[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-11-2003 14:02]
quote:Bedankt voor de link
Op zaterdag 29 november 2003 18:03 schreef geos het volgende:
-edit:-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-11-2003 14:03]
quote:juist
Op zaterdag 29 november 2003 18:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ze moeten toch de muziek kwijtraken die niemand goed schijnt te vinden maar raar genoeg goud en platina haalt
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-11-2003 14:04]
Of heb ik het mis??
quote:mis
Op woensdag 3 december 2003 03:44 schreef Thomazz het volgende:
volgensmij werkt het zo dat je alles mag downloaden en branden. Maar alleen voor eigen gebruik en niet voor de verkoop. Pas als je je gebranden cd's verkoopt ben je illigaal bezig.Of heb ik het mis??
quote:Nee, goed. Je mag het hele internet leegsucken en voor eigen gebruik houden. Ook dingen waar je de rechten niet van bezit zoals films, muziek en dergelijke. Er bestaat een heel oud wetje uit de tijd dat er nog geen internet was maar wel geldig is
Op woensdag 3 december 2003 04:49 schreef mighty_myte het volgende:
mis
(ik heb wel aardig wat middelvingers nu )
quote:Doe je dat wel dan is het zeker dat er mensen aan gaan zitten om die beveiliging te kraken. Het enige wat je dan hebt bereikt is dat je een boel geld hebt uitgegeven zodat je muziek een kwartiertje later op het internet staat.
Op woensdag 3 december 2003 10:19 schreef Thomazz het volgende:
daar kun je je cd tegen beveiligen tegenwoordig. Doe je dat nie bestaad de kans dat het word gedownload en gebrand tegenwoordig
quote:Eindconclusie: beveiligen lukt niet en werkt zelfs averechts.
Op woensdag 3 december 2003 11:38 schreef Thomazz het volgende:
eindconcusie: lekker downloaden en branden. Moeten ze het maar beter beveiligen ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |