Dat verklaart de actie van mijn onderbuurvrouw waarschijnlijk (zie sig)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:46 schreef mic_forever het volgende:
plassen - to got to the bedroom
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:18 schreef Blinky het volgende:
Het beste grietje dat men vond, was zij die de duivel op een kussen bond.
The best the girl found, was she that the devil on a pillow bounded
Een pilarenbijter.
A pilar biter
De hond in de pot vinden.
The dog in the lesbian founden
Zij trekken aan het langste eind.
they masturbate on the longest end
Twee vliegen in één klap vangen.
two flies in one hit catchen
Een oogje in het zeil houden.
one little eye in the sail keeping
Ik zeg altijd expres dustsucker... Klinkt veel beter dan vaciumcleanerquote:Op maandag 19 september 2005 16:47 schreef Taproot het volgende:
stofzuiger=dustsucker. een fout die ik eens gemaakt heb op het examen![]()
nothing wrong with that...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
help me eruit - help me out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghettoslang is echt maf om letterlijk te vertalen..You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:27 schreef OFfSprngr het volgende:
representateer mijn huisjes aan de westkantjij doet het foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ghettoslang is echt maf om letterlijk te vertalen..![]()
die gebruikte ik gister ook jahquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:24 schreef 455H07E het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw - There comes the monkey out the sleeve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |