abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15047620
Gisteren, zaterdag 29 november, werd om 3 uur 's nachts in den bosch op de parade een meisje neergeslagen. Ze was er volgens mij heel slecht aan toe. Ik zou graag wat meer willen weten over haar situatie.
Iemand die mij hier iets over kan vertellen of het ook heeft gezien..?
JZZ
pi_15047643
it wasn't me
zucht
  zondag 30 november 2003 @ 22:28:36 #3
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15047684
Bel dan de politie ofzo als je zelf niet durft in te grijpen i.p.v. achteraf te gaan informeren...
pi_15047744
Politie was er bij..
Heb de ambulance gebeld alleen die was al onderweg..
JZZ
  zondag 30 november 2003 @ 22:31:16 #5
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15047765
Vertel eens wat meer.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  zondag 30 november 2003 @ 22:37:26 #6
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15047959
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:30 schreef Timmahz het volgende:
Politie was er bij..
Heb de ambulance gebeld alleen die was al onderweg..
Okidokie, dan heb ik niks gezegd.
pi_15048005
locom bij jou in de plaats ?
[url=http://www.moneymiljonair.nl/webmasters/salelink.php?website=5007&adverteerder=4]Bestel Een Flash Sticker Voor Je Mobiele Telefoon[/url]
pi_15048223
Waardoor kwam het?
Door wie was ze in elkaar geslagen?
Waar precies was het?

vertel meer

pi_15049053
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Waardoor kwam het?
Door wie was ze in elkaar geslagen?
Waar precies was het?

vertel meer

ja dat wilt die dus graag weten
[url=http://www.moneymiljonair.nl/webmasters/salelink.php?website=5007&adverteerder=4]Bestel Een Flash Sticker Voor Je Mobiele Telefoon[/url]
pi_15053117
Veel weet ik er niet van..
Ik kwam uit de kroeg en liep richting de parade, daar waren 2 groepen mensen. Even lateren hoorde ik wat geschreeuw en toen ik ging kijken lag er een meisje op de grond voor de Cuba Libre, politie was erbij.
De ambulance was na 10 minuten ter plaatsen en ze werd op het brancard gelegd en meegenomen met gillende sirenes naar t ziekenhuis...
Ik wil der alleen wat meer van weten, wie 't is. en hoe 't nu met der gaat...
JZZ
  maandag 1 december 2003 @ 10:09:10 #11
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15054186
quote:
Op zondag 30 november 2003 23:13 schreef eminem_1 het volgende:

[..]

ja dat wilt die dus graag weten

Ik stond er met mijn vrienden recht voor.
Ik kwam uit de Cuba libre gelopen, het was sluitingstijd, rond kwart voor 3 tot 3 uur. Er was en simpel opstootje, dat liep uit de hand. Een jongen had wat ruzie, met een meisje.. op een gegeven moment kwam er een grote turk en begon iedereen te slaan, inclusief die jongen...

Die grote turk/marokkaan sloeg toen vol dat meisje nock out, tegen het bord op de stoeprand. En liep vervolgens snel weg, daarna kwam de politie, vriend van me wilde nog EHBO toepassen maar was niet echt in nuchtere staat, dus uit haar veiligheid toch maar mijn vriend tegengehouden .

Waren nogal wat marrokanen/turken bij betrokken, vriend van me deed verhaal aan de poltie, en werd lastig gevallen door een marokkaan omdat hij zijn verhaal deed. Er waren eerst 2 agenten te voet, daarna kwam een busje met nog 2 agenten, daarna reed er ook een auto naartoe. Meisje zag er slecht uit, en de jongen smeekte de Uitsmijters wat te doen, om hem te helpen maar die liepen terug de cuba in.
Waar de ruzie om begonnen is en wie er direct bij betrokken waren.. geen idee, die Grote turk, die jongen die even door iedereen werd geslagen.. en dat meisje dat nock out ging hadden er in ieder geval ZEER mee te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Pumatje op 01-12-2003 12:27]

[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15054966
Ik vind dat zo erg hé om deze shit te lezen...

Sorry hoor... Maar ik mag misschien een beetje rasistisch klinken hier door...

Maar 'elke keer' zijn het allochtonen... Raar hé.. dat je een vooroordeel aan je reet hebt...

pi_15056190
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:59 schreef t0n het volgende:

Maar 'elke keer' zijn het allochtonen... Raar hé.. dat je een vooroordeel aan je reet hebt...

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 1 december 2003 @ 12:24:40 #14
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15057030
sjah.
  maandag 1 december 2003 @ 12:25:41 #15
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15057044
het zijn hier wel steeds de allochtonen.
Valt gewoon op, en als dat de waarheid is, mag dat toch gezegt worden?
  maandag 1 december 2003 @ 12:27:21 #16
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_15057079
quote:

'
idem
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
pi_15057088
Opgerot met dit soort turken/marokkanen..... ende verhaal...en alle AUTOchtone ruziezoeker ook opgerot
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_15057108
Turk of niet, wat een ontiegelijk figuur, dat hij als jongen een meisje slaat
Use your imagination
  maandag 1 december 2003 @ 12:30:25 #19
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15057134
kijk, ik stond om 11 uur daar al aan de deur, en er stond in de wachtrij voor mij een groepje allochtonen, :een neger en 2 marokkanen.. ze werden niet binnengelaten, portier zei: enkel voor vaste klanten.. toen waren ze al aan het uitdagen, prachtige tent de cuba, mooi al die foute figuren buitenhouden, hops ik mooi na hun doorgelopen.

Het is gewoon fout publiek, de goede marokkanen vertonen zich niet in het uitgaansleven. Die zitten thuis, dat is een feit. Daarom is er zo'n beeld van ze gevormd.

maandag 1 december 2003 @ 12:32:20 #20
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15057173
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:29 schreef beta-1986 het volgende:
ik had zelf nog nooit, echt nog nooit zo'n grote turk/marokkaan gezien, enkel op plaatjes . hij liep ook weer snel weg, de jongen die ruzie had was van nederlandse nationaliteit, meisje ook. Best mooi meisje, geen breezah ofzo. Ik was mezelf meer aan het bezig houden met mijn vrienden erbuiten houden dan echt opletten wie nou precies ruzie had, misschien kan iemand die er ook bij was daar meer info over geven.
pi_15057187
De discussie gaat weer helemaal de verkeerde kant uit...

<leraar-mode>
Oke, het probleem is vastgesteld.. Kunnen we misschien iets constructiefs verzinnen om dit soort vechtpartijen te voorkomen in de toekomst?
</leraar-mode>

maandag 1 december 2003 @ 12:35:47 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_15057243
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:33 schreef Stonehead het volgende:

<leraar-mode>
Oke, het probleem is vastgesteld.. Kunnen we misschien iets constructiefs verzinnen om dit soort vechtpartijen te voorkomen in de toekomst?
</leraar-mode>

Ja hoor, zonder pardon neerschieten dat tuig.
pi_15057264
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:32 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ik had zelf nog nooit, echt nog nooit zo'n grote turk/marokkaan gezien, enkel op plaatjes . hij liep ook weer snel weg, de jongen die ruzie had was van nederlandse nationaliteit, meisje ook. Best mooi meisje, geen breezah ofzo. Ik was mezelf meer aan het bezig houden met mijn vrienden erbuiten houden dan echt opletten wie nou precies ruzie had, misschien kan iemand die er ook bij was daar meer info over geven.

Heb je d'r nummer nog gekregen
M'n signature, wat doe je :{
  maandag 1 december 2003 @ 12:38:45 #24
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15057297
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:36 schreef Viper_74 het volgende:

[..]

Heb je d'r nummer nog gekregen

, naah ze sliep, zo mooi

Verder.. dit is niet te voorkomen, je moet het zien gebeuren en dan denk je, dit is van een duwtje uitgelopen tot een vechtpartij, binnen 10 sec was iedereen aan het knokken/duwen. Sloeg compleet nergens op.

Mentaliteit, daar heeft het mee te maken

pi_15057323
quote:
Op maandag 1 december 2003 10:09 schreef Pumatje het volgende:

[..]

....

Die grote turk/marokkaan sloeg toen .....

Waren nogal wat marrokanen/turken bij betrokken .....

Lekker vaag verhaal vol met generalisaties. Je weet het verschil tussen een Marokkaan en een Turk niet eens. Weet je zeker dat het geen Algerijn was? Allemaal 1 pot nat zeker?

pi_15057344
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:25 schreef Pumatje het volgende:
het zijn hier wel steeds de allochtonen.
Valt gewoon op, en als dat de waarheid is, mag dat toch gezegt worden?
Sure. En dat rechtvaardigt maar dat jij alle allochtonen voor het gemak maar als crimineel bestempelt?
pi_15057356
De grote boze turk.. .

Kerel, als jij het verschil tussen de moslims niet kan erkennen, dan geef ik de slaande jeugd geen ongelijk .. .

[Dit bericht is gewijzigd door UndergroundWorldWide op 01-12-2003 12:42]

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_15057360
We kunnen ook een front vormen en dan preventief alle ruziezoekers in elkaar slaan zodat we dat gezeik achteraf niet krijgen
pi_15057369
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:41 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
De grote turk.. .
daar ken ik er maar 1 van en dat is geen turk maar een zigeuner ... en die is heel groot en vadsig
(in den bosch dan hè) had hij toevallig een mercedes SL500?

[Dit bericht is gewijzigd door GWD op 01-12-2003 12:42]

pi_15057378
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:32 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ik ben ook een Turk met een nederlandse nationaliteit? Hoe verklaar je dat dan?
pi_15057437
bij dit soort mishandelingen zijn vaker allochtonen betrokken maar er zijn ook goeie natuurlijk die zich normaal gedragen
je hebt wel gelijk maar zo mag je het niet zeggen
pi_15057458
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:30 schreef Pumatje het volgende:
kijk, ik stond om 11 uur daar al aan de deur, en er stond in de wachtrij voor mij een groepje allochtonen, :een neger en 2 marokkanen.. ze werden niet binnengelaten, portier zei: enkel voor vaste klanten.. toen waren ze al aan het uitdagen, prachtige tent de cuba, mooi al die foute figuren buitenhouden, hops ik mooi na hun doorgelopen.

Het is gewoon fout publiek, de goede marokkanen vertonen zich niet in het uitgaansleven. Die zitten thuis, dat is een feit. Daarom is er zo'n beeld van ze gevormd.

Hoe naief kun je zijn? De goede allochtonen zitten thuis en de slechten gaan uit? Zouden goede allochtonen niet uit willen ofzo? Ik zou ook wel uit willen, maar door het rascistische deurbeleid dat ook jij hier schets, wordt ik wel meestal stelselmatig geweigerd aan de deur. Preventief natuurlijk. Ook als ik met een groep met enkel nederlanderse vrienden uit ga. "Alleen vaste klanten"

Als je daar niet agressief van kan worden ....... Niet dat ik dat wordt, maar ik kan het heel goed begrijpen.

pi_15057499
de goeden moeten onder de kwaden lijden
je hebt wel gelijk maar zo mag je het niet zeggen
  maandag 1 december 2003 @ 12:48:51 #34
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_15057527
quote:

Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_15058333
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:47 schreef soccurboi het volgende:
de goeden moeten onder de kwaden lijden
  maandag 1 december 2003 @ 13:38:57 #36
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15058889
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Sure. En dat rechtvaardigt maar dat jij alle allochtonen voor het gemak maar als crimineel bestempelt?

Het is gewoon zo, ik heb toch ogen, ik zie toch dingen. Altijd bij uitgaan hier zijn het wel marokkanen of turken, behalve als het om een meisje gaat, ( dat ging het nu duidelijk niet ) . Maar je moet ook gewoon van een meisje afblijven als die bezet is.

Van mij mogen ze allemaal buiten de deur blijven hoor, is het tenminste binnen gezellig. Zelf blijfi k altijd buiten die vechtpartijen, en probeer mijn vrienden ook er altijd buiten te houden.

pi_15059038
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:38 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Het is gewoon zo, ik heb toch ogen, ik zie toch dingen. Altijd bij uitgaan hier zijn het wel marokkanen of turken, behalve als het om een meisje gaat, ( dat ging het nu duidelijk niet ) . Maar je moet ook gewoon van een meisje afblijven als die bezet is.

Van mij mogen ze allemaal buiten de deur blijven hoor, is het tenminste binnen gezellig. Zelf blijfi k altijd buiten die vechtpartijen, en probeer mijn vrienden ook er altijd buiten te houden.

Maar even voor de duidelijkheid. Ik haal letterlijk uit je antwoord dat jij alle allochtonen als crimineel ziet. Klopt dat?

Dat ze allemaal buiten de deur moeten blijven, duidt mij op een flashback. Laat ik maar niet uitspreken welke flashback, want dat mag niet.

maandag 1 december 2003 @ 13:51:09 #38
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15059235
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maar even voor de duidelijkheid. Ik haal letterlijk uit je antwoord dat jij alle allochtonen als crimineel ziet. Klopt dat?

Dat ze allemaal buiten de deur moeten blijven, duidt mij op een flashback. Laat ik maar niet uitspreken welke flashback, want dat mag niet.

nee, zie ik niet, maar je moet voor de verandering maar eens uitgaan.. dan krijg je een heel ander beeld
pi_15059537
quote:
Op maandag 1 december 2003 13:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

nee, zie ik niet, maar je moet voor de verandering maar eens uitgaan.. dan krijg je een heel ander beeld

Ik probeer wel vaker uit te gaan, maar ik word hoe dan ook bij bijna iedere gelegendheid geweigerd. Ook als ik in het midden ben van bijvoorbeeld 4 autochtone NL'ers. Wat voor beeld moet ik daar dan van krijgen, volgens jou?
  maandag 1 december 2003 @ 14:10:57 #40
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_15059780
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:29 schreef beta-1986 het volgende:
Ach dat was maar een Westerse hoer.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 1 december 2003 @ 14:11:24 #41
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15059786
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat voor beeld moet ik daar dan van krijgen, volgens jou?
Dat je criminele soortgenoten het flink verpest hebben voor je?

edit: Niet zo hard bedoeld als ie er staat trouwens, je snapt de boodschap hopelijk.

pi_15059980
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:11 schreef ROG het volgende:

[..]

Dat je criminele soortgenoten het flink verpest hebben voor je?

edit: Niet zo hard bedoeld als ie er staat trouwens, je snapt de boodschap hopelijk.

Begrijp ik wel, maar het is wel krom dat misschien 5-10% het kan verpesten voor de rest die toch echt gewoon leuk wil uitgaan.
pi_15059996
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ach dat was maar een Westerse hoer.

Kende je haar dan?
  maandag 1 december 2003 @ 14:22:25 #44
3647 B.R.Oekhoest
pi_15060049
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kende je haar dan?

Nee. Ik verplaats me even cynisch in de vermoedelijke denkwijze van de dader, alla(h) Gelly.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 1 december 2003 @ 14:27:31 #45
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15060176
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kende je haar dan?

je bent niet echt slim wel?
Met westerse hoer wil hij de mensen ( nederlanders) aanspreken op de manier dat jullie jezelf aangesproken voelen. En dan op een cynische manier, ( ik leg het ff duidelijk uit )

het is gewoon zo,

en haha, 5-10 procent verpest het , laat me nietlachen.
80 tot 90 % verpest het.

pi_15060361
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:27 schreef Pumatje het volgende:

[..]

je bent niet echt slim wel?
Met westerse hoer wil hij de mensen ( nederlanders) aanspreken op de manier dat jullie jezelf aangesproken voelen. En dan op een cynische manier, ( ik leg het ff duidelijk uit )

Generaliseren en op de man spelen getuigt niet van hoge intelligentie en is niet lief

het is gewoon zo,

en haha, 5-10 procent verpest het , laat me nietlachen.
80 tot 90 % verpest het.
Bron?

pi_15060402
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nee. Ik verplaats me even cynisch in de vermoedelijke denkwijze van de dader, alla(h) Gelly.

Voor andere mensen denken is niet tof. Wat zal gelly hierover te zeggen hebben?
  maandag 1 december 2003 @ 14:42:18 #48
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15060529
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Kijk, ik maakte de opmerking niet. Maar ben het er wel mee eens.
En die bron, mijn eigen ogen. De kranten, Teletext, Internet, het nieuws van fok.nl, journaal.

Die soortgenoten die het voor je verpesten moeten hard aangepakt worden, net zoals die ruzie zoekers. Want het is wel vaak zo wat ik zaterdag nacht weer zag. Marokkaan/turk/algerijn/dude uit verweggistan word opgebeld door vriendjes, komt , deelt meppen uit, en is weer weg zo snel hij gekomen is. 2 jaar later komt de politie bij wijze van spreken en er is geen schuldige meer te bekennen.

pi_15060592
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:42 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Kijk, ik maakte de opmerking niet. Maar ben het er wel mee eens.
En die bron, mijn eigen ogen. De kranten, Teletext, Internet, het nieuws van fok.nl, journaal.

Toon mij dan de betreffende artikelen waarin vermeld wordt dat 80-90% van de allochtonen het verpest voor de rest van de allochtonen, zoals jij een aantal posts eerder aangaf? Wishful thinking is nog geen feit natuurlijk.
  maandag 1 december 2003 @ 15:05:10 #50
3647 B.R.Oekhoest
pi_15061088
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Voor andere mensen denken is niet tof. Wat zal gelly hierover te zeggen hebben?

Dat zal me aan mijn anus oxideren.
pi_15061293
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Lekker vaag verhaal vol met generalisaties. Je weet het verschil tussen een Marokkaan en een Turk niet eens. Weet je zeker dat het geen Algerijn was? Allemaal 1 pot nat zeker?

WTF! Ze lijken toch ook gewoon op elkaar zie jij het verschil tussen een Fries en een fokking Limburger? Of wat jezus he, ik zie ook echt niet het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Kijk die ene neger haal ik er nog wel uit, maar vind niet dat je generaliserend bezig bent als je het verschil tussen een Turk en een Marokkaan niet ziet...
pi_15061536
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:13 schreef bierjoost het volgende:

[..]

WTF! Ze lijken toch ook gewoon op elkaar zie jij het verschil tussen een Fries en een fokking Limburger? Of wat jezus he, ik zie ook echt niet het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Kijk die ene neger haal ik er nog wel uit, maar vind niet dat je generaliserend bezig bent als je het verschil tussen een Turk en een Marokkaan niet ziet...

Een beetje persoon die niet wereldvreemd is ziet zo het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Onwil lijkt me meer passen. De een is namelijk een Arabier, de ander een Euraziaat. Een Fries en een Limburger daarentegen zijn nog wel van het zelfde ras en de afstand tussen beide is net 200 km misschien, terwijl dat bij Turken en Marokkanen al gauw het 10voudige daarvan is. Je bent dus wel degelijk generaliserend bezig als je voor het gemak beide op een stapel veegt alleen omdat je het verschil niet wilt zien.

[Dit bericht is gewijzigd door KirmiziBeyaz op 01-12-2003 15:23]

maandag 1 december 2003 @ 15:23:25 #53
40893 Vuilnisbak
Beetje vreemd, maar wel lekker
pi_15061574
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:13 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik zie wel degelijk een verschil. Fries-Limburger is van hetzelfde volk. Turken en marokkanen zijn 2 verschillende volkeren uit verschillende gebieden/klimaten, hence: het verschil (haar, huidskleur, ogen, etc.).
Scott me up, Beamy...
pi_15062050
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Een beetje persoon die niet wereldvreemd is ziet zo het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Onwil lijkt me meer passen. De een is namelijk een Arabier, de ander een Euraziaat. Een Fries en een Limburger daarentegen zijn nog wel van het zelfde ras en de afstand tussen beide is net 200 km misschien, terwijl dat bij Turken en Marokkanen al gauw het 10voudige daarvan is. Je bent dus wel degelijk generaliserend bezig als je voor het gemak beide op een stapel veegt alleen omdat je het verschil niet wilt zien.

Zie jij het verschil dan tussen een chinees en een japanner?
  maandag 1 december 2003 @ 15:44:04 #55
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_15062101
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:41 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Echt wel.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_15062218
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:41 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Appels en peren?
pi_15062262
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Appels en peren?

doe de test zal ik zeggen...

http://www.alllooksame.com/

via weblog.fok.nl overigens

pi_15062349
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:33 schreef Stonehead het volgende:

<leraar-mode>
</leraar-mode>

Ja idd, laten we een comitee oprichten met de naam "zinloos geweld"
  maandag 1 december 2003 @ 15:54:10 #59
40893 Vuilnisbak
pi_15062370
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:49 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Obviously, I can't tell the difference...
Scott me up, Beamy...
pi_15062471
Het is gewoon een vicieuze cirkel geworden; horeca-ondernemers ondervinden veel last van bepaalde allochtonen, laten ze dus niet meer binnen -> allochtonen worden boos omdat ze niet naar binnen mogen, hier zitten dus ook de allochtonen die zich wel kunnen gedragen bij.

Maar wat is de oplossing

maandag 1 december 2003 @ 15:59:01 #61
28560 toska
Let's All Chant
pi_15062495
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:54 schreef Vuilnisbak het volgende:

[..]

Ik had er maar 6 goed
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_15062499
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:49 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Voer dezelfde test voor Turken en Marokkanen uit en je zult het verschil vanzelf zien. Zo kan ik ook geen onderscheid maken tussen de ene neger en de andere neger, terwijl ze toch mijlenver van elkaar af kunnen zijn. Maar bij Turken en Marokkanen is dit niet het geval, want ze verschillen qua ras gewoon compleet, aangezien Turken oorspronkelijk uit Centraal-Azië komen. Als je je had verdiept in de geschiedenis of uberhaupt in je medemens, had je dit wel geweten.
  maandag 1 december 2003 @ 15:59:49 #63
28560 toska
Let's All Chant
pi_15062514
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:54 schreef Vuilnisbak het volgende:

[..]

maandag 1 december 2003 @ 16:00:41 #64
28560 toska
Let's All Chant
pi_15062529
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:59 schreef toska het volgende:

[..]

sorry dubbel
pi_15062593
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:57 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Het is gewoon een vicieuze cirkel geworden; horeca-ondernemers ondervinden veel last van bepaalde allochtonen, laten ze dus niet meer binnen -> allochtonen worden boos omdat ze niet naar binnen mogen, hier zitten dus ook de allochtonen die zich wel kunnen gedragen bij.

Maar wat is de oplossing

De oplossing is al jaren bekend. Dat is namelijk het pasjessysteem. Iedereen met een pasje kan naar binnen. Als je je misdraagt wordt je pasje afgenomen (voor een jaar?) en kom je nergens meer binnen. Dit systeem is natuurlijk niet gratis en dat is ook gelijk de reden dat het niet overal wordt ingevoerd. De horeca ondernemer kiest natuurlijk de goedkoopste oplossing door dan maar niemand met een kleurtje binnen te laten. Probleem opgelost, lijkt het. Maar de neveneffecten zijn bekend.
  maandag 1 december 2003 @ 16:11:49 #66
40893 Vuilnisbak
pi_15062724
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Voer dezelfde test voor Turken en Marokkanen uit en je zult het verschil vanzelf zien. Zo kan ik ook geen onderscheid maken tussen de ene neger en de andere neger, terwijl ze toch mijlenver van elkaar af kunnen zijn. Maar bij Turken en Marokkanen is dit niet het geval, want ze verschillen qua ras gewoon compleet, aangezien Turken oorspronkelijk uit Centraal-Azië komen. Als je je had verdiept in de geschiedenis of uberhaupt in je medemens, had je dit wel geweten.

Dat denk ik ook. Zo ziet bijvoorbeeld voor mij elke golden retriever er hetzelfde uit, maar als je er meer mee in aanraking komt, ga je de verschillen steeds beter zien. Leg de analogie met turken/marokkanen dus maar.
Scott me up, Beamy...
pi_15063244
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:42 schreef GWD het volgende:

[..]

daar ken ik er maar 1 van en dat is geen turk maar een zigeuner ... en die is heel groot en vadsig
(in den bosch dan hè) had hij toevallig een mercedes SL500?

bedoel je toevallig die zigeuner die in hintham woont op de graafsebaan, die die grote witte villa zo van de gemeente hebben gekregen....
pi_15063327
Ik ben turks van afkomst en heb een Nederlandse identiteit,
en ik ga ook gewoon uit met verschillende vriendengroepen, maar het vaste groepje bestaat gewoon uit nederlanders en turken.
En we komen in Amsterdam in principe gewoon overal in (zelfs de turken). Het gaat volgens mij meer om het feit hoe jij daar aankomt (drukke groepje turken dat alleen turks praat of rustig daarheen en goedenavond zegt tegen de portier).

Ik ga uit, maar dat wil niet zeggen dat ik een crimineel ben o.i.d.
Misschien ben ik wel een van de meest gewaardeerde turken.
Doordeweeks doe ik gewoon me opleiding, ik ga naar me stage, ik ga naar me fitness training en kom thuis en ga relaxen achter de computer of ga tv kijken of misschien nog even langs bij iemand.
En na 5 dagen dat gedaan te hebben wil zelfs ik even uit me dak gaan in de stad (ja dit kan ook zonder alcohol).

Ik vind het jammer dat nog steeds word gezegd, hij is een turk, dus hij is een crimineel dus alle turken zijn een crimineel.
Eerlijk gezegd wou ik geen eens een reactie geven want je geeft het op een gegeven moment gewoon om te zeggen KAPPEN NOU, want ik ken meer dan genoeg NL'ers die nog ergere dingen doen, maar welke gek gaat nou zijn eigen landgenoot voor schut zetten op de tv? stel je eens voor.

Ik heb vaak genoeg gezien dat de NL'ers de raddraaiers waren en bepaalde dingen deden die niet mochten maar op het nieuws zie je daar nooit wat over, maar zodra een turk of marrokaan iets uithaald MOET het direct op het nieuws want stel dat de NL'ers niet inzien hoe slecht wij zijn.

Ik geef toe, er is een bepaalde groep die ik ook zo de dood kan wensen. Maar laat mij (en alle allochtonen die het waard zijn) in m'n (en hun) waarde a.u.b. dank u wel, alstublieft.

pi_15063459
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:38 schreef tjarie het volgende:
en ik ga ook gewoon uit met verschillende vriendengroepen, maar het vaste groepje bestaat gewoon uit nederlanders en turken.
En we komen in Amsterdam in principe gewoon overal in (zelfs de turken). Het gaat volgens mij meer om het feit hoe jij daar aankomt (drukke groepje turken dat alleen turks praat of rustig daarheen en goedenavond zegt tegen de portier).

Ik ga uit, maar dat wil niet zeggen dat ik een crimineel ben o.i.d.
Misschien ben ik wel een van de meest gewaardeerde turken.
Doordeweeks doe ik gewoon me opleiding, ik ga naar me stage, ik ga naar me fitness training en kom thuis en ga relaxen achter de computer of ga tv kijken of misschien nog even langs bij iemand.
En na 5 dagen dat gedaan te hebben wil zelfs ik even uit me dak gaan in de stad (ja dit kan ook zonder alcohol).

Ik vind het jammer dat nog steeds word gezegd, hij is een turk, dus hij is een crimineel dus alle turken zijn een crimineel.
Eerlijk gezegd wou ik geen eens een reactie geven want je geeft het op een gegeven moment gewoon om te zeggen KAPPEN NOU, want ik ken meer dan genoeg NL'ers die nog ergere dingen doen, maar welke gek gaat nou zijn eigen landgenoot voor schut zetten op de tv? stel je eens voor.

Ik heb vaak genoeg gezien dat de NL'ers de raddraaiers waren en bepaalde dingen deden die niet mochten maar op het nieuws zie je daar nooit wat over, maar zodra een turk of marrokaan iets uithaald MOET het direct op het nieuws want stel dat de NL'ers niet inzien hoe slecht wij zijn.

Ik geef toe, er is een bepaalde groep die ik ook zo de dood kan wensen. Maar laat mij (en alle allochtonen die het waard zijn) in m'n (en hun) waarde a.u.b. dank u wel, alstublieft.

Hallo mede-Turk met een nederlandse nationaliteit
pi_15063470
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:38 schreef tjarie het volgende:
Petje af voor deze Turk. .
Laat alle rot Turken maar een voorbeeld nemen aan deze Turk. .
pi_15063528
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:44 schreef Groene_kwal het volgende:

[..]

Petje af voor deze Turk. .
Laat alle rot Turken maar een voorbeeld nemen aan deze Turk. .

Laat alle rot Nederlanders een voorbeeld nemen aan goede Nederlanders .
Laat alle rot Marokkanen een voorbeeld nemen aan goede Marokkanen .
Laat alle rot Antillianen een voorbeeld nemen aan goede Antillianen .
pi_15063738
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Laat alle rot Nederlanders een voorbeeld nemen aan goede Nederlanders .
Laat alle rot Marokkanen een voorbeeld nemen aan goede Marokkanen .
Laat alle rot Antillianen een voorbeeld nemen aan goede Antillianen .

Jammer dat het lijkt alsof de verhouding goede staat tot 'slechte' Marokkanen en Turken (en dat is bij de Marokkanen nog erger dan bij de Turken) heel anders is dan bij de Nederlanders. Ik heb echt het idee dat bij Turken en Marokkanen de verhouding criminelen een stuk hoger is dan bij de Nederlanders.

Tsja en dat mensen dan generaliseren is niet meer dan normaal, ook omdat heel weinig Nederlanders met de 'normale' Turken en Marokkanen in aanraking komt. Van de criminele heb je last, de normale merk je niet op.

Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
  maandag 1 december 2003 @ 17:03:23 #73
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15063863
blablabla, Turken en marokkanen, en algerijers,ethiopiers,egyptenaren,irakezen, iranezen allemaal hetzelfde, ik zie het verschil niet als ze in puma's lopen,gsus broeken, en gstar truien.

Heeelemaaaaal niet als ik wat op heb.
Enige wat ik die gozers dan hoor zeggen is:

Hiej miezja, hie miezja, kummus hier, hie lukkur miezja... pssst pssst

irritatiepunt

pi_15063865
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

De oplossing is al jaren bekend. Dat is namelijk het pasjessysteem. Iedereen met een pasje kan naar binnen. Als je je misdraagt wordt je pasje afgenomen (voor een jaar?) en kom je nergens meer binnen. Dit systeem is natuurlijk niet gratis en dat is ook gelijk de reden dat het niet overal wordt ingevoerd. De horeca ondernemer kiest natuurlijk de goedkoopste oplossing door dan maar niemand met een kleurtje binnen te laten. Probleem opgelost, lijkt het. Maar de neveneffecten zijn bekend.

Bull-shit. Ruzie maak je binnen, en buiten vecht je het uit.
En geweld is

[Dit bericht is gewijzigd door dawg op 01-12-2003 17:07]

pi_15063949
das niet waar, ik ken meer goede turken dan slechte turken, en wat is de definitie van slecht zijn? zelfs ik als autochtone jongen heb wel eens ruzie, en dan meestal met autochtone jongens dan met allochtone jongens.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_15064019
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:35 schreef Poogie het volgende:

[..]

bedoel je toevallig die zigeuner die in hintham woont op de graafsebaan, die die grote witte villa zo van de gemeente hebben gekregen....

haha, ja die ja, die ken ik echt al heel lang die gasten, wonen 2 straten bij mij verderop dus. En die hebben ze niet van de gemeente gehad, die vader van hun is een zigeunerkoning en krijgt dus overheids subsidie

en ze hebben btw 4 mercedes SL500's

pi_15064059
ik woon in den bosch en had hier nog niet over gehoord.
haat dit soort verhalen........ welke jongen slaat nou een meisje......
dan ben je gewoon een lul
Eigenwijs is ook wijs ;)
  maandag 1 december 2003 @ 17:16:22 #78
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15064179
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:11 schreef Vickjuh het volgende:
ik woon in den bosch en had hier nog niet over gehoord.
haat dit soort verhalen........ welke jongen slaat nou een meisje......
dan ben je gewoon een lul
Wie woont verder nog meer in den-bosch, en zo ja. waar gaan jullie uit ?
pi_15064194
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:57 schreef Par4n0id het volgende:

[..]

Jammer dat het lijkt alsof de verhouding goede staat tot 'slechte' Marokkanen en Turken (en dat is bij de Marokkanen nog erger dan bij de Turken) heel anders is dan bij de Nederlanders. Ik heb echt het idee dat bij Turken en Marokkanen de verhouding criminelen een stuk hoger is dan bij de Nederlanders.

Tsja en dat mensen dan generaliseren is niet meer dan normaal, ook omdat heel weinig Nederlanders met de 'normale' Turken en Marokkanen in aanraking komt. Van de criminele heb je last, de normale merk je niet op.

Volgens de statistieken zijn de Antillianen en Marokkanen verreweg het meest vertegenwoordigd in de criminaliteit dit itt bijv. Turken.

Maar omdat de gemiddelde Nederlander het verschil toch niet ziet, worden ze allebei maar voor het gemak op de zelfde hoop geveegd

pi_15064328
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Bull-shit. Ruzie maak je binnen, en buiten vecht je het uit.
En geweld is

Of ben jij er ook zo een die pleit voor algehele preventieve weigering van 'gekleurden', zoals nu al veelvuldig wordt toegepast?

Ruzie worden zelden buiten uitgevochten. Slecht als de uitsmijter zijn werk doet en ze allemaal naar buiten stuurt zal het uitmonden tot een vechtpartij buiten.

pi_15064413
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Of ben jij er ook zo een die pleit voor algehele preventieve weigering van 'gekleurden', zoals nu al veelvuldig wordt toegepast?

Ruzie worden zelden buiten uitgevochten. Slecht als de uitsmijter zijn werk doet en ze allemaal naar buiten stuurt zal het uitmonden tot een vechtpartij buiten.

Hoe 'fout' het ook mag klinken, maar ik voel me ongemakkelijk wanneer er in een disco/bar kleurlingen rondlopen en dat komt waarschijnlijk doordat ik er te weinig persoonlijk mee in aanraking kom EN doordat ze helaas vaak secht in het nieuws komen zoals nu hier ook weer..
pi_15065097
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, ik ben er niet "zo een". Pasjes werkt gewoon niet. De uitsmijter flikkert iedereen die knokt in zijn kroeg buiten, waar de knokpartij wordt voortgezet.

En ja, het zijn nu eenmaal erg vaak allochtonen.
En nee, ik ben niet racistisch. Ik ben reeel.

maandag 1 december 2003 @ 18:07:23 #83
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_15065452
Ach wat is de discussie nu nog? Veel portiers weigeren gekleurde medelanders, maar ik concludeer ook dat veel portiers gekleurde medelanders zijn: DUS

Neger zegt tegen neger: je komt er niet in... Is hij dan ook een rascist?

Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_15065499
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:24 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Hoe 'fout' het ook mag klinken, maar ik voel me ongemakkelijk wanneer er in een disco/bar kleurlingen rondlopen en dat komt waarschijnlijk doordat ik er te weinig persoonlijk mee in aanraking kom EN doordat ze helaas vaak secht in het nieuws komen zoals nu hier ook weer..

Ik ken de meeste wel hier in de buurt, maar ze zijn allemaal crinineel bij mij in de buurt. En ik wil niet zeggen dat elke marokaan crimineel is maar die mensen uit mijn plaats wel !!

En Ja hoor het was zaterdag weer raak! Groep marokanen Vs Nederlanders .

NU wil niet zeggen dat die nederlands niks doen, maar wat ik gezien heb hoe het is gegaan gaat zo.

Marokaan en nederlander lopen perongelijk tegenelkaar aan. nederlander wilt doorlopen maar de marokaan haalt hem via zn schouder terug en zegt wat tegen hem ( kan niet verstaan wat maar aan zn houding te zien iets van : Wat doe jij ! ( gebaar met handen) .
nederlander haalt beetje zn schouder op en wilt zich omdraaien , maar krijgt gelijk een zeer harde klap op zn achterhoofd. Dus gelijk een vechtpartij van 7 man ( jaja marokanen komen voorelkaar op) .
Nederlanders springen ertussen en slaan OOK!

ik ben daarna maar met een vriend ergens anders heen gegaan waar buitenlanders geweigerd worden. En jammer maar helaas was het hier gezelliger en geen vechten ( HELAAS)

Ze moeten altijd zo stoer doen !!
kijk mij breed staan en kijk me niet aan of ik vraagt wat je aan het doen bent.

pi_15065565
quote:
Op maandag 1 december 2003 18:07 schreef Paperclipjes het volgende:
Ach wat is de discussie nu nog? Veel portiers weigeren gekleurde medelanders, maar ik concludeer ook dat veel portiers gekleurde medelanders zijn: DUS

Neger zegt tegen neger: je komt er niet in... Is hij dan ook een rascist?

nee hij wil gewoon geen gezeik!
Mensen zijn jullie nou blind of wat? Het is verdomme bijna altijd NEderlandser vs Marokanen . ( ik kan me helaas maar enkele ruzies herinneren , en dat was op middelbare school ) .
pi_15066231
tis gewoon niet meer normaal.
je kunt niks meer doen of het is al knokken.

jongens slaan tegenwoordig ook al meiden
rare mensen

Eigenwijs is ook wijs ;)
pi_15066807
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:24 schreef SittingDuck het volgende:

[..]

Ja. Heel fout.

Ik ben zo'n 'kleurling', maar ik ben absoluut niet te vergelijken met de criminele allochtoontjes. Toch word ik over een kam geschoren met dat volk, terwijl er -behalve huidskleur- absoluut geen overeenkomsten zijn tussen mijn en die allochtonen.

Verder ben ik de generalisaties helemaal zat, ik als 'kleurling' spreek beter Nederlands1 dan de gemiddelde autochtoon. Ik als 'kleurling' ben hoger opgeleid dan de gemiddelde autochtoon, ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie, ik heb nog nooit iets gejat, en mijn 'kattekwaad' periode jaren geleden behelste niet meer dan het 'belletje trekken'2.

Toch word ik door de meeste autochtone Fokkers beschouwd als tuig van de riggel, alleen maar omdat ik een 'kleurling' ben. Hell, ik ben niet eens een Turk, Marokkaan, moslim, of wat dan ook, toch is er de onterechte angst dat ik een criminele vechtersbaas zou zijn, die elk moment een aanslag zou kunnen plegen.

Gelukkig kom ik wel altijd binnen bij The Kings (mijn stamdisco), maar ik vind het vervelend en verontrustend om te horen dat overige bezoekers mijn aanwezigheid aldaar niet niet apprecieren, alleen maar vanwege het feit dat ik een zgn. 'kleurling' ben...

1 versprekingen vanwege te snel denken voorbehouden
2 menig autochtoon pleegt zwaardere vergrijpen

dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
  maandag 1 december 2003 @ 19:03:28 #88
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_15066972
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:16 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Wie woont verder nog meer in den-bosch, en zo ja. waar gaan jullie uit ?

Het schijnt een groep te zijn die elke week mot heeft in de binnenstad van den bosch. Er zit ook een kickboxer bij :S
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
  maandag 1 december 2003 @ 19:10:45 #89
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15067181
quote:
Op maandag 1 december 2003 18:57 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Ik ben zo'n 'kleurling', maar ik ben absoluut niet te vergelijken met de criminele allochtoontjes. Toch word ik over een kam geschoren met dat volk, terwijl er -behalve huidskleur- absoluut geen overeenkomsten zijn tussen mijn en die allochtonen.

Verder ben ik de generalisaties helemaal zat, ik als 'kleurling' spreek beter Nederlands1 dan de gemiddelde autochtoon. Ik als 'kleurling' ben hoger opgeleid dan de gemiddelde autochtoon, ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie, ik heb nog nooit iets gejat, en mijn 'kattekwaad' periode jaren geleden behelste niet meer dan het 'belletje trekken'2.

Dat is gewoon jou eigen fucking probleem gecreerd door die kortzichtige domme mensen van jou afkomst. Probeer jou "ras" "soort mensen"met zelfde afkomst/huidskleur weet ik wat, erop aan te spreken.. die te bereiken. Wij horen zo vaak zulke soort dingen... Maar jullie doen alsof dat ons probleem is en wij dat moeten oplossen..

daar ligt de fout.. Het is jullie probleem, en jullie moeten dat oplossen, jij en die andere kunnen zorgen zodat jullie in wat beter licht komen te staan.

Antilianen zijn toch bezig met zo'n campagne op het moment? Nou, ga hetzelfde doen oid.

pi_15067374
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:10 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Dat is gewoon jou eigen fucking probleem gecreerd door die kortzichtige domme mensen van jou afkomst.

Wat is dit nou voor kutreactie, het laat weer eens zien hoe achterlijk sommige mensen zijn.

Hoezo kortzichtige domme mensen van mijn afkomst? Je hebt totaal geen idee wat mijn afkomst is, dus je kunt niet bewijzen dat zij kortzichtig en dom zijn. De enige die hier kortzichtig is, dat ben jij.

Ik creeer geen problemen, mijn familieleden creeeren geen problemen en hebben het stuk voor stuk verder geschopt dan jij ooit zult komen.

quote:
Probeer jou "ras" "soort mensen"met zelfde afkomst/huidskleur weet ik wat, erop aan te spreken.. die te bereiken. Wij horen zo vaak zulke soort dingen... Maar jullie doen alsof dat ons probleem is en wij dat moeten oplossen..
Hoezo 'mijn' "ras"??? Ik ben gewoon een Nederlander met een kleurtje, ik ken helemaal geen crimineeltjes persoonlijk, hoe zou ik ze dan moeten aanspreken?
quote:
daar ligt de fout.. Het is jullie probleem, en JULLIE moeten dat oplossen, jij en die andere kunnen zorgen zodat jullie in wat beter licht komen te staan.

Antilianen zijn toch bezig met zo'n campagne op het moment? Nou, ga hetzelfde doen oid.

Hoezo "ons" probleem? Het enige probleem is dat men denk dat ze aan mijn kleur kunnen zien of ik crimineel ben of niet. En dat is NIET MIJN probleem.

edit: typo's

[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 01-12-2003 19:25]

hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_15067505
Het zijn gewoon meestal de buitenlanders en zeg dat het niet zo is want het is een feit!
pi_15067555
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:21 schreef eminem_1 het volgende:
Het zijn gewoon meestal de buitenlanders en zeg dat het niet zo is want het is een feit!
Het is geen feit, het is jouw beperkte leefwereld.
pi_15067910
Is er iemand die een link naar een krantenartikel heeft?
  maandag 1 december 2003 @ 19:39:46 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15068077
quote:
Op maandag 1 december 2003 18:09 schreef eminem_1 het volgende:
Dus gelijk een vechtpartij van 7 man ( jaja marokanen komen voorelkaar op) .
Nederlanders springen ertussen en slaan OOK!
Ja hehe!!

Ik zou ook de kans niet overslaan om er een paar mores te leren!

The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 19:42:55 #95
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068191
dit topic krijg een hele andere wending, en niet positief.
Ik wil niet over wat anders gaanbeginnen. maar er moet niet vergeten worden dat ze hier allemaal "te gast"zijn...

Gelly, voordat je tegen mij zegt dat dit ook mijn eigen kleine leefwereld is.. wacht daar even mee.

Mijn oom is psycholoog in een jeugdgevangenis. Ik ga wel eens mee, ben je daar ooit geweest? in een jeugdgevangenis.. Verkrachters, rovers,inbrekers, tasjesdieven, zakkenrollers..

83 Procent is van buitenlandse komaf. In alle gevangenissen.
Mijn moeder is psychologe , voor jonge kinderen, tot jonge volwassenen. Ik lees veel verhalen, en ja je kent het wel, tijdens het eten , als je gezamelijk aan tafel zit komt veel naar boven wat elk familie lid die dag heeft meegemaakt, ik denk dat 3 kwart van die tijd word ingenomen door wat ze heeft meegemaakt die dag qua personen analyses e.d Dat is bijna allemaal buitenlandse komaf.

Die kinderen, : Marokkanen,turken, of welke soort dan ook zijn op de basisschool al actief met : dreigen, meisjes lastigvallen, opstoken, aanzetten tot diefstal etc.

Dan kwam ik op mijn vorige opleiding erg veel in aanraking met buitenlanders, marokkanen en turken vooral. Mijn opleiding was verplaatst naar een middelbare school. Nu weet ik dat nederlanders ook niet altijd lievertjes zijn maar bij dit verhaal word weer bewezen dat het alweer de negatieve kant van marokkanen laat zien. Ze hadden namelijk voor mijn ogen al onze scooters staan onderspugen. Rochels erop, hondepoep noem op. Mooi netjes achter de tralies, en lachen dat ze deden.

Dat heb ik een nederlander of belg wie dan ook nog nooit zonder aanleiding zien doen.

Ik ben van mening, noem me een poepchinees, rascist of wat dan ook, maar de marokkanen/turken hier zijn gewoon dom, laag niveau.

ook krijg ik ook altijd aanbiedingen van marokkanen, voor pillen... of gestolen kleren etc.

Dan is het uitgaansleven serieus niet leuk meer. want je moet continu op je hoede zijn of je niet tegen een "verkeerd persoon" loopt, want die mept je dan in je achterhoofd en belt zijn grote broer.

De andere partij in de minderheid zegt altijd... niet generaliseren... niet doen.. Maar ach.. het is gewoon zo. Kun je beweren wat je wilt.

maandag 1 december 2003 @ 19:50:41 #96
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_15068423
Ik als Blank iemand (tsja word ik zo wel gezien door mensen als Puma heb immers spaans bloed) schaam mij voor de uitspraken van deze domme kortzichtige jongen die niet verder kijkt dan dat ze piemel kort is.

Zo als hij zelf net aangaf dat mensen van hun eigen ras elkaar erop moeten aanspreken blablabla, zeg ik nu tegen em ban jezelf van dit forum om je zelf niet zo voor lul te zetten

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 1 december 2003 @ 19:52:38 #97
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068490
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:50 schreef DAMH het volgende:
Ik als Blank iemand (tsja word ik zo wel gezien door mensen als Puma heb immers spaans bloed) schaam mij voor de uitspraken van deze domme kortzichtige jongen die niet verder kijkt dan dat ze piemel kort is.

Zo als hij zelf net aangaf dat mensen van hun eigen ras elkaar erop moeten aanspreken blablabla, zeg ik nu tegen em ban jezelf van dit forum om je zelf niet zo voor lul te zetten

helaasch,
Waarheid is moeilijk of niet?

ik kom met feiten jongeman.

maandag 1 december 2003 @ 19:57:46 #98
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068664
zul je ook niet leuk vinden.

Is een keer onderzoek naar gedaan op universiteit,hmm ergens nederland. Verhaal kreeg ik tijdens vorige kerst tijdens een discussie te horen. Zal het eens opzoeken hij had het uit een blad/programma/documentaire

De gemiddelde marokaan is minder intilligent dan de gemiddelde europeaan. En dan bedoel ik niet dat dat is omdat het onderwijs hier beter in elkaar zit en er meer voorzieningen zijn, maar puur genetisch. Dat ze niet op hetzelfde niveau zitten.

Chinezen zouden gemiddeld in bezit zijn van hoogste iq op aarde. gemiddeld slimste volk.

Dit staat los van wat er verdient word, ik weet dat in china grote armoede heerst e.d. Maar dat staat los van hoe helder een persoon is.

Zal ik vast een boel negatieve reacties op krijgen. Maar ehm
I rest my case.

maandag 1 december 2003 @ 19:59:09 #99
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_15068702
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:52 schreef Pumatje het volgende:

[..]

helaasch,
Waarheid is moeilijk of niet?

Maar niet met bronnen

Daarbij gaf je net al een reden waarom "Gekleurde" vervelend doen tijdens het uitgaan, namelijk dat ze met een kut smoes steeds worden weg gestuurd.

Hoe zou jij het vinden als je nooit ergens binnen wordt gelaten vanwege je kleurtje, maartja waarschijnlijk begrijp je het niet dat weet ik ook wel, daar kan jezelf ook niks aan doen.

-the Dude-
pi_15068746
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:52 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Jij past zgn "feiten" die betrekking hebben tot een groep (Marokkanen) toe op een hele groep die toevallig eenzelfde kenmerk (huidskleur) hebben als de Marokkanen.

Ik zal bovenstaande zin even voor je vertalen (voor het geval dat je niet academisch aangelegd bent): jij gaat ervan uit dat elke kleurling een criminele Marokkaan is.

Je uitspraak dat "ze" hier te gast zijn versterkt deze indruk alleen maar. Want wat versta jij onder "ze"?

Als je trouwens van mening bent dat ik hier te "gast" ben, dan heb je het goed mis. Ik ben geboren als Nederlander en ben hier derhalve niet te gast. Dus als je reply hierop is dat ik moet oprotten naar mijn "eigen" land, kan ik hier gewoon blijven zitten.

Feiten jongeman.

maandag 1 december 2003 @ 20:00:24 #101
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068750
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:59 schreef DAMH het volgende:

[..]

Maar niet met bronnen

Daarbij gaf je net al een reden waarom "Gekleurde" vervelend doen tijdens het uitgaan, namelijk dat ze met een kut smoes steeds worden weg gestuurd.

Hoe zou jij het vinden als je nooit ergens binnen wordt gelaten vanwege je kleurtje, maartja waarschijnlijk begrijp je het niet dat weet ik ook wel, daar kan jezelf ook niks aan doen.

uitdagen...,,

pffrt, moet je eens in me neus zeggen. Lach ik je vierkant uit joh.

nneeeexxt

maandag 1 december 2003 @ 20:02:32 #102
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_15068812
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:57 schreef Pumatje het volgende:
zul je ook niet leuk vinden.

De gemiddelde marokaan is minder intilligent dan de gemiddelde europeaan. En dan bedoel ik niet dat dat is omdat het onderwijs hier beter in elkaar zit en er meer voorzieningen zijn, maar puur genetisch. Dat ze niet op hetzelfde niveau zitten.

Vandaar dat hun toendertijd al wiskunde en sterrekunde bedreve terwijl ze hier in vooral noord-europa nog de billen met gras afvegden en als beesten in hutjes op de hei leefden....
-the Dude-
  maandag 1 december 2003 @ 20:03:20 #103
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068843
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:00 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Jij past zgn "feiten" die betrekking hebben tot een groep (Marokkanen) toe op een hele groep die toevallig eenzelfde kenmerk (huidskleur) hebben als de Marokkanen.

Ik zal bovenstaande zin even voor je vertalen (voor het geval dat je niet academisch aangelegd bent): jij gaat ervan uit dat elke kleurling een criminele Marokkaan is.

Je uitspraak dat "ze" hier te gast zijn versterkt deze indruk alleen maar. Want wat versta jij onder "ze"?

Als je trouwens van mening bent dat ik hier te "gast" ben, dan heb je het goed mis. Ik ben geboren als Nederlander en ben hier derhalve niet te gast. Dus als je reply hierop is dat ik moet oprotten naar mijn "eigen" land, kan ik hier gewoon blijven zitten.

Feiten jongeman.

Jij moet maar eens nederlands gaan volgen, want als jij opmaakt uit mijn posts hier dat ik elke kleurling als een crimineel zie dan snap je het niet.. blijf er dan graag buiten.
  maandag 1 december 2003 @ 20:03:44 #104
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_15068856
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:00 schreef Pumatje het volgende:

[..]

uitdagen...,,

pffrt, moet je eens in me neus zeggen. Lach ik je vierkant uit joh.

nneeeexxt

Lol waar sluit dat op? ga je me dan slaan ofsow hahahaha internet-patser
-the Dude-
  maandag 1 december 2003 @ 20:04:32 #105
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068884
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:02 schreef DAMH het volgende:

[..]

Vandaar dat hun toendertijd al wiskunde en sterrekunde bedreve terwijl ze hier in vooral noord-europa nog de billen met gras afvegden en als beesten in hutjes op de hei leefden....

Dat is ongegrond, dat kunnen wij namelijk over hun nu ook zeggen, tegen berbers. die zitten met hun blote billen in het zand.

maar dat telt zeker niet .....;)

pi_15068890
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:03 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Jij moet maar eens nederlands gaan volgen, want als jij opmaakt uit mijn posts hier dat ik elke kleurling als een crimineel zie dan snap je het niet.. blijf er dan graag buiten.

Misschien moet je zelf eens leren jezelf goed uit te drukken, oh gij Ubermensch
  maandag 1 december 2003 @ 20:05:09 #107
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068904
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:03 schreef DAMH het volgende:

[..]

Lol waar sluit dat op? ga je me dan slaan ofsow hahahaha internet-patser

lees dan wat er staat joh..

kun je toch wel.

maandag 1 december 2003 @ 20:06:37 #108
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15068958
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:04 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf eens leren jezelf goed uit te drukken, oh gij Ubermensch

Jij.. jij weet niet wat je zegt denks, ik stel de rassenleer niet in praktijk jongeman, je kunt te ver gaan.

Dit loopt uit op niets, om vrede te bewaren denk ik dat het een goed idee is om ontopic te blijven, en met dit hier op te houden.
Stel je hebt de behoefte om verder te gaan. Kun je een topic openen

maandag 1 december 2003 @ 20:08:54 #109
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_15069046
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:04 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Dat is ongegrond, dat kunnen wij namelijk over hun nu ook zeggen, tegen berbers. die zitten met hun blote billen in het zand.

maar dat telt zeker niet .....;)

Waar denk je eigenlijk dat jezelf vandaan komt?
-the Dude-
  maandag 1 december 2003 @ 20:18:42 #110
11682 Moonah
Jolie femme
pi_15069389
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:10 schreef Pumatje het volgende:
Dat is gewoon jou eigen fucking probleem gecreerd door die kortzichtige domme mensen van jou afkomst. Probeer jou "ras" "soort mensen"met zelfde afkomst/huidskleur weet ik wat, erop aan te spreken.. die te bereiken. Wij horen zo vaak zulke soort dingen... Maar jullie doen alsof dat ons probleem is en wij dat moeten oplossen..
Mijn hemel, wat een gegeneraliseer.
Pumatje, probeer je oogkleppen eens af te zetten. Het gaat om mensen, individuen.
Wij-jullie, waar héb je het over?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_15070814
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:02 schreef DAMH het volgende:

[..]

Dat waren arabieren en de gemiddelde marokkaan is geen arabier maar een berber.
pi_15073808
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

gut heb je ook een term gehoord in je media? Nou nog even opzoeken wat het betekent want uit je post blijkt dat je dat nog niet helemaal snapt.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_15075599
Hebben jullie niks te doen ofzo? wat is het nut van dit? het enige wat hier gebeurt is je eigen mening naar voren brengen en voet bij stuk houden en het permanent weigeren van het accepteren van iemand anders zijn mening.

Misschien is het verstandiger om samen oplossingen te vinden dan elkaar proberen zwart te maken... just imagine... a world...full of peace........................................... ............................................... ........................ mission impossible

Milf maandag 1 december 2003 @ 23:13:16 #114
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_15075775
garppig.... de tsser wou graag weten hoe het met dat meisje is afgelopen en wat er was gebeurd...

nu zie ik feiten onderzoeken blablabla....

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')