abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15048267
Het vervolg van Het grote kleine babietjes topic deel 6

Babietjes:
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
26 december 2002: Moussa, zoon van Janena
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
1 maart 2003: Wesley, zoon van Dwork (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy & Ocmerda
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne & Sc0rPi0n
15 juli 2003: Lina Jolene, dochter van beware_reageerd (papa)
24 juli 2003: Merlyn Mirage Mandrake, zoon van Mirage en Overzichie
31 juli 2003: Jadey Luísa, dochter van Danosa
11 augustus 2003: Jasper, zoon van Logician & gemeenkaboutertje
12 augustus 2003: "Baby-bola", dochter van Parabola (papa)
* 15 augustus 2003: Max, zoon van Eska en BugsBunny
15 augustus 2003: Cas, zoon van Moussy en Black_Crow
* 26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
3 september 2003: Daniël, zoon van Mister-X (papa)
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
8 september 2003: Kim, dochter van SixCat (papa)
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Luckepuk
12 november 2003: Lars, zoon van Irule25 (papa)
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
2 december 2003: Siënna Michelle, dochter van Yfke en SPIRO

* vermeldingen in het rood zijn officiele fokbaby's

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 03-12-2003 11:17]

Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 30 november 2003 @ 23:04:44 #2
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_15048785
wanneer is het een officiele FOK-baby? als beide ouders fokkers zijn en elkaar op FOK! hebben leren kennen?
pi_15048963
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:04 schreef gateway het volgende:
wanneer is het een officiele FOK-baby? als beide ouders fokkers zijn en elkaar op FOK! hebben leren kennen?
volgens mij wel ja...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15052587
Om 14:40 moeten we in het Sophia zijn voor Janneke voor de echo voor de heupjes. Ik hoop zo dat het allemaal goed is. Duimen jullie met me mee. Ik laat het jullie natuurlijk gelijk weten als ik terug ben.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 december 2003 @ 07:22:09 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15052588
quote:
Op maandag 1 december 2003 07:21 schreef jessie het volgende:
Om 14:40 moeten we in het Sophia zijn voor Janneke voor de echo voor de heupjes. Ik hoop zo dat het allemaal goed is. Duimen jullie met me mee. Ik laat het jullie natuurlijk gelijk weten als ik terug ben.
Ja, sterkte Jessie! Ben je erg zenuwachtig?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15052615
Beetje wel Rewimo.
Slaat nergens op want ik er kan er toch niks aan veranderen. Maar ja. Ik ga ff turbo doen hier want we moeten zo naar de spelotheek. Gelukkig is Gerard vrij en gaat hij ook mee. Dat is wel heel erg lekker met 2 kinderen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_15053069
Ow jessie, dat is even spannend vanmiddag.
Ik duim mee voor een goede uitslag
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_15061631
Alles was GOED Dus het meeduimen heeft geholpen hoor.

Was wel een ontzettende arrogante vent die de echo deed. Werd ook professor genoemd ipv zijn naam, walgelijk vind ikd at altijd. Ook helemaal niet lief tegen Janneke (dat verwacht je niet in het SophiaKINDERziekenhuis)
Janneke vond het maar eng toen ze daar op dr zij moest liggen en keek ons met grote ogen aan en begon toen te huilen.....en ik ook bijna. Maar gelukkig alles goed dus.

*heel blij is*

Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 1 december 2003 @ 15:27:35 #9
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_15061669
hartstikke goed nieuws!!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  FOK!fossiel maandag 1 december 2003 @ 15:46:53 #10
2628 Karin
pi_15062172
Zeker hartstikke goed nieuws Jessie!!! Pfff gelukkig geen spreidbroekje, wat zullen jullie opgelucht zijn!

Is Damien alweer een beetje opgeknapt?

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 december 2003 @ 15:52:42 #11
13151 crew  Rewimo
pi_15062338
Gelukkig Jessie, dat is geweldig nieuws!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_15062582
Goed nieuws jessie!! Gefeliciteerd.

edit: hé wat gek, als laatste post staat Rewimo's post, terwijl deze toch echt gepost is

[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 01-12-2003 16:22]

maandag 1 december 2003 @ 17:17:26 #13
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_15064207
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:03 schreef easy-going het volgende:
Goed nieuws jessie!! Gefeliciteerd.

edit: hé wat gek, als laatste post staat Rewimo's post, terwijl deze toch echt gepost is

Da's inderdaad gek zeg, even kijken hoor, of dat nu nog zo is als ik even post
pi_15067774
Damien is alweer een heel stuk opgeknapt sinds gisteren.... maar daarvoor zit ik nu eik in het verkeerde topic... plaats zo wel ff in het peutertopic

Duncan daarentegen begint nu dus met diarree.... fijn hoor... tis nog niet waterdun maar dunner dan normaal dus maar ff goed in de gaten houden.
Morgen naar het CB met hem, geen prikken dit keer gelukkig niet zeg.

Lekker Jessie dat alles goed is met Janneke... duncan vond het ook nix om op zijn zij te liggen maar die was een stuk jonger volgens mij 8 weken dacht ik.... toen hij voor die heupjes echo moest.
Heb je verder nog te horen gekregen wat je nu moet of zat het CB gewoon echt fout dit keer?
De meeste professors die ik tegen ben gekomen zijn arrogante ballen... die titel doet dat met je geloof ik... ze denken dat ze heel wat zijn maar het blijven gewoon mensen en ze stinken net zo hard als ieder ander op de wc

pi_15069410
nog 3 weken tot me broertje komt
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_15069512
Hey das lekker Jessie, ik kan me de opluchting helemaal voorstellen. Dat had ik ook na de echo van Chiara, alleen moest ik er toen een week op wachten. Maar heerlijk voor Janneke dat dit allemaal achter de rug is, want het is een heel gedoe zo voor zo'n kleine meid.

Chiara ligt vandaag voor het eerst ingebakerd te slapen in bed, ik heb een pacco-pak geleend van een vriendin en heb de stille hoop dat dit een oplossing is. Chiara is de laatste tijd namelijk erg onrustig aan het slapen, wordt veel wakker en niet alleen om een voeding, maar ook voor geborgenheid. Nogmaals, ik hoop echt onwijs op minder wakker worden. Dus geef mij ook maar een portie geluksduimen die jullie ook voor Janneke hebben gebruikt.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15069513
Hey das lekker Jessie, ik kan me de opluchting helemaal voorstellen. Dat had ik ook na de echo van Chiara, alleen moest ik er toen een week op wachten. Maar heerlijk voor Janneke dat dit allemaal achter de rug is, want het is een heel gedoe zo voor zo'n kleine meid.

Chiara ligt vandaag voor het eerst ingebakerd te slapen in bed, ik heb een pacco-pak geleend van een vriendin en heb de stille hoop dat dit een oplossing is. Chiara is de laatste tijd namelijk erg onrustig aan het slapen, wordt veel wakker en niet alleen om een voeding, maar ook voor geborgenheid. Nogmaals, ik hoop echt onwijs op minder wakker worden. Dus geef mij ook maar een portie geluksduimen die jullie ook voor Janneke hebben gebruikt.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15070672
komen ze melonovy
pi_15072739
O Angel zit ook niet mee he, nu de andere weer.
Ze hebben verder niks gezegd, die bal zei alleen alles is goed en toen stonden we alweer buiten. Bij me volgende CB bezoek nog maar ff naar de nek laten kijken want ze blijft scheef trekken.

Succes Melonovy. Zelf heb ik Bo toen ze klein was een paar dagen ingebakerd, maar het ging toen toch erg tegen me gevoel in. En ben er dus ook snel weer mee gestopt

Het voelt heerlijk!!!!
pi_15080410
Jessie, wat heerlijk dat het allemaal goed is!

Hoe is het vannacht gegaan met Chiara? Heeft het inbakeren geholpen?

Ik heb ook zo'n gek probleem, Isa peutert 'snachts de voering van het hemeltje tussen de spijltjes door haar bed in. Het is hele dunne zijde, dus in principe kan het niet zoveel kwaad, maar ik vind het toch een beetje een eng idee omdat ze uiteindelijk praktisch het hele ding in haar bed heeft liggen gek kind. Moet het nu maar heel goed gaan vastzetten ofzo. Ik vind dat trouwens altijd heel ontroerend als de volgende ochtend van alles in dat bed is veranderd. Popjes overal verspreid enzo. Ze heeft al echt een beetje een eigen leven lijkt het dan...

mooi he, alles
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 december 2003 @ 08:28:10 #21
13151 crew  Rewimo
pi_15080634
Phileine, is niet leuk wat ik nu ga zeggen, maar ik vrees dat het tijd is om het hemeltje af te schaffen Tenzij je het zo vast kunt zetten dat ze het echt niet meer in bed kan trekken. Met Christan was dat ook zo rond de 6 maanden, ze gaan dan heel bewust dit soort acties ondernemen (hij lag ineens omgekeerd in zijn wieg, koppie aan het voeteneind ). Neem er geen risico mee, ze zal er maar in verstrikt raken...
pi_15080913
Voor Bo had ik het zelfde met de klamboe. Die trok ze er dus in 1 keer vanaf. Schrok me ook wezenloos toen. Ze was toen nog wat kleiner zelfs. Heb hem er toen ook maar afgehaald. Je weet maar nooit hoor. En die Isa van jou zit echt niet stil snachts zo te horen
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:23:59 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15083840
He Jessie! Goed nieuws van Janneke!
pi_15085240
quote:
De meeste professors die ik tegen ben gekomen zijn arrogante ballen... die titel doet dat met je geloof ik... ze denken dat ze heel wat zijn maar het blijven gewoon mensen en ze stinken net zo hard als ieder ander op de wc
Ik poep roosjes!

Anyweg: Feli Jessie

† In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 12:37:59 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_15085847
René was net Tarzan in de jungle met haar hemel.... slingerde zich met hemel en al het bed uit
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')