belachelijk is het eerste woord dat in een voetbal/oranje fan op zou komen
maar is het niet gewoon terecht ?
dus strikt volgens regels genomen terecht.., maar als je ziet dat in sommige andere takken van sport de waarde die de boer had nog in toegestaan zou je zeggen onterecht..
erg jammer iig voor em, en voor nl 11-tal
quote:Frank de Boer heeft altijd gezegd dat een schorsing van 2 jaar einde carrière zou betekenen. Hij zal zijn afscheid dus nog wel even uitstellen. En hij gaat in beroep, eerst dat maar eens afwachten.
NOS-TT 646 do 14 jun
VOETBAL
Frank de Boer is door de UEFA voor
een jaar geschorst wegens doping.
Bij de verdediger van FC Barcelona werd
na het UEFA Cup-duel met Celta de Vigo
een nandrolonwaarde van 8.1 nanogram/ml
vastgesteld.De contra-expertise leverde
een iets lagere waarde op.UEFA en FIFA
hanteren een grenswaarde van 2 ng/ml.
De Boer gaat tegen de straf in beroep.
De Oranje-aanvoerder verscheen bij de
zitting in Nyon in gezelschap van zijn
advocaten en dopingdeskundigen.Met dat
'A-team' probeert De Boer zijn onschuld
te bewijzen.De verdediging is gebaseerd
op de vermeende ondeugdelijkheid van de
gebruikte meetapparatuur.Die zou in 68%
van de gevallen niet nauwkeurig zijn.
Betekent dit dat ie geschorst is voor zowel Spaanse comp. als Ned elftal ?
quote:Het WK is van 1 tot en met 30 juni 2002. Frank de Boer kan na de poulewedstrijden lekker uitgerust aan de slag.
Op donderdag 14 juni 2001 16:52 schreef PLAE@ het volgende:
voor het WK kunnen we hem dus iig al wegstrepen ?!?!oja eerst maar afwachten of 'we' dat wel halen
quote:Kan iemand dat even veranderen? Wat dat staat echt slordig. Een spelfout in de topic naam.
Op donderdag 14 juni 2001 16:47 schreef Techno het volgende:
geschorst
quote:Wow kan jij toveren?
Op donderdag 14 juni 2001 16:47 schreef Techno het volgende:
geschorst
Nah en Cohen was nogwel zo zelfverzekerd?![]()
Maareh mooi klote een heel jaar is wel rigoureus enzo maarja UEFA he
Deze holbewoners uit de ijstijd, met hun armen zo bruin door het porren in de reet van hun oppergod, Sepp Blatter. Deze moderne Methusalems, deze vooroorlogse bandietenbende, met hun hauttaine arrogante mombakkes.
Deze sukkels in kwadraat, deze hypocriete skyboxproleten, deze baantjesjagers met een hypotheek op hun tweede vrouw. Deze kanloze snobs met hun door camera geilheid vertroebelde wereldbeeld, deze inhoudsloze patsers.
Beslissen met een goed glas wijn onder handbereik, na een volumineuze overdadige maaltijd, dat het maar eens over moet zijn met de schitterende carriere van 1 van de beste verdedigers van de afgelopen 10 jaar.
Randdebielen.
![]()
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:26 schreef tong80 het volgende:
Wat me het meest irriteert is het heilige geloof in zichzelf van deze door God gezonden regenten. De met bier en bratwurst volgepropte BOBO's die met hun uitgezakte hangbuiken het pluche bevuilen dat aan de sporters toebehoort. De hemeltergende eigenwaan van deze omhoog gevallen hangbuikzwijnen, die zelf nog geen Skippybal recht uit kunnen trappen.Deze holbewoners uit de ijstijd, met hun armen zo bruin door het porren in de reet van hun oppergod, Sepp Blatter. Deze moderne Methusalems, deze vooroorlogse bandietenbende, met hun hauttaine arrogante mombakkes.
Deze sukkels in kwadraat, deze hypocriete skyboxproleten, deze baantjesjagers met een hypotheek op hun tweede vrouw. Deze kanloze snobs met hun door camera geilheid vertroebelde wereldbeeld, deze inhoudsloze patsers.
Beslissen met een goed glas wijn onder handbereik, na een volumineuze overdadige maaltijd, dat het maar eens over moet zijn met de schitterende carriere van 1 van de beste verdedigers van de afgelopen 10 jaar.
Randdebielen.
Stuur maar op naar de advocaten van Frank de Boer, kan zo integraal worden voorgedragen tijdens het hoger beroep
enneuh, 1 voordeel, penalty's hoeft ie iig niet meer te nemen ![]()
maar ja voor vrije trappen was ie toch wel makkelijk
quote:Aan het gas? Jezus CAZZO, jij bent echt een imbeciel he?
Op donderdag 14 juni 2001 16:55 schreef CAZZO het volgende:
Smerige Kanker UEFA.
Jullie worden hatelijk bedankt stelletje kontkruipers daar in Nyon.
Allemaal aan het Gas met dat volk.
Frank de Boer zal ze wel sueen via de Burgerrechter.
Cazzo, een iets minder unsubtiele reactie zou ik op prijs stellen.
*denkt aan kwalificatie, WK etc.....*
* OW MY GOD!!!
quote:
Wat me het meest irriteert is het heilige geloof in zichzelf van deze door God gezonden regenten. De met bier en bratwurst volgepropte BOBO's die met hun uitgezakte hangbuiken het pluche bevuilen dat aan de sporters toebehoort. De hemeltergende eigenwaan van deze omhoog gevallen hangbuikzwijnen, die zelf nog geen Skippybal recht uit kunnen trappen.Deze holbewoners uit de ijstijd, met hun armen zo bruin door het porren in de reet van hun oppergod, Sepp Blatter. Deze moderne Methusalems, deze vooroorlogse bandietenbende, met hun hauttaine arrogante mombakkes.
Randdebielen.
Zit jij soms in "sport aan tafel"? Rook jij soms sigaren? Kom jij soms uit Belgenland?
Nee scheur, maar ik schrijf wel voor de Haagse Post en het NRC.
lol.
quote:Nee hoor, ik vind Van Bommel en Hofland minstens zo goed..
Op donderdag 14 juni 2001 19:38 schreef bossie het volgende:
Laten we het WK maar vergeten
quote:Ik vind ze hoogstens net zo slecht.
Op donderdag 14 juni 2001 21:51 schreef MeneerTim het volgende:[..]
Nee hoor, ik vind Van Bommel en Hofland minstens zo goed..
Coutu was al als voorbeeld gestelt ?
Dat hypocriete geblaat van die bobo's moet maar eens de kop ingedrukt worden...... maar wanneer en door wie ?
quote:Whoehaha,
Randdebielen.
Tong80 heeft zelf wat teveel aan de Plantavit gezeten?
Wist niet dat het ook zo'n stimulerende uitwerking op de hersentjes had. ![]()
quote:Ja sorry golfer ik maakte me kwaad, en liet me even gaan. Ik zal me zo snel mogelijk weer aanpassen aan het op dit forum vereiste nievoo.
Op donderdag 14 juni 2001 22:13 schreef golfer het volgende:
Wist niet dat het ook zo'n stimulerende uitwerking op de hersentjes had.
quote:Wink wink, notch notch.
Op donderdag 14 juni 2001 22:34 schreef Eightball het volgende:[..]
Hè gelukkig...
![]()
![]()
Ik bedacht me tijdens de downtime nog 1 ding: 1 jaar lang geen F de B die na een wedstrijd met Oranje/Barca ons denkt te moeten voorzien van zijn altijd uitermate boeiende realistische wedstrijdcommentaar. Heerlijk!
Denk het niet.........
quote:uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh
Op zondag 17 juni 2001 13:18 schreef DIGGER het volgende:
Alleen al omdat het F de B betreft, vind ik dit leuk(hoewel de UEFA en FIFA wel zuigen in deze hele zaak).
Ik bedacht me tijdens de downtime nog 1 ding: 1 jaar lang geen F de B die na een wedstrijd met Oranje/Barca ons denkt te moeten voorzien van zijn altijd uitermate boeiende realistische wedstrijdcommentaar. Heerlijk!
daar zit uuuuuuuuuuuuh wat in
quote:nudge nudge
Op donderdag 14 juni 2001 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wink wink, notch notch.
Zat de voorzitter van de Ierse voetbalbond trouwens niet in de tuchtcommissie?
quote:Al leveren de tweede en de derde test een nandrolongehalte op van 0,0 nanogram per mililiter, dan nog zorgt de eerste waarde van 7 nanogram per mililiter voor een hoger gemiddelde dan 2.
Op zondag 17 juni 2001 14:50 schreef CAZZO het volgende:
En als ze die nandrolon test niet minimaal drie keer hebben uitgevoerd dan is die in mijn ogen de uitslag al sowieso zeer omstreden.Maar ja ik test ook geen doping maar chloorgehaltes.
Dus......guilty as charged
quote:Die pief, dat was een hoogleraar genetica en die zei vanmiddag in Buitenhof idd dat de schuld of onschuld van Frank de Boer kan worden bewezen door zijn tweelingbroer aan allerlei testen te onderwerpen.
Op zondag 17 juni 2001 14:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens een of andere pief kan Ronald de Boer zijn broer helpen om te bewijzen dat sommige mensen al standaard een hogere nandrolonwaarde in hun bloed hebben. Als tweelingbroer zijnde zou hij dezelfde waarde als Frank hebben. Dus ook ff een bloedonderzoekje doen..........uitslag: ook te hoog, ook geschorst
Daar had ie volgens mij niet eens over nagedacht.
![]()
quote:Nandrolon werkt lang na.
Op maandag 18 juni 2001 00:18 schreef tong80 het volgende:
Daar had ie volgens mij niet eens over nagedacht.
quote:
Ik ben positief gestemd
Frank de Boer blijft geschorst tot 31 augustus.
1 september Ierland-Nederland. ![]()
quote:Zoveel heeft-ie niet gemist, de competitie heeft-ie uitgespeeld. (Herinner je die pass op Rivaldo, waaruit hij die omhaal tegen Valencia maakte)
Op vrijdag 27 juli 2001 16:23 schreef CAZZO het volgende:
Straks heb Frank 2 maand geen wedstrijd gespeeld en dan wil jij hem gelijk gaan opstellen in de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor Nederland,Tongmans? Lijkt me niet zo slim.
En Frankie mag zijn handjes dichtknijpen dat die er met 2 maandjes vanaf komt,nu de schorsing van Edje Davids nog terugdraaien
Alleen de halve finales beker heeft-ie gemist, en straks misschien de eerste 2 competitiewedstrijden.
Nu Couto, Davids en mindere goden nog.
Heeft Murdock gekke bekken lopen trekken naar de rechter ?
quote:Zie dat doelpunt nu regelmatig bij Canal+ voorbijkomen,zit in een spotje voor het nieuwe seizoen.
Op vrijdag 27 juli 2001 17:34 schreef beelzebub het volgende:Zoveel heeft-ie niet gemist, de competitie heeft-ie uitgespeeld. (Herinner je die pass op Rivaldo, waaruit hij die omhaal tegen Valencia maakte)
quote:Couto mag wel geschorst blijven.
Alleen de halve finales beker heeft-ie gemist, en straks misschien de eerste 2 competitiewedstrijden.Nu Couto, Davids en mindere goden nog.
De druk van de Spaanse competitie kennende is het moeten winnen prioriteit no.1 ( ja ok, waar niet ).
En dus wil zo'n trainer denk ik zijn basis elf zo goed mogelijk voor de start van de competitie ingespeeld hebben.
Frank zal wel even op de 2e viool moeten spelen. En gewoon meetrainen en af en toe invallen in de oefenwedstrijden.
quote:I love it when a plan comes together
Op vrijdag 27 juli 2001 19:02 schreef popolon het volgende:
Op het laatste nippertje gered door het A-Team, zoals altijd eigenlijk ...Heeft Murdock gekke bekken lopen trekken naar de rechter ?
Stel je voor, in de laatste minuut krijgt Nederland een
penalty tegen Ierland bij een 0-0 stand,
en Frank mist hem......
Jammer voor Davids
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |