quote:
Op woensdag 17 december 2003 12:41 schreef ErikT het volgende:[..]
Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Kijk maar naar Cruz.

quote:Goed voorbeeld
Op woensdag 17 december 2003 12:41 schreef ErikT het volgende:[..]
Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Kijk maar naar Cruz.

quote:Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat
Op woensdag 17 december 2003 12:37 schreef pfaf het volgende:
Wat ik me afvraag: Is Kezman wel zo goed? Vennegoor speelt ook een paar wedstrijden en scoort ook vaak, net als Kezman! Of is de aanvoer gewoon zo goed dat iedere redelijke spits kan scoren bij PSV?
Wat ik wel positief vind is dat er nu wekelijks een andere speler is die er 2 of meer inschiet. De Jong, Lucius en nu Vennegoor en dat is natuurlijk een zeer positieve ontwikkeling

quote:Je doelt op de aanvoer, waardoor een spits veel kan scoren? Als je het zo bekijkt zeker en dan wil ik Larsson er ook wel bij noemen
Op woensdag 17 december 2003 12:41 schreef ErikT het volgende:Daarom heeft PSV altijd goede spitsen en Feyenoord niet.
Kijk maar naar Cruz.

quote:Inderdaad, als Jan zo blijft spelen als afgelopen week, kun je Kezman met een redelijk gerust hart verkopen
Op woensdag 17 december 2003 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wat ik wel positief vind is dat er nu wekelijks een andere speler is die er 2 of meer inschiet. De Jong, Lucius en nu Vennegoor en dat is natuurlijk een zeer positieve ontwikkeling

quote:dat idee heb ik toch al wel, Kezman is goed voor zeg maar tussen de 30 en 40 goals in een zeizoen en Jan voor een doelputje of 20 a 25 wat prima is voor een spits. Alleen daarachter hebben we nix meer.
Op woensdag 17 december 2003 18:31 schreef pfaf het volgende:[..]
Inderdaad, als Jan zo blijft spelen als afgelopen week, kun je Kezman met een redelijk gerust hart verkopen

quote:in Europa in de Uefa Cup, tegen Perugia moet wel lukken daarna weet ik het nog net niet, hangt af van de loting.
Op donderdag 18 december 2003 00:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Helaas klopt dat plaatje maar al te goed, nu maar de titel en de beker pakken en ver komen in Europa
De beker kan ook nog hoop het alleen van niet en de Titel tsja ligt eraan wat Ajax nog gaat doen of ze weer beter gaan spelen of nog meer gaan verprutsen.

quote:Klopt
Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat

quote:Ja, maar eigenlijk staat hij alleen in de basis, omdat anderen geblesseerd zijn en/of rust krijgen.
Dat vroeg ik me ook af en mocht dat zo zijn dan is het goed nieuws voor PSV. Maar ik denk dat je Kezman daar wel tekort mee doet. Hij loopt al ruim anderhalf seizoen 1 op 1 en dan ben je gewoon een zeer goede spits. Ik denk dat je kan stellen dat Lange Jan op dit moment een zeer goede periode meemaakt en terecht in de basis staat

quote:Dat zegt dan een hoop over de kwaliteit van de selectie van PSV in de breedte. Als je ziet hoe probleemloos de blessure van Held Van Bommel wordt opgevangen. Bouma en Ooijer geblesseerd? Dan stellen we toch gewoon Hofland en Colin op en als Bogelund een pijntje heeft dan komt Faber er ook gezellig bij.
Op donderdag 18 december 2003 11:15 schreef FreddyJr het volgende:Ja, maar eigenlijk staat hij alleen in de basis, omdat anderen geblesseerd zijn en/of rust krijgen.
De enige zwakke puntjes liggen aan de linkerkant. Als Robben geblesseerd is kan je De Jong er neerzetten of eventueel Bouma, maar dat is toch minder. De positie van linksback is het meest kwetsbaar, maar voor de rest is alles minimaal dubbel bezet
Conclusie, we worden gewoon weer kampioen

quote:Dat zeg ik elk jaar
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:

quote:Whehehe.
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:

quote:Dat is iig gebasseerd op een goede analyse van beide teams, maar mocht het het onverhoopt niet gebeuren (kans van 0,083%) dan mag je me confronteren met die uitspraak
Op donderdag 18 december 2003 11:46 schreef zjroentje het volgende:
Whehehe.

quote:Whehehe.
Op donderdag 18 december 2003 11:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat is iig gebasseerd op een goede analyse van beide teams, maar mocht het het onverhoopt niet gebeuren (kans van 0,083%) dan mag je me confronteren met die uitspraak

quote:Wie het laatst lacht...
Op donderdag 18 december 2003 11:55 schreef zjroentje het volgende:
Whehehe.

quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Wie het laatst lacht...

quote:3 vaste verdedigers geblesseerd, dat is wel minder. Gelukkig dat we naar Vitesse moeten, een echte tegenstander had voor problemen kunnen zorgen
Kasper Bøgelund heeft aan de bekerwedstrijd tegen Willem II een (lichte) hersenschudding overgehouden. Het is nog twijfelachtig of de Deen de laatste wedstrijd voor de winterstop inzetbaar is.
Tien minuten voor het einde van de wedstrijd dacht invaller Bart van den Eede met een omhaal de wedstrijd alsnog spannend te maken, maar in plaats van de bal te raken schopte hij vol in het gezicht van de verdediger van PSV. Verzorger Mart van den Heuvel gaf direct aan dat Bøgelund gewisseld moest worden. Mocht Kasper Bøgelund zaterdag niet in actie kunnen komen, kan Guus Hiddink voor de laatste wedstrijd tegen Vitesse geen beroep doen op vier verdedigers uit zijn selectie. Wilfred Bouma, Ernest Faber en André Ooijer moesten de bekerwedstrijd al wegens blessures laten schieten

quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat zegt dan een hoop over de kwaliteit van de selectie van PSV in de breedte. Als je ziet hoe probleemloos de blessure van Held Van Bommel wordt opgevangen. Bouma en Ooijer geblesseerd? Dan stellen we toch gewoon Hofland en Colin op en als Bogelund een pijntje heeft dan komt Faber er ook gezellig bij.
De enige zwakke puntjes liggen aan de linkerkant. Als Robben geblesseerd is kan je De Jong er neerzetten of eventueel Bouma, maar dat is toch minder. De positie van linksback is het meest kwetsbaar, maar voor de rest is alles minimaal dubbel bezet

quote:Lekker he.
Op donderdag 18 december 2003 12:19 schreef appelsientje het volgende:
tripel

quote:Kampioen is ook wel lekker
Op donderdag 18 december 2003 12:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Lekker he.

quote:
Van Raaij haalt uit naar Oranje en KNVBHarry van Raaij neemt in zijn laatste seizoen als voorzitter van PSV geen blad voor de mond. De preses veegt in het blad Sport, Bestuur & Management de vloer aan met het licentiesysteem van de KNVB en geeft ook het Nederlands Elftal een stevige veeg uit de pan. Eerder al moest de NOS het ontgelden omdat de omroep volgens hem Ajax-minded is.
Voor het Nederlands Elftal heeft Van Raaij geen goed woord over. "Minstens de halve selectie zou vervangen moeten worden. Meteen. Dan heb je een nieuwe groep die een half jaar heeft om zich voor te bereiden op het EK in Portugal en daar dan in het diepe wordt gegooid. Dat is een schitterende leerschool voor het WK in 2006."
Ook het licentiesysteem in het betaalde voetbal moet volgens de PSV-voorzitter op de schop. Puntenaftrek voor clubs die het licentiereglement overtreden, bestempelt Van Raaij als "flauwekul". Een voetbalclub moet volgens hem gerund worden als ieder normaal bedrijf. "Je zou clubs moeten verplichten een raad van commissarissen in te stellen. Het licentiesysteem van de KNVB stamt nog uit de oude verenigingstijd, maar de meeste voetbalverenigingen in het betaalde voetbal zijn stichtingen of nv's geworden."

quote:Eens.
"Minstens de halve selectie zou vervangen moeten worden. Meteen. Dan heb je een nieuwe groep die een half jaar heeft om zich voor te bereiden op het EK in Portugal en daar dan in het diepe wordt gegooid. Dat is een schitterende leerschool voor het WK in 2006."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |