abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2001 @ 16:44:22 #1
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1033339
Hij is dus voor 1 jaar geschorsd

belachelijk is het eerste woord dat in een voetbal/oranje fan op zou komen

maar is het niet gewoon terecht ?

pi_1033360
nee niet terecht, onderzoekers hebben bewezen dat de middelen en apparaten om nandrolon op te sporen in het menselijk lichaam te wensen over laten. Frank had dus net zo goed een waarde van 2 kunnen hebben ipv 7. En zo weinig nandrolon waarde dat de Boer en Davids hadden heeft geen effect op prestaties. gelul dus
pi_1033365
geschorst
  donderdag 14 juni 2001 @ 16:49:06 #4
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_1033373
ja ach, hij had volgens de oorspronkelijk test en de second opinion RUIM meer als wat in voetbal is toegestaan

dus strikt volgens regels genomen terecht.., maar als je ziet dat in sommige andere takken van sport de waarde die de boer had nog in toegestaan zou je zeggen onterecht..

erg jammer iig voor em, en voor nl 11-tal

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  donderdag 14 juni 2001 @ 16:49:13 #5
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1033375
Ter info:
quote:
NOS-TT 646 do 14 jun
VOETBAL

Frank de Boer is door de UEFA voor
een jaar geschorst wegens doping.

Bij de verdediger van FC Barcelona werd
na het UEFA Cup-duel met Celta de Vigo
een nandrolonwaarde van 8.1 nanogram/ml
vastgesteld.De contra-expertise leverde
een iets lagere waarde op.UEFA en FIFA
hanteren een grenswaarde van 2 ng/ml.

De Boer gaat tegen de straf in beroep.
De Oranje-aanvoerder verscheen bij de
zitting in Nyon in gezelschap van zijn
advocaten en dopingdeskundigen.Met dat
'A-team' probeert De Boer zijn onschuld
te bewijzen.De verdediging is gebaseerd
op de vermeende ondeugdelijkheid van de
gebruikte meetapparatuur.Die zou in 68%
van de gevallen niet nauwkeurig zijn.
Frank de Boer heeft altijd gezegd dat een schorsing van 2 jaar einde carrière zou betekenen. Hij zal zijn afscheid dus nog wel even uitstellen. En hij gaat in beroep, eerst dat maar eens afwachten.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 14 juni 2001 @ 16:49:28 #6
904 L-X
The Lover X
pi_1033379
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 juni 2001 @ 16:49:31 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_1033380
waanzin

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 14 juni 2001 @ 16:50:34 #8
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1033385
ik begon al heel snel te twijfelen over die d en die t

donderdag 14 juni 2001 @ 16:52:28 #9
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1033398
voor het WK kunnen we hem dus iig al wegstrepen ?!?!

oja eerst maar afwachten of 'we' dat wel halen

donderdag 14 juni 2001 @ 16:53:09 #10
9987 KikkerBikker
Ontslag dreigt !
pi_1033403
Ben ff te lui om het op te zoeken.

Betekent dit dat ie geschorst is voor zowel Spaanse comp. als Ned elftal ?

donderdag 14 juni 2001 @ 16:55:44 #11
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1033427
Smerige Kanker UEFA.
Jullie worden hatelijk bedankt stelletje kontkruipers daar in Nyon.
Allemaal aan het Gas met dat volk.
Frank de Boer zal ze wel sueen via de Burgerrechter.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:01:03 #12
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1033462
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:52 schreef PLAE@ het volgende:
voor het WK kunnen we hem dus iig al wegstrepen ?!?!

oja eerst maar afwachten of 'we' dat wel halen

Het WK is van 1 tot en met 30 juni 2002. Frank de Boer kan na de poulewedstrijden lekker uitgerust aan de slag.
pi_1033556
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:47 schreef Techno het volgende:
geschorst
Kan iemand dat even veranderen? Wat dat staat echt slordig. Een spelfout in de topic naam.
"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:24:30 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1033574
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:47 schreef Techno het volgende:
geschorst
Wow kan jij toveren?

Nah en Cohen was nogwel zo zelfverzekerd?

Maareh mooi klote een heel jaar is wel rigoureus enzo maarja UEFA he

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  Trouwste user 2022 donderdag 14 juni 2001 @ 17:26:05 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_1033580
Wat me het meest irriteert is het heilige geloof in zichzelf van deze door God gezonden regenten. De met bier en bratwurst volgepropte BOBO's die met hun uitgezakte hangbuiken het pluche bevuilen dat aan de sporters toebehoort. De hemeltergende eigenwaan van deze omhoog gevallen hangbuikzwijnen, die zelf nog geen Skippybal recht uit kunnen trappen.

Deze holbewoners uit de ijstijd, met hun armen zo bruin door het porren in de reet van hun oppergod, Sepp Blatter. Deze moderne Methusalems, deze vooroorlogse bandietenbende, met hun hauttaine arrogante mombakkes.

Deze sukkels in kwadraat, deze hypocriete skyboxproleten, deze baantjesjagers met een hypotheek op hun tweede vrouw. Deze kanloze snobs met hun door camera geilheid vertroebelde wereldbeeld, deze inhoudsloze patsers.

Beslissen met een goed glas wijn onder handbereik, na een volumineuze overdadige maaltijd, dat het maar eens over moet zijn met de schitterende carriere van 1 van de beste verdedigers van de afgelopen 10 jaar.

Randdebielen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1033588
Maar wat was nou dat geheime wapen van ze? Een zak met geld?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_1033603
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:24 schreef Machiel het volgende:

Wow kan jij toveren?

shhhhhhttt
  donderdag 14 juni 2001 @ 17:30:11 #18
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1033609
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 17:26 schreef tong80 het volgende:
Wat me het meest irriteert is het heilige geloof in zichzelf van deze door God gezonden regenten. De met bier en bratwurst volgepropte BOBO's die met hun uitgezakte hangbuiken het pluche bevuilen dat aan de sporters toebehoort. De hemeltergende eigenwaan van deze omhoog gevallen hangbuikzwijnen, die zelf nog geen Skippybal recht uit kunnen trappen.

Deze holbewoners uit de ijstijd, met hun armen zo bruin door het porren in de reet van hun oppergod, Sepp Blatter. Deze moderne Methusalems, deze vooroorlogse bandietenbende, met hun hauttaine arrogante mombakkes.

Deze sukkels in kwadraat, deze hypocriete skyboxproleten, deze baantjesjagers met een hypotheek op hun tweede vrouw. Deze kanloze snobs met hun door camera geilheid vertroebelde wereldbeeld, deze inhoudsloze patsers.

Beslissen met een goed glas wijn onder handbereik, na een volumineuze overdadige maaltijd, dat het maar eens over moet zijn met de schitterende carriere van 1 van de beste verdedigers van de afgelopen 10 jaar.

Randdebielen.

Stuur maar op naar de advocaten van Frank de Boer, kan zo integraal worden voorgedragen tijdens het hoger beroep

donderdag 14 juni 2001 @ 17:31:23 #19
7569 merulez
ergo sum cool
pi_1033616
wie wordt nu aanvoerder van Nederlands elfatl

enneuh, 1 voordeel, penalty's hoeft ie iig niet meer te nemen

maar ja voor vrije trappen was ie toch wel makkelijk

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_1033857
Kan Estland - Nederland svp overgespeeld worden omdat er een Nandrolonjunk op het veld stond?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 14 juni 2001 @ 18:21:12 #21
3342 Wolk
Vrijheid = respect voor elkaar
pi_1033878
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 16:55 schreef CAZZO het volgende:
Smerige Kanker UEFA.
Jullie worden hatelijk bedankt stelletje kontkruipers daar in Nyon.
Allemaal aan het Gas met dat volk.
Frank de Boer zal ze wel sueen via de Burgerrechter.
Aan het gas? Jezus CAZZO, jij bent echt een imbeciel he?
pi_1033902
Keep it normal svp en focus u even op het gebeurde, de schorsing ipv op elkaar.

Cazzo, een iets minder unsubtiele reactie zou ik op prijs stellen.

donderdag 14 juni 2001 @ 19:02:12 #23
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_1034041
en terecht......
Moet hij maar met zijn fikken van de dope afblijven, straffen die zooi.
pi_1034062
Dit is megakut! Beroep is echter mogelijk dus er kan nog vanalles gebeuren. Wat ik wel frapant vind is dat mensen die er (blijkbaar) verstand van hebben zeggen dat die hoeveelheid Nandrolon niets voor een voetballer doet. Als ik diverse media moet geloven is de meetapparatuur ook aantoonbaar niet in orde. Afwachten maar hoe dit afloopt....

*denkt aan kwalificatie, WK etc.....*

* OW MY GOD!!!

donderdag 14 juni 2001 @ 19:13:59 #25
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1034121
*sugt*

De argumenten zijn overduidelijk.. Dit slaat nergens op..

pi_1034281
Davids en F.de Boer weg.

Laten we het WK maar vergeten
Stelletje reetkevers daar bij die Ueafa zeg

donderdag 14 juni 2001 @ 20:36:25 #27
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1034752
'We' zullen ze missen als ze beide nietmeer mee mogen spelen de komende wedstrijden maar om nou gelijk het halen van het WK op te geven nou nee gellukig denken ze dat zelf niet
  donderdag 14 juni 2001 @ 21:31:16 #28
11721 scheur
maar toch.....................
pi_1035201
quote:

Randdebielen.

Zit jij soms in "sport aan tafel"? Rook jij soms sigaren? Kom jij soms uit Belgenland?

Trouwste user 2022 donderdag 14 juni 2001 @ 21:37:33 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_1035258

Nee scheur, maar ik schrijf wel voor de Haagse Post en het NRC.

lol.

donderdag 14 juni 2001 @ 21:51:15 #30
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1035362
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 19:38 schreef bossie het volgende:
Laten we het WK maar vergeten
Nee hoor, ik vind Van Bommel en Hofland minstens zo goed..
  Trouwste user 2022 donderdag 14 juni 2001 @ 21:52:28 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_1035371
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 21:51 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind Van Bommel en Hofland minstens zo goed..

Ik vind ze hoogstens net zo slecht.

donderdag 14 juni 2001 @ 22:06:50 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1035482
Is dit de ontketening van een ware heksenjacht of juist het einde

Coutu was al als voorbeeld gestelt ?

Dat hypocriete geblaat van die bobo's moet maar eens de kop ingedrukt worden...... maar wanneer en door wie ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 14 juni 2001 @ 22:13:51 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1035513
quote:

Randdebielen.

Whoehaha,

Tong80 heeft zelf wat teveel aan de Plantavit gezeten?

Wist niet dat het ook zo'n stimulerende uitwerking op de hersentjes had.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 14 juni 2001 @ 22:21:32 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_1035555
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 22:13 schreef golfer het volgende:

Wist niet dat het ook zo'n stimulerende uitwerking op de hersentjes had.

Ja sorry golfer ik maakte me kwaad, en liet me even gaan. Ik zal me zo snel mogelijk weer aanpassen aan het op dit forum vereiste nievoo.

pi_1035615
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 22:21 schreef tong80 het volgende:
nievoo.
Hè gelukkig...
  Trouwste user 2022 donderdag 14 juni 2001 @ 22:39:51 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_1035645
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 22:34 schreef Eightball het volgende:

[..]

Hè gelukkig...

Wink wink, notch notch.

donderdag 14 juni 2001 @ 23:48:39 #37
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1035980
Als hij inderdaad dat spul gebruikt heeft om sportief beter te presteren dan lijkt me deze straf mij niet onterecht.
pi_1040441
Alleen al omdat het F de B betreft, vind ik dit leuk (hoewel de UEFA en FIFA wel zuigen in deze hele zaak).

Ik bedacht me tijdens de downtime nog 1 ding: 1 jaar lang geen F de B die na een wedstrijd met Oranje/Barca ons denkt te moeten voorzien van zijn altijd uitermate boeiende realistische wedstrijdcommentaar. Heerlijk!

zondag 17 juni 2001 @ 14:23:17 #39
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1040611
zonder f. de boer redden we het WK nog wel maar zonder Davids het toernooi binnenkomen en dan ook nog een goeie prestatie neerzetten ?

Denk het niet.........

zondag 17 juni 2001 @ 14:24:32 #40
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_1040616
quote:
Op zondag 17 juni 2001 13:18 schreef DIGGER het volgende:
Alleen al omdat het F de B betreft, vind ik dit leuk (hoewel de UEFA en FIFA wel zuigen in deze hele zaak).

Ik bedacht me tijdens de downtime nog 1 ding: 1 jaar lang geen F de B die na een wedstrijd met Oranje/Barca ons denkt te moeten voorzien van zijn altijd uitermate boeiende realistische wedstrijdcommentaar. Heerlijk!

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh

daar zit uuuuuuuuuuuuh wat in

zondag 17 juni 2001 @ 14:28:38 #41
8369 speknek
Another day another slay
pi_1040628
quote:
Op donderdag 14 juni 2001 22:39 schreef tong80 het volgende:
Wink wink, notch notch.
nudge nudge

Zat de voorzitter van de Ierse voetbalbond trouwens niet in de tuchtcommissie?

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 17 juni 2001 @ 14:29:30 #42
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_1040630
Volgens een of andere pief kan Ronald de Boer zijn broer helpen om te bewijzen dat sommige mensen al standaard een hogere nandrolonwaarde in hun bloed hebben. Als tweelingbroer zijnde zou hij dezelfde waarde als Frank hebben. Dus ook ff een bloedonderzoekje doen..........uitslag: ook te hoog, ook geschorst
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_1040644
ach tis jammer voor mijnheer de boer, maar dood gaat ie er toch niet aan want geld heeft ie genoeg... tis allemaal media-hype!!!!!!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 17 juni 2001 @ 14:37:06 #44
6536 dwerg
chagrijn
pi_1040659
Het laatste wat ik me van deze zaak kon herinneren was dat de heer Cohen in allerlei kranten zag schreeuwen dat hij zeker was dat ze deze zaak zouden gaan winnen, en dat er een miljoenenclaim naar de Uefa zou gaan.
Dus, wat ging er nu mis? Hebben ze bij de Uefa iemand lopen die deze berichten vertaald? Sirs, this man you're about to meet, he says you're a bunch of arrogant bastards.
En dan komt deze schreeuwende krokettenverkoper zeggen dat de meetapparatuur niet deugt. Waar slaat dat nou weer op? Hele kamer onder het bloed, Frank de Boer met het mes in zijn hand, dna-test. Nee, zegt Frank de Boer, die dna-test klopt niet.
Komop zeg, natuurlijk gebruiken die jongens doping. Daarom zijn de topploegen nog relatief fit in het laatste kwartier van de wedstrijd, terwijl de RBC's en FC Zwolle's dan met hun tong op hun schoenen lopen.
Het is net als met Ben Johnson: ze gebruiken allemaal, alleen de domste wordt gepakt.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 17 juni 2001 @ 14:50:21 #45
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1040708
Werk zelf bij Akzo op het lab en mag de hele dag van allerlij chemische shit testen op bepaalde gehaltes.Mijn ervaring is dat er van alles met die meetapparatuur mis kan zijn.
Tis maar net hoe goed de aparatuur gesteriliseerd is,en iedere laborant doet de test dan wel volgens de regels die zijn voorgeschreven,maar als ik een bepaalde test 3x doe krijg ik meestal drie verschillensde waarden .Liggen meestal wel zeer dicht bij elkaar maar verschil is er altijd,daarom nemen we dan ook het gemiddelde daarvan.
En als ze die nandrolon test niet minimaal drie keer hebben uitgevoerd dan is die in mijn ogen de uitslag al sowieso zeer omstreden.Maar ja ik test ook geen doping maar chloorgehaltes.
pi_1042740
quote:
Op zondag 17 juni 2001 14:50 schreef CAZZO het volgende:
En als ze die nandrolon test niet minimaal drie keer hebben uitgevoerd dan is die in mijn ogen de uitslag al sowieso zeer omstreden.Maar ja ik test ook geen doping maar chloorgehaltes.
Al leveren de tweede en de derde test een nandrolongehalte op van 0,0 nanogram per mililiter, dan nog zorgt de eerste waarde van 7 nanogram per mililiter voor een hoger gemiddelde dan 2.

Dus......guilty as charged

maandag 18 juni 2001 @ 00:06:41 #47
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1043982
quote:
Op zondag 17 juni 2001 14:29 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Volgens een of andere pief kan Ronald de Boer zijn broer helpen om te bewijzen dat sommige mensen al standaard een hogere nandrolonwaarde in hun bloed hebben. Als tweelingbroer zijnde zou hij dezelfde waarde als Frank hebben. Dus ook ff een bloedonderzoekje doen..........uitslag: ook te hoog, ook geschorst
Die pief, dat was een hoogleraar genetica en die zei vanmiddag in Buitenhof idd dat de schuld of onschuld van Frank de Boer kan worden bewezen door zijn tweelingbroer aan allerlei testen te onderwerpen.
Maar wat blijkt nu? Ronald de Boer heeft dat allang gedaan. Meteen nadat bekend was geworden dat z'n broer positief was, is ie naar Nederland gevlogen, waar hij een groot aantal testen heeft ondergaan, onder meer van zijn haar, zijn bloed en zijn urine. Dat zei hij vanavond op Radio 1 in 't Hek van de dam. De uitslagen zijn nog niet bekendgemaakt.
  Trouwste user 2022 maandag 18 juni 2001 @ 00:18:31 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_1044031
Op de vraag van de verslaggever wat er gebeurt als bij hem ( Ronald ) ook een te hoog gehalte wordt geconstateerd, bleef 't verdacht lang stil.

Daar had ie volgens mij niet eens over nagedacht.

maandag 18 juni 2001 @ 00:23:41 #49
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1044046
quote:
Op maandag 18 juni 2001 00:18 schreef tong80 het volgende:
Daar had ie volgens mij niet eens over nagedacht.
Nandrolon werkt lang na.
  maandag 18 juni 2001 @ 00:28:01 #50
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1044055
Maak er maar weer grapjes over,kunnen die jongens van de Boer er wat aan doen dat ze nooit verder zijn gekomen dan de LTS.
  maandag 18 juni 2001 @ 13:22:01 #51
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_1044848
Mooi antwoord van Frank de Boer toen de verslaggever vroeg naar de uitslag van de dopingtest:
quote:
Ik ben positief gestemd
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2001 @ 16:16:56 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_1284758
De straf is gereduceerd tot 2 maanden.

Frank de Boer blijft geschorst tot 31 augustus.

1 september Ierland-Nederland.

vrijdag 27 juli 2001 @ 16:23:39 #53
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1284792
Straks heb Frank 2 maand geen wedstrijd gespeeld en dan wil jij hem gelijk gaan opstellen in de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor Nederland,Tongmans? Lijkt me niet zo slim.
En Frankie mag zijn handjes dichtknijpen dat die er met 2 maandjes vanaf komt,nu de schorsing van Edje Davids nog terugdraaien
  vrijdag 27 juli 2001 @ 16:25:09 #54
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1284799
Ik hoorde dat ie pas tevreden was met vrijspraak omdat ie onschudig was maar dit zou ik met bijde voeten aan pakken Ben wel heel blij maar denk wel dat Davids harder gemist gaat worden Kunnen ze hem niet ook gelijk tot 31 aug. schorsen?
  vrijdag 27 juli 2001 @ 17:31:36 #55
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_1285058
Denk dat Frank wel zo professioneel is om zich tot die tijd helemaal het apelazarus te trainen, zodat íe in ieder geval op-en-top wedstrijdfit is.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 17:34:35 #56
374 beelzebub
master of disaster
pi_1285071
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 16:23 schreef CAZZO het volgende:
Straks heb Frank 2 maand geen wedstrijd gespeeld en dan wil jij hem gelijk gaan opstellen in de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor Nederland,Tongmans? Lijkt me niet zo slim.
En Frankie mag zijn handjes dichtknijpen dat die er met 2 maandjes vanaf komt,nu de schorsing van Edje Davids nog terugdraaien
Zoveel heeft-ie niet gemist, de competitie heeft-ie uitgespeeld. (Herinner je die pass op Rivaldo, waaruit hij die omhaal tegen Valencia maakte)

Alleen de halve finales beker heeft-ie gemist, en straks misschien de eerste 2 competitiewedstrijden.

Nu Couto, Davids en mindere goden nog.

vrijdag 27 juli 2001 @ 19:02:46 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1285470
Op het laatste nippertje gered door het A-Team, zoals altijd eigenlijk ...

Heeft Murdock gekke bekken lopen trekken naar de rechter ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 27 juli 2001 @ 20:06:37 #58
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1285913
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 17:34 schreef beelzebub het volgende:

Zoveel heeft-ie niet gemist, de competitie heeft-ie uitgespeeld. (Herinner je die pass op Rivaldo, waaruit hij die omhaal tegen Valencia maakte)

Zie dat doelpunt nu regelmatig bij Canal+ voorbijkomen,zit in een spotje voor het nieuwe seizoen.
quote:
Alleen de halve finales beker heeft-ie gemist, en straks misschien de eerste 2 competitiewedstrijden.

Nu Couto, Davids en mindere goden nog.

Couto mag wel geschorst blijven.
Maar is Frank nu ook geschorts voor vriendschappelijke wedstrijden of niet?Mag die met Barca gewoon meevoetballen in de voorbereiding of niet?
In mijn amateurtijd waar ik ook wel eens tegen een schoring aanliep was die niet voor oefenpotjes.
pi_1286090
Iemand die 2 maanden geschorst is zal denk ik niet een basis plaats krijgen. Ook niet in de voorbereiding.

De druk van de Spaanse competitie kennende is het moeten winnen prioriteit no.1 ( ja ok, waar niet ).
En dus wil zo'n trainer denk ik zijn basis elf zo goed mogelijk voor de start van de competitie ingespeeld hebben.

Frank zal wel even op de 2e viool moeten spelen. En gewoon meetrainen en af en toe invallen in de oefenwedstrijden.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_1291487
quote:
Op vrijdag 27 juli 2001 19:02 schreef popolon het volgende:
Op het laatste nippertje gered door het A-Team, zoals altijd eigenlijk ...

Heeft Murdock gekke bekken lopen trekken naar de rechter ?

I love it when a plan comes together

Stel je voor, in de laatste minuut krijgt Nederland een
penalty tegen Ierland bij een 0-0 stand,
en Frank mist hem......

I'm not a player for the bench.
pi_1291512
De kans dat de lange schorsingen van Davids en Couto en al die andere voetballers uit de Italiaanse competities ongedaan worden gemaakt is heel erg klein.
Deze spelers zijn niet geschorst door de UEFA maar
door de Italiaanse bond en de FIFA.
De Italiaanse bond piekert er waarschijnlijk niet over om de schorsingen terug te draaien. Ze zijn daar al jaren bezig met een heksenjacht.

Jammer voor Davids

I'm not a player for the bench.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')