, toen lag ik met mn handvat in mn hand op de grond.
De volgende dag ging ik met mn ingezwachtelde pols weer naar school op de fiets, alleen was er iemand voor mij zo handig opeens op zn rem te trappen, zodat ik bijna of helemaal onderuit ging. Ik weet niet meer zo snel wat het was, zal wel zo ernstig geweest zijn dat ik hersenbeschadeging heb opgelopen dat ik dat gedeelte na de val ben vergeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')