Beetje offtopic. Maar is die Clio 16V van je nog te koop?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:03 schreef R-e-n-e het volgende:
BLA BLA
doe eens een pic van die vriendin erbijquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:03 schreef R-e-n-e het volgende:
Doe een aannemelijk bod of bied jezelf aan om hem te maken
Dude, het is een Maserati..!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ontopic graag. Wat is aannemelijk voor een auto die niet loopt? 500 euro?
Ja, maar wel 1 die een schadeverleden heeft. Plus dat het electrische circuit verrot is.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:18 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dude, het is een Maserati..!!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Ben ik dan de enige dit dit een ranzige ouwe T*rk*nbak vind?
Die schade is nog niet eens verleden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, maar wel 1 die een schadeverleden heeft. Plus dat het electrische circuit verrot is.
Een kromme chassisbalk krijg je overigens niet van parkeerschade. Wel grappig dat deze info nu ineens opduikt, terwijl daar sinds december niet over is gesproken.
Ik denk het ook, de vraag is echter hoeveel geld er voor nodig is om hem weer aan de praat te krijgen en om de schade op een fatsoenlijke manier te herstellen. Als dit ontiegelijk veel geld gaat kosten dan wil niemand hem hebben voor laten we zeggen 7000 euro want dan kan je beter eenzelfde auto kopen zonder deze gebreken. Dan ben je goedkoper uit en je kan meteen rijden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Die schade is nog niet eens verleden.
Maar ik denk dat deze bak wel meer dan 500 euro waard is.
Het electrische circuit is geheel vernieuwdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Plus dat het electrische circuit verrot is.
Dus die staat al aardige tijd zonder APK?? Of wanneer was ie verlopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:02 schreef R-e-n-e het volgende:
@ halfgedraaide; volgende week komen de nieuwe dorpels erin! Zodra ie klaar is zet ik hem misschien wel te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |