.
Misselijk dus
Ach ja, morgen weer een dag.. En volgende maand ook
DAMN! maar ja ik blijf positief denken
het komt allemaal vast op zijn pootjes terecht
...
Heb vrij lang geslapen, maar toch voel ik moe..
Voor de rest, zometeen een paar uurtjes naar school, en daarna maar eens beginnen met de inhaalslag
Doordat ik de afgelopen 2 weken niks gedaan heb.. loop ik nu achter..
training gister... auw.. heb nu typegebrek ![]()
voel me verder wel goed, op die pijnlijke vinger na..
mis ook iemand
En voor de rest voel ik me nog steeds klote. Daar zal ik het maar bij laten, wat heeft het ook voor zin.
Ik mis t om iemand echt lief te hebben...
quote:Die paar dagen zijn toch wel afzienbaar? Anders ga je iets leuks doen voor jezelf, breien bijvoorbeeld
Op woensdag 3 december 2003 08:59 schreef thaleia het volgende:
Ongeduldig
Wat nou "rustig aan blijven doen" en wat nou "zoveel mogelijk die voet omhoog"? Ik ben jong, ik wil vanalles, en achter de geraniums zitten heeft niet bepaald mijn voorkeur
quote:Bij tijd en wijle overvalt het gevoel mij ook wel eens, maar dan bedenk ik me weer dat ik mijn prioriteiten scherp in het zicht moet houden. Ik heb afstuderen en een baan als doel gesteld. Misschien stage afronden jouw doel?
Op woensdag 3 december 2003 10:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik mis t om iemand echt lief te hebben...
Tenzij het je ineens overvalt natuurlijk
, maar waarom zou je alles gaan compliceren door een dwangmatige zoektocht
OT:
Aangezien ik nu pas aan het werk ga: uitgeslapen!
Verder afwachtend, aangezien ik op korte termijn respons verwacht op een sollicitatiebrief die ik nog heb lopen. Reuze spannend, helemaal omdat er bijna geen vacatures zijn. Ik heb mijn idee van Midden-Nederland maar laten varen en nu gesolliciteerd op een baan in Steenwijk. Helemaal grappig, omdat daar de roots van mijn familie liggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 03-12-2003 10:13]
quote:BREIEN?
Op woensdag 3 december 2003 10:07 schreef Peregrijn het volgende:
Die paar dagen zijn toch wel afzienbaar? Anders ga je iets leuks doen voor jezelf, breien bijvoorbeeld
Succes met solliciteren!
Ik voel me: slaperig, en aangezien ik toch niets kan of mag kruip ik maar gewoon weer effe in bed, waarom ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |