abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16322798
toen Blof de nationale popprijs had gewonnen zei pascal jakobsen nog dat als ooit een Idol deze prijs ging winnen, dat Blof dan onmiddelijk hun prijs weer inleverde omdat zij vinden dat een Idol dit niet verdient immers er wordt in dit programma een muzikant gemaakt.

kijk maar naar jamai in het begin was ie bijna niet door naar de volgende ronde en nu heeft die hele jury niks dan goeds te vertellen over jamai

pi_16363380
ik heb geen hekel aan Idols hoor...

waarom

tis een programma op tv, als je het knopje indrukt kun je een ander programma opzetten

daarentegen heb ik wel een hekel aan die klote Zuid-Afrikaan die een studiegenoot van me heeft vermoord (gisteren op het nieuws)

Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 19 januari 2004 @ 16:23:44 #78
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16399076
Zat vanmorgen in de metro en las deze brief in de 'Metro', moest vooral bij het beginstukje toch wel even lachen, waar mensen zich druk om kunnen maken zeg.
quote:
Moet het nou echt altijd over Idols gaan?

"Je kunt gewoon niet zingen". Voor honderdduizenden, zoniet miljoenen Nederlanders is dat het hoogtepunt van de week. Met een bord friet op schoot smullen kleuters tot bejaarden van het tv-programma Idols. Het lijkt wel of de knoppen 1,2 en 3 geblokkeerd zijn op menig afstandsbediening.
Natuurlijk is 2Vandaag niet elke dag spectaculair en wordt er in 'het Lagerhuis' niet al te veel geneukt. Maar moet het gesprek nou altijd Idols zijn? Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het prettig mensen om me heen te hebben die babbelen over koetjes en kalfjes. Een discussie zo nu en dan kan ook geen kwaad, maar die crap van Idols komt nu echt de strot uit.

R. Wintjes

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 21:50:54 #79
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_16554576
idols is vast net afgelopen ofzo
zoveel troep topics van 15 jarigen over 15 jaren
neeee die is veeeeeel toffeeeeeeeeer
neeee mijne is aaaaltijd toffeeeeeeeeeer plus 2 !

men neme een lading krijsende kinderen en de sneerlands pedoliga loopt weer warm

VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_16756120
Het is niet te geloven. Vol verbijstering zit ik weer te kijken naar Idols, waarin ze het dit jaar weer eens lijken te presteren om een hobbit als idool aan te prijzen. Zoals ze het vorig jaar hebben gepresteerd om een brildragende homofiele dwerghamster tot idool van Nederland te bombarderen, zo hebben we dit jaar de keus uit een paars-blauw harige freak met een hondekop, een blond net-niet-wijf waar niemand op zit te wachten, en een nader te duiden gozer waar eigenlijk ook niemand op zit te wachten.

Maar vermoedelijk is dit allemaal het plan van de makers. Vorig jaar is het mislukt omdat Jamai niet lelijk genoeg was, het moest een rasechte hobbit worden, een Middle Earth Idol zo je wilt, Kurt Nielsen. Dus dit jaar zijn we runner-up met onze paarsharige hondekop. Ik schaam me dan ook kapot dat Nederland niet iets beters naar voren kan schuiven als dit gepeupel. Was een afgang bij world-idols niet voldoende? Moet er dit jaar weer een nederlaag van formaat bij geplaatst worden? Heeft Nederland niets meer te bieden dan twee honden en een paardekop? Is het dan zo godvergeten moeilijk om mensen op hun uiterlijk te selecteren, en niet op de door Henk-Jan aangeduide 'X-Factor' waar volgens mij de honden nog geen brood van lusten?

Het zal mij weer benieuwen...

pi_16756157
Gelukkig is er Frank
pi_16756211
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig is er Frank
Das 2x papagaai
pi_16756282
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig is er Frank
[zwaar cynisch on]en gelukkig kan ie ook nog eens geweeeeeeldig zingen...[zwaar cynisch off]

[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 31-01-2004 23:37]

pi_16756291
Het is ook nooooooooooooooooooooooooit goed, he.

Gaat de jury en het publiek all1 voor het uiterlijk, dan is men oppervlakkig.

En kiezen ze iemand om kwaliteit van de zang, uitstraling, x-factor is het ook weer niet goed, want het mag geen "hobbit" zijn.

*zucht*

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_16756601
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:37 schreef R_ON het volgende:
Het is ook nooooooooooooooooooooooooit goed, he.

Gaat de jury en het publiek all1 voor het uiterlijk, dan is men oppervlakkig.

En kiezen ze iemand om kwaliteit van de zang, uitstraling, x-factor is het ook weer niet goed, want het mag geen "hobbit" zijn.

*zucht*

Schaam jij je niet als Nederlander zijnde dan????
pi_16756660
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:42 schreef JeroenMeloen het volgende:
Schaam jij je niet als Nederlander zijnde dan????
Ik zou me niet schamen voor Marlies. Net als dat Noorwegen zich niet schaamt om Kurt.
pi_16756774
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik zou me niet schamen voor Marlies. Net als dat Noorwegen zich niet schaamt om Kurt.

Wie zegt dat Noorwegen zich niet schaamt?
pi_16756854
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:45 schreef JeroenMeloen het volgende:
Wie zegt dat Noorwegen zich niet schaamt?
Ik. Waarop ik dat baseer? Geen idee .
pi_16756979
Dat er Fokkers zijn die zich JeroenMELOEN noemen...gewoon schaamteloos!

Maybe
pi_16757093
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:48 schreef R_ON het volgende:
Dat er Fokkers zijn die zich JeroenMELOEN noemen...gewoon schaamteloos!

Niks mis met een Meloen als je het mij vraagt. Heb je ooit therapie overwogen voor je meloenen-fobie?
pi_16757198
Jamai en Marlies
pi_16757280
Probeer je me misselijk te maken? Moet je kijken, komen daar paars harige brildragende homofiele dwerghamster kinderen met een hondekop vandaan!
pi_16757382
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:49 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Niks mis met een Meloen als je het mij vraagt. Heb je ooit therapie overwogen voor je meloenen-fobie?

Wordt die therapie gegeven naast de zaal voor Anonieme alcoholverslaafden?
Maybe
pi_16757568
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 23:52 schreef R_ON het volgende:

[..]

Wordt die therapie gegeven naast de zaal voor Anonieme alcoholverslaafden?

Als je mee wilt kan je het ook gewoon vragen hoor
  zaterdag 31 januari 2004 @ 23:55:05 #95
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16757652
op de jury. Met die *%%&*&%%*&-Ron
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 1 februari 2004 @ 14:02:40 #96
67983 Hidden_Horror
TM: [Fok!] Earyk
pi_16773538
Ron
Wat een monotome kut zang heeft die gast, pfff
pi_16785469
quote:
Op zondag 1 februari 2004 14:02 schreef Hidden_Horror het volgende:
Ron
Wat een monotome kut zang heeft die gast, pfff
Monotoom? kun je dat eten?

Kep het filmpje nu gezien. Het was idd best monotoon gezongen. Was iig niet echt onder de indruk.

Maybe
pi_16929350
BBBBLLLLLEEEEERRRRKKKKK KLEDDER WALG kots puke uuuuuuughghghghghhuhuerheruaafbaafpadpfprgasggrrrrrr...

Zo dat moest er ff uit

voel me al een stuk beter thnx ...

Greetzz from the Blerkster

for I am Ramonster the KamikazeActionFigure :p
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:31:05 #99
59704 KatirZan
Klei-kleuter
pi_16943240
quote:
Op maandag 1 december 2003 01:04 schreef method21 het volgende:
idols gehalte

Jim :
Jamai :
dewi :

Total :

^^^^^^^^^^^^^^^^
  vrijdag 6 februari 2004 @ 14:34:06 #100
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16943343
Idols is een kut programma vol met kut sukkels die zich vrijwillig voor het volk en de natie voor schut zetten. En dan nog klagen over de psychologische schade.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')