Mocht er iemand zijn die er nog iets leuks mee kan doen: je mag ze gratis hebben, maar moet ze wel zelf komen halen (Rotterdam).
geef ze aan een bassischool bij je in de buurt. wedde dat ze heel blij zullen zijn
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:50 schreef nikky het volgende:
geef ze aan een bassischool bij je in de buurt. wedde dat ze heel blij zullen zijn
quote:Inderdaad
quote:Ik kwam nergens een [gratis] tegen, dus ik dacht: Te Krijg is ook TK
in je topictitel staat te koop en je bied ze gratis aangeef ze aan een bassischool bij je in de buurt. wedde dat ze heel blij zullen zijn
Misschien breng ik ze wel bij een basisschool. Maar je weet het niet; misschien wil er wel iemand een kunstwerk maken met knikkers... Of ze in de tuin gooien ipv kiezels... of omsmelten tot mooie vaas...
quote:Yeps, ze doen het nog steeds. EN dat snap ik best, want knikkeren is kewl!
Op zondag 30 november 2003 23:54 schreef Gobo het volgende:
Wordt er nog wel geknikkert? of zitten die kids achter de spelcomputer te knikkeren?
quote:Ik denk dat je van tevoren beter even de ambulance kunt bellen voordat je 20 KG knikkers over een schoolplein uitstrooit.
Op zondag 30 november 2003 23:51 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Inderdaad
Toenik in groep 8 zat raakten veel mensen het knikkeren zat en deden de andere kinderen een groot plezier door de hele zak in 1x uit te strooien over het plein.Lief he
Maar goed... 20 kg knikkers dus voor wie denkt er nog iets leuks mee te kunnen doen!
quote:Waar woont je broertje ongeveer??
Op maandag 1 december 2003 00:01 schreef MeAndMyself het volgende:
jammer dat ik zo ver van Rotterdam af woon, denk dat mn broertje dr heel gelukkig mee zou zijn.
quote:Alkmaar
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef ElisaB het volgende:[..]
Waar woont je broertje ongeveer??
En ikzelf in Bussum, beide afstanden is een uur rijden
quote:Als je zeker weet dat je broertje ze wil hebben, kan ik ze morgenochtend in Weesp afgeven...
Op maandag 1 december 2003 00:04 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
Alkmaar
En ikzelf in Bussum, beide afstanden is een uur rijden
quote:school
Op maandag 1 december 2003 00:12 schreef ElisaB het volgende:[..]
Als je zeker weet dat je broertje ze wil hebben, kan ik ze morgenochtend in Weesp afgeven...
maar toch bedankt voor de moeite
quote:no social life, totaly Fok! addict
Op maandag 1 december 2003 10:10 schreef ElisaB het volgende:
Geloof het of niet, maar ik ken geen enkel kind hier in de buurt
quote:wel al die mensen die op hun smoel gaan dankzij die knikkers opnemen met de verborgen camera dan
Op zondag 30 november 2003 23:51 schreef ParanoidEv het volgende:
door de hele zak in 1x uit te strooien over het plein.Lief he
quote:Toen ik op de basisschool zat kwamen er altijd jongens die met een tennisracket hun knikkers wegsloegen, en wij er als gekken achteraan
Op maandag 1 december 2003 12:53 schreef extreme het volgende:[..]
wel al die mensen die op hun smoel gaan dankzij die knikkers opnemen met de verborgen camera dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |