Maserati 2.24v
·Bouwjaar: 1990
·Km-stand: 100.300
·Gereviseerde motor (± 280 pk) bij 92.017 km.
·Nieuwe bobines
·Nieuwe bedrading + computer
·Nieuwe distributieriem
Opties:
·Climate control
·Alarm + CV
·Radio/cd speler (jvc)
·Zwart lederen interieur
·Racing Look
Optisch en technisch in goede staat.
Taxatierapport twv ¤ 10.000,- aanwezig.
APK recentelijk verlopen en daarom voor ¤ 7.900,- vr. pr.
Geen problemen verwacht voor de APK. Wel moet een achterband vervangen worden.
Altijd zeer zuinig op geweest. Alleen voor liefhebber, niet iemand die net zn rijbewijs heeft....
[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 01-12-2003 17:15]
Trouwens, dit is zeker een auto. Deze moet ik later nog een keer kopen, ik heb er nu absoluut geen geld voor...
[Dit bericht is gewijzigd door Herkauwer op 01-12-2003 15:59]
quote:Prachtige wagens inderdaad.
Op maandag 1 december 2003 16:02 schreef SocialDisorder het volgende:
maserati![]()
Ik heb nog geen rijbewijs dus wordt moeilijk rijden
quote:Tof, 2 liter met 280 PK.. istie tenminste nog een beetje zuinig.
Op maandag 1 december 2003 16:00 schreef R-e-n-e het volgende:
Ja het is een 2 liter 24 kleppen met dubbele turbo.
quote:Heeft een golfje ook 4 uitlaten dan?
Op maandag 1 december 2003 16:11 schreef Vjennuh het volgende:
K'vind het maar een VolksWagen...
quote:verwacht geen gemiddelde van 1:15 hoor.. prestaties op dit nivo mogen best wat kosten
Op maandag 1 december 2003 16:12 schreef Kogando het volgende:[..]
Tof, 2 liter met 280 PK.. istie tenminste nog een beetje zuinig.
quote:Kan wel, gewoon laten maken
Op maandag 1 december 2003 16:14 schreef R-e-n-e het volgende:[..]
Heeft een golfje ook 4 uitlaten dan?
quote:Alles onder de 1:7,5 is op dit moment zuinig voor mij..
Op maandag 1 december 2003 16:15 schreef extreme het volgende:
verwacht geen gemiddelde van 1:15 hoor.. prestaties op dit nivo mogen best wat kosten
* Kogando BMW 325i rijdt.
wel wat standaard velgjes voor zo'n bak.
[Dit bericht is gewijzigd door NoE op 01-12-2003 16:25]
De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0
Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.
Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur
quote:2.24v is de typenaam.
Op maandag 1 december 2003 19:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zet je er niet bij dat het een Quatroporte is?? (als ik het wel heb)De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0
Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.
Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur
quote:Je hebt revisie en je hebt revisie.
Op maandag 1 december 2003 19:24 schreef R-e-n-e het volgende:
Geen idee, het is niet mijn eigen autoIk weet wel dat vrij snel na aankoop de distributieriem knapte en er door de garage een gereviseerd Maserati blok in gezet is die meer pk's heeft dan de standaarduitvoering.
Totale revisie, dan word alles vernieuwd aan een blok, gedeeltelijke revisie kan er alleen een moertje zijn vervangen ( bij wijze van spreken )
IS het revisie verhaal aan te tonen met rekeningen?
quote:Je hebt t niet wel...vertaal 'quattroporte' maar eens....voor hen die niet zo goed Italiaans spreken: vier deuren....en deze auto heeft er slechts twee
Op maandag 1 december 2003 19:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zet je er niet bij dat het een Quatroporte is?? (als ik het wel heb)De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0
Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.
Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur
typenaam is 2.24...en als je per se letters wil zien: biturbo
quote:heb je niet goed, de 4 deurs wordt al sinds jaar en dag geleverd.....mooiste versie(in mijn ogen dan) is die uit de jaren '80....
Op maandag 1 december 2003 19:17 schreef R-e-n-e het volgende:[..]
2.24v is de typenaam.
Quattroporte is een ander type en werd pas vanaf '94 geleverd als ik het goed heb.
sorry voor offtopic gelul...maar moest me er even tegenaan bemoeien..
[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 01-12-2003 19:36]
quote:Nee BiTurbo is ook een weer een ander type-aanduiding, de uitvoering vóór de 2.24v als ik het goed heb.
Op maandag 1 december 2003 19:36 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ben blij dat je het doet!!maar heet ie dan ook niet biturbo?? althans origineel staat dat nogal groot op de achterkant
quote:Da's een goed idee.
Op dinsdag 2 december 2003 00:30 schreef R-e-n-e het volgende:
Ik zal 1dezer dagen ook ff foto van motorblok plaatsen.
quote:Hoe werkt dat, ANWB keuring? En waarom is dat beter?
Op dinsdag 2 december 2003 08:02 schreef D-Devil het volgende:
Mooie auto, kan een duur plaatje worden, gewoon ANWB laten keuren.
quote:Ja ze zijn vrij onderhoudsgevoelig, maar dat is ook maar net hoe je er mee omgaat natuurlijk. Zelf heb ik bijv. een renault 5 gt turbo gehad die ook erg onderhoudgevoelig zijn. Maar in de 2 jaar dat ik hem gehad heb, heb ik weinig tot geen problemen mee gehad.
Op dinsdag 2 december 2003 08:53 schreef Kogando het volgende:
Zijn die dingen erg onderhouds gevoelig? Want 2 liter met 280 PK kan nooit lang goed gaan natuurlijk.
quote:Als je met een auto naar de ANWB rijdt dan kun je de auto laten keuren, zij geven je dan een koopadvies. En ze geven maar al te graag een negatief advies bij een slechte wagen dus dan weet je wel zeker dat je wat beters in huis haalt.
Op dinsdag 2 december 2003 08:54 schreef Kogando het volgende:[..]
Hoe werkt dat, ANWB keuring? En waarom is dat beter?
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:00 schreef R-e-n-e het volgende:
Elke keuring is uiteraad toegestaan.
Hier nog foto's van het motorblok en interieur:
quote:hmmmz....
Op dinsdag 2 december 2003 16:00 schreef R-e-n-e het volgende:
Elke keuring is uiteraad toegestaan.
Hier nog foto's van het motorblok en interieur:
[afbeelding]
[afbeelding]
dure achterband
quote:Nog steeds dure achterband. Waarom geen APK? Misschien toch verborgen gebreken?
Op woensdag 3 december 2003 15:44 schreef R-e-n-e het volgende:
Nee, taxatierapport is nooit de vraagprijs he. Taxatierapport is meer verz.technisch.
Met APK zou de vraagprijs rond ¤ 8.500,- liggen denk ik.
Hij is een tijdje terug geschorst ivm thuiswerk. Het thuiswerk blijkt voor langere duur te zijn en inmmiddels is de APK al overschreden. Dan kun je puur voor de verkoop er wel APK op zetten, maar als ie over een paar maand nog niet verkocht is, dan is het zonde van je geld. Vandaar..
Dus als je belang hebt, neem contact op met de eigenaresse om hem te bekijken te keuren. Heb je geen belang, plaats dan ook niet reacties die de Maserati 'onbetrouwbaar' doen overkomen..
quote:http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=91014
Op woensdag 3 december 2003 18:51 schreef slinxxx het volgende:
topsnelheid? 0-100?
Series 1 specs:
0-100 in 6,1 secs
Top 235 km/h
Series 2 specs:
0-100 in 5,8 secs
Top 256 km/h
Beide keren erg snel
[Dit bericht is gewijzigd door R-e-n-e op 03-12-2003 20:08]
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 19:30 schreef R-e-n-e het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Het rijden zonder rijbewijs is niet zo moeilijk hoor, alleen mag het niet.
Op maandag 1 december 2003 16:07 schreef ChRoNiC het volgende:[..]
Prachtige wagens inderdaad.
Ik heb nog geen rijbewijs dus wordt moeilijk rijden
Hij ziet er echt prachtig uit!!! Maarja, ik ben al langer fan van deze auto (en de biturbo en aanverwanten )
Maar de prijs is redelijk!! Deze auto's zijn iid niet het toppunt van betrouwbaarheid. Maar normaal koop je een Maserati daar ook niet voor. Het gaat om het brute uiterlijk, geweldige luxe binnen, en de kracht onder de kap.
Als betrouwebare boodschappenauto koop je maar een Toyota Starlet.......
(PS, als je hem echt niet kwijt raakt wil ik hem wel van je overnemen voor ¤378,47 )
Schitterende wagen................jammer dat ik maar 3 tientjes tot m'n beschikking heb
quote:De eerste Quottroporte is ergens midden jaren 60 gefrabriceerd. En die is nog mooier dan alle nieuwe modellen.
Op maandag 1 december 2003 19:17 schreef R-e-n-e het volgende:[..]
2.24v is de typenaam.
Quattroporte is een ander type en werd pas vanaf '94 geleverd als ik het goed heb.
edit:
Ik ben in de war met een andere maseratie.
De eerste komt uit 1963
[Dit bericht is gewijzigd door Italiaan op 28-12-2003 20:02]
Opties:
·Climate control
·Alarm + CV
·Radio/cd speler (jvc)
·Zwart lederen interieur
·Racing Look
Optisch en technisch in goede staat.
Taxatierapport twv ¤ 10.000,- aanwezig.
APK recentelijk verlopen en daarom voor ¤ 7.500,- vr. pr.
Geen problemen verwacht voor de APK. Wel moet een achterband vervangen worden.
Altijd zeer zuinig op geweest. Alleen voor liefhebber, niet iemand die net zn rijbewijs heeft....
quote:Gnif.. als je naar de foto's kijkt van TS mis je ook twee portieren om er een quattroporte (vierdeurs) van te maken, he?
Op zondag 28 december 2003 19:57 schreef Italiaan het volgende:[..]
De eerste Quottroporte is ergens midden jaren 60 gefrabriceerd. En die is nog mooier dan alle nieuwe modellen.
edit:
Ik ben in de war met een andere maseratie.
De eerste komt uit 1963
[afbeelding]
quote:Omdat ie geen quatroporte heeft maar een coupe is misschien?:)
Op maandag 1 december 2003 19:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Waarom zet je er niet bij dat het een Quatroporte is?? (als ik het wel heb)De motor is overigens Ferrarifabrikaat hoewel ik dat ook niet zeker weet met de 2.0
Maar het Maseratie heeft iig typenamen en dit ziet er een beetje raar uit.
Succes! 't is ultiem knallen met zo'n bak en luxe van binnen ook nog eens, maar mij te duur
quote:waarom niet?
Op woensdag 31 december 2003 13:30 schreef R-e-n-e het volgende:
niet iemand die net zn rijbewijs heeft....
quote:ik vind het toch wel een beetje vreemd dattie er niet gewoon ff een nieuw apktje op laat zetten, als er geen problemen verwacht worden is dat natuurlijk met een paar tientjes klaar, en kan ie meer vragen...
Op woensdag 31 december 2003 13:30 schreef R-e-n-e het volgende:
·Bouwjaar: 1990
·Km-stand: 100.300
·Gereviseerde motor (± 280 pk) bij 92.017 km.
·Nieuwe bobines
·Nieuwe bedrading + computer
·Nieuwe distributieriemOpties:
·Climate control
·Alarm + CV
·Radio/cd speler (jvc)
·Zwart lederen interieur
·Racing LookOptisch en technisch in goede staat.
Taxatierapport twv ¤ 10.000,- aanwezig.
APK recentelijk verlopen en daarom voor ¤ 7.500,- vr. pr.
Geen problemen verwacht voor de APK. Wel moet een achterband vervangen worden.
Altijd zeer zuinig op geweest. Alleen voor liefhebber, niet iemand die net zn rijbewijs heeft....
of zijn er addertjes..?
quote:Lees het topic eens door... daar zijn we al twee maanden uit.
Op zaterdag 7 februari 2004 20:41 schreef Decenz het volgende:[..]
Omdat ie geen quatroporte heeft maar een coupe is misschien?:)
Stel dat ik iemand weet die geinteresseerd is. En die wil hem voor 7000 euro over nemen MITS er door eigenaar APK op word gezet. Is dit mogelijk?quote:Op woensdag 11 februari 2004 10:25 schreef R-e-n-e het volgende:
Verlaagd naar 6900,- euro.
Word hier niet op gereageerd??? Dus ik weet een liefhebber wil hem kopen voor bepaald bedrag (7000) mits er dan door de eigenaar de APK word vernieuwd. (1 bandje toch)quote:Op zaterdag 3 april 2004 00:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Stel dat ik iemand weet die geinteresseerd is. En die wil hem voor 7000 euro over nemen MITS er door eigenaar APK op word gezet. Is dit mogelijk?![]()
PS: Top wagen.
Beetje offtopic. Maar is die Clio 16V van je nog te koop?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:03 schreef R-e-n-e het volgende:
BLA BLA
doe eens een pic van die vriendin erbijquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:03 schreef R-e-n-e het volgende:
Doe een aannemelijk bod of bied jezelf aan om hem te maken
Dude, het is een Maserati..!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:55 schreef ShaoliN het volgende:
Ontopic graag. Wat is aannemelijk voor een auto die niet loopt? 500 euro?
Ja, maar wel 1 die een schadeverleden heeft. Plus dat het electrische circuit verrot is.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:18 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dude, het is een Maserati..!!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Ben ik dan de enige dit dit een ranzige ouwe T*rk*nbak vind?
Die schade is nog niet eens verleden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja, maar wel 1 die een schadeverleden heeft. Plus dat het electrische circuit verrot is.
Een kromme chassisbalk krijg je overigens niet van parkeerschade. Wel grappig dat deze info nu ineens opduikt, terwijl daar sinds december niet over is gesproken.
Ik denk het ook, de vraag is echter hoeveel geld er voor nodig is om hem weer aan de praat te krijgen en om de schade op een fatsoenlijke manier te herstellen. Als dit ontiegelijk veel geld gaat kosten dan wil niemand hem hebben voor laten we zeggen 7000 euro want dan kan je beter eenzelfde auto kopen zonder deze gebreken. Dan ben je goedkoper uit en je kan meteen rijden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Die schade is nog niet eens verleden.
Maar ik denk dat deze bak wel meer dan 500 euro waard is.
Het electrische circuit is geheel vernieuwdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:22 schreef Lucille het volgende:
[..]
Plus dat het electrische circuit verrot is.
Dus die staat al aardige tijd zonder APK?? Of wanneer was ie verlopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:02 schreef R-e-n-e het volgende:
@ halfgedraaide; volgende week komen de nieuwe dorpels erin! Zodra ie klaar is zet ik hem misschien wel te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |