kijk maar naar jamai in het begin was ie bijna niet door naar de volgende ronde en nu heeft die hele jury niks dan goeds te vertellen over jamai
waarom ![]()
tis een programma op tv, als je het knopje indrukt kun je een ander programma opzetten ![]()
daarentegen heb ik wel een hekel aan die klote Zuid-Afrikaan die een studiegenoot van me heeft vermoord (gisteren op het nieuws)
quote:
Moet het nou echt altijd over Idols gaan?"Je kunt gewoon niet zingen". Voor honderdduizenden, zoniet miljoenen Nederlanders is dat het hoogtepunt van de week. Met een bord friet op schoot smullen kleuters tot bejaarden van het tv-programma Idols. Het lijkt wel of de knoppen 1,2 en 3 geblokkeerd zijn op menig afstandsbediening.
Natuurlijk is 2Vandaag niet elke dag spectaculair en wordt er in 'het Lagerhuis' niet al te veel geneukt. Maar moet het gesprek nou altijd Idols zijn? Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het prettig mensen om me heen te hebben die babbelen over koetjes en kalfjes. Een discussie zo nu en dan kan ook geen kwaad, maar die crap van Idols komt nu echt de strot uit.R. Wintjes
men neme een lading krijsende kinderen en de sneerlands pedoliga loopt weer warm
Maar vermoedelijk is dit allemaal het plan van de makers. Vorig jaar is het mislukt omdat Jamai niet lelijk genoeg was, het moest een rasechte hobbit worden, een Middle Earth Idol zo je wilt, Kurt Nielsen. Dus dit jaar zijn we runner-up met onze paarsharige hondekop. Ik schaam me dan ook kapot dat Nederland niet iets beters naar voren kan schuiven als dit gepeupel. Was een afgang bij world-idols niet voldoende? Moet er dit jaar weer een nederlaag van formaat bij geplaatst worden? Heeft Nederland niets meer te bieden dan twee honden en een paardekop? Is het dan zo godvergeten moeilijk om mensen op hun uiterlijk te selecteren, en niet op de door Henk-Jan aangeduide 'X-Factor' waar volgens mij de honden nog geen brood van lusten?
Het zal mij weer benieuwen...
quote:Das 2x papagaai
Op zaterdag 31 januari 2004 23:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig is er Frank
quote:[zwaar cynisch on]en gelukkig kan ie ook nog eens geweeeeeeldig zingen...[zwaar cynisch off]
Op zaterdag 31 januari 2004 23:35 schreef Ingridh007 het volgende:
Gelukkig is er Frank
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 31-01-2004 23:37]
Gaat de jury en het publiek all1 voor het uiterlijk, dan is men oppervlakkig.
En kiezen ze iemand om kwaliteit van de zang, uitstraling, x-factor is het ook weer niet goed, want het mag geen "hobbit" zijn.
*zucht*
quote:Schaam jij je niet als Nederlander zijnde dan????
Op zaterdag 31 januari 2004 23:37 schreef R_ON het volgende:
Het is ook nooooooooooooooooooooooooit goed, he.Gaat de jury en het publiek all1 voor het uiterlijk, dan is men oppervlakkig.
En kiezen ze iemand om kwaliteit van de zang, uitstraling, x-factor is het ook weer niet goed, want het mag geen "hobbit" zijn.
*zucht*
quote:Ik zou me niet schamen voor Marlies. Net als dat Noorwegen zich niet schaamt om Kurt.
Op zaterdag 31 januari 2004 23:42 schreef JeroenMeloen het volgende:
Schaam jij je niet als Nederlander zijnde dan????
quote:Wie zegt dat Noorwegen zich niet schaamt?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik zou me niet schamen voor Marlies. Net als dat Noorwegen zich niet schaamt om Kurt.
quote:Ik. Waarop ik dat baseer? Geen idee
Op zaterdag 31 januari 2004 23:45 schreef JeroenMeloen het volgende:
Wie zegt dat Noorwegen zich niet schaamt?
quote:Niks mis met een Meloen als je het mij vraagt. Heb je ooit therapie overwogen voor je meloenen-fobie?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:48 schreef R_ON het volgende:
Dat er Fokkers zijn die zich JeroenMELOEN noemen...gewoon schaamteloos!
quote:Wordt die therapie gegeven naast de zaal voor Anonieme alcoholverslaafden?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:49 schreef JeroenMeloen het volgende:[..]
Niks mis met een Meloen als je het mij vraagt. Heb je ooit therapie overwogen voor je meloenen-fobie?
quote:Als je mee wilt kan je het ook gewoon vragen hoor
Op zaterdag 31 januari 2004 23:52 schreef R_ON het volgende:[..]
Wordt die therapie gegeven naast de zaal voor Anonieme alcoholverslaafden?
quote:Monotoom? kun je dat eten?
Op zondag 1 februari 2004 14:02 schreef Hidden_Horror het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ron
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een monotome kut zang heeft die gast, pfff
Kep het filmpje nu gezien. Het was idd best monotoon gezongen. Was iig niet echt onder de indruk.
Zo dat moest er ff uit ![]()
voel me al een stuk beter thnx ...
Greetzz from the Blerkster
quote:^^^^^^^^^^^^^^^^
Op maandag 1 december 2003 01:04 schreef method21 het volgende:
idols gehalteJim :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()