quote:
Op maandag 1 december 2003 19:08 schreef Mistix het volgende:
ik gelukkig nog nooit. ben ook niet nieuwsgierig naar hoe het voelt
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
quote:probeer nog eens:
Op maandag 1 december 2003 19:11 schreef Mistix het volgende:[..]
gemept
U hebt gezocht op gemept:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
quote:geslagen
Op maandag 1 december 2003 19:12 schreef _The_General_ het volgende:[..]
probeer nog eens:
U hebt gezocht op gemept:
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:13 schreef Mistix het volgende:[..]
geslagen
U hebt gezocht op geslagen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands
quote:Open dan geen topic
Op maandag 1 december 2003 19:08 schreef Mistix het volgende:
ik gelukkig nog nooit. ben ook niet nieuwsgierig naar hoe het voelt
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
quote:te laat
Op maandag 1 december 2003 19:15 schreef Bronek het volgende:
U hebt gezocht op geslagen:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
slaan1 (onov.ww.)
1 met de hand of iets anders min of meer snel bewegen
2 min of meer abrupt in de genoemde positie of toestand raken
3 door stoten of slagen geluid voortbrengen
slaan2 (ov.ww.)
1 met een of meer snelle bewegingen raken => iem. een opduvel geven, uithalen
2 (een dam- of schaakstuk) door een bepaalde zet van het bord verwijderen
3 (geluid) voortbrengen
4 met slaande bewegingen bewerken
5 met slaande bewegingen in de genoemde positie of toestand brengen => drijven
6 met slaande bewegingen maken
7 met zwaaiende bewegingen in de genoemde positie of toestand brengen
8 met zwaaiende bewegingen maken
9 (een prestatie) overtreffen [Belg., niet alg.] [Belg., niet alg.]
slaan op (ww.)
1 gaan over, betrekking hebben op [grof] [grof]
quote:Voltooid deelwoorden komen ook niet voor in de Dikke v. Dale...
Op maandag 1 december 2003 19:15 schreef Bronek het volgende:
U hebt gezocht op geslagen:Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
quote:Ik zie het :-)
Op maandag 1 december 2003 19:15 schreef _The_General_ het volgende:[..]
te laat
Maaar het is slaan -> volt. werkwoorden accpt hij niet!
Dus pak je de stam maar
quote:inderdaad
Op maandag 1 december 2003 19:16 schreef Bronek het volgende:[..]
Ik zie het :-)
Maaar het is slaan -> werkwoorden accpt hij niet!Dus pak je de stam maar
zo weer een kansloos topic nog kanslozer gemaakt
oh ja en later had ik hetzelfde op de weg, bijna in botsing met medefietser dus ik hard remmen, vloog 2 meter door de lucht, gelukkig iets naar rechts zodat ik in de bosjes terechtkwam. Het scheen er leuk te hebben uitgezien maar als ik met mn kop op het asvalt kwam ipv die bosjes was t wat minder leuk geweest
quote:na veel onderzoek in de dikke van dalen zijn we er achter gekomen dat de Ts het nederlandse woord SLAAN bedoelde in plaats van VALLEN
Op maandag 1 december 2003 19:18 schreef Armin het volgende:
ik heb wel ns een mountainbike gekocht op Adam centraal, maar alleen de voorrem werkt en niet zo'n beetje ook. Toen ik opeens moest remmen omdat de trein toch al iets dichter bij was dan ik dacht, flikkerde ik vooruit, zo'n beetje de rails op met fiets en al. Mn been zat een beetje vast dus snel lostgeraakt, fiets bij elkaar gegraaid en terugspringen voordat de trein eraan kwam. Dan schrik je toch effe....oh ja en later had ik hetzelfde op de weg, bijna in botsing met medefietser dus ik hard remmen, vloog 2 meter door de lucht, gelukkig iets naar rechts zodat ik in de bosjes terechtkwam. Het scheen er leuk te hebben uitgezien maar als ik met mn kop op het asvalt kwam ipv die bosjes was t wat minder leuk geweest
wel fijn dat je niet erg gewond was
quote:kans·arm (bn.)
Op maandag 1 december 2003 19:17 schreef _The_General_ het volgende:[..]
inderdaad
zo weer een kansloos topic nog kanslozer gemaakt
Nu ontopic graag!!!!!!
quote:oh ik noem dat gevallen.
Op maandag 1 december 2003 19:11 schreef Mistix het volgende:[..]
gemept
maar ja ik ben op mijn bek gemept een keer, vol met de vuist tegen mijn smoeltje
en ik ging compleet gestrekt en zag sterretjes .
het voelde eigenlijk vooral verdoofd erna
het eerste wat ik deed, was mijn tanden checken..zitten ze nog vast..okay dan, niets aan de hand..behalve dan dat mijn neus bloedde als een rund
en op mijn bek gevallen ook, met een vrijwel eender resultaat
Aardige schaafplek op mijn knie en een bebloede hand.
Gelukkig heb ik nu een auto en val dus nooit meer om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |