abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2003 @ 16:12:54 #51
43556 miss_dynastie
pi_15178202
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:02 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Je zult het niet geloven, maar ik ben dus gewoon 1,3 kg afgevallen deze week! Ik stond zelf ook érg verbaasd te kijken

Mijn tekstje is nu dus:
Fannetje (1m75) (29,1) was 100,8 kg, is nu 89,0 en wil graag 75 wegen -11,8

* miss_dynastie krijgt spijt dat ze ook niet is meegeweest
Wat hebben ze daar door het eten gegooid ??
pi_15181179
Fannetje! Jij ook al! Het is echt tovereten daar. Gaan we morgen weer?

Goed dat je niet te veel gaat eten Funnie met de feestdagen, dat moet er toch allemaal weer af.

Vanmiddag heb ik laarzen gekocht tot net onder mn knie. Ze rekken een beetje mee en zitten nu wel lekker. Een ander paar (leer en met rits) zat echt strak. Hebben jullie dat ook of heb ik nu te veel kuit door het steppen?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_15186267
Dankjewel meiden. ik ga zondag als het goed is maar weer eens meten.
  zaterdag 6 december 2003 @ 09:16:46 #54
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_15193816
Opnieuw prettig verrast bij het wegen.

Ik weeg nu 74 kilo en ben er dus al 19,5 kwijt. Mijn BMI is nu 27.2

Ook ik heb te dikke kuiten voor hoge laarzen YPPY. Ik step alleen niet (loop wel veel trappen). Volgens mij zijn die laarzen gewoon te smal, want ik hoor zoveel mensen klagen over het feit dat ze ze niet aan kunnen.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_15194050
Ik heb idem dito met lange laarzen. E dat terwijl mijn kuiten (onderbenen) absoluut niet dik zijn. Ik weet niet wat ze verwachten bij de mensen die laarzen willen kopen? Want je mag gewoon absoluut geen kuit hebben

Gewicht. Is hetzelfde gebleven NIet aangekomen niet afgevallen. 106 precies dus

pi_15194748
Ik weeg (weer) net zoveel als in de openingspost

Ik val wel steeds 2 kilo af als ik net gestopt ben met de pil voor de stopweek. Na een paar dagen kom ik dan weer aan als ik vocht vasthou. Meer mensen hier last van? Vraag me dus af of ik standaard niet 2 kilo vocht vasthou door het hormoongebruik. Verklaart ook waarom ik altijd heel erg kleine putjes in mijn scheenbeen kan maken en nu niet (dat vocht is dan dus weg).

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 december 2003 @ 11:34:54 #57
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_15194815
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik weeg (weer) net zoveel als in de openingspost

Ik val wel steeds 2 kilo af als ik net gestopt ben met de pil voor de stopweek. Na een paar dagen kom ik dan weer aan als ik vocht vasthou. Meer mensen hier last van? Vraag me dus af of ik standaard niet 2 kilo vocht vasthou door het hormoongebruik. Verklaart ook waarom ik altijd heel erg kleine putjes in mijn scheenbeen kan maken en nu niet (dat vocht is dan dus weg).

Nej ik heb juist altijd dat ik ongeveer 1,5 kilo aankom wanneer ik gestopt ben met de pil, dan wordt ik ongesteld, en als ik niet meer ongesteld ben plas ik die 1,5 kilo er weer uit (zit ik dus echt een dag om de 10 minuten op de wc).
1 kilo eraf, nog 42 te gaan.....
pi_15194828
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 11:34 schreef Anoukje1983 het volgende:
Nej ik heb juist altijd dat ik ongeveer 1,5 kilo aankom wanneer ik gestopt ben met de pil, dan wordt ik ongesteld, en als ik niet meer ongesteld ben plas ik die 1,5 kilo er weer uit (zit ik dus echt een dag om de 10 minuten op de wc).
Ik kom ook aan, maar pas na 3 dagen. Ik stop met de pil: ik val af voor een dag of 2 en de derde dag kom ik vervolgens weer dubbel zo hard aan. Na de menstruatie gaat het gewicht weer naar "normaal"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_15195111
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 18:01 schreef YPPY het volgende:
Fannetje! Jij ook al! Het is echt tovereten daar. Gaan we morgen weer?
Jaaa!

Oh nee, vandaag gaan we gourmetten Érg lekker, maar wel oppassen dus! Gelukkig hebben we een grill waar geen boter oid op hoeft, dat scheelt weer in de calorieën!

pi_15199658
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 11:52 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Jaaa!

Oh nee, vandaag gaan we gourmetten Érg lekker, maar wel oppassen dus! Gelukkig hebben we een grill waar geen boter oid op hoeft, dat scheelt weer in de calorieën!

Vandaag gaan wij ook gourmetten

lekkerrrrrrrr

zaterdag 6 december 2003 @ 16:11:07 #61
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_15199780
* Jojogirl heeft laarzen met veters tot halverwege haar kuit.

Eigenlijk wilde ik ze met rits en nog net wat hoger, maar die kon ik gewoon nergens passend vinden.

pi_15200980
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 16:02 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Je zult het niet geloven, maar ik ben dus gewoon 1,3 kg afgevallen deze week! Ik stond zelf ook érg verbaasd te kijken

Mijn tekstje is nu dus:
Fannetje (1m75) (29,1) was 100,8 kg, is nu 89,0 en wil graag 75 wegen -11,8

woeiiiiiiiiiii
pi_15203186
kijk hier mijn kersticoontje van vorig jaar

erg dikke kop

[Dit bericht is gewijzigd door Riann op 06-12-2003 18:23]

pi_15216221
Dat is al bijna 20 m@x! Dat is zo'n mooi getal.

Wat leuk dat je weer terug zit op de openingspost Isabeau! Dan kun je nu weer helemaal echt mee gaan updaten. Volgende week ga ik weer aan de pil beginnen (na de meet toch maar weer de diane 35 proberen), over een paar maanden weet ik dan wat bij mij het resultaat is, als ik al niet voortijdig stop.

Dan zijn die laarzen waarschijnlijk gewoon chronisch te smal. Degene die ik heb gekocht had ik vrijdag aan en die zaten wel goed. Voor de geïnteresseerden: ze komen gewoon van Scapino. Die hadden wél laarzen die ik pas.

Gourmetten is ook lekker Fannetje. Waarschijnlijk gaan wij dat volgend weekend ook doen. Dan ga ik een weekendje weg (CP ) met mn schoonfamilie. Vorig jaar gingen we ook gourmetten daar. Dat wordt opletten dus. Het is nu trouwens wel makkelijk als ik daar op bezoek kom; mn schoonmoeder vraagt niet eens meer of ik iets wil. Ik hoef dus ook niet meer te weigeren.

Ik post natuurlijk ook in het feestdagen topic en daar postte iemand anders afgelopen week dat ze bij een vriendin ging eten. Dat was toevallig op dezelfde dag dat ik ook bij een vriendin was geweest. Een dag later kwam ik er dus achter dat wij elkaar al kennen. We hebben elkaar gewoon al meerdere keren bij die vriendin gezien. Pas dus op voor bekenden!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_15216256
niks afgevallen

in cmters en in kilo's niet

zondag 7 december 2003 @ 12:31:54 #66
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_15218422
Hoi hoi allemaal,

Hier gaat het tot nu toe nog steeds goed! Ik heb veel broeken in maat 46 en die pas ik inmiddels bijna! Dus begin het nu toch wel te merken. Ook omdat mijn broeken maat 48 eigenlijk steeds afzakken

Dusseh, dat wordt binnenkort lekker winkelen!

zondag 7 december 2003 @ 12:32:33 #67
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_15218436
quote:
Op zondag 7 december 2003 09:01 schreef Riann het volgende:
niks afgevallen

in cmters en in kilo's niet

Volgens mij komt dat wel vaker voor, dat je op een gegeven moment op een punt komt waar je even stil staat! Gewoon volhouden, binnenkort val je weer verder af!!!
pi_15218758
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:32 schreef Anoukje1983 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat wel vaker voor, dat je op een gegeven moment op een punt komt waar je even stil staat! Gewoon volhouden, binnenkort val je weer verder af!!!

Ik geef het niet zomaar op. Dat zou ik zonde vinden. Maar het is wel ff shit dat er niks af gaat.
pi_15218773
Ik wil sowieso graag <90 kilo wegen voor 1 januari (2004 )

En daarna eerst maar een BMI van onder de 25 halen. Daarna zie ik wel weer verder

Enne, appeltaart is dat wel gezond dieetvoedsel?

pi_15218876
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil sowieso graag <90 kilo wegen voor 1 januari (2004 )

En daarna eerst maar een BMI van onder de 25 halen. Daarna zie ik wel weer verder

Enne, appeltaart is dat wel gezond dieetvoedsel?

appeltaart en gezond dieetvoedsel dat gaat volgens mij niet samen
pi_15220590
Isabeau je hebt wel recepten van de WW om dieettechnisch verantwoorde appeltaart te maken. Als je hem niet zelf maakt kan je het beste gewoon om een klein stukje vragen, dat moet best kunnen hoor!

Yppy, ik heb toevallig nu net de diane-35 gehaald na consult bij de huisarts. Ik moet eerst nog 3 weken mijn huidige strip afmaken en dan kan ik aan de diane pil. Ik ben heel benieuwd of het goed werkt tege acne (mijn huisartse zei dat het een heel goed middel is). Aangezien ik nu een zware pil heb ben ik benieuwd of ik nog wat aan mijn gewicht merk als ik eenmaal aan de diane pil ben.

ik ben trouwens ook op zoek naar een paar mooie laarzen, maar ik heb vreselijk veel moeite om wat moois te vinden met mijn maat (42). Dat er nu uitverkoop is in de schoenenwinkels is wel fijn voor de prijs, maar er blijft heeeel weinig moois over in maat 42. De meeste winkels hebben niet eens die maat. Vooral italiaanse schoenen kan ik wel vergeten

anoukje, wij gaan denk ik redelijk gelijk op qua kledingmaat. Ik koop inmiddeld wel kleren in maat 46, maar dan pas ik ze nog net niet. Maat 48 zit bij mij nu ruim. Bij de meeste kleding althans want ik heb een tijdje geleden een broek gekocht van promiss met maat 48 en ik pas hem nog steeds niet (misschien 2 kilo minder en dan zit ie goed)! Zo zie je maar weer dat die kledingmaten zo raar zijn bedacht af en toe

zondag 7 december 2003 @ 14:23:16 #72
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_15220914
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:09 schreef octopussy het volgende:
Isabeau je hebt wel recepten van de WW om dieettechnisch verantwoorde appeltaart te maken. Als je hem niet zelf maakt kan je het beste gewoon om een klein stukje vragen, dat moet best kunnen hoor!

Yppy, ik heb toevallig nu net de diane-35 gehaald na consult bij de huisarts. Ik moet eerst nog 3 weken mijn huidige strip afmaken en dan kan ik aan de diane pil. Ik ben heel benieuwd of het goed werkt tege acne (mijn huisartse zei dat het een heel goed middel is). Aangezien ik nu een zware pil heb ben ik benieuwd of ik nog wat aan mijn gewicht merk als ik eenmaal aan de diane pil ben.

ik ben trouwens ook op zoek naar een paar mooie laarzen, maar ik heb vreselijk veel moeite om wat moois te vinden met mijn maat (42). Dat er nu uitverkoop is in de schoenenwinkels is wel fijn voor de prijs, maar er blijft heeeel weinig moois over in maat 42. De meeste winkels hebben niet eens die maat. Vooral italiaanse schoenen kan ik wel vergeten

anoukje, wij gaan denk ik redelijk gelijk op qua kledingmaat. Ik koop inmiddeld wel kleren in maat 46, maar dan pas ik ze nog net niet. Maat 48 zit bij mij nu ruim. Bij de meeste kleding althans want ik heb een tijdje geleden een broek gekocht van promiss met maat 48 en ik pas hem nog steeds niet (misschien 2 kilo minder en dan zit ie goed)! Zo zie je maar weer dat die kledingmaten zo raar zijn bedacht af en toe

Diane35 heeft mij bij heel goed geholpen tegen acne! Ik had het vroeger heel erg, en nu helemaal niet meer. Ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat!

Dat met die broeken heb ik ook. Ik heb er nu 1 aan van 48, die zit vrij strak, 2 van mijn broeken zakken af, en ik heb er 1 die ik nog niet aankan. Terwijl ik er al wel weer 1 van 46 aankan. Die maten zijn maar vaag

Maar jah, als ik eenmaal alles van maat 46 aankan ben ik al een stuk blijer! En dan op naar de 44 , mijn einddoel is zo''n maat 42 of 40, dan ben iik tevreden. Nou aangezien maat 42 nog 'maar' 2 maten verwijderd is van 46, zit ik aardiog op de goede weg! En dan te bedenken dat ik vorig jaar maat 52 had, ik heb nog een broek bewaard van toen, voor later. De rest heb ik weggedaan.
Dat ga ik nu ook doen, zodra maat 46 goed zit, geef ik alles van 48 weg, ik wil er nooit meer in passen .

pi_15224579
Volhouden Riann. Over een tijdje val je weer af.

Dat met die broeken klinkt bekend Anouk. Een tijd terug had ik een broek van maat 46 die te klein was, maar 44 zakte al ontzettend af. Het is steeds weer gokken als je een maat uit het rek haalt.

Appeltaart is ontzettend gezond Isabeau! Vooral met slagroom.

Volgende week kan ik al met de diane beginnen octopussy. Ik hoop dat het werkt. Toen ik een jaar of 14 was had ik hem ook en geloof dat het toen wel scheelde. De dokter deed erg makkelijk. Hij was ziek dus ik heb hem niet gezien, maar volgende de assistente die hem wel sprak, mocht ik best een andere pil als ik dat wilde. Morgen even ophalen en dan maar hopen dat het werkt. Ik heb echt genoeg van alle niet-werkende zeepspullen en cremmetjes. Die heb ik inmiddels opgegeven.
In die maat is het nog moeilijker om wat leuks te vinden. Ik heb 39, dat is nog zo ongeveer gemiddeld.

*OUD heilige*
pi_15252496
Hallo, ik heb vandaag zitten lezen wat hier allemaal in de afgelopen tijd is gepost (wel lastig om te vinden waar jullie verdergingen na een volle topic!!) en het is echt motiverend om te lezen dat het jullie lukt! Daar heb ik ook echt bewondering voor. Ik ben de laatste week ook bezig met afvallen (werd al opgemerkt dat dit een erg handige tijd daarvoor is ) en ik doe dit vooral door 3/4 keer in de week te fitnessen, zowel kracht- als cardiotraining. Ik hou ook op overgewicht.nl bij wat ik allemaal eet, werkt ook goed.

Nu heb ik twee vraagjes;
- maakt het uit of je brood roostert? in veel dieten lees je dat dat juist wel of juist niet moet gebeuren. M.i. is het nog steeds hetzelfde brood.. ditzelfde geldt voor een tosti, wat erg vet en slecht lijkt, maar dat is toch exaxt hetzelfde als boterham met kaas???

- ik wil graag een weegschaal met ingebouwde vetpercentage meter kopen, maar die dingen zijn duur! De goedkoopste tot nu toe is bij de kijkshop, voor 70 euro. Heeft iemand nog tips waar ik eventueel kan kijken?

Alvast bedankt en succes allemaal!

*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_15255172
quote:
Op maandag 8 december 2003 17:49 schreef Naamah het volgende:
- ik wil graag een weegschaal met ingebouwde vetpercentage meter kopen, maar die dingen zijn duur! De goedkoopste tot nu toe is bij de kijkshop, voor 70 euro. Heeft iemand nog tips waar ik eventueel kan kijken?
Vanaf aankomende donderdag hebben ze ze bij de Lidl in de aanbieding voor 38 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')