abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15046874
Misschien niet bewust, of dat je echt gaat navragen over exen, maar gewoon omdat je het toevallig hoort of omdat het een bekende van je is Doe jij zoiets Je weet dan immers op wat voor types hij/zij valt en kun je op een andere manier inschatten hoe je lover is

Zo ken ik een meisje waar ik mogelijk iets in zie, maar als ik hoor en zie wat voor exen zij heeft gehad

De eerste is een 25-30 jarige pedofiele tennisser en tevens tennisleraar die ze van de sport kent. Zij was destijds 14 of 15. Hij ziet er niet uit zowel gewoon uiterlijk als de kleden() die hij draagt. Een collega die hem van gezicht kent vind 'm er ook echt als een vieze zwerver uitzien. Waarschijnlijk een loser die ook echt niks in z'n eigen leeftijdscategorie kan vinden. Ok, innerlijk telt het zwaarst, maar ergens moet toch wel een afknapper zitten

De tweede is een collega van me Hij is 23 en ziet er nog redelijk uit qua uiterlijk. Ook hij heeft totaal geen kledingsmaak en ziet er dan werkelijk verschrikelijk uit. Zichzelf iets vaker opfrissen dan alleen op oudejaarsavond zou ook geen kwaad kunnen en is nog wel het minste toch? Af en toe durft ie zich zelfs op het werk te vertonen in z'n strakke paardrijpakje of wielrenpakje als ie boodschappen doet. Qua innerlijk is het een echte naïeve kleuter zonder vrienden die belangrijk denkt te zijn op 't werk, daar over opschept en tevens alles beter denkt te weten dan anderen, terwijl iedereen 'm ronduit uitlacht. Dus wat ze ook in godsnaam in hem heeft kunnen zien is mij een groot raadsel

Nu ik dit zo weet vraag ik me dan ook af wat voor raar wijf het in godsnaam moet zijn, wat ik ervoor niet dacht...

pi_15046977
Voordat je begint over andere mensen, wat heb je zelf te bieden?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 30 november 2003 @ 22:07:14 #3
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_15046981
Nope nog nooit gedaan
OJAAJOH?
pi_15047000
Hmm dat zijn allemaal indrukken op het eerste gezicht. Als ik zo eens in jou fotoboek kijk, dan vind ik jou ook niet byzonder ofzo. Maar dat is dus diezelfde eerste indruk, dus ik kan er helemaal naast zitten. (en jij dus ook)
pi_15047006
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:07 schreef nozem het volgende:
Voordat je begint over andere mensen, wat heb je zelf te bieden?
In ieder geval ben ik schoon wat toch wel het allerminste is. Maar het gaat eigelijk om het idee gewoon

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 30-11-2003 22:09]

pi_15047052
Wat hebben die exen er nu mee te maken??? Je vindt iemand leuk of je vindt iemand niet leuk!
pi_15047082
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:08 schreef Kapmes het volgende:

[..]

In ieder geval ben ik schoon wat toch wel het allerminste is...

Maar je zit wel binnen met je zonnebril op achter je webcam om 'cool' over te komen?

Oke ik hou al op, slecht humeur, studie, grmmbl

pi_15047168
edit: niet relevant!

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 30-11-2003 22:13]

pi_15047183
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:10 schreef nozem het volgende:

[..]

Maar je zit wel binnen met je zonnebril op achter je webcam om 'cool' over te komen?

Oke ik hou al op, slecht humeur, studie, grmmbl

Dat was inderdaad een erg fout moment en vind alle foto's eigelijk vrij kut. Geen zin om ze weg te halen en geen alternatieve foto's, dus lekker laten staan en "boeie"
pi_15047201
Normaal niet, maar er was 1x eentje bij dat ik zo ver ben gegaan..dat ik er een logboek op na heb gehouden met een file aan informatie over die persoon..en moet er vervolgens ook weinig meer van hebben
Bracht nogal rare feiten naar voren !>:)
@®|_()
pi_15047217
Nee, dat interesseert me nooit zo. Ik geloof er niet zo in dat mensen herhaardelijk op bepaalde types vallen.
Wat heb je er eigenlijk aan om te weten wat voor mensen je voorgangers waren? Dat verandert jou toch niet als individu?

Ik hou er uberhaupt niet zo van als meiden over hun exen blijven zeuren, zowel negatief als positief.

offtopic:
Och, het is zo makkelijk om mensen te beoordelen.
Ik dacht eerlijk gezegd bij jouw fotoboek; "Oh nee niet weer zo'n zonnebril!"

Gelukkig verschillen smaken

zondag 30 november 2003 @ 22:14:47 #12
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_15047240
ik zie toch een verband tussen die exen... het lijkt me duidelijk!

Ze valt op vieze ventjes

Maar ff on-topic:
Ik zelf doe daar niet aan, screenen van exen. Exen weerspiegelen het verleden, ik ga voor de toekomst.

XBox gamertag:NLGoliath
  zondag 30 november 2003 @ 22:14:59 #13
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15047247
Nee.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_15047306
Nofi, maar als je die exen zo beschrijft, vraag ik me af hoe jij er dan uitziet

Ot:
Ik heb nog maar een vriendin gehad, en haar exen kende ik niet.

pi_15047310
Ik vraag ook altijd aan haar exen, of ik ff een wattestaafje in hun plasbuis mag stoppen, i.v.m. soa testje

Wat kan jou die exen nou schelen, ik zou het niet eens willen weten.

pi_15047329
Screenen niet, maar ik ben toch altijd benieuwd wat voor soort personen dat waren en heo ze er uit zagen. Ze hebben tenslotte ook een groot, danwel klein gedeelte in het leven van mijn vriend gespeeld.
Alleen heeft mijn vriedn maar 1 ex gehad en ik vind het jammer dat hij daar geen foto van heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door ParanoidEv op 30-11-2003 22:18]

pi_15047363
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:16 schreef _Denker het volgende:
Nofi, maar als je die exen zo beschrijft, vraag ik me af hoe jij er dan uitziet
Dat dachten je voorgangers blijkbaar ook en geloof mij maar dat ik doodnormaal uitzie. Totaal niks bijzonders verder...
pi_15047378
Even een serieuze reactie. Ik denk dat het vooral uitmaakt als dat meisje relaties heeft gehad met criminele/ongure/agressieve figuren. Dat zou namelijk gevaarlijk kunnen worden, jaloerse ex-vriendjes etc, je snapt het wel. Het feit dat ze relaties met mannen die zich slecht kleden heeft gehad lijkt me daarentegen niet echt belangrijk voor jou..
pi_15047413
ik doe het niet het boeit me ook niet
maar het is dan wel irri als je vriendin daar over bezig is
maar van mijn kant hoeft ook niemand te weten met wie ikheb gehad
046
Dank aan Yeahinho
pi_15047418
Denk dat ze wel op je valt
zucht
  zondag 30 november 2003 @ 22:23:04 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15047506
Ik probeer dat ook na te gaan hoor, ben nogal nieuwsgierig van karakter.
Meestal zegt het ook wel wat over degene. Stel dat een eventueel vriendje van me een aantal heel leuke, slimme en knappe meisjes heeft gehad. Dan zegt mij dat wat over zijn aantrekkelijkheidsfactor voor vrouwen. Laten we wel wezen, iets dat door veel mensen wordt begeerd vind je daardoor vaak ook extra aantrekkelijk! Als hij voor me echter alleen maar labiele gestoorde wijven heeft gehad, of b.v. alleen maar grietjes van 16, dan gaan bij mij de alarmbellen wel rinkelen.
pi_15047534
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:20 schreef AngelWings het volgende:
Denk dat ze wel op je valt
Dat dachten anderen een paar maanden geleden terug ook, terwijl ik geen enkele negatieve eigenshcap bezit die direct lijkt over te komen met die van hen
Vandaar eigelijk een reden van dit topic en wat Aventura hier boven zegt

[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 30-11-2003 22:25]

pi_15047572
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:23 schreef Aventura het volgende:
Als hij voor me echter alleen maar labiele gestoorde wijven heeft gehad, of b.v. alleen maar grietjes van 16, dan gaan bij mij de alarmbellen wel rinkelen.
Wat zegt dat precies over hem dan? Misschien is het wel iemand die geen geluk in de liefde had tot ie jou tegenkwam
  zondag 30 november 2003 @ 22:42:21 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15048107
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:24 schreef nozem het volgende:

[..]

Wat zegt dat precies over hem dan? Misschien is het wel iemand die geen geluk in de liefde had tot ie jou tegenkwam

Dat zou kunnen, dat ik dan een soort 'upgrade' zou zijn voor hem
pi_15048213
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, dat ik dan een soort 'upgrade' zou zijn voor hem

Precies, zo zou je het kunnen zien ja
Ik heb zelf ook vriendinnen gehad waarvan ik nu zo iets heb van Ik hoop alleen dat mijn toekomstige vriendin me daar niet op afrekent
  zondag 30 november 2003 @ 22:54:56 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_15048490
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:45 schreef nozem het volgende:

[..]

Precies, zo zou je het kunnen zien ja
Ik heb zelf ook vriendinnen gehad waarvan ik nu zo iets heb van Ik hoop alleen dat mijn toekomstige vriendin me daar niet op afrekent

Dat herken ik. Ik kijk ook met schaamrood terug op sommige exen. Niet dat ik ze zal verloochenen, maar sommigen zijn gewoonweg niet representatief voor hoe ik zelf ben. Maar ja, iedereen maakt fouten!
pi_15054547
Ik doe het wel altijd. Gewoon omdat ik benieuwd ben. Het type meisje zegt toch iets over het vriendje. En soms is dat best frustrerend, maar niet altijd.
  maandag 1 december 2003 @ 10:35:28 #28
55900 GM
vind ik dan toch
pi_15054575
Nee, dat is van voor mijn tijd en dus niet interessant.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_15055342
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:54 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat herken ik. Ik kijk ook met schaamrood terug op sommige exen. Niet dat ik ze zal verloochenen, maar sommigen zijn gewoonweg niet representatief voor hoe ik zelf ben. Maar ja, iedereen maakt fouten!

En dat herken ik ook Sommige exen zijn niet representatief.... zeg maar
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_15055601
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:17 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

En dat herken ik ook Sommige exen zijn niet representatief.... zeg maar

De mijne ook niet allemaal hoor. Ik kijk er niet bepaald trots op terug...
pi_15055609
Mijn exen zijn allemaal totaal verschillende jongens/mannen. Ik vind dat in zekere zin ook wel logisch omdat je immers alles moet proberen. Ze zijn eigenlijk geen van allen representatief meer voor mij. Ten tijde van de relatie wel, nu niet meer.
  maandag 1 december 2003 @ 11:34:23 #32
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15055765
Ik "ken" de exen van mijn vriend wel een beetje. Naar mijn mening ben ik de mooiste en leukste waar hij ooit iets mee heeft gehad Dat vind ik dan wel weer prettig, want dat maakt me iets zekerder over mezelf denk ik. Anders zou ik misschien wel gaan denken "Hij vond z'n ex mooier dan mij" etc. Nu dus niet

Zijn ex voor mij was een stuk dikker dan ik, en hij en z'n vrienden maken er nog wel es grapjes over in negatieve zin, en hij heeft een keer gezegd dat hij haar nooit mooi heeft gevonden. Zij heeft ook wat dingen geflikt die wat mij betreft niet door de beugel konden.

Zijn ex na mij (het is een tijdje uit geweest tussen ons, in die tijd had hij een ander) was ook iets dikker dan ik, en hij heeft een keer gezegd dat ze een raar lichaam heeft enzow. Ook vond 'ie haar maar een zeikwijf eigenlijk.

Maar wat dat over hem zegt? Mwah, niet veel, behalve dat hij zich een paar keer vergist heeft Maak me er verder niet druk om

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 december 2003 @ 13:26:46 #33
70187 Dorset
Nee, net even anders
pi_15058520
Nee. In veel gevallen, maar in elk geval in mijn geval zat ze toen in een andere ontwikkelingsfase, maw, zowel mijn vriendin als ik zijn nu niet meer de personen van een paar jaar geleden, dus de exen uit die tijd doen ook niet meer zo ter zake. Het kan wel íets zeggen, maar niet als je toen 16 was en nu 23, bij wijze van spreken.

Aangezien ik mijn ex en zij die van haar zelf niet eens meer kennen valt er ook weinig te screenen .
That was that, this is now

Denken, Durven, Doen! (in de juiste volgorde)
  maandag 1 december 2003 @ 14:07:45 #34
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15059694
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:04 schreef Kapmes het volgende:
Misschien niet bewust, of dat je echt gaat navragen over exen, maar gewoon omdat je het toevallig hoort of omdat het een bekende van je is Doe jij zoiets Je weet dan immers op wat voor types hij/zij valt en kun je op een andere manier inschatten hoe je lover is

Zo ken ik een meisje waar ik mogelijk iets in zie, maar als ik hoor en zie wat voor exen zij heeft gehad

De eerste is een 25-30 jarige pedofiele tennisser en tevens tennisleraar die ze van de sport kent. Zij was destijds 14 of 15. Hij ziet er niet uit zowel gewoon uiterlijk als de kleden() die hij draagt. Een collega die hem van gezicht kent vind 'm er ook echt als een vieze zwerver uitzien. Waarschijnlijk een loser die ook echt niks in z'n eigen leeftijdscategorie kan vinden. Ok, innerlijk telt het zwaarst, maar ergens moet toch wel een afknapper zitten

De tweede is een collega van me Hij is 23 en ziet er nog redelijk uit qua uiterlijk. Ook hij heeft totaal geen kledingsmaak en ziet er dan werkelijk verschrikelijk uit. Zichzelf iets vaker opfrissen dan alleen op oudejaarsavond zou ook geen kwaad kunnen en is nog wel het minste toch? Af en toe durft ie zich zelfs op het werk te vertonen in z'n strakke paardrijpakje of wielrenpakje als ie boodschappen doet. Qua innerlijk is het een echte naïeve kleuter zonder vrienden die belangrijk denkt te zijn op 't werk, daar over opschept en tevens alles beter denkt te weten dan anderen, terwijl iedereen 'm ronduit uitlacht. Dus wat ze ook in godsnaam in hem heeft kunnen zien is mij een groot raadsel

Nu ik dit zo weet vraag ik me dan ook af wat voor raar wijf het in godsnaam moet zijn, wat ik ervoor niet dacht...

Zo kom je over een tijdje vanzelf uit bij een kritische zelfbeschouwing
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15060124
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:34 schreef texelonia het volgende:
Ik "ken" de exen van mijn vriend wel een beetje. Naar mijn mening ben ik de mooiste en leukste waar hij ooit iets mee heeft gehad Dat vind ik dan wel weer prettig, want dat maakt me iets zekerder over mezelf denk ik. Anders zou ik misschien wel gaan denken "Hij vond z'n ex mooier dan mij" etc. Nu dus niet

Zijn ex voor mij was een stuk dikker dan ik, en hij en z'n vrienden maken er nog wel es grapjes over in negatieve zin, en hij heeft een keer gezegd dat hij haar nooit mooi heeft gevonden. Zij heeft ook wat dingen geflikt die wat mij betreft niet door de beugel konden.

Zijn ex na mij (het is een tijdje uit geweest tussen ons, in die tijd had hij een ander) was ook iets dikker dan ik, en hij heeft een keer gezegd dat ze een raar lichaam heeft enzow. Ook vond 'ie haar maar een zeikwijf eigenlijk.

Maar wat dat over hem zegt? Mwah, niet veel, behalve dat hij zich een paar keer vergist heeft Maak me er verder niet druk om

die ex'en zitten ook toevallig op fok zullen ze leuk vinden wat jij hier schrijft.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_15060169
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:25 schreef Emel het volgende:
die ex'en zitten ook toevallig op fok zullen ze leuk vinden wat jij hier schrijft.
Dat vroeg ik me ook al af ja
pi_15060217
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:27 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af ja

indirect de ex'en van je vriendje afzeiken kinderachtig
  maandag 1 december 2003 @ 14:38:11 #38
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15060434
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:25 schreef Emel het volgende:

Jah boeiend. Net alsof zij altijd zo lief over mij zijn geweest. Niet bepaald dus.

Ik geef alleen maar m'n mening, da's toch doorgaans de bedoeling op een forum?

©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_15060469
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:38 schreef texelonia het volgende:
Jah boeiend. Net alsof zij altijd zo lief over mij zijn geweest. Niet bepaald dus.

Als je dan toch niet van plan bent het weg te halen, mogen we dan voor het volledige beeld ook even de namen erbij? Faithy en diannetjuh, of zit ik er nu naast?
  maandag 1 december 2003 @ 14:43:31 #40
55900 GM
vind ik dan toch
pi_15060557
quote:

Wat dat over hem zegt?? Dat ie vooral de schuld nooit bij zichzelf zoekt als het uitraakt... en wie weet wat ie er over jou uitbraakt als het uitgaat... ik vind het niet zo sympathiek, zoals hij over zijn exen spreekt... als ie er al niets aan vond, waarom had ie er dan wat mee?? Uit gemakzucht?? Hmm, zegt ook al niets positiefs over hem...
pi_15060635
Exen interesseren me geen meter, tenzij ze opeens met een ex moet afspreken en mij er nix over zegt. Dan wil ik wel wat meer weten...
  maandag 1 december 2003 @ 14:49:00 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15060693
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:43 schreef GM het volgende:

Wat dat over hem zegt?? Dat ie vooral de schuld nooit bij zichzelf zoekt als het uitraakt... en wie weet wat ie er over jou uitbraakt als het uitgaat... ik vind het niet zo sympathiek, zoals hij over zijn exen spreekt... als ie er al niets aan vond, waarom had ie er dan wat mee?? Uit gemakzucht?? Hmm, zegt ook al niets positiefs over hem...

Z'n ene ex is vreemd gegaan en heeft maandenlang de pil "vergeten" om stiekem zwanger te raken. Is dat sympathiek?

En natuurlijk vond ie er niet nooit iets aan. Anders begin je er niet aan. Maar dat gevoel en alles kan veranderen, lijkt me logisch.

©Dumbo
  maandag 1 december 2003 @ 14:53:06 #43
55900 GM
vind ik dan toch
pi_15060800
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Z'n ene ex is vreemd gegaan en heeft maandenlang de pil "vergeten" om stiekem zwanger te raken. Is dat sympathiek?

En natuurlijk vond ie er niet nooit iets aan. Anders begin je er niet aan. Maar dat gevoel en alles kan veranderen, lijkt me logisch.

Desalniettemin blijft het onsympathiek om achteraf op een dergelijke manier over iemand te praten. Ik heb het niet zo op mensen die natrappen.
  maandag 1 december 2003 @ 14:54:19 #44
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15060833
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:53 schreef GM het volgende:

Desalniettemin blijft het onsympathiek om achteraf op een dergelijke manier over iemand te praten. Ik heb het niet zo op mensen die natrappen.

Maar goed dat het niet jouw vriendje is dan
©Dumbo
  maandag 1 december 2003 @ 15:05:19 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15061094
Ik doe dat iig niet achter z'n rug om.
Het er samen met hem over hebben is veel leuker
Zo creeer je bovendien een open sfeer en kun je nog 's samen om een ex lachen .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_15061333
Ik doe dat zeker wel, wil altijd weten of ze nog concurrentie voor mij vormen
  maandag 1 december 2003 @ 15:17:17 #47
17750 alkaholic63
Geniet, maar FOK met mate
pi_15061393
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:04 schreef Kapmes het volgende:

Misschien pas je wel goed in dit rijtje
Dip me in chocolate and throw me to the lesbians
pi_15061847
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:17 schreef alkaholic63 het volgende:
Misschien pas je wel goed in dit rijtje
Ik wou net zeggen, ik heb dus precies het omgekeerde van de meesten in dit topic: ik vind het doorgaans erg prettig als mijn vriendje erg leuke & mooie exen heeft gehad. Hij zal niet zomaar een stapje terugdoen, toch, dus dan ben ik kennelijk OOK....
pi_15062203
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:34 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik heb dus precies het omgekeerde van de meesten in dit topic: ik vind het doorgaans erg prettig als mijn vriendje erg leuke & mooie exen heeft gehad. Hij zal niet zomaar een stapje terugdoen, toch, dus dan ben ik kennelijk OOK....

Waarom zou hij geen stapje terug doen? Misschien gaat hij tegenwoordig meer voor het 'innerlijk' ...

pi_15062258
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom zou hij geen stapje terug doen? Misschien gaat hij tegenwoordig meer voor het 'innerlijk' ...

Leuk geprobeerd, maar ik had het ook niet enkel over uiterlijk, lees maar even rustig terug
Intussen wacht ik op een reactie van de in texelonia's posting beschreven dames
pi_15062554
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:38 schreef texelonia het volgende:

[..]

het is niet netjes. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
pi_15062733
quote:
Op maandag 1 december 2003 15:49 schreef thaleia het volgende:

Intussen wacht ik op een reactie van de in texelonia's posting beschreven dames

Dat zou best eens even kunnen duren denk ik zo...
pi_15063383
quote:

jee wat een oppervlakkige post. Alsof je mensen gaat beoordelen puur op: "die is iets dikker of die is iets dunner" Zegt weinig over mooier en minder mooi en al helemaal niks over de persoon.

Ik denk wel eens na over de exen van mijn vriend, als ik in een relatie zit. maar dan meer over of ze op mij lijken qua karakter op niet etc. Meestal bespreek ik dat dan ook met die vriend. Je leert ten slotte van al je relaties, waarom zou je dat niet delen.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_15064978
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:40 schreef Ripley het volgende:
Meestal bespreek ik dat dan ook met die vriend. Je leert ten slotte van al je relaties, waarom zou je dat niet delen.
Ik bespreek meestal wel de uitschieters, blunders en hoogtepunten uit vorige relaties, maar vrij weinig over de persoon zelf. Meestal is het een afgerond verhaal en is die persoon uit mijn leven verdwenen. Niet altijd hoor
  FOK!fossiel maandag 1 december 2003 @ 17:53:57 #55
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_15065151
Neuj, ik ga niet 'screenen' ofzo.
Soms beetje praten over haar vorige relaties waren enzo. Nog leuker als jij veel leuker uit de bus komt. Zou ook wel hard zijn 'Ohhh ja, X.... Hij's echt zooo knap en veel leuker dan jou'. .

Misschien had Friso dat beter wel kunnen doen

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_15070744
quote:

Sjee, wat een vals sekreet ben je toch.. Ik hoop dat het schaamrood op je kaken zal staan als je over een paar jaar deze post nog eens terugziet. De onzekerheid en de geforceerde gevoelens van 'meerwaarde' druipen er met dikke klodders van af.
pi_15077092
Ik ben geobsedeerd door exen
Vind het mateloos boeiend altijd. Zoek de verschillen (of juist niet).
Maar ik ga er niet van te voren een studie van maken. De interesse komt pas als ik in een relatie zit, maar dan wil ik er ook alles van weten.
en haalt het maar net!
pi_15077168
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:53 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik ben geobsedeerd door exen
Vind het mateloos boeiend altijd. Zoek de verschillen (of juist niet).
Maar ik ga er niet van te voren een studie van maken. De interesse komt pas als ik in een relatie zit, maar dan wil ik er ook alles van weten.
Hoogst irritant voor je partner dus
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:28:29 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15082518
quote:
Op maandag 1 december 2003 16:40 schreef Ripley het volgende:

jee wat een oppervlakkige post. Alsof je mensen gaat beoordelen puur op: "die is iets dikker of die is iets dunner" Zegt weinig over mooier en minder mooi en al helemaal niks over de persoon.

Zo goed ken ik ze verder niet, en ik ben/was onzeker over mijn uiterlijk, dus vandaar dat ik er op die manier naar keek denk ik. Overigens zeg ik niet dat ze lelijk zijn ofzow, alleen dat ik mezelf mooier vind. En er zijn er zat die hen wel mooi vinden, smaken verschillen nou eenmaal.

En eigenlijk gaat het mij ook niet om de persoon. Wil liever weten wat hij van haar vindt/vond, en dan het liefst op een manier dat eruit blijkt dat hij mij (nu) leuker vindt. Is gewoon puur onzekerheid denk ik, ik heb gewoon die bevestiging nodig.

©Dumbo
pi_15082849
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:28 schreef texelonia het volgende:

[..]

Zo goed ken ik ze verder niet, en ik ben/was onzeker over mijn uiterlijk, dus vandaar dat ik er op die manier naar keek denk ik. Overigens zeg ik niet dat ze lelijk zijn ofzow, alleen dat ik mezelf mooier vind. En er zijn er zat die hen wel mooi vinden, smaken verschillen nou eenmaal.

En eigenlijk gaat het mij ook niet om de persoon. Wil liever weten wat hij van haar vindt/vond, en dan het liefst op een manier dat eruit blijkt dat hij mij (nu) leuker vindt. Is gewoon puur onzekerheid denk ik, ik heb gewoon die bevestiging nodig.

Maar ik vind het nogal negatief dat je het kennelijk nodig vindt om een ander naar beneden te halen om jezelf goed te voelen.

Kijk, ooit heeft je vriend die meiden toch echt hardstikke leuk gevonden, ongeacht van wat hij nu zegt. Anders was hij toen niet bij ze geweest neem ik aan. Op dit moment vindt hij jou het leukste, anders was hij op dit moment niet samen met jou. Dat is toch het principe van een relatie?

dinsdag 2 december 2003 @ 10:45:38 #61
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_15082926
Ik denk dat het wel handig is om wat te weten van haar ex(-en). Maar dan alleen als het langdurige relaties waren. Al is het maar om te leren van hetgeen ze bij hen gemist heeft.
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:45:53 #62
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_15082935
een jongen waar ik eerst bijna iets mee had zei altijd over zn exen dat ze knettergek waren.. de ene had adhd de ander had dat de ander had weer iets anders.. toen had ik moeten weten dat et fout zat, mjah hij zegt het vast ook over mij

de ex van mn nu bijna vriendje is een goeie vriendin van mij.. heel leuk meisje.. denk dat dat wel goed zit, hij heeft smaak hehe.. maar dat vergelijken met exen doet iedereen tog?

[Dit bericht is gewijzigd door lovegrrl op 02-12-2003 10:51]

dinsdag 2 december 2003 @ 10:48:55 #63
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_15083000
quote:

je maakt je er niet druk om.. totdat het uitgaat tussen jullie en hij op precies dezelfde manier over jou praat
maak jij je niet druk om tog? je weet wat je te wachten staat
  dinsdag 2 december 2003 @ 10:53:55 #64
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15083100
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:48 schreef lovegrrl het volgende:

je maakt je er niet druk om.. totdat het uitgaat tussen jullie en hij op precies dezelfde manier over jou praat
maak jij je niet druk om tog? je weet wat je te wachten staat

Het is al uit geweest tussen ons Heb er weinig van gemerkt
©Dumbo
pi_15083607
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:53 schreef texelonia het volgende:

[..]

waarom is hij met die meiden iets begonnen als hij ze dik enzo vond? om achteraf te kunnen afzeiken? respectloos.
  dinsdag 2 december 2003 @ 11:39:10 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_15084236
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:15 schreef Emel het volgende:

waarom is hij met die meiden iets begonnen als hij ze dik enzo vond? om achteraf te kunnen afzeiken? respectloos.

Tja, daarvoor moet je bij hem wezen. Maar je hoeft toch niet alleen verliefd op iemand te worden omdat ze mooi is enzow? Innerlijk is belangrijker zegt iedereen toch altijd.
©Dumbo
pi_15084356
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:39 schreef texelonia het volgende:

[..]

Tja, daarvoor moet je bij hem wezen. Maar je hoeft toch niet alleen verliefd op iemand te worden omdat ze mooi is enzow? Innerlijk is belangrijker zegt iedereen toch altijd.

uiterlijk is ook erg belangrijk. Je valt op iemand omdat hij/zij in jouw ogen aantrekkelijk is en daarna leer je het karakter kennen.
pi_15084515
Nee. Dat doe ik niet.
pi_15084816
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:44 schreef Emel het volgende:

[..]

uiterlijk is ook erg belangrijk. Je valt op iemand omdat hij/zij in jouw ogen aantrekkelijk is en daarna leer je het karakter kennen.

Soms kun je iemand mooier gaan vinden als je ze een tijdje kent, juist doordat je het karakter leert kennen.

En dat ze dan pas opvalt, terwijl dat eerst niet zo was.

pi_15085107
quote:

laat ik maar even wijselijk mn mond houden
Doei.
pi_15085196
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 10:53 schreef texelonia het volgende:

[..]

Well duh. Dat bespreekt ie op dat moment natuurlijk ook niet met jou persoonlijk.

En two thumbs up voor Faithy, dat ze zich niet laat verleiden tot een negatief tegenantwoord.

pi_15085297
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:01 schreef FoeiJongHaai het volgende:

[..]

Soms kun je iemand mooier gaan vinden als je ze een tijdje kent, juist doordat je het karakter leert kennen.

En dat ze dan pas opvalt, terwijl dat eerst niet zo was.

dat kan ook ja!
pi_15085932
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Well duh. Dat bespreekt ie op dat moment natuurlijk ook niet met jou persoonlijk.

En two thumbs up voor Faithy, dat ze zich niet laat verleiden tot een negatief tegenantwoord.

dank u

erg volwassen he?

Doei.
pi_15086421
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:41 schreef Faithy het volgende:
dank u

erg volwassen he?

Je hebt inderdaad IN DIT TOPIC de neiging om te reageren weten te bedwingen
pi_15086515
ik heb daar verder niets gezegd, komt alleen neer op het volwassen

ik zeg die dingen niet, ik ga geen oude koeien uit de sloot halen, en ik pak mensen al helemaal niet op lichamelijk gebied....
Ik mag er toch alleen wel mijn verontwaardiging over uitspreken zonder met persoonlijke aanvallen in de aanval te treden

Doei.
pi_15086788
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:04 schreef Faithy het volgende:
ik zeg die dingen niet, ik ga geen oude koeien uit de sloot halen, en ik pak mensen al helemaal niet op lichamelijk gebied....
Dat is waar, en da's idd misschien al heel wat. Alleen zou ikzelf het NOG volwassener vinden om dan niet in diverse andere topics moord en brand te gaan schreeuwen. Maar goed. Je hebt gelijk, je loopt niet te schelden.
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:16:13 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15086812
Ik ken de ex van mijn huidige vriend wel, oppervlakkig. En ik weet van hem dat die relatie niet over de spreekwoordelijke rozen ging.

Verder ben ik er eigenlijk niet mee bezig, we leven in het nu en in het nu zijn wij samen. Soms komt een ex wel ter sprake, maar in dezelfde sfeer als dat we over bijvoorbeeld het weer praten.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_15086846
Het zegt trouwens zeker wel wat, hoe iemand over zijn exen praat. Toen de laatste man met wie ik in zee ging mij vertelde dat zijn ex zijn bloed wel kon drinken, had ik nattigheid moeten voelen. Maar naief als ik was dacht ik: "goh wat raar van d'r, dat moet wel een ontzettend kutwijf zijn".
Inmiddels kan ook ik zijn bloed wel drinken
pi_15086857
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:15 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat is waar, en da's idd misschien al heel wat. Alleen zou ikzelf het NOG volwassener vinden om dan niet in diverse andere topics moord en brand te gaan schreeuwen. Maar goed. Je hebt gelijk, je loopt niet te schelden.

het is iets wat heel diep zit, ondanks alles... en ik ben niet iemand die het helemaal over zn kant laat gaan...

helaas misschien, aard van het beestje, maar ik vind het al een stap in de goede richting om mensen niet meer, al dan niet erger, terug te pakken

Doei.
pi_15086868
tis zo stom om de ex'en van je vriend af te zeiken. De ex van mijn vriend zit ook op fok. Mij hoor je niets negatiefs over haar zeggen. En mijn ex zit ook op fok. Mijn vriend zit hem ook niet af te zeiken.
Zo nutteloos.Je schiet er niets mee op.
pi_15086889
quote:
Op maandag 1 december 2003 14:39 schreef thaleia het volgende:

Als je dan toch niet van plan bent het weg te halen, mogen we dan voor het volledige beeld ook even de namen erbij? Faithy en diannetjuh, of zit ik er nu naast?

offtopic :

Err... Dian ( ik dus ) heeft duidelijk helemaal niks met exen van texelonia's vriend te maken hoor Echt NIET.

Je zit er dus naast

dinsdag 2 december 2003 @ 13:19:44 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15086905
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:17 schreef thaleia het volgende:
Het zegt trouwens zeker wel wat, hoe iemand over zijn exen praat. Toen de laatste man met wie ik in zee ging mij vertelde dat zijn ex zijn bloed wel kon drinken, had ik nattigheid moeten voelen. Maar naief als ik was dacht ik: "goh wat raar van d'r, dat moet wel een ontzettend kutwijf zijn".
Inmiddels kan ook ik zijn bloed wel drinken
Doe je m'n ex de hatelijke groeten?
pi_15086922
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:19 schreef diannetjhu het volgende:
offtopic :

Err... Dian ( ik dus ) heeft duidelijk helemaal niks met exen van texelonia's vriend te maken hoor Echt NIET.

Je zit er dus naast

Excuses, het is wat moeilijk bij te houden wie het nou allemaal met wie heeft gedaan op dit forum
pi_15087063
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:20 schreef thaleia het volgende:

[..]

Excuses, het is wat moeilijk bij te houden wie het nou allemaal met wie heeft gedaan op dit forum

vroeger was dat veel makkelijker.Toen wist iedereen wie met wie had enzo..
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:32:39 #85
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_15087285
Nee,met jou schiet ze lekker op
Geplaatst door Kapmes op maandag 1 december 2003 23:48
Laat jij je pijpen...je een puist op je lul hebt zitten
Hele soms willen die krengen wel eens op de plaats verwschijnen ? en wat doe je dan Wachten tot dat kreng weg gaat of laat je je lekker zuigen met kans dat je door de wrijving die puist lekker openspat in d'r mondje

En dan nog wat:supplymanager is dat 2003 voor vakkenvuller

Studierichting Nederlands Recht LEER HET EERST MAAR EENS BEHOORLIJK SCHRIJVEN !!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Foo_niks op 02-12-2003 13:35]

Klaar?
Ik niet!
pi_15087333
Ech nie!
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:40:09 #87
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_15087522
20 JAAR EN NOU AL DE ZIEKTE VAN HEDEL.
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:44:36 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15087649
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:32 schreef Foo_niks het volgende:
Nee,met jou schiet ze lekker op
Geplaatst door Kapmes op maandag 1 december 2003 23:48
Laat jij je pijpen...je een puist op je lul hebt zitten
Hele soms willen die krengen wel eens op de plaats verwschijnen ? en wat doe je dan Wachten tot dat kreng weg gaat of laat je je lekker zuigen met kans dat je door de wrijving die puist lekker openspat in d'r mondje

En dan nog wat:supplymanager is dat 2003 voor vakkenvuller

Studierichting Nederlands Recht LEER HET EERST MAAR EENS BEHOORLIJK SCHRIJVEN !!!!!!!!!

Ben ik de enige die niets, maar dan ook totáál niets van bovenstaande begrijpt???
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:46:40 #89
72431 Sjmiegel
a.k.a. Gollum
pi_15087704
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben ik de enige die niets, maar dan ook totáál niets van bovenstaande begrijpt???

Nee. Je bent niet de enige
Master hurts us, Master betrays us. We should strangle him in his sleep.[br]No, no, too risky...unless...we let 'her' do it... yes... Yes, she could do it for us, right precious?
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:48:25 #90
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_15087763
Zou zeggen bekijk het profiel en het fotoboek van Aristoteles Kapmes eens en bekijk zijn posten .
Komt nou niet echt vriendelijk over.
Klaar?
Ik niet!
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:52:17 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_15087891
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:48 schreef Foo_niks het volgende:
Zou zeggen bekijk het profiel en het fotoboek van Aristoteles Kapmes eens en bekijk zijn posten .
Komt nou niet echt vriendelijk over.
Het quoten lukte je niet helemaal?
  dinsdag 2 december 2003 @ 13:54:42 #92
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_15087964
Klaar?
Ik niet!
pi_15088460
Dem, iemand voelt zich aangesproken lees ik en probeert vervolgens mij af te zeiken

Eerst probeer je iets te quoten van mij wat je totaal niet lukt en alle smiles en een aantal woorden wegvallen waardoor het een warverhaaltje lijkt. Ok, er zijn kleine foutjes van mij in die post. hele = heel, de = die en "je" was ook onnodig. Tja, het is in onzin en daar post ik bijna alleen als ik relaxed moe ben met wat biertjes erbij en totaal geen zin heb om na te denken. Supplymanager moet je ook niet zo serieus opvatten, djeez. Ik vond het wel een grappige benaming die iemand anders ook weer had. Je lijkt soqieso alles zo serieus nemen. En waarom haal je in godsnaam m'n fotoboek erbij en studierichting Onvriendelijk overkomen

Naja, je posts hierboven zeggen sowieso al iets meer over jou dan mij...

dinsdag 2 december 2003 @ 14:17:50 #94
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_15088709
vertel....
Klaar?
Ik niet!
pi_15088769

ontopic verder...

pi_15090639
en dan nog even een serieuze reactie:

ik heb daar geen behoefte aan, het screenen van exen, maar soms wordt dat een beetje aangedrongen, zodat je niet om die ex heen kan, zoals Micha altijd met texel deed.

verder boeit't me niet echt hij heeft op dat moment voor mij gekozen, en meer hoef ik dan niet te weten

Doei.
pi_15090893
bash topic aan het worden, dus slotje. Ik heb geen trek om alle quote's, steken onderwater en ellebogen weg te halen, want dan hou je ongeveer anderhalve pagina over.

jammer ts, maar een stelletje onvolwassen kleuters hebben je topic verkloot

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')