quote:Huh, over wie had hij het?
Op zondag 30 november 2003 21:36 schreef Hakkert het volgende:
dat berichtje van gio.. je hebt helemaal geen 2e kans verdient... je zwemt maar terug naar nederland!
quote:"bonjour" (of hoe die geniale bjorn dat ook maar denkt te kunnen spellen) judge eraf en laat ze allebei terugkomen
Op zondag 30 november 2003 21:37 schreef _Supreme het volgende:
hmm
wie zou komen
ilona of ryan
quote:Oja oke
Op zondag 30 november 2003 21:38 schreef elcastel het volgende:
-Mk- Je mag weer knippen en plakken.
Judge moet echt heel snel heel hard opzouten..
Van mij mag Ryan of Jutta winnen, en in het ergste geval Robin, maar niet slapjanus/huilebalk/niksdoener Judge of arrogant mannetje Gio.....
quote:judge moet echt weg, wat een lamme tak is het.
Op zondag 30 november 2003 21:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik had het Ilona echt gegund om in de finale te komen... echt!Judge moet echt heel snel heel hard opzouten..
quote:idd
Op zondag 30 november 2003 21:40 schreef pluisje het volgende:
Wat zijn die mannen toch een vreselijke figurenVan mij mag Ryan of Jutta winnen, en in het ergste geval Robin, maar niet slapjanus/huilebalk/niksdoener Judge of arrogant mannetje Gio.....
quote:Ik hoor z'n irritante lachje dr bij bah
Op zondag 30 november 2003 21:40 schreef Vibromass het volgende:
Het zal toch niet zo zijn dat Judge wint..
quote:Ik hoop Ryan!
Op zondag 30 november 2003 21:40 schreef Tokay het volgende:
Heeft iemand gezien wie er in dat bootje zat??? Ik wil het weten, NU!
quote:misschien een screenie van vibro?
Op zondag 30 november 2003 21:40 schreef Tokay het volgende:
Heeft iemand gezien wie er in dat bootje zat??? Ik wil het weten, NU!
quote:Fantastisch. Ik wil die koppen van die gasten zien...
Op zondag 30 november 2003 21:42 schreef Mes het volgende:[..]
Ik hoop Ryan!
Wat een walgelijk figuur is het. Wal-ge-lijk. Met z'n kipnuggets en zo'n arme zeeschildpad (zijn dat geen beschermde diersoorten?) opeten. Ga toch een eindje van een rots vallen! .
quote:kan er weinig aan toevoegen.....
Op zondag 30 november 2003 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt, vanuit het diepste van alle porien enzo in min lichaam haat ik Judge. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt (zowel op TV als IRL) die nog nooit een greintje sympathie heeft opgewekt. Totdat onze fopneger op TV verscheen.Wat een walgelijk figuur is het. Wal-ge-lijk. Met z'n kipnuggets en zo'n arme zeeschildpad (zijn dat geen beschermde diersoorten?) opeten. Ga toch een eindje van een rots vallen!
.
quote:Ik had gehoopt dat die kip eventueel in z'n bek zou schijten als ie lag te slapen 's nachts midden in de jungle.
Echt, vanuit het diepste van alle porien enzo in min lichaam haat ik Judge. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt (zowel op TV als IRL) die nog nooit een greintje sympathie heeft opgewekt. Totdat onze fopneger op TV verscheen.Wat een walgelijk figuur is het. Wal-ge-lijk. Met z'n kipnuggets en zo'n arme zeeschildpad (zijn dat geen beschermde diersoorten?) opeten. Ga toch een eindje van een rots vallen!
.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 30-11-2003 21:47]
quote:Niks te zien in het bootje, maar Jutta keek zķ toen ze het zag..
Op zondag 30 november 2003 21:42 schreef twiFight het volgende:[..]
misschien een screenie van vibro?
*krijgt rillingen ervan
quote:Nee! Ik niet iig
Op zondag 30 november 2003 21:45 schreef yavanna het volgende:
Ghehe, Judge wordt pretty afgemaakt hier, deelt dan niemand mijn zo oprechte 'haat' tegen Ryan, brrr die arrogante blik op zijn kop en gluiperige gedoe*krijgt rillingen ervan
Maar god wat hoop ik toch dat Ryan wint. .
quote:Jeetje
Op zondag 30 november 2003 21:46 schreef Afwezig het volgende:[..]
Nee! Ik niet iig
Ryan, Jutta of Judge, om het even voor mij
Geen Robin, en vooral geen giovanni
Giovanni zou van mij juist ook wel doormogen
quote:Zo'n goede band had ze toch niet met Ryan
Op zondag 30 november 2003 21:45 schreef Vibromass het volgende:[..]
Niks te zien in het bootje, maar Jutta keek zķ toen ze het zag..
quote:Hier sluit ik me volledig bij aan.
.
quote:ik kan er vier noemen....
Op zondag 30 november 2003 21:46 schreef Tokay het volgende:
Jongens, ik weet van 1 persoon zeker dat ie in de finale zit.
en hij is alles behalve een robinson
en robin begint idd erg hard naast zn schoenen te lopen
quote:Wie dan?
Op zondag 30 november 2003 21:49 schreef cptmarco het volgende:[..]
ik kan er vier noemen....
Hmm hopen dat Ryan volgende week terug komt! Haha en dan de uitdrukking op gio en judge hun gezicht zien
quote:ze probeert blij te kijken omdat ze een oude bekende terugziet, maar haar ogen kijken niet vrolijk, het valt haar tegen dat het Ilona niet is
Op zondag 30 november 2003 21:48 schreef Afwezig het volgende:[..]
Zo'n goede band had ze toch niet met Ryan
Ik hoop niet dat ze zo blij kijkt om Ilona weer terug te zien
Ik hoop dat Ryan naar het eiland komt en gaat winnen.
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 30-11-2003 21:52]
quote:Ik weet het ook niet
Op zondag 30 november 2003 21:49 schreef Tokay het volgende:
@vibromass
En wat wil die uitdrukking op Jutta's gezicht zeggen, dan? Ilona? Kan m.i. evengoed Ryan zijn, daar kon ze het toch ook goed mee vinden?
Ryan heeft nu als eerste een keer de contender voor het duivelseiland weggejaagd. En Ilona heeft nog nooit een proef of wat dan ook gewonnen. Maar ze kijkt wel alsof 't haar maatje is..
quote:Indeed.
Op zondag 30 november 2003 21:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die blik van Jutta betekent volgens mij Ryan.
quote:Zo zo, wat een mensen kennis allemaal!
Op zondag 30 november 2003 21:50 schreef Chara het volgende:[..]
ze probeert blij te kijken omdat ze een oude bekende terugziet, maar haar ogen kijken niet vrolijk, het valt haar tegen dat het Ilona niet is
quote:Ik vraag het me af .. zou Ryan nou eigenlijk oefenen met die evenwichtsproef terwijl ie op dat eiland zit?
Op zondag 30 november 2003 21:49 schreef Tokay het volgende:
@vibromass
En wat wil die uitdrukking op Jutta's gezicht zeggen, dan? Ilona? Kan m.i. evengoed Ryan zijn, daar kon ze het toch ook goed mee vinden?
quote:Aan Ryan heb ik ook m'n twijfels, want ik vind het een gladde, maar Judge overtreft hem absoluut.
Op zondag 30 november 2003 21:45 schreef yavanna het volgende:
Ghehe, Judge wordt pretty afgemaakt hier, deelt dan niemand mijn zo oprechte 'haat' tegen Ryan, brrr die arrogante blik op zijn kop en gluiperige gedoe*krijgt rillingen ervan
quote:Zo kijkt ze juist niet.
Op zondag 30 november 2003 21:51 schreef Vibromass het volgende:[..]
Ik weet het ook niet
Ryan heeft nu als eerste een keer de contender voor het duivelseiland weggejaagd. En Ilona heeft nog nooit een proef of wat dan ook gewonnen. Maar ze kijkt wel alsof 't haar maatje is..
quote:Goede psychologie
Op zondag 30 november 2003 21:50 schreef Chara het volgende:[..]
ze probeert blij te kijken omdat ze een oude bekende terugziet, maar haar ogen kijken niet vrolijk, het valt haar tegen dat het Ilona niet is
Ik hoop op Ilona, al vind ik haar niets, maarja vrijwel niets kan erger dan Ryan
Hoewel, moet eerlijk toegeven, die blikken van die mannen als ze Ryan zouden zien
quote:Dat was de cameraman.
Op zondag 30 november 2003 21:52 schreef amaranta het volgende:
ik meende dat ik alleen grote gestalten zag op die boot
dus ik denk Ryanair
quote:owja want Ryan zit natuurlijk verstopt onder de bank
Op zondag 30 november 2003 21:54 schreef Mes het volgende:[..]
Dat was de cameraman.
quote:Ryan komt wel glad over, maar is wel de enige van de mannen die het spel altijd eerlijk heeft gespeeld. Robin gun ik het eigenlijk ook wel omdat hij vanaf het begin al bezig is met tactisch spelen en het voor hem tot nu toe gunstig uitpakt. Dat kan ik wel respecteren.
Op zondag 30 november 2003 21:52 schreef yavanna het volgende:[..]
maarja vrijwel niets kan erger dan Ryan
Hoewel, moet eerlijk toegeven, die blikken van die mannen als ze Ryan zouden zien
BTW viel mijn bek ook wel open toen ze zeiden dat bjorn verpleegkunde had gestudeerd ... hehe ... beetje anti-sociaal daarvoor denk ik.
quote:Eerlijk? Ik zie dat toch geheel anders, why zouden we hem boven Giovanni moeten geloven...dat blijft toch een persoonlijke gevoels kwestie...
Op zondag 30 november 2003 21:56 schreef DrMarten het volgende:[..]
Ryan komt wel glad over, maar is wel de enige van de mannen die het spel altijd eerlijk heeft gespeeld. Robin gun ik het eigenlijk ook wel omdat hij vanaf het begin al bezig is met tactisch spelen en het voor hem tot nu toe gunstig uitpakt. Dat kan ik wel respecteren.
quote:Ik zie Geert ook niet zo snel als stylist. Al had ik idd wel een keer opgevangen dat ie dat was geweest
Op zondag 30 november 2003 21:57 schreef Afwezig het volgende:
BTW viel mijn bek ook wel open toen ze zeiden dat bjorn verpleegkunde had gestudeerd ... hehe ... beetje anti-sociaal daarvoor denk ik.
quote:Dat zou ik dus wel doen. Maar hij heeft al bijna 100 minuten op dat ding gestaan. Daarentegen zijn vrouwen volgens mij beter in dat soort tests.. Ik zie liever Ryan in de finale alhoewel Ilona mij steeds meer mee ging vallen (maar geen Robinson natuurlijk).
Op zondag 30 november 2003 21:52 schreef Afwezig het volgende:[..]
Ik vraag het me af .. zou Ryan nou eigenlijk oefenen met die evenwichtsproef terwijl ie op dat eiland zit?
quote:NIet nadat meerdere mensen op Giovanni zijn gaan letten en hetzelfde hebben geconstateerd als Ryan.
Op zondag 30 november 2003 21:58 schreef yavanna het volgende:[..]
Eerlijk? Ik zie dat toch geheel anders, why zouden we hem boven Giovanni moeten geloven...dat blijft toch een persoonlijke gevoels kwestie...
quote:Vandaar die omgekeerde onderbroek op z'n harses natuurlijk.
Op zondag 30 november 2003 21:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik zie Geert ook niet zo snel als stylist. Al had ik idd wel een keer opgevangen dat ie dat was geweest
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:01 schreef ruby het volgende:[..]
Vandaar die omgekeerde onderbroek op z'n harses natuurlijk.
quote:Die zagen ook opeens dat hij de 2 bananen had gepakt
Op zondag 30 november 2003 22:00 schreef DrMarten het volgende:[..]
NIet nadat meerdere mensen op Giovanni zijn gaan letten en hetzelfde hebben geconstateerd als Ryan.
Maar nee, sommige kozen voor Ryan, anderen voor Giovanni en net zoals wij hier, gaat dat voornl op persoonlijk gevoelens..
quote:Hij is echter wel eerlijk.
Op zondag 30 november 2003 22:01 schreef YeahRight101 het volgende:
Gio zit er nog in GELUKKIG![]()
Ryan moet verliezen van Ilona vind ik want hij gedraagt zich als een kwal
quote:
Op zondag 30 november 2003 21:55 schreef amaranta het volgende:[..]
owja want Ryan zit natuurlijk verstopt onder de bank
net zoals vroeger in de bus als je terugkwam van een schoolreisje
quote:Ja het gaat idd om persoonlijke gevoelens
Op zondag 30 november 2003 22:02 schreef yavanna het volgende:[..]
Die zagen ook opeens dat hij de 2 bananen had gepakt
Maar nee, sommige kozen voor Ryan, anderen voor Giovanni en net zoals wij hier, gaat dat voornl op persoonlijk gevoelens..
quote:Wel dat hij tijdens het koken hapjes naar binnen zat te werken en dat hij bij het maken van de bananenbroodjes stukken banaan zat te eten. Ryan is de eerste geweest die het lef heeft gehad dat aan te kaarten en heeft daar jammer genoeg de govolgen van in moeten zien. Al is dat juist wel weer leuk als hij nu terug mag komen.
Op zondag 30 november 2003 22:02 schreef yavanna het volgende:[..]
Die zagen ook opeens dat hij de 2 bananen had gepakt
quote:Maar hij is en blijft een arrogante kwal bah
Op zondag 30 november 2003 22:02 schreef schatje het volgende:[..]
Hij is echter wel eerlijk.
quote:Tsa och, zonder hem zouden ze niet eens zo goed eten, so big deal
Op zondag 30 november 2003 22:04 schreef DrMarten het volgende:[..]
Wel dat hij tijdens het koken hapjes naar binnen zat te werken en dat hij bij het maken van de bananenbroodjes stukken banaan zat te eten. Ryan is de eerste geweest die het lef heeft gehad dat aan te kaarten en heeft daar jammer genoeg de govolgen van in moeten zien. Al is dat juist wel weer leuk als hij nu terug mag komen.
Ryan heeft volgens mij nog nooit voor eten gezorgd daar, dus wat loopt hij dan te zeuren .
quote:Laten we het er maar op houden dat voedselgebrek en een niet al te hoog intelligentieniveau genoeg zijn voor zulke onzin.
Op zondag 30 november 2003 22:07 schreef ruby het volgende:
Judge vond zich zelf een echte Robinson. Ik begrijp echter niet waar hij deze waanzin vandaan haalt. Die gozer heeft geen hol gedaan op het eiland, behalve janken en miepen.
quote:Helemaal met je eens! Gio eet misschien wat om het te proeven maar hij is wel de enige die goed kan koken en de rest heeft er volgens mij ook weinig belang bij om te gaan koken. Ik blijf er bij dat Gio de gene is die het meeste doet voor de groep en die ook absoluut de sterkste is van het stel.
Op zondag 30 november 2003 22:07 schreef yavanna het volgende:[..]
Tsa och, zonder hem zouden ze niet eens zo goed eten, so big deal
Ryan heeft volgens mij nog nooit voor eten gezorgd daar, dus wat loopt hij dan te zeuren .
quote:Idd
Judge vond zich zelf een echte Robinson. Ik begrijp echter niet waar hij deze waanzin vandaan haalt. Die gozer heeft geen hol gedaan op het eiland, behalve janken en miepen.
quote:Hij heeft wel jacht op de kip gemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 30-11-2003 22:13]
quote:Jeetje, dat voorhoofd van Ryan, op deze foto
Op zondag 30 november 2003 22:10 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
quote:En vangen? Ho maar!
Op zondag 30 november 2003 22:11 schreef yavanna het volgende:[..]
Hij heeft wel jacht op de kip gemaakt
quote:
Op zondag 30 november 2003 22:14 schreef Mes het volgende:[..]
En vangen? Ho maar!
Hij probeerde het iig, itt 3 anderen
quote:meer hersens dan Giovani, dat is duidelijk
Op zondag 30 november 2003 22:12 schreef yavanna het volgende:[..]
Jeetje, dat voorhoofd van Ryan, op deze foto
![]()
quote:Lekker monomaan figuur ook. Vreten Vreten Vreten Vreten Vreten. Tot zover de Prioriteiten Top 5 van Djudjz.
Op zondag 30 november 2003 22:14 schreef Mes het volgende:[..]
En vangen? Ho maar!
In Expeditie Parasiet zou ie best hoog scoren.
De publieksprijs wint-ie nooit in elk geval. Er is toch een publieksprijs of niet?
quote:Bron? Link ? url ? Van deze 'bewezen' stelling...
Op zondag 30 november 2003 22:15 schreef Chara het volgende:[..]
meer hersens dan Giovani, dat is duidelijk
quote:foto!
Op zondag 30 november 2003 22:16 schreef yavanna het volgende:[..]
Bron? Link ? url ? Van deze 'bewezen' stelling...
![]()
Judge is echt vreselijk, dat lachje van hem, gatverdamme!!
Robin, ik heb nog wel respect voor hem, maar af en toe jammer dat ie met Judge omgaat.
Ilona, jammer dat ze eruit is, maar ze heeft het wel ver geschopt.
Jutta is een meewaaier
quote:Ja, dat spreekt juist niet echt voor hem
Op zondag 30 november 2003 22:17 schreef Chara het volgende:[..]
foto!
quote:En gio?
Op zondag 30 november 2003 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik vind Ryan steeds leuker worden.
Eerst vond ik het een kwallebak, maar hij is wel fair.Judge is echt vreselijk, dat lachje van hem, gatverdamme!!
Robin, ik heb nog wel respect voor hem, maar af en toe jammer dat ie met Judge omgaat.
Ilona, jammer dat ze eruit is, maar ze heeft het wel ver geschopt.
Jutta is een meewaaier
quote:Mooi MK
Op zondag 30 november 2003 22:10 schreef -Mk- het volgende:
[afbeelding]
franca vond ik meewaaiend met robin, met bjorn (geef haar een dineetje en ze is om) maar leek best leuk op gual
ilona is top. vanaf het begin. samen met ryan de enige die zegt wat ze vindt en niet meewaait met alle winden. verdiende het om es een proef te winnen en in de finale te komen.
jutta waait. komt vriendelijk over maar kun je niet op bouwen.
judge praat alleen over eten, als zijn kop in beeld komt, hoor ik alleen kipkipkipkipkipkipkip
moet er zo snel mogelijk uit en winnen is out of the question
giovanni vanaf day one een gluiperd. is totaal niet eerlijk, gewelddadig bovendien en blijft maar doorjammeren over die bananen (die hij opgegeten heeft) grijns. zal niet winnen, want krijgt nooit de stemmen van anderen mee.
ryan. weerzin op dag een, maar sinds de bananen naar boven geschoten in het klassement. leek eerst gladjanus en denigrerend maar is eerlijk en open gebleken en ik verheug me nu al op de koppen van de kerels als Ryan daar uit de boot gaat stappen (denk dat hij wel wint van ilona en dat is goed, want hij heeft meer kans in proeven tegen de heren). ha, verkeukelverkneukel.
zou Gio een hartaanval krijgen in het zand???
bjorn is out dus niet meer aan de orde, maar ik had net zo'n hekel aan 'm als ilona dat had. blech. ook zo beinvloedbaar, gruwel. alleen op gual was het nog wel leuke tv.
quote:Door m'n muisbewegingen ging het vanzelf
Op zondag 30 november 2003 22:30 schreef hardsilence het volgende:
-Mk- ziet er goed uit, maar vanwaar die volgorde?
quote:Goede muisbeweging, Robin voorop.
Op zondag 30 november 2003 22:38 schreef -Mk- het volgende:
Door m'n muisbewegingen ging het vanzelf.
quote:Omdat hij eveneens een diepe verachting voor Ryan voelt, en zich de uitbarsting van Gio kan voorstellen.
Op zondag 30 november 2003 22:29 schreef fayle het volgende:
robin was éerst onwijs leuk, maar sinds de bananen is hij onverteerbaar. hoe kon hij als psycholoog nb achter het geweld van gio gaan staan?
Hoewel Björn nauwelijks te zien was in deze aflevering heb ik toch redelijk wat quotes :
Judge, die stiekum extra kokosnoten eet in zijn ééntje, fluisterend over de schildpad : Alsjeblieft ga dood, alsjeblieft ga dood. Dan hardop : Ik heb gewoon echt honger en ik wil echt eten.
Judge : Ik voel mij gewoon onoverwinnelijk. Ik voel mij gewoon Robinson. (hij had er nog één vlak voor het eerste reclameblok maar die ben ik vergeten)
Ilona bij de eerste proef : Ik voel me een soort puppy. Heb je het goed gedaan dan krijg je een soort brokje als beloning.
Robin bij de eerste proef : Omdat ge zoveel beelden in Uw geheugen hebt opgeslagen kan er interferentie gaan optreden.
Robin na de gewonnen immuniteitsproefproef : Ik voel me heel trots en fier over mezelf.
Judge komt terug op het eiland na de immuniteitsproef : Ik zie gewoon de kip der kippen. Die nuggets komen er aan. Ik maak ze gewoon zelf op dit eiland.
Robin : Het moet geweldig zijn dit af te sluiten met een festijn waarin we gelijk Bohemers kippen vreten.
Robin tegen Judge : Wij zijn de enige twee Robinsons. Eigenlijk moeten we drie namen op het briefje zetten.
Judge over Giovanni : Hij is er niet meer. Hij is al van het eiland af.
Judge : Degene die de kip vangt zou Robinson 2003 moeten zijn.
Ilona stemt op Judge : Je bent een stadmus.
Giovanni stemt op Ilona : Ik hoop dat je gaat leren een mens een tweede kans te geven want ik vind zeker dat ik dat verdiend heb.
M.b.t. de laatste quote vraag ik me af waarom Giovanni eigenlijk een tweede kans wil hebben als hij in eerste instantie niets fout heeft gedaan.
quote:En zo'n lap tekst ga ik lezen ?
Op maandag 1 december 2003 00:02 schreef Bus watcher het volgende:
Jutta oordeelde hard over Giovanni tegenover Robin. Nadat Giovanni had gezegd dat de hoeveelheid banaan die hij gegeten had wel meeviel oordeelde ze ineens zacht over Giovanni tegenover Ilona. Ryan was in het voordeel bij de evenwichtsproef omdat hij die eerder gedaan had en omdat hij had kunnen oefenen. Franca hield het veel langer vol dan ik gedacht had. Ik denk dat de redactie ze op één been liet staan omdat het ze te lang duurde. Ik vraag me overigens af of we de 'klassieke' proef op een evenwichtsbalk in de zee nog krijgen dit jaar. Net als vorige week kregen de bewoners te eten bij de eerste proef. Ik denk dat tot Giovanni is doorgedrongen dat hij geen kans meer maakt om te winnen. Ik heb de indruk dat Robin en Judge hem in de steek hebben gelaten nu ze hem niet meer nodig hebben. Björn zei tegen Robin : Het komt er op neer dat jij je hachie hebt willen redden door een waardig iemand er uit te stemmen. Ik had de indruk dat dit hem in de mond gelegd is door de redactie. Later zei hij dat hij begrip had voor het feit dat Robin tactisch speelt en dat hij de eerlijkheid van Robin wilde testen. Ik vind het niks voor hem om Franca, toch één van de luie vrouwen, waardig te noemen, en ik herinner me niet dat Björn zich ooit beklaagd heeft over Judge. Ook ik vroeg me af of Björn zijn mond heeft kunnen houden over het duivelseiland. Ilona stelde Jutta voor te hinten dat ze op Giovanni zouden stemmen om vervolgens op Judge te stemmen. Ik vind het jammer dat de dames het niet geprobeerd hebben. Robin zei dat hij Ilona een betere Robinson vindt als Jutta. Ik denk dat hij dat vindt omdat Ilona meer tegenstanders heeft als Jutta en dus minder stemmen zou krijgen in de finale. Giovanni vond Jutta meer Robinson. Hij vond het nodig te melden dat dat niets te maken had met de betere band die hij nu met Jutta had. Hoewel Robin zei dat hij na het programma gewoon over straat wilde hebben hij en Judge met Giovanni meegestemd op Ilona. Als de mannen verdeeld hadden gestemd had Judge immers moeten vertrekken. Het verbaast me dat er vijf finalisten zijn. Ik dacht dat er de afgelopen jaren drie waren. Ik acht de kans groot dat Ryan de evenwichtsproef van Ilona wint.Hoewel Björn nauwelijks te zien was in deze aflevering heb ik toch redelijk wat quotes :
Judge, die stiekum extra kokosnoten eet in zijn ééntje, fluisterend over de schildpad : Alsjeblieft ga dood, alsjeblieft ga dood. Dan hardop : Ik heb gewoon echt honger en ik wil echt eten.
Judge : Ik voel mij gewoon onoverwinnelijk. Ik voel mij gewoon Robinson. (hij had er nog één vlak voor het eerste reclameblok maar die ben ik vergeten)
Ilona bij de eerste proef : Ik voel me een soort puppy. Heb je het goed gedaan dan krijg je een soort brokje als beloning.
Robin bij de eerste proef : Omdat ge zoveel beelden in Uw geheugen hebt opgeslagen kan er interferentie gaan optreden.
Robin na de gewonnen immuniteitsproefproef : Ik voel me heel trots en fier over mezelf.
Judge komt terug op het eiland na de immuniteitsproef : Ik zie gewoon de kip der kippen. Die nuggets komen er aan. Ik maak ze gewoon zelf op dit eiland.
Robin : Het moet geweldig zijn dit af te sluiten met een festijn waarin we gelijk Bohemers kippen vreten.
Robin tegen Judge : Wij zijn de enige twee Robinsons. Eigenlijk moeten we drie namen op het briefje zetten.
Judge over Giovanni : Hij is er niet meer. Hij is al van het eiland af.
Judge : Degene die de kip vangt zou Robinson 2003 moeten zijn.
Ilona stemt op Judge : Je bent een stadmus.
Giovanni stemt op Ilona : Ik hoop dat je gaat leren een mens een tweede kans te geven want ik vind zeker dat ik dat verdiend heb.M.b.t. de laatste quote vraag ik me af waarom Giovanni eigenlijk een tweede kans wil hebben als hij in eerste instantie niets fout heeft gedaan.
Ik zie het liefste Ryan winnen, en de 'twee enige echte Robinsons' die dan betreuterd gaan roepen dat het niet eerlijk is, geen fair game etc.
Wat zijn die heren trouwens mentaal instabiel, afgezien van Ryan.
Juiste programmering:
Zondag 7 december: NET5
19.25 - 20:00: Robinson Update
20.30 - 21:35: Aflevering 13
21.35 - 22:45: Finale 2003
quote:Ik sluit me hier ook bij aan. Ik gun het Ryan, maar ook Jutta wel.
Op maandag 1 december 2003 01:06 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Dat zelfvoldane van Robin en Judge staat me erg tegen (Robin tegen Judge : "Wij zijn de twee enige echte Robinsons.Eigenlijk moeten we drie namen op het briefje zetten etc. )
Ook dat continue onnozele gelach is zo vermoeiend.
Ik zie het liefste Ryan winnen, en de 'twee enige echte Robinsons' die dan betreuterd gaan roepen dat het niet eerlijk is, geen fair game etc.
quote:
'Expeditie Robinson': het verhaal van Geert, afvaller nummer achtSinds vier jaar runt Geert Van Speybroek (39) samen met zijn vrouw Bieke 'Cap Bohan', een bed & breakfast in Bohan-sur-Semois, en leidt hij een Trekking- & Survival School in het hartje van de Belgische Ardennen. Een geknipte kandidaat dus voor 'Expeditie Robinson', zou je denken. Maar na een maand werd Geert er op eigen verzoek uitgestemd; desondanks nam hij het aanbod aan om op het Duivelseiland Gual te strijden voor een tweede kans, en pas nadat hij Karen voorgoed uit het spel had gestuurd, zette hij zichzelf definitief buitenspel. Mysteries te over rondom de man die na het verdwijnen van Fatima unaniem tot leider van Kamp Zuid was uitgeroepen. Maar laten we beginnen bij het begin.
<GEERT VAN SPEYBROEK> Ģ Ik laat me altijd leiden door mijn passie: ik doe wat ik doe omdat ik het graag doe, niet omdat ik er rijk van wil worden. Vroeger wilde ik in de mode werken: wel, ik ben stilist voor Flair geweest en heb juwelen verkocht. Later wilde ik een meer avontuurlijke richting uit en ben ik gaan werken voor AS Adventure, maar omdat ik het avontuur écht wilde beleven, ben ik iets diep in de bossen van de Ardennen gaan zoeken. Met 'Expeditie Robinson' is het ook zo gegaan: vorig jaar had ik een paar afleveringen gezien, en het leek me iets wat ik ook wilde beleven. Dat het ook commercieel interessant zou kunnen zijn, is pas achteraf bij mij opgekomen.ģ
De meest anti-robinson ooit denkt dat hij de finale aan zichzelf te danken heeft ('Ik ben een echte Robinson'). Grow up! Het is een parasiet, die alleen door zijn kontenneukerij heeft weten te overleven. En als het nou een vooropgestelde strategie was, okee. Maar Judge is te dom om hem van dit gedrag te kunnen beschuldigen. Altijd maar zeuren dat het niet eerlijk is (food-veiling bijv.). Altijd maar zeiken over eten. Altijd maar meeliften bij anderen en meelullen met de grootste gemene deler. Luxe slappeling. En wat heeft hij zelf gepresteerd? NIKS! Helemaal NIKS! Alleen maar janken. Hij zou het op zichzelf nog niet een dag uithouden. Domme duts. Loser! Die kan zich niet meer vertonen in het echte leven, en dat is maar goed ook.
quote:Leuk interview wel, trouwens
Op maandag 1 december 2003 01:24 schreef -Mk- het volgende:
Hier nog even een interview met Geert trouwens:
[..]
Judge spoelt de afgelopen weken in een keer 400 jaar integratie en het overwinnen van vooroordelen door de plee. De enige kleurling op het eiland en wat doet hij: hij lult 24 uur per dag over gefrituurde chickenwings, gunt zijn blanke medemensen op het eiland nog niet eens een nugget en zijn hele lichaam staat naar de vorm van zijn hangmat. Ik heb zitten genieten toen uitgerekend hij een bord zuurkool met uitgebakken spek won. Na de expeditie krijgt hij de troostprijs. Een maand lang meetrainen met touwtrekvereniging het Schulpengat in Oost Gelderland. Zal hem leren. Hij drukt zich ook steeds uit in streetwise amerikaanse slang. Even naar het toilet gaan is damned, kicking that shit out of my ass. Heel onverstandig, als je het over integratie hebt, om als mulat heel emotioneel te zijn over een gestolen banaan.
Ik kan er bijna niet meer naar kijken, naar die hologige BeriBeri man. Geen zinnig woord komt er over zijn lippen. Ahhhh,man, dan zie ik dat vet van mijn vingers druipen en dan denk ik oeeeee, heerlijk een BigMacMenu, whatever... Je wereldbeeld vernauwt tot de endeldarm,dat is Ridge. Als er iemand géén survivor is dan is hij het wel. Als hij twee mensen voor zich in de rij heeft bij MacDonalds moet hij al aan het infuus.
Ik word ook een beetje dol van Robin, die lachende maniak. Zo aardig dat je er misselijk van wordt. Je zag gisteren ook even hoe hij zich thuis in Belgenland over straat beweegt. Met het hoofd op straat en dan als een halve hoepel naar voren vallen. Ga je vanzelf zo debiel van lachen. Het is bijna nooit een fijne leuke spontane lach, maar altijd zon grijns die zestig keer in zijn ruim bemeten psychopatenkop heen en weer heeft gekaatst. Hij simuleert een soort van boeiende gekte en blijkbaar trapt iedereen daar in. Ondertussen is er niemand op dat eiland die uitgekookter aan dit spel meedoet.
Ja, Björn dan, maar die zit ondertussen alweer op de grote mensen vrachtwagen onbeperkt tegen zijn eigen lul aan te ouwehoeren bij gebrek aan beter gezelschap. Wel jammer dat die rare kammossel uit de serie is. Ik genoot van hem. Die rare manier waarop hij, via de cameraploeg zijn volk toesprak. Mooie heel herkenbare Björn monologen waren het. Hij was zich erg bewust van zijn eigen kwaad, zijn lafheid en achterbaksheid. Ja, mensen , ik voel dat Ryan er nu toch vol voor gaat en dat wordt dan moeilijk, want ik heb er recht op, want ik ben klein en heb overal haar, maar bedenk u mensen, dat ik het allemaal deed voor de mensen in Afrika en voor de zeehonden en de Lesbische walrussen maar ook een beetje voor mezelf en ja mensen, bedenk u ook dat het uiteindelijk maar een spel was en zo heb ik het ook gespeeld. Het is maar een spelletje maar ik was zonder meer bereid om iemand zijn nier uit zijn lichaam te snijden als mij dat de winst had gebracht, want dat is het spel. Ik heb zeven mensen bedrogen op dit eiland en alle vrouwen behandeld als waren zij onmondige kittelaars van 1 meter 70 lang waar ik verbaal over heen kon wrijven, maar ik weet en hoop dat u mij dat niet kwalijk neemt en dat u zal zeggen, ja, die Björn was een survivor, dat was de echte Robinson
Nooit meer dat soort judas teksten, dat is wel spijtig
Giovanni dan. King Chiquita. Ontkent het in alle toonaarden maar heeft zich helemaal vol staan vreten met bananen. Op zeker. Je ziet het aan die gepenkop van hem. Een onsympathieke lulhannes die in zijn eigen grootheid gelooft. Kan op zestien blokjes balanceren en denkt nu de nieuwe wereldleider te zijn. Harder aanpakken. Even zon gloeiende wadjan op zijn wang drukken als hij slaapt en zeggen: dat doen we met moffen. Tekst doet er verder niet zo toe, als er maar een fijne afdruk op zijn wang zit. Dat gezeik ook met die bananenbroodjes en dat hij zo waardevol voor de ploeg is. Is natuurlijk gelul. Die Ilona, die is pas belangrijk. Doet je er dagelijks aan denken dat je thuis je vrouw weer eens goed moet neuken. Lekker ding, maar dat is eigenlijk alleen maar in je nadeel in dit programma. Als iemand door haar een erectie heeft of s ochtend wakker wordt met een plasje hard zaad naast zich, dan is ze gezien. Op seks en lust staat de doodstraf in dit programma. Het geilste wat je ziet zijn die muskusplekken onder de oksels van de presentator.
Ernst Paul Hasselbach verneukt het hele programma met zijn geīmproviseerde extra stem voor Robin. Bullshit en echt een laffe Stille Kracht actie. Een heel bedenkelijke Makibi Baletoe actie van hem. Hebben we het nog over...
( http://www.nicodijkshoorn.com/ )
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 01-12-2003 02:24]
quote:Zo geweldig is die Dijkshoorn nu ook weer niet hoor.
Op maandag 1 december 2003 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat was ook de bedoeling, kon ik het maar zo goed...
quote:
Op maandag 1 december 2003 09:35 schreef -Mk- het volgende:![]()
http://www.melaniedrent.nl/
![]()
*toevoegt aan favorieten*.
Maar wat een kleine fotootjes. Jammer .
quote:
Op maandag 1 december 2003 02:07 schreef Vibromass het volgende:
Leuk interview wel, trouwens
Leuke vent!
Wie heeft dat interview afgelegd trouwens?
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 01-12-2003 10:03]
quote:Zat er opeens een mailtje van Melanie in m'n mailbox
Op maandag 1 december 2003 09:39 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
!
!
*toevoegt aan favorieten*.
Maar wat een kleine fotootjes. Jammer
.
.
Die judge; ik voel me een ware robinson.. sure, het is gewoon een meelifter. Hij zou die schildpad nog liever zelf de strot dichtknijpen omdat ie weer eens honger heeft. Ik vind het echt een onsympathieke vent.
Bleek wel toen ie tijdens een discussie ineens tegen ryan zei dat hij opplakhaar en neptieten had, zwak om iemand op zin uiterlijk te pakken als de de discussie niet kan winnen.
Ik gun het ryan wel dat hij wint eigenlijk, ik had het bjorn meer gegunt, maar ja, die is eruit.
Als die gekke robin, gio of die egoistische judge het maar niet is.
quote:WOOEEHAHAHA!!! Getver zeg wat ben ik gisteravond weer kwaad geworden van dat walgelijke gebraak uit het strotje van Judge bah bah wat een lamlendige zeurpiet is dat zeg. En die vent komt inderdaad echt alleen voor 5 minuten camera zijn hangmat uit als ik die dichtgeslagen slaapogen van hem zo bekijk.
De enige kleurling op het eiland en wat doet hij: hij lult 24 uur per dag over gefrituurde chickenwings, gunt zijn blanke medemensen op het eiland nog niet eens een nugget en zijn hele lichaam staat naar de vorm van zijn hangmat.
Knap schijnheilig van Ilona trouwens ook dat ze meeging op kippenjacht terwijl ze van Björn
heel principieel geen zelf geslachte kip aannam
Ik gun echt niemand van deze deerniswekkende groep Salou-gangers de overwinning, maar bij gebrek aan beter hoop ik dat Ryan in zijn plan slaagt. Maar Björn
is en blijft voor mij dé Robinson 2003!
Banner van NET5:
Die kunnen we ook gebruiken
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 01-12-2003 17:47]
quote:Nico is allang niet leuk meer
Op maandag 1 december 2003 08:01 schreef berney het volgende:[..]
Zo geweldig is die Dijkshoorn nu ook weer niet hoor.
.
Mijn favorieten zijn:
1- Jutta.
2- Ryan.
3- Robin.
5- Gio.
6- Judge.
Ik vind trouwens wel dat de deelnemers van vorig jaar stukken boeiender waren.
quote:En Ilona? Of heb je daar geen vertrouwen meer in?
Op maandag 1 december 2003 18:24 schreef schatje het volgende:[..]
Nico is allang niet leuk meer
.
Mijn favorieten zijn:
1- Jutta.
2- Ryan.
3- Robin.5- Gio.
6- Judge.Ik vind trouwens wel dat de deelnemers van vorig jaar stukken boeiender waren.
quote:Ze gaat het niet winnen, maar verder
Op maandag 1 december 2003 18:43 schreef -Mk- het volgende:
En Ilona? Of heb je daar geen vertrouwen meer in?.
quote:Die gedachte kwam in mij ook al op ja.
Op maandag 1 december 2003 14:06 schreef Pitbulleke het volgende:
Knap schijnheilig van Ilona trouwens ook dat ze meeging op kippenjacht terwijl ze vanBjörn
heel principieel geen zelf geslachte kip aannam
![]()
Het mocht niet baten...
quote:Robin MOET winnen!! Is er nog geen zorro smilie?!
Op maandag 1 december 2003 21:37 schreef BlaBlub het volgende:
Robin gaat winnen
Ik hoop dat Robin wint (onze psycho-psychiater....), maar waarschijnlijk wordt hij het niet.... Judge mag ook niet winnen, wat een enorme zeikwijf is dat. Hij heeft de laatste weken niets anders gedaan dan mekkeren over een stukje kip en andere soorten eten. "Ik hoop dat die schildpad dood gaat...."
Ryan hoeft wat mij betreft ook niet te winnen, ik verdenk hem er nog steeds van dat hij de bananenkwestie bedacht heeft om Gio een hak te zetten. Ilona is het type: zo als de wind waait, waait haar jasje.... Veel zeiken, maar er komt verder weinig uit.
Jutta/Gio zou ik nog mee kunnen leven als één van hen wint. Maar ik blijf hopen op Robin
[Dit bericht is gewijzigd door static op 01-12-2003 22:36]
quote:
Judge is de Robinson!Blinde paniek vorige week bij jullie bevlogen huiscolumnist: De enige echte Robinson 2003 heeft de expeditie moeten verlaten en dat is zo'n beetje de dood van het programma. Zo'n Bjorn heeft meer woekerende haarwortels dan effectieve hersencellen maar potverdomme, wat een survivalaar was het! Terwijl de rest van die verschrikkelijke mooiweerstrandjutters dagelijks teleurgesteld hun klamboe indoken omdat er weer geen gebakken kibbeling met saus in hun visnet was blijven hangen, zat Bjorn met een zelfgemaakte vuistbijl het eelt van z'n hoeven te knasten en tussendoor wat versgevangen karakollen te mollen voor het avondeten. De zandvlooien liepen in polonaise over z'n aambeien, de muskieten vraten 'm kaal tot op het bot maar 'dit is echt geniet'n mens'n, dit is Robinson!' Er gaan geruchten dat ie al dagen ergens op een rotsblok van 2 vierkante meter in de Indische Oceaan op een met groene zeep ingesmeerde paal balanceert om alsnog in de finale te komen. We wachten het even af.
Lees verder: http://www.mediactua.nl/expedition/columns/2003-11-30-ER-column.htm
quote:
Die egoistische zelfverklaarde bosjesman kan geen levend schepsel zien kruipen of hij wil het, al dan niet geroerbakt, in zn slokfabriek proppen. Op zich een goede eigenschap voor een Robinson maar Judge wil eigenlijk alleen maar op survival met een combi-magnetron en een Keurslager om de hoek.
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 01-12-2003 23:28]
quote:Daar staat hij.
Op dinsdag 2 december 2003 00:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Kan die niet naar het spoiler topic?
(ik ben wel benieuwd eigenlijk)
quote:Ik zag het net ja
Op dinsdag 2 december 2003 00:49 schreef static het volgende:Daar staat hij.
quote:Proest
Op maandag 1 december 2003 23:19 schreef -Mk- het volgende:[..]
[..]
Commercie ten top.
Mijn bericht op het SBS Forum:
quote:
Nee SBS, laat ALSJEBLIEFT NIET het publiek kiezen. De mensen die op het eiland zaten weten alleen hoe de deelnemers in elkaar zitten, wij krijgen totaal gemanipuleerde beelden te zien.
Please, verknal het programma niet doordat het publiek de winnaar mag kiezen. Doe het niet!!Ik hoop dat Veronica het fout heeft en dat er gewoon een winnaar is en iemand die de publieksprijs krijgt.
Dus nogmaals: Productie VERNEUK het programma niet please!
quote:Geen gerucht, het is zo:
Op dinsdag 2 december 2003 16:07 schreef -Mk- het volgende:
Er gaan geruchten dat het publiek de winnaar mag gaan kiezen.
quote:
Spectaculaire afsluiting van de reality survival reeks, gepresenteerd vanuit de studio door Ernst-Paul Hasselbach en Roos van Acker, waarin de grote winnaar van Expeditie Robinson 2003 bekend wordt gemaakt. De laatste tien deelnemers zijn aanwezig in de studio en blikken terug op hun survivalervaringen. Het publiek zal door middel van stemmen op Internet en via SMS uiteindelijk de winnaar van Expeditie Robinson 2003 kiezen.
quote:LOSERS
Op dinsdag 2 december 2003 16:13 schreef static het volgende:[..]
Geen gerucht, het is zo:
[..]
quote:Ach, ze manipuleren de boel toch joh.
Op dinsdag 2 december 2003 16:15 schreef -Mk- het volgende:[..]
LOSERS
.
quote:Ze manipuleren zodat er dezelfde winnaar uit rolt.
Op dinsdag 2 december 2003 16:35 schreef Jamming1974 het volgende:
Hoe gaan ze dat doen dan? Hier in Belgie lopen ze 1 week achter met de uitzendingen. Ik neem aan dat ze hier ook mee mogen stemmen.
Je hoeft niet zo slim te zijn om te kunnen manipuleren .
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 16:37 schreef -Mk- het volgende:[..]
Ze manipuleren zodat er dezelfde winnaar uit rolt.
Je hoeft niet zo slim te zijn om te kunnen manipuleren
.
quote:Bron: Thuishaven.
er zullen net als vorig jaar 2 prijzen zijn. Een prijs voor de Robinsonner 2003 (gekozen door de andere deelnemers die sinds de samensmelting nog in het resort verblijven) en een publieksprijs
Lijkt me ook het meest logische .
quote:Zeker ja
Op dinsdag 2 december 2003 17:39 schreef -Mk- het volgende:
Lijkt me ook het meest logische.
Ik weet nog goed, vorig jaar met de publieksprijs. De ophef over dat het niet live was en dat er toch een publieksprijs was . Deed ik zelf geloof ik ook aan mee. Maar dat zal dit jaar ook wel weer zijn.
Maar alleen een SMS-winnaar zie ik zeker niet zitten.
quote:Publiekslieveling
Op dinsdag 2 december 2003 19:17 schreef Vibromass het volgende:
Hee, kan Björn misschien toch nog zijn rechtmatige winnaarspositie krijgen. Ik ga eens flink voor hem SMSen
quote:Ik denk dat bjorn nog wel aardig populair is... Hij mag van mij de publieksprijs ook wel winnen
Op dinsdag 2 december 2003 19:17 schreef Vibromass het volgende:
Hee, kan Björn misschien toch nog zijn rechtmatige winnaarspositie krijgen. Ik ga eens flink voor hem SMSen
quote:hahaha...soms dan praten ze wel vaag ja..maar goed met een beetje goede wil kan ik er nog wel wat van maken
Op dinsdag 2 december 2003 21:15 schreef Mes het volgende:
Trouwens, ze mogen wel eens ondertiteling geven.
Ik versta soms geen zak van die Belgen.
quote:Ach so, toen volgde ik het nog niet
Op dinsdag 2 december 2003 23:26 schreef -Mk- het volgende:[..]
Melanie uit ER2001
.
bij born 2 cook trouwens.. en nee dat programma kijk ik niet, alleen kwam Dharma and Greg er achteraan dus ik had nog 5 minuten gezien ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 03-12-2003 10:05]
quote:Waar?
Op woensdag 3 december 2003 10:04 schreef Hakkert het volgende:
ik zag gister judge, gio en ernst paul... eng om te zien
quote:Zie post
Op woensdag 3 december 2003 10:04 schreef Qarinx het volgende:[..]
Waar?
quote:Owww, ik dacht IRL.
Op woensdag 3 december 2003 10:05 schreef Hakkert het volgende:Zie post
quote:Moet er niet aan denken
Op woensdag 3 december 2003 10:06 schreef Qarinx het volgende:[..]
Owww, ik dacht IRL.
quote:Judge
Op woensdag 3 december 2003 10:07 schreef Hakkert het volgende:
Moet er niet aan denken.. Gio heeft van die geblondeerde haren en judge is kaalgeschoren
quote:idd... met die smerige grijns van um
Op woensdag 3 december 2003 10:08 schreef Qarinx het volgende:[..]
Judge
quote:Erg eng inderdaad, bah die skelettenkop van Judge
ik zag gister judge, gio en ernst paul... eng om te zien
bij born 2 cook trouwens.. en nee dat programma kijk ik niet, alleen kwam Dharma and Greg er achteraan dus ik had nog 5 minuten gezien ofzo
BJÖRN RULES
quote:FF een SMS-bundeltje kopen om
Het publiek zal door middel van stemmen op Internet en via SMS uiteindelijk de winnaar van Expeditie Robinson 2003 kiezen.
Toen ik Björn
laatst op de Belgische tv zag had ie wel een enorm bolle kop gekregen; overigens zie je bij alle deelnemers nu wel een enorm verschil met de foto's uit het begin van het programma.
quote:Mijn god, wat een kul-redenering.
Op woensdag 3 december 2003 12:35 schreef Pitbulleke het volgende:[..]
Ik vind die geblondeerde coupe van Giovanni echt iets wat ie van het prijzengeld heeft betaald... de winnaar dus?
quote:
Op woensdag 3 december 2003 12:44 schreef static het volgende:[..]
Mijn god, wat een kul-redenering.
quote:Steeds sneller zelfs.
Op woensdag 3 december 2003 15:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
Maar is zondag 7 December alweer de laatste aflevering ??? Damn, dat zal dan wel erg snel zijn al...
-edit- even een stukje in het topic teruggelezen.
quote:Wat een ordinaire foto's! Ik vond melanie juist wel stijlvol, maar de uitstraling etc. op deze foto's vind ik tien keer niks
Op dinsdag 2 december 2003 23:21 schreef -Mk- het volgende:
Om het topic nog wat te versieren[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Beetje TE misschien wel he
Op donderdag 4 december 2003 12:00 schreef Ripley het volgende:[..]
Wat een ordinaire foto's! Ik vond melanie juist wel stijlvol, maar de uitstraling etc. op deze foto's vind ik tien keer niks
Hier een bericht van Jutta die ik las op het NET5 forum:
quote:
dag Doortje,
Aangezien de meeste van mijn robinson- vrienden de forums bekijken, ben ik
ook eens een kijkje gaan nemen deze week.
Jullie lieve opmerkingen en steun en fantastische bedenkingen en discussies,
zijn zelfs aangenaam om eens te lezen na een vermoeiende werkdag.
Soms wel grappig.. en soms misschien een beetje hard voor sommige
kandidaten...
Tja, omgaan met kritiek is ook een overlevingsles voor sommigen van ons...Het ritme van de praktijk is soms energievretend, zeker deze dagen nu er
veel griepvirussen rondzwerven.
Bovendien word ik wel meer dan eens belaagd met vragen over de expeditie.
Ryan en andere forummers maakten me er attent op dat er blijkbaar vragen
naar mij gericht zijn.
Deze week wou ik me eens een avondje bezighouden met op jullie vragen te
beantwoorden( want ik wil hier gerust even tijd voor vrijmaken- met plezier
zelfs-,) maar het lukt me dus niet om in het vragen -forum van Ryan te
belanden, ondanks zijn vele aanwijzingen. Ik ben immers geen held in
'computeren'...., weet je.Misschien kan jij mijn boodschap bij deze overbrengen aan je vrienden van de
forums.
Ik denk wel dat Ryan al veel 'algemene' vragen heeft kunnen beantwoorden.
Jullie krijgen helaas maar een klein beeld van elke persoon op het eiland,
maar als ik jullie gerust mag stellen, is het toch een vrij waarheidsgetrouw
beeld.
Er wordt natuurlijk wel van iedereen een beetje een karikatuur gemaakt, de
luie Judge, de grappige robin, de agressieve Gio, de naieve Jutta, ....maar
ik kan je verzekeren deze mensen zijn allemaal schatten en heel sterke
persoonlijkheden en de omstandigheden waren zeer extreem en belastend voor
sommigen.Ik heb het momenteel heel druk, vooral met de praktijk, zeker ook aangezien
ik nog maar pas opnieuw terug ben van een congresreis.
Ik hoop in elk geval dat jullie genoten hebben van deze expeditie reeks.
Het was een unieke ervaring, zoals ik ze gedroomd had.
Een aparte wereld.....
ik wens je veel plezier bij het bekijken van de laatste aflevering en de
daaropvolgende talkshow.Lieve en warme groeten ,
Jutta
quote:Zou Judge internet hebben dan.
Op donderdag 4 december 2003 12:24 schreef elcastel het volgende:
Zullen ze hier ook wel eens lezen ??
Hoi Judge !!
.
quote:Laat me raden, zijn vrouw heeft het aangevraagd en hij is nog te lui om het aan te sluiten.
Op donderdag 4 december 2003 12:26 schreef -Mk- het volgende:
Zou Judge internet hebben dan.
.
quote:
Op donderdag 4 december 2003 12:27 schreef elcastel het volgende:[..]
Laat me raden, zijn vrouw heeft het aangevraagd en hij is nog te lui om het aan te sluiten.
quote:
Laat me raden, zijn vrouw heeft het aangevraagd en hij is nog te lui om het aan te sluiten.
quote:
(Zou haar strenge opvoeding van vroeger - Jehova's Getuigen - daar ook iets mee te maken hebben?)
quote:Dat was vorig jaar toch ook zo??? Toen hadden we een publiekswinnaar en een gewone winnaar gekozen door de afgevallen expeditieleden
Op dinsdag 2 december 2003 16:13 schreef static het volgende:[..]
Geen gerucht, het is zo:
[..]
quote:niet voor mij hoor.
Op donderdag 4 december 2003 14:03 schreef WattaFakka het volgende:
ennuuh Robin wordt dit jaar natuurlijk publiekswinnaar.
quote:Ditto
Op donderdag 4 december 2003 22:53 schreef elcastel het volgende:
Robin zal die publieksprijs wel winnen, maar ik ga blut voor Björn.
Klinkt goed en echt expeditie Robinson toch?
quote:Dat is niet fair tegenover Judge
Op donderdag 4 december 2003 23:26 schreef elcastel het volgende:
Of Kip Nuggets.
quote:Klinkt als : eet smakelijk.
Op donderdag 4 december 2003 23:27 schreef -Mk- het volgende:
Dat is niet fair tegenover Judge
quote:
Op donderdag 4 december 2003 23:34 schreef elcastel het volgende:[..]
Klinkt als : eet smakelijk.
quote:Ze vroegen eerst ook om een echt Expeditie Robinson maal.
Op donderdag 4 december 2003 23:25 schreef -Mk- het volgende:
Nee je zou rijst moeten eten
.
quote:
Beste IlonaIk heb een vraagje over Bjorn.
De vraag is kort hoor: Waarom haat je hem? :-) Tis toch een megacoole kerel?!Dankuwel op voorhand voor u antwoord en ik zal blijven supporteren voor tv voor u!
![]()
28 November 2003 - België--------------------------------------------------------------------------------
Antwoord van IlonaHallo Matthias,
Mijn uitspraak ik heb nog niemand gehaat maar ik haat jou echt floepte eruit tijdens de hitte van de strijd. Ik heb mijn hart op mijn tong liggen en dat kan er nog wel eens voor zorgen dat ik met harde uitspraken kom. Op dit moment haat ik Bjorn absoluut niet, ik heb hem nog gebeld en we hebben wel eens contact via E-mail. Ik heb geen spijt van mijn uitspraak want ik had hier mijn redenen voor.
Bjorn is inderdaad een prachtig persoon om naar te kijken (afleveringen) maar niet om mee te overleven op een onbewoond eiland.
IlonaBron: http://www.ryan-robinson.nl/7/ilona.html
Jutta mag van mij nog steeds winnen, maar ik zie het niet gebeuren... Ilona/Ryan of eventueel Robin dan maar. .
Laat ik het zo formuleren: het is de fansite die hij verdient
(oftewel bagger)
Jahoor, hij heeft al die maanden gewacht totdat de finale op tv is geweest voordat ie ein-de-lijk zijn kip kon eten.
.
quote:hahaha geweldig he.. Wat een stelletje cunts daar
Op vrijdag 5 december 2003 11:15 schreef schatje het volgende:
Vorig jaar kon er toch gesms-st worden??Alleen bleek het toen niet live te zijn
.
quote:Nee 3 filmpjes, lekker enthousiast..
Op vrijdag 5 december 2003 11:15 schreef schatje het volgende:
Vorig jaar kon er toch gesms-st worden??Alleen bleek het toen niet live te zijn
.
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 11:32 schreef -Mk- het volgende:
"Laatste nieuws
Judge heeft de finale van Expeditie Robinson bereikt. Zondag zit de Expeditie erop en kan Judge eindelijk weer kip eten. Vergeet niet allemaal op onze kippenliefhebber te stemmen zondagavond."Jahoor, hij heeft al die maanden gewacht totdat de finale op tv is geweest voordat ie ein-de-lijk zijn kip kon eten.
.
quote:Misschien denk Judge wel dat dit nog steeds bij de expeditie hoort (wellicht is het bij hem thuis ook wel een duivelseiland
Op vrijdag 5 december 2003 11:32 schreef -Mk- het volgende:
"Laatste nieuws
Judge heeft de finale van Expeditie Robinson bereikt. Zondag zit de Expeditie erop en kan Judge eindelijk weer kip eten. Vergeet niet allemaal op onze kippenliefhebber te stemmen zondagavond."Jahoor, hij heeft al die maanden gewacht totdat de finale op tv is geweest voordat ie ein-de-lijk zijn kip kon eten.
.
quote:OMG zeg dat doet gewoon pijn aan mijn ogen die site...
Op vrijdag 5 december 2003 10:50 schreef -Mk- het volgende:
Geloof het of niet maar Judge heeft een fansite http://www.geocities.com/er2003judge/
In het begin vond ik het nog wel grappig dat gezeur over het eten, maar het wordt echt vervelend nu. Jutta mag van mij wel winnen
quote:Ik zag het ook net ja.. Lijkt me een foutje toch?
Op vrijdag 5 december 2003 18:18 schreef schatje het volgende:
ER promo net; morgen op Net5.
quote:Wel een dom foutje
Op vrijdag 5 december 2003 18:19 schreef josja het volgende:[..]
Ik zag het ook net ja.. Lijkt me een foutje toch?
Wekenlang 'overleven' heeft voor deelnemers Ilona en Karen een verrassend gevolg gehad. Duidelijk was dat de twee het goed met elkaar konden vinden, nu blijkt er ook een relatie te zijn ontstaan. Hoewel beiden hun oude leventje ondertussen weer hebben opgepakt, vertellen ingewijden dat ze stapelverliefd zijn. Voor de vrienden van Ilona was het een grote verrassing toen zij uit de kast kwam. De ouders van Ilona waren ook compleet in shock toen ze van het nieuws hoorden.
quote:Dat is al zo oud nieuws. Zeker een lesmap van een paar weken oud??
Op vrijdag 5 december 2003 18:22 schreef the_undertaker het volgende:
hahahaha en Ilona lesbischWekenlang 'overleven' heeft voor deelnemers Ilona en Karen een verrassend gevolg gehad. Duidelijk was dat de twee het goed met elkaar konden vinden, nu blijkt er ook een relatie te zijn ontstaan. Hoewel beiden hun oude leventje ondertussen weer hebben opgepakt, vertellen ingewijden dat ze stapelverliefd zijn. Voor de vrienden van Ilona was het een grote verrassing toen zij uit de kast kwam. De ouders van Ilona waren ook compleet in shock toen ze van het nieuws hoorden.
quote:Huh? Wa?
Op vrijdag 5 december 2003 18:18 schreef schatje het volgende:
ER promo net; morgen op Net5.
quote:Foutje van Net5
Op vrijdag 5 december 2003 18:28 schreef Leila het volgende:[..]
Huh? Wa?
Promo=trailer.
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 05-12-2003 19:22]
quote:las het pas vandaag
Op vrijdag 5 december 2003 18:25 schreef schatje het volgende:[..]
Dat is al zo oud nieuws. Zeker een lesmap van een paar weken oud??
en nee geen leesmap
[Dit bericht is gewijzigd door the_undertaker op 05-12-2003 19:46]
quote:ik
Op vrijdag 5 december 2003 20:28 schreef Leila het volgende:
Wie heeft het gezien op RTL?
quote:Dat ie van 90 naar 72 kilo was afgevallen, niets wist van een prijs en dus puur voor het avontuur ging (hij hoorde hetdrie dagen van tevoren). Verder is hij iemand die zegt wat hij ziet en zijn mannetje staat (soms).
Wat zei Ryan?
quote:Kee, en het ging dus over dat ze eerst Ernst niet wilden hebben oid?
Op vrijdag 5 december 2003 20:30 schreef elcastel het volgende:[..]
ik
[..]Dat ie van 90 naar 72 kilo was afgevallen, niets wist van een prijs en dus puur voor het avontuur ging (hij hoorde hetdrie dagen van tevoren). Verder is hij iemand die zegt wat hij ziet en zijn mannetje staat (soms).
Dat alles?
quote:Huh,zegt m'n man net tegen me; de finale is morgenavond. Nee toch?
Op vrijdag 5 december 2003 18:56 schreef schatje het volgende:[..]
Foutje van Net5
.
Promo=trailer.
quote:Volgens mij gewoon zondag toch?!?
Op vrijdag 5 december 2003 21:18 schreef berney het volgende:[..]
Huh,zegt m'n man net tegen me; de finale is morgenavond. Nee toch?
quote:Dacht ik ook ja, staat ook in de tv-krant.
Op vrijdag 5 december 2003 21:20 schreef Tania18 het volgende:[..]
Volgens mij gewoon zondag toch?!?
voor de rest valt de Expeditie qua personages wel tegen.
quote:Dat hij niet dacht dat hij de de geldprijs zou winnen zondag omdat vele van de kandidaten moeite met hem hadden. (hij zei trouwens ook iets in de zin van: de ER ervaring is het allerbelangrijkst, daar kan geen geld tegenop (zoiets)
Op vrijdag 5 december 2003 20:28 schreef Leila het volgende:Wat zei Ryan?
(oftwel... )
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 05-12-2003 22:13]
quote:Klopt
Op vrijdag 5 december 2003 22:37 schreef MissX het volgende:
Ryan heeft toch al best wel veel geld of was dat iemand anders
quote:Maakt dat wat uit dan ?
Op vrijdag 5 december 2003 22:37 schreef MissX het volgende:
Ryan heeft toch al best wel veel geld of was dat iemand anders
quote:nee, maar dan is het logische dat hij zegt dat het geld hem niet zo interesseert. In tegenstelling tot Robin bv die daar wel naar refereert.
Op vrijdag 5 december 2003 22:40 schreef sooty het volgende:[..]
Maakt dat wat uit dan ?
quote:Oke.
Op vrijdag 5 december 2003 22:41 schreef MissX het volgende:[..]
nee, maar dan is het logische dat hij zegt dat het geld hem niet zo interesseert. In tegenstelling tot Robin bv die daar wel naar refereert.
De slimste speler is uiteraad Robin.
Als Robin wint is het wel terecht, hoewel ik een ander voorkeur heb. (Ilona).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |